2,5 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ
24.03.2010
09:25
Περισσότερα από 2,5 εκ. 1Χ οχήματα και φορτηγά έως 3,5 τόνων δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο την τελευταία τριετία...
Περισσότερα από 2,5 εκ. 1Χ οχήματα και φορτηγά έως 3,5 τόνων δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο την τελευταία τριετία.
Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Τεχνικού Επιμελητηρίου η προληπτική συντήρηση αυτών των οχημάτων έχει παραμεληθεί, ενώ είναι πιθανόν πολλά από αυτά να μην διαθέτουν ούτε την κάρτα ελέγχου καυσαερίων, με συνέπεια να επιβαρύνουν με ρύπους την ατμόσφαιρα, ιδίως των μεγάλων αστικών κέντρων.
Ο συστηματικός έλεγχος σε ότι αφορά την ύπαρξη κάρτας τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ των οχημάτων, πρέπει να αποτελέσει κύρια προτεραιότητα για την Τροχαία, επισημαίνει το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ.
Και αυτό γιατί από την κατάσταση των κάθε είδους οχημάτων τα οποία κυκλοφορούν στη χώρα μας, εξαρτάται, σε σημαντικό βαθμό, ο περιορισμός των τροχαίων ατυχημάτων.
Να σημειωθεί ότι έπρεπε να έχει αρχίσει και ο τεχνικός έλεγχος βαρέων οχημάτων (μεγάλων φορτηγών), όπως, επίσης, των μοτοσυκλετών άνω των 50cc από κατάλληλα ΚΤΕΟ.
Τα βαρέα οχήματα, επισημαίνεται, όταν εμπλέκονται σε συγκρούσεις διακρίνονται για την ιδιαίτερη σφοδρότητα και τις οδυνηρές επιπτώσεις, ενώ οι μοτοσυκλέτες άνω των 50cc – κυκλοφορούν περίπου 1,1 εκατομμύριο σε όλη την Ελλάδα – αποτελούν κρίσιμη παράμετρο των τροχαίων ατυχημάτων, με σημαντική συμμετοχή στη θλιβερή στατιστική στις περιοχές όπου κινείται ο μεγαλύτερος αριθμός αυτών.
Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Τεχνικού Επιμελητηρίου η προληπτική συντήρηση αυτών των οχημάτων έχει παραμεληθεί, ενώ είναι πιθανόν πολλά από αυτά να μην διαθέτουν ούτε την κάρτα ελέγχου καυσαερίων, με συνέπεια να επιβαρύνουν με ρύπους την ατμόσφαιρα, ιδίως των μεγάλων αστικών κέντρων.
Ο συστηματικός έλεγχος σε ότι αφορά την ύπαρξη κάρτας τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ των οχημάτων, πρέπει να αποτελέσει κύρια προτεραιότητα για την Τροχαία, επισημαίνει το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ.
Και αυτό γιατί από την κατάσταση των κάθε είδους οχημάτων τα οποία κυκλοφορούν στη χώρα μας, εξαρτάται, σε σημαντικό βαθμό, ο περιορισμός των τροχαίων ατυχημάτων.
Να σημειωθεί ότι έπρεπε να έχει αρχίσει και ο τεχνικός έλεγχος βαρέων οχημάτων (μεγάλων φορτηγών), όπως, επίσης, των μοτοσυκλετών άνω των 50cc από κατάλληλα ΚΤΕΟ.
Τα βαρέα οχήματα, επισημαίνεται, όταν εμπλέκονται σε συγκρούσεις διακρίνονται για την ιδιαίτερη σφοδρότητα και τις οδυνηρές επιπτώσεις, ενώ οι μοτοσυκλέτες άνω των 50cc – κυκλοφορούν περίπου 1,1 εκατομμύριο σε όλη την Ελλάδα – αποτελούν κρίσιμη παράμετρο των τροχαίων ατυχημάτων, με σημαντική συμμετοχή στη θλιβερή στατιστική στις περιοχές όπου κινείται ο μεγαλύτερος αριθμός αυτών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr