Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Σκληρό παζάρι ευθυνών για το άνοιξε - κλείσε των Τεμπών
Σκληρό παζάρι ευθυνών για το άνοιξε - κλείσε των Τεμπών
Το υπουργείο προσανατολίζεται να δώσει τον δρόμο στην κυκλοφορία τη Μεγάλη Πέμπτη,
παρά το γεγονός ότι παραμένουν σε εκκρεμότητα πρόσθετες επεμβάσεις
UPD:
ΣΚΛΗΡΟ ΠΑΖΑΡΙ ΓΙΑ το άνοιγμα των Τεμπών πριν από τις ημέρες του Πάσχα διαδραματίζεται μεταξύ του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», εγείροντας πλέον σοβαρά ερωτήματα ακόμη και για την ασφάλεια του δρόμου.
Οι διαφωνίες αλλά και το επικοινωνιακό αλαλούμ μεταξύ των δύο πλευρών κορυφώθηκαν τις προηγούμενες μέρες και, παρά τις διαβεβαιώσεις για επίσημες ανακοινώσεις την Παρασκευή, το υπουργείο και η κοινοπραξία δεν μπόρεσαν να συνεννοηθούν ούτε στα στοιχειώδη. Τελικά οι απαραίτητες διευκρινίσεις αποφασίστηκε να δοθούν σήμερα ή το αργότερο αύριο Δευτέρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σημείο τριβής αποτελεί η ανάληψη της ευθύνης για
την παράδοση του δρόμου,με την «Εγνατία Οδό», που εποπτεύει το έργο, να αρνείται να σηκώσει το βάρος και την κοινοπραξία να οχυρώνεται πίσω από τις 16 εβδομάδες που είναι το χρονοδιάγραμμα το οποίο έχει θέσει για την ολοκλήρωση των αναγκαίων επεμβάσεων. Το υπουργείο, κάτω από το βάρος των πιέσεων να ανοίξει ο δρόμος για να εξυπηρετηθούν οι χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα και να αναπνεύσουν οι επαγγελματίες της περιοχής που ετοιμάζουν μαζικές αγωγές εναντίον του Δημοσίου για διαφυγόντα κέρδη, προσανατολίζεται να δώσει τον δρόμο στην κυκλοφορία τη Μεγάλη Πέμπτη, παρά το γεγονός ότι για την ολοκλήρωση των εργασιών θα χρειαστούν πρόσθετες επεμβάσεις τριών έως τεσσάρων εβδομάδων που θα ολοκληρωθούν αμέσως μετά το Πάσχα. Με επιστολή της η «Αυτοκινητόδρομος
Αιγαίου» έχει ενημερώσει την «Εγνατία Οδό» από την περασμένη Τετάρτη ότι το σύνολο των εργασιών, συμπεριλαμβανομένης και της αποκατάστασης του οδοστρώματος, θα έχουν ολοκληρωθεί ως τις 31 Μαρτίου.
Μάλιστα, για αύριο Δευτέρα είναι προγραμματισμένη συνάντηση στην περιοχή
των Τεμπών μεταξύ της κατασκευάστριας εταιρείας και του ανεξάρτητου συμβούλου, της εταιρείας «Πάρσον» προκειμένου να πιστοποιηθούν οι εκτελεσθείσες εργασίες.
Το άνοιξε - κλείσε των Τεμπών προκαλεί προβληματισμό, αλλά κρίνεται αναγκαίο καθώς οι ειδικοί αλπινιστές που στερεώνουν τα επικίνδυνα βράχια της Κοιλάδας έχουν διαμηνύσει ότι οι εργασίες που απαιτούνται για την αποκατάσταση των
Τεμπών δεν μπορούν να γίνουν με τον δρόμο στην κυκλοφορία.
Ετσι, εάν τα Τέμπη τελικά ανοίξουν, θα εξυπηρετούν τους οδηγούς για περί-που δέκα μέρες και ύστερα θα ξανακλείσουν (πιθανότατα τη Δευτέρα του Θωμά
σχεδόν για έναν μήνα προκειμένου να τοποθετηθούν τα μεταλλικά προστατευτικά δί-
κτυα και να αντιμετωπιστούν δύο ακόμη προβληματικά σημεία που εντοπίστηκαν αμέσως μετά τις φονικές κατολισθήσεις κοντά στο Ομόλιο και περίπου ένα χιλιόμετρο πριν από το σημείο της κατάπτωσης.
Νέοι σταθμοί διοδίων
Η διέλευση των οδηγών πάει πακέτο και με το άνοιγμα των σταθμών διοδίων, στους
οποίους δεν αποκλείεται να προστεθούν και νέοι προκειμένου η κοινοπραξία να περιορίσει τη χασούρα που μετρά από τον σχεδόν τετράμηνο αποκλεισμό του αυτοκινητόδρομου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι απώλειες εσόδων από τα διόδια μέχρι στιγμής προσεγγίζουν τα 15 εκατ. ευρώ, με την ημερήσια κυκλοφορία του δρόμου να είναι περίπου 13.000-15.000 οχήματα. Εν όψει των εορτών η κίνηση των οχημάτων αναμένεται να διπλασιαστεί. Εφόσον το υπουργείο ανάψει το πράσινο φως, τότε θα πρέπει να επαναλειτουργήσουν τα διόδια στο Πυργετό, να επανέλθει η αρχική τιμή στον σταθμό του Μοσχοχωρίου που είχε μειωθεί στα 2,30 ευρώ (από 3,20 ευρώ) λόγω των βροχοπτώσεων, ενώ μεγάλο ερώτημα παραμένει η λειτουργία του σταθμού στο Μακρυχώρι, που είναι ένας καινούριος σταθμός διοδίων πριν από την Κοιλάδα των Τεμπών.
Πληροφορίες αναφέρου ότι γκρίζες ζώνες ανάμεσα στο υπουργείο και στην κοινοπραξία υπάρχουν και σε άλλα σημεία μεταξύ των οποίων είναι οι εργασίες που, με βάση τη σύμβαση, έχουν καθυστερήσει και ενεργοποιούν ποινικές ρήτρες (π.χ. Πυργετός), η λειτουργία νέων σταθμών διοδίων και η συμπληρωματική σύμβαση των 170 εκατ. ευρώ που εξασφάλισε η κοινοπραξία προεκλογικά. Πρόκειται για θέματα που βρίσκονται σε Επιτροπή Επίλυσης
Διαφορών και για τα οποία, εάν δεν βρεθούν λύσεις, θα οδηγηθούν σε διεθνή διαιτησία όπως έγινε με το θέμα της ανάληψης του κόστους αποκατάστασης των ζημιών
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι το Σάββατο το υπουργείο Υποδομών εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία ο δρόμος είναι ασφαλής και μπορεί να δοθεί στην κυκλοφορία.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα