Κατερίνα Διδασκάλου: «Αγάπη και ησυχία επιδιώκω στη ζωή μου»
Κατερίνα Διδασκάλου: «Αγάπη και ησυχία επιδιώκω στη ζωή μου»
Η πρωταγωνίστρια των «Αγριων Μελισσών» πιστεύει ότι η τηλεόραση διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό την αισθητική μιας χώρας. Γι’ αυτό και η ίδια δεν δίνει ποτέ τίποτα λιγότερο από το απόλυτο του εαυτού της
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Αν μία λέξη έρχεται συνειρμικά στον νου στο άκουσμα και μόνο του ονόματος της Κατερίνας Διδασκάλου, αυτή είναι η κομψότητα. Η απροσποίητη κομψότητα. Και αυτό δεν έχει να κάνει απλώς ή μόνο με την εξωτερική εμφάνιση ή το στυλ, αλλά περισσότερο με τη στάση της απέναντι στη ζωή και την τέχνη της. Ακόμα και στον τρόπο που εκφέρει τον λόγο της. Παρά την προσωρινή παύση που επέβαλαν στο θέατρο τα μέτρα για την πανδημία, το καθημερινό πρόγραμμα της ηθοποιού είναι γεμάτο από πρόβες και γυρίσματα. Εκτός από τις «Αγριες Μέλισσες», όπου πρωταγωνιστεί για δεύτερη χρονιά στον πολυσχιδή, όπως τον περιγράφει, ρόλο της Μυρσίνης Σεβαστού, προετοιμάζεται για την «Ιστορία του Στρατιώτη» του Ιγκορ Σταβίνσκι (12 & 13/10 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών), αλλά και για την επάνοδό της στην παράσταση «Η πόρνη από πάνω». Για ένατη χρονιά θα συναντήσει επί σκηνής την Ερατώ, μια ηρωίδα που τη συνεπήρε από την πρώτη στιγμή που αντάμωσαν. Θα τη δούμε όμως και στον δεύτερο κύκλο της σειράς «Ετερος εγώ» του Σωτήρη Τσαφούλια, όπου υποδύεται μια μοριακή βιολόγο. Ολους τους χαρακτήρες που ερμηνεύει λέει ότι πρώτα τους καταγράφει στο χαρτί. Ποιοι είναι, από πού έρχονται, ποια είναι η ζωή τους.
Η Κατερίνα Διδασκάλου είναι ευγνώμων για τις συνεργασίες της. Και δεν αποθαρρύνεται από τη νέα συνθήκη: τις πρόβες με μάσκα, τις αποστάσεις των ηθοποιών ή τα συχνά τεστ για τον κορωνοϊό. Αλλωστε ποτέ της δεν σκέφτηκε, ακόμα και στις μεγαλύτερες απογοητεύσεις, να εγκαταλείψει την υποκριτική. Η τέχνη είναι για εκείνη στάση ζωής και απόφαση. Ή μάλλον είναι βιολογική ανάγκη τόσο απαραίτητη όσο η τροφή και το νερό. Το καταλαβαίνεις όταν σου μιλά έκθαμβη για την ερμηνεία της Ολίβια Κόλμαν στο «The Crown» ή της Σουράν Τζόουνς στη σειρά «Dr Foster», αλλά κυρίως όταν δεις ότι στον λογαριασμό της στο Instagram, έναν χώρο virtual κοινωνικής συνάθροισης όπου καθένας ποστάρει την οίησή του, εκείνη επιλέγει να δημοσιεύει ποίηση.
GALA: Λίγο πριν από την έναρξη της θεατρικής σεζόν βρισκόμαστε σε μια παύση λόγω των μέτρων για την πανδημία. Πώς είναι αυτό το αίσθημα για μια ηθοποιό;
KATEΡΙΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ: Είναι ένα αίσθημα ανάμεικτο. Από τη μια είναι μεγάλη η στενοχώρια να είσαι έτοιμος, να έχεις μια πολύ καλή προπώληση, να περιμένεις την επαφή με τον κόσμο και από την άλλη σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις βλέπεις και την αγάπη του κοινού. Οι περισσότεροι δεν ακυρώνουν τα εισιτήριά τους, περιμένουν την επόμενη παράσταση που θα πραγματοποιηθεί, είναι συγκινητικό. Στις δύσκολες στιγμές φαίνεται η απήχηση. Είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο τρόπος που έχει φερθεί ο κόσμος στο θέατρο σε αυτή τη συγκυρία.
G.: Με δεδομένο ότι για πολλά χρόνια το θέατρο είναι η βασική πηγή βιοπορισμού σας αγχώνεστε;
K.Δ.: Δεν ωφελεί να αγχωνόμαστε. Δεν βοηθάει την κατάσταση. Πηγαίνουμε με το ρεύμα και περιμένουμε. Ευχόμαστε για το καλύτερο. Να αγχωνόμαστε, να μιζεριάζουμε και να μεμψιμοιρούμε δεν βοηθάει. Από την άλλη, το να σκεφτόμαστε θετικά βοηθάει. Ειδικά όταν είναι τόσο ακραίες οι καταστάσεις.
G.: Εχει πια ενοχοποιηθεί ο άλλος;
K.Δ.: Δεν το βλέπω έτσι. Το βλέπω περισσότερο ως προσοχή απέναντι στον άλλον.
G.: Τι ήταν αυτό που σας έκανε να επιστρέψετε πέρυσι στην τηλεόραση;
K.Δ.: Είδα τα πρώτα δέκα σενάρια που μου έφερε ο Λευτέρης Χαρίτος και μετά την τρίωρη συνομιλία μας κατάλαβα ότι όχι μόνο συγγενεύουμε αισθητικά, αλλά και μου ενέπνευσε μεγάλη σιγουριά. Οπως και το σενάριο, το οποίο, όπως βλέπετε, είναι εξαιρετικό και βάζει στο στόμα μας εξαιρετικά λόγια. Αυτό είναι μεγάλη υπόθεση για τον ηθοποιό. Πώς να μη μιλήσει κανείς για την αισθητική του γυρίσματος, κάθε επεισόδιο είναι σαν μια μικρή ταινία. Και σκεφτείτε ότι οι ρυθμοί είναι πάρα πολύ γρήγοροι. Φέτος προστέθηκε ένα ακόμα επεισόδιο την εβδομάδα και αυτό σημαίνει ότι όλοι κάνουμε μαραθώνιο ποιότητας.
G.: Η ανταπόκριση του κόσμου σάς ενδιαφέρει; Τη μετράτε;
K.Δ.: Τέχνη χωρίς κοινό δεν υπάρχει. Ωστόσο κανείς μας δεν κοιτάζει τα νούμερα τηλεθέασης. Πάμε και κάνουμε αυτό που ξέρουμε με τον καλύτερο τρόπο. Και νομίζω ότι μιλώ εξ ονόματος όλων σε αυτή την περίπτωση. Βλέπω και τους συναδέλφους μέσα σε αυτές τις συνθήκες που δεν είναι και οι ευκολότερες και οι καλύτερες πόσο βάζουν τον καλύτερό τους εαυτό. Ξέρετε, πιστεύω ότι είναι μεγάλη η ευθύνη όλων των ανθρώπων που δουλεύουν για την τηλεόραση. Η αισθητική μιας χώρας καθορίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την τηλεόραση. Θέλει προσοχή, λοιπόν. Στην τηλεόραση έχουν πρόσβαση τα μικρά παιδιά, οι αυριανοί μας πολίτες.
G.: Υπάρχουν όμως και πολλά αντιαισθητικά προγράμματα στην τηλεόραση, τα reality shows λόγου χάρη. Αυτό σας ανησυχεί;
K.Δ.: Δεν παρακολουθώ τις εκπομπές που αναφέρετε. Δεν ανησυχώ. Προσπαθώ να κάνω αυτό που ξέρω με τον καλύτερο τρόπο, ελπίζοντας πως το κοινό αντιλαμβάνεται ποιο θέαμα υποτιμά τη νοημοσύνη του και ποιο όχι.
G.: Ζήσατε για περίπου μία δεκαετία στις ΗΠΑ. Σκεφτήκατε ή προσπαθήσατε να παίξετε εκεί;
K.Δ.: Εκανα θέατρο στο εξωτερικό. Εκείνη την εποχή όμως απέκτησα τα δύο πρώτα μου παιδιά. Λόγω των συνθηκών και του γάμου μου έχασα την άδεια εξάσκησης επαγγέλματος - στις ΗΠΑ τα σωματεία είναι πολύ κλειστά. Οι ξένες ταινίες όμως ήρθαν αφότου γύρισα στην Ελλάδα. Καμία προσπάθεια δεν πάει χαμένη.
G.: Σας βοήθησε η εμπειρία της Αμερικής στον τρόπο που αντιλαμβάνεστε εσείς τον εαυτό σας ως ηθοποιό;
K.Δ.: Εννοείται. Ηταν τεράστια εμπειρία. Και το αισθητικό άνοιγμα πολύ μεγάλο. Με πήγε αλλού.
G.: Πώς αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;
K.Δ.: Ημουν 14 ετών όταν έκανα τη «Φαλακρή Τραγουδίστρια» του Ιονέσκο στο Γαλλικό Ινστιτούτο στην Καλαμάτα. Κάπως έτσι, κάνονας την καμαριέρα, τη Μαίρη. Πάντα μου δίνανε τα δυσκολότερα κείμενα και τα μεγαλύτερα ποιήματα στο σχολείο γιατί μάθαινα εύκολα, είχα δυνατή φωνή και τα έλεγα, αλλά τότε, όταν άκουσα τα σχόλια των μεγάλων, πάρθηκε μέσα μου η απόφαση ότι έτσι θα ζήσω τη ζωή μου. Ως ηθοποιός.
G.: Είναι μια ζωή συναρπαστική; Δύσκολη; Περίεργη; Κανονική;
K.Δ.: Είναι όλα αυτά που λέτε μαζί. Και πολλά περισσότερα ακόμα. Είναι ένα ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις. Αλλά η ζωή μας, έτσι κι αλλιώς, είναι γεμάτη εκπλήξεις. Και αυτό είναι το ζητούμενο. Να έχουμε μια ζωή γεμάτη εκπλήξεις και με μικρά θαύματα από τη μία μέρα στην άλλη. Είναι και θέμα απόφασης και επιλογής αυτή η δουλειά και αυτή η ζωή.
G.: Τι θα συμβουλεύατε τον νεότερο εαυτό σας;
K.Δ.: Να κάνει αυτό που πραγματικά αγαπάει. Γιατί μόνο τότε μπορείς να πετύχεις, όταν αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις και ο στόχος σου είναι να προσφέρεις μέσα από αυτό στους συνανθρώπους σου και να προχωράς χωρίς φόβο.
G.: Απογοητεύσεις έχετε ζήσει; Σκεφτήκατε ποτέ να τα παρατήσετε;
K.Δ.: Ποτέ. Αλλά απογοητεύσεις έχω ζήσει. Ακόμα κι όταν σε απορρίπτουν για έναν ρόλο επειδή είσαι πολύ νέα και πολύ όμορφη, ζεις την απόρριψη. Είναι ένα θέμα στη δουλειά μας που πρέπει να το συνηθίσεις από πολύ νωρίς αν θέλεις να μείνεις. Πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό και να παλεύεις.
G.: Τα τελευταία εννέα χρόνια πρωταγωνιστείτε στην παράσταση «Η πόρνη από πάνω». Τι πιστεύετε ότι βρίσκει ο κόσμος σε αυτό το έργο;
K.Δ.: Νομίζω ότι αγγίζει τις ψυχές γιατί έχει ένα κείμενο πολύ αληθινό που μιλά για καταστάσεις που μας αφορούν όλους, όπως τον φόβο της μοναξιάς, της κοινωνικής κατακραυγής, του τι θα πει ο κόσμος, τον φόβο που μας κρατάει δέσμιους, το πόσο είμαστε έτοιμοι να αγαπήσουμε τον εαυτό μας, το πόσο έχουμε ανάγκη την επιβεβαίωση από τους άλλους, το πόσο εμείς είμαστε υπεύθυνοι γι’ αυτά που μας συμβαίνουν. Ο Αντώνης Τσιπιανίτης έχει καταφέρει να τα δίνει όλα αυτά μέσα από την ιστορία της Ερατώς με πάρα πολύ χιούμορ. Ο κόσμος γελάει πολύ στη διάρκεια της παράστασης, συγκινείται και «καθαρίζεται» στο τέλος. Αυτό είναι πολύ μεγάλο επίτευγμα. Ειδικά για έναν μονόλογο. Αυτή η ηρωίδα μπήκε μέσα μου από την πρώτη στιγμή που τη διάβασα.
G.: Για την άλλη ηρωίδα που υποδύεστε, τη Μυρσίνη Σεβαστού, υπάρχει μέχρι και λογαριασμός στο Twitter. Το γνωρίζετε;
K.Δ.: Αλήθεια; Είναι καταπληκτικό! Συνήθως βλέπω στο Instagram τα σχόλια που μου στέλνει ο κόσμος. Είναι πραγματικά πρωτοφανές. Αυτό σημαίνει ότι η σειρά έχει μιλήσει βαθιά στον κόσμο. Η Μυρσίνη είναι μια φοβερά πολυσχιδής ηρωίδα. Δεν ξέρεις αν θες να τη μισήσεις ή να την αγαπήσεις. Είναι εξαντλητικό και μόνο να την περιγράφεις. Πόσο μάλλον να την υποδύεσαι. Ξέρετε, λέω μία ακόμα ημέρα στη ζωή της Μυρσίνης, για να μη με επηρεάζει προσωπικά. Είναι όλα στη ζωή της μεγεθυμένα.
G.: Εσείς τη ζωή σας πώς τη ζείτε;
K.Δ.: Είμαι μια τρίτεκνη μαμά και έχω αποκτήσει πια και τρία εγγόνια. Αγάπη και ησυχία επιδιώκω στη ζωή μου.
Ειδήσεις σήμερα:
Κορωνοϊός: Παράταση και δόσεις σε όλα τα χρέη πριν και μετά την καραντίνα
Ρωσία - Αλίνα Καμπάεβα: «Γέννησε τα δίδυμα του Πούτιν» κι έχουν να την δουν δημοσίως... δύο χρόνια!
Δίκη Χρυσής Αυγής: Να απορριφθούν τα ελαφρυντικά ζήτησε η εισαγγελέας
Η Κατερίνα Διδασκάλου είναι ευγνώμων για τις συνεργασίες της. Και δεν αποθαρρύνεται από τη νέα συνθήκη: τις πρόβες με μάσκα, τις αποστάσεις των ηθοποιών ή τα συχνά τεστ για τον κορωνοϊό. Αλλωστε ποτέ της δεν σκέφτηκε, ακόμα και στις μεγαλύτερες απογοητεύσεις, να εγκαταλείψει την υποκριτική. Η τέχνη είναι για εκείνη στάση ζωής και απόφαση. Ή μάλλον είναι βιολογική ανάγκη τόσο απαραίτητη όσο η τροφή και το νερό. Το καταλαβαίνεις όταν σου μιλά έκθαμβη για την ερμηνεία της Ολίβια Κόλμαν στο «The Crown» ή της Σουράν Τζόουνς στη σειρά «Dr Foster», αλλά κυρίως όταν δεις ότι στον λογαριασμό της στο Instagram, έναν χώρο virtual κοινωνικής συνάθροισης όπου καθένας ποστάρει την οίησή του, εκείνη επιλέγει να δημοσιεύει ποίηση.
GALA: Λίγο πριν από την έναρξη της θεατρικής σεζόν βρισκόμαστε σε μια παύση λόγω των μέτρων για την πανδημία. Πώς είναι αυτό το αίσθημα για μια ηθοποιό;
KATEΡΙΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ: Είναι ένα αίσθημα ανάμεικτο. Από τη μια είναι μεγάλη η στενοχώρια να είσαι έτοιμος, να έχεις μια πολύ καλή προπώληση, να περιμένεις την επαφή με τον κόσμο και από την άλλη σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις βλέπεις και την αγάπη του κοινού. Οι περισσότεροι δεν ακυρώνουν τα εισιτήριά τους, περιμένουν την επόμενη παράσταση που θα πραγματοποιηθεί, είναι συγκινητικό. Στις δύσκολες στιγμές φαίνεται η απήχηση. Είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο τρόπος που έχει φερθεί ο κόσμος στο θέατρο σε αυτή τη συγκυρία.
G.: Με δεδομένο ότι για πολλά χρόνια το θέατρο είναι η βασική πηγή βιοπορισμού σας αγχώνεστε;
K.Δ.: Δεν ωφελεί να αγχωνόμαστε. Δεν βοηθάει την κατάσταση. Πηγαίνουμε με το ρεύμα και περιμένουμε. Ευχόμαστε για το καλύτερο. Να αγχωνόμαστε, να μιζεριάζουμε και να μεμψιμοιρούμε δεν βοηθάει. Από την άλλη, το να σκεφτόμαστε θετικά βοηθάει. Ειδικά όταν είναι τόσο ακραίες οι καταστάσεις.
G.: Εχει πια ενοχοποιηθεί ο άλλος;
K.Δ.: Δεν το βλέπω έτσι. Το βλέπω περισσότερο ως προσοχή απέναντι στον άλλον.
G.: Τι ήταν αυτό που σας έκανε να επιστρέψετε πέρυσι στην τηλεόραση;
K.Δ.: Είδα τα πρώτα δέκα σενάρια που μου έφερε ο Λευτέρης Χαρίτος και μετά την τρίωρη συνομιλία μας κατάλαβα ότι όχι μόνο συγγενεύουμε αισθητικά, αλλά και μου ενέπνευσε μεγάλη σιγουριά. Οπως και το σενάριο, το οποίο, όπως βλέπετε, είναι εξαιρετικό και βάζει στο στόμα μας εξαιρετικά λόγια. Αυτό είναι μεγάλη υπόθεση για τον ηθοποιό. Πώς να μη μιλήσει κανείς για την αισθητική του γυρίσματος, κάθε επεισόδιο είναι σαν μια μικρή ταινία. Και σκεφτείτε ότι οι ρυθμοί είναι πάρα πολύ γρήγοροι. Φέτος προστέθηκε ένα ακόμα επεισόδιο την εβδομάδα και αυτό σημαίνει ότι όλοι κάνουμε μαραθώνιο ποιότητας.
G.: Η ανταπόκριση του κόσμου σάς ενδιαφέρει; Τη μετράτε;
K.Δ.: Τέχνη χωρίς κοινό δεν υπάρχει. Ωστόσο κανείς μας δεν κοιτάζει τα νούμερα τηλεθέασης. Πάμε και κάνουμε αυτό που ξέρουμε με τον καλύτερο τρόπο. Και νομίζω ότι μιλώ εξ ονόματος όλων σε αυτή την περίπτωση. Βλέπω και τους συναδέλφους μέσα σε αυτές τις συνθήκες που δεν είναι και οι ευκολότερες και οι καλύτερες πόσο βάζουν τον καλύτερό τους εαυτό. Ξέρετε, πιστεύω ότι είναι μεγάλη η ευθύνη όλων των ανθρώπων που δουλεύουν για την τηλεόραση. Η αισθητική μιας χώρας καθορίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την τηλεόραση. Θέλει προσοχή, λοιπόν. Στην τηλεόραση έχουν πρόσβαση τα μικρά παιδιά, οι αυριανοί μας πολίτες.
G.: Υπάρχουν όμως και πολλά αντιαισθητικά προγράμματα στην τηλεόραση, τα reality shows λόγου χάρη. Αυτό σας ανησυχεί;
K.Δ.: Δεν παρακολουθώ τις εκπομπές που αναφέρετε. Δεν ανησυχώ. Προσπαθώ να κάνω αυτό που ξέρω με τον καλύτερο τρόπο, ελπίζοντας πως το κοινό αντιλαμβάνεται ποιο θέαμα υποτιμά τη νοημοσύνη του και ποιο όχι.
G.: Ζήσατε για περίπου μία δεκαετία στις ΗΠΑ. Σκεφτήκατε ή προσπαθήσατε να παίξετε εκεί;
K.Δ.: Εκανα θέατρο στο εξωτερικό. Εκείνη την εποχή όμως απέκτησα τα δύο πρώτα μου παιδιά. Λόγω των συνθηκών και του γάμου μου έχασα την άδεια εξάσκησης επαγγέλματος - στις ΗΠΑ τα σωματεία είναι πολύ κλειστά. Οι ξένες ταινίες όμως ήρθαν αφότου γύρισα στην Ελλάδα. Καμία προσπάθεια δεν πάει χαμένη.
G.: Σας βοήθησε η εμπειρία της Αμερικής στον τρόπο που αντιλαμβάνεστε εσείς τον εαυτό σας ως ηθοποιό;
K.Δ.: Εννοείται. Ηταν τεράστια εμπειρία. Και το αισθητικό άνοιγμα πολύ μεγάλο. Με πήγε αλλού.
G.: Πώς αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;
K.Δ.: Ημουν 14 ετών όταν έκανα τη «Φαλακρή Τραγουδίστρια» του Ιονέσκο στο Γαλλικό Ινστιτούτο στην Καλαμάτα. Κάπως έτσι, κάνονας την καμαριέρα, τη Μαίρη. Πάντα μου δίνανε τα δυσκολότερα κείμενα και τα μεγαλύτερα ποιήματα στο σχολείο γιατί μάθαινα εύκολα, είχα δυνατή φωνή και τα έλεγα, αλλά τότε, όταν άκουσα τα σχόλια των μεγάλων, πάρθηκε μέσα μου η απόφαση ότι έτσι θα ζήσω τη ζωή μου. Ως ηθοποιός.
G.: Είναι μια ζωή συναρπαστική; Δύσκολη; Περίεργη; Κανονική;
K.Δ.: Είναι όλα αυτά που λέτε μαζί. Και πολλά περισσότερα ακόμα. Είναι ένα ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις. Αλλά η ζωή μας, έτσι κι αλλιώς, είναι γεμάτη εκπλήξεις. Και αυτό είναι το ζητούμενο. Να έχουμε μια ζωή γεμάτη εκπλήξεις και με μικρά θαύματα από τη μία μέρα στην άλλη. Είναι και θέμα απόφασης και επιλογής αυτή η δουλειά και αυτή η ζωή.
G.: Τι θα συμβουλεύατε τον νεότερο εαυτό σας;
K.Δ.: Να κάνει αυτό που πραγματικά αγαπάει. Γιατί μόνο τότε μπορείς να πετύχεις, όταν αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις και ο στόχος σου είναι να προσφέρεις μέσα από αυτό στους συνανθρώπους σου και να προχωράς χωρίς φόβο.
G.: Απογοητεύσεις έχετε ζήσει; Σκεφτήκατε ποτέ να τα παρατήσετε;
K.Δ.: Ποτέ. Αλλά απογοητεύσεις έχω ζήσει. Ακόμα κι όταν σε απορρίπτουν για έναν ρόλο επειδή είσαι πολύ νέα και πολύ όμορφη, ζεις την απόρριψη. Είναι ένα θέμα στη δουλειά μας που πρέπει να το συνηθίσεις από πολύ νωρίς αν θέλεις να μείνεις. Πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό και να παλεύεις.
G.: Τα τελευταία εννέα χρόνια πρωταγωνιστείτε στην παράσταση «Η πόρνη από πάνω». Τι πιστεύετε ότι βρίσκει ο κόσμος σε αυτό το έργο;
K.Δ.: Νομίζω ότι αγγίζει τις ψυχές γιατί έχει ένα κείμενο πολύ αληθινό που μιλά για καταστάσεις που μας αφορούν όλους, όπως τον φόβο της μοναξιάς, της κοινωνικής κατακραυγής, του τι θα πει ο κόσμος, τον φόβο που μας κρατάει δέσμιους, το πόσο είμαστε έτοιμοι να αγαπήσουμε τον εαυτό μας, το πόσο έχουμε ανάγκη την επιβεβαίωση από τους άλλους, το πόσο εμείς είμαστε υπεύθυνοι γι’ αυτά που μας συμβαίνουν. Ο Αντώνης Τσιπιανίτης έχει καταφέρει να τα δίνει όλα αυτά μέσα από την ιστορία της Ερατώς με πάρα πολύ χιούμορ. Ο κόσμος γελάει πολύ στη διάρκεια της παράστασης, συγκινείται και «καθαρίζεται» στο τέλος. Αυτό είναι πολύ μεγάλο επίτευγμα. Ειδικά για έναν μονόλογο. Αυτή η ηρωίδα μπήκε μέσα μου από την πρώτη στιγμή που τη διάβασα.
G.: Για την άλλη ηρωίδα που υποδύεστε, τη Μυρσίνη Σεβαστού, υπάρχει μέχρι και λογαριασμός στο Twitter. Το γνωρίζετε;
K.Δ.: Αλήθεια; Είναι καταπληκτικό! Συνήθως βλέπω στο Instagram τα σχόλια που μου στέλνει ο κόσμος. Είναι πραγματικά πρωτοφανές. Αυτό σημαίνει ότι η σειρά έχει μιλήσει βαθιά στον κόσμο. Η Μυρσίνη είναι μια φοβερά πολυσχιδής ηρωίδα. Δεν ξέρεις αν θες να τη μισήσεις ή να την αγαπήσεις. Είναι εξαντλητικό και μόνο να την περιγράφεις. Πόσο μάλλον να την υποδύεσαι. Ξέρετε, λέω μία ακόμα ημέρα στη ζωή της Μυρσίνης, για να μη με επηρεάζει προσωπικά. Είναι όλα στη ζωή της μεγεθυμένα.
G.: Εσείς τη ζωή σας πώς τη ζείτε;
K.Δ.: Είμαι μια τρίτεκνη μαμά και έχω αποκτήσει πια και τρία εγγόνια. Αγάπη και ησυχία επιδιώκω στη ζωή μου.
Ειδήσεις σήμερα:
Κορωνοϊός: Παράταση και δόσεις σε όλα τα χρέη πριν και μετά την καραντίνα
Ρωσία - Αλίνα Καμπάεβα: «Γέννησε τα δίδυμα του Πούτιν» κι έχουν να την δουν δημοσίως... δύο χρόνια!
Δίκη Χρυσής Αυγής: Να απορριφθούν τα ελαφρυντικά ζήτησε η εισαγγελέας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα