Ντενίζ Γκαφ: Μια Ιρλανδέζα σταρ ερωτευμένη στην Αθήνα
30.06.2021
19:25
Δεν είναι η πρώτη φορά που προσγειώνεται στην Ελλάδα - Αυτή τη φορά όμως είναι η ηρωίδα ενός σύγχρονου αθηναϊκού έρωτα στη μέθη του ελληνικού καλοκαιριού - Η πρωταγωνίστρια της πολυαναμενόμενης ταινίας «Monday» του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου μιλάει και φωτογραφίζεται αποκλειστικά για το «Gala»
Γυρίσματα σε μια πόλη που ψήνεται στους 45 βαθμούς, βουτιές στα καταγάλανα νερά, υποβρύχια φιλιά, μια φωτογενής Κυψέλη και ένας κόσμος ερωτικός που έφτιαξε ο δεξιοτέχνης σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος για τη βραβευμένη Ιρλανδή πρωταγωνίστριά του. Η Ντενίζ Γκαφ υποδύεται μια Αμερικανίδα τουρίστρια που έρχεται να ζήσει ένα παραμύθι καλοκαιρινών διακοπών σε συνδυασμό με έναν εκρηκτικό έρωτα στην Ελλάδα, για να προσγειωθεί απότομα μια Δευτέρα. Για την ίδια άλλωστε αυτό είναι το ιδανικό καλοκαίρι, και ερχόμενη στην Ελλάδα για την πρεμιέρα του «Monday» ονειρεύεται να περάσει τις μεγαλύτερες μέρες του χρόνου στην Υδρα και στην Αντίπαρο.
Το γλυκό φως του μεσογειακού Νότου συνδυασμένο με τη ζωντανή αστική ενέργεια της Αθήνας και την ακατέργαστη ομορφιά αμμόλοφων και χαραδρών συγκινεί την ηθοποιό από την πρώτη στιγμή: «Ηρθα στην Ελλάδα πριν από χρόνια, στην Κρήτη, αλλά με αυτή την ταινία ήταν η πρώτη μου φορά που έζησα αληθινά εδώ.
Τα ελληνικά νησιά είναι παράδεισος και πάντα απομένουν τόσα πολλά να ανακαλύψεις. Είστε τόσο τυχεροί που τα έχετε τόσο κοντά. Λατρεύω την Αντίπαρο - έχω τόσες υπέροχες αναμνήσεις, χορέψαμε τόσο πολύ εκεί! Εζησα απίθανα ελληνικά πάρτυ, θα τα χαρακτήριζα επικά!» περιγράφει ενθουσιασμένη. Μόλις έχει φτάσει από το Λονδίνο στην Αθήνα και φωτογραφίζεται στην προεδρική σουίτα του «Hilton» αποκλειστικά για το «Gala». Σε μία ώρα θα παραβρεθεί στην avant premiere στον θερινό κινηματογράφο «Θησείο» κάτω από τον έναστρο αττικό ουρανό και τον βράχο της Ακρόπολης. Ποζάρει, η σοφιστικέ ομορφιά της σε κερδίζει και φορώντας μια απαστράπτουσα μίνι τουαλέτα από τη συλλογή της Σήλιας Κριθαριώτη μας αφοπλίζει δείχνοντας ότι το «ευχαριστώ» δεν είναι η μόνη ελληνική λέξη που γνωρίζει, ενώ ομολογεί πως θα ήθελε πολύ να μάθει τη γλώσσα μας. Οσο για την ταινία που την έφερε ξανά στην Ελλάδα:
«Το “Monday” μάς υπενθυμίζει τη ζωή όπως θα πρέπει να είναι. Τη στιγμή που θα χορέψουμε ξανά, θα αγκαλιαστούμε, θα κάνουμε καθετί “παράνομο” και κανένα τοπίο δεν είναι πιο ταιριαστό για να το τολμήσουμε όσο τα ελληνικά νησιά!», λέει. Αυτή η ταινία, που καθυστέρησε να βγει στις αίθουσες επειδή μεσολάβησαν τα lockdown, θα μας συντροφεύσει στα καλοκαιρινά μας βράδια μετά από μια μεγάλη περίοδο αναγκαστικής εσωστρέφειας. Στο τρέιλερ και στην αφίσα της ταινίας ο πρωταγωνιστής Σεμπάστιαν Σταν σκύβει και φιλάει στον λαιμό την πρωταγωνίστρια και εκείνη του το ανταποδίδει. Οταν είδε το τρέιλερ, η Ντενίζ σκέφτηκε ότι αν αυτό συνέβαινε μέσα στην πανδημία θα τους συλλάμβαναν! «Αυτή η ανατροπή του κώδικα συναναστροφών και οικειότητας, έτσι όπως διαμορφώθηκε από την πανδημία, είναι ένας πολύ καλός λόγος για να δει ο κόσμος την ταινία. Να αισθανθούμε επιτέλους φυσιολογικοί», έχει σχολιάσει η ίδια.
Στα δύσκολα γυρίσματα με την κοσμοπλημμύρα των χαοτικών πάρτυ στο «Monday» ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος έπρεπε να διασφαλίσει ότι η ματιά του θεατή ακολουθεί τους πρωταγωνιστές του σε οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκονται. Η Ντενίζ Γκαφ, εντυπωσιασμένη με τον τρόπο που τα πάντα μπορούν να συμβούν σε ένα ελληνικό νησί, περιγράφει πώς ο ευρηματικός Ελληνας σκηνοθέτης έβαλε αφίσες παντού, καλώντας κατοίκους και επισκέπτες σε αυτό το καταπληκτικό πάρτυ που οργανώθηκε αποκλειστικά για την ταινία. Παράλληλα, εκατοντάδες θαυμαστές και θαυμάστριες του Σεμπάστιαν Σταν δημοσιοποίησαν το event στο Instagram. Σκοπός επετεύχθη. «Ο Σεμπάστιαν είναι ευγενικός, δικαίως τον αγαπούν. Φαντάζομαι ότι θα ζήλευαν όταν τον φιλούσα», αστειεύεται η Ντενίζ.
Γεννημένη στην Κομητεία Κλέιρ της Ιρλανδίας, η Γκαφ εκπαιδεύτηκε ως σοπράνο από τα δέκα της έως τα δεκαπέντε, όμως ο βελούδινος και τέλειος κόσμος της όπερας δεν της ταίριαξε. Μετακόμισε στο Λονδίνο στα δεκαέξι της και από την αγροτική Ιρλανδία βρέθηκε να παλεύει για να σταθεί σε έναν δύσκολο χώρο χωρίς γνωριμίες, σπουδάζοντας με υποτροφίες. Το 2015 έπαιξε την εθισμένη Εμα στο «People, Places and Things», στο Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας.
Με αυτό τον ρόλο απέσπασε το βραβείο Λόρενς Ολίβιε για την ερμηνεία της. Τις εξαντλητικές πρόβες ακολούθησαν οι ουρές στο ταμείο και μια φρενίτιδα με πληρότητα 100% στην αίθουσα. Στην πολύ πιο πρόσφατη ιστορία της, αυτή η εξαιρετικά χαρισματική ηθοποιός-χαμαιλέοντας βρέθηκε να θυμίζει τη Σταχτοπούτα: άνεργη, δουλεύοντας αναγκαστικά ως καθαρίστρια και αποφασισμένη να εγκαταλείψει το όνειρό της λίγο πριν από τη μεγάλη στιγμή.
Σήμερα η Ντενίζ δηλώνει χαρούμενη που η φήμη άργησε να της χτυπήσει την πόρτα και φροντίζει να διατηρεί τη φόρμα της και να είναι υγιής ώστε να αντεπεξέρχεται σε κάθε ανάγκη των ρόλων της. Παλιότερα την είδαμε στην «Colette» με την Κίρα Νάιτλι και στο «Jimmy’s Hall» του Κεν Λόουτς. Στη φετινή τηλεοπτική σειρά «Too Close» υποδύεται την Κόνι, μια γυναίκα που έριξε το αυτοκίνητο που οδηγούσε, με τα δύο μικρά της παιδιά μέσα, από μια γέφυρα, ενώ η εγκληματολόγος Εμιλι Γουάτσον αναζητά την αλήθεια. Οπως και άλλοι ρόλοι της, έτσι κι αυτός απαιτεί προσόντα που μόνο ταλαντούχοι ηθοποιοί διαθέτουν.
Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε δράσεις που αφορούν την τέχνη και κοινωνικά ζητήματα όπως το δικαίωμα της άμβλωσης και το Μεταναστευτικό. «Πληρώνομαι για να κάνω αυτό που μου αρέσει. Δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ τη νύχτα αν δεν έκανα κάτι ουσιαστικό για το σύνολο από αυτή τη θέση», εξηγεί. Πέρασε το τελευταίο lockdown παρακολουθώντας μια σειρά ντοκιμαντέρ σχετικά με τη δύναμη των ΜΜΕ να προβάλλουν συγκεκριμένα πρότυπα γυναικών παραπλανώντας όσους διαβάζουν και καταναλώνουν. Και καθώς ο κόσμος ξανοίγει, είναι έτοιμη να παρακολουθήσει τον ήλιο να δύει στον κυκλαδίτικο ορίζοντα ζώντας στιγμές και αποκτώντας αναμνήσεις που θα τη συντροφεύσουν τουλάχιστον έναν χειμώνα. Ομως τα 100 λεπτά της νέας ταινίας της θα διαρκέσουν για χρόνια.
Ειδήσεις σήμερα:
Αναγνωστόπουλος: Δεν ταξίδεψα στη Σούδα, δεν γνωρίζω τον «Κρητικό» - Τι είπε για το ημερολόγιο της Καρολάιν
Δεύτερο κύμα καύσωνα: Τους 41 βαθμούς θα αγγίξει σήμερα ο υδράργυρος - «Καμίνι» και η Αττική
Νέο επικουρικό ταμείο: Τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου που προωθείται
Το γλυκό φως του μεσογειακού Νότου συνδυασμένο με τη ζωντανή αστική ενέργεια της Αθήνας και την ακατέργαστη ομορφιά αμμόλοφων και χαραδρών συγκινεί την ηθοποιό από την πρώτη στιγμή: «Ηρθα στην Ελλάδα πριν από χρόνια, στην Κρήτη, αλλά με αυτή την ταινία ήταν η πρώτη μου φορά που έζησα αληθινά εδώ.
Τα ελληνικά νησιά είναι παράδεισος και πάντα απομένουν τόσα πολλά να ανακαλύψεις. Είστε τόσο τυχεροί που τα έχετε τόσο κοντά. Λατρεύω την Αντίπαρο - έχω τόσες υπέροχες αναμνήσεις, χορέψαμε τόσο πολύ εκεί! Εζησα απίθανα ελληνικά πάρτυ, θα τα χαρακτήριζα επικά!» περιγράφει ενθουσιασμένη. Μόλις έχει φτάσει από το Λονδίνο στην Αθήνα και φωτογραφίζεται στην προεδρική σουίτα του «Hilton» αποκλειστικά για το «Gala». Σε μία ώρα θα παραβρεθεί στην avant premiere στον θερινό κινηματογράφο «Θησείο» κάτω από τον έναστρο αττικό ουρανό και τον βράχο της Ακρόπολης. Ποζάρει, η σοφιστικέ ομορφιά της σε κερδίζει και φορώντας μια απαστράπτουσα μίνι τουαλέτα από τη συλλογή της Σήλιας Κριθαριώτη μας αφοπλίζει δείχνοντας ότι το «ευχαριστώ» δεν είναι η μόνη ελληνική λέξη που γνωρίζει, ενώ ομολογεί πως θα ήθελε πολύ να μάθει τη γλώσσα μας. Οσο για την ταινία που την έφερε ξανά στην Ελλάδα:
«Το “Monday” μάς υπενθυμίζει τη ζωή όπως θα πρέπει να είναι. Τη στιγμή που θα χορέψουμε ξανά, θα αγκαλιαστούμε, θα κάνουμε καθετί “παράνομο” και κανένα τοπίο δεν είναι πιο ταιριαστό για να το τολμήσουμε όσο τα ελληνικά νησιά!», λέει. Αυτή η ταινία, που καθυστέρησε να βγει στις αίθουσες επειδή μεσολάβησαν τα lockdown, θα μας συντροφεύσει στα καλοκαιρινά μας βράδια μετά από μια μεγάλη περίοδο αναγκαστικής εσωστρέφειας. Στο τρέιλερ και στην αφίσα της ταινίας ο πρωταγωνιστής Σεμπάστιαν Σταν σκύβει και φιλάει στον λαιμό την πρωταγωνίστρια και εκείνη του το ανταποδίδει. Οταν είδε το τρέιλερ, η Ντενίζ σκέφτηκε ότι αν αυτό συνέβαινε μέσα στην πανδημία θα τους συλλάμβαναν! «Αυτή η ανατροπή του κώδικα συναναστροφών και οικειότητας, έτσι όπως διαμορφώθηκε από την πανδημία, είναι ένας πολύ καλός λόγος για να δει ο κόσμος την ταινία. Να αισθανθούμε επιτέλους φυσιολογικοί», έχει σχολιάσει η ίδια.
Στα δύσκολα γυρίσματα με την κοσμοπλημμύρα των χαοτικών πάρτυ στο «Monday» ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος έπρεπε να διασφαλίσει ότι η ματιά του θεατή ακολουθεί τους πρωταγωνιστές του σε οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκονται. Η Ντενίζ Γκαφ, εντυπωσιασμένη με τον τρόπο που τα πάντα μπορούν να συμβούν σε ένα ελληνικό νησί, περιγράφει πώς ο ευρηματικός Ελληνας σκηνοθέτης έβαλε αφίσες παντού, καλώντας κατοίκους και επισκέπτες σε αυτό το καταπληκτικό πάρτυ που οργανώθηκε αποκλειστικά για την ταινία. Παράλληλα, εκατοντάδες θαυμαστές και θαυμάστριες του Σεμπάστιαν Σταν δημοσιοποίησαν το event στο Instagram. Σκοπός επετεύχθη. «Ο Σεμπάστιαν είναι ευγενικός, δικαίως τον αγαπούν. Φαντάζομαι ότι θα ζήλευαν όταν τον φιλούσα», αστειεύεται η Ντενίζ.
Γεννημένη στην Κομητεία Κλέιρ της Ιρλανδίας, η Γκαφ εκπαιδεύτηκε ως σοπράνο από τα δέκα της έως τα δεκαπέντε, όμως ο βελούδινος και τέλειος κόσμος της όπερας δεν της ταίριαξε. Μετακόμισε στο Λονδίνο στα δεκαέξι της και από την αγροτική Ιρλανδία βρέθηκε να παλεύει για να σταθεί σε έναν δύσκολο χώρο χωρίς γνωριμίες, σπουδάζοντας με υποτροφίες. Το 2015 έπαιξε την εθισμένη Εμα στο «People, Places and Things», στο Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας.
Με αυτό τον ρόλο απέσπασε το βραβείο Λόρενς Ολίβιε για την ερμηνεία της. Τις εξαντλητικές πρόβες ακολούθησαν οι ουρές στο ταμείο και μια φρενίτιδα με πληρότητα 100% στην αίθουσα. Στην πολύ πιο πρόσφατη ιστορία της, αυτή η εξαιρετικά χαρισματική ηθοποιός-χαμαιλέοντας βρέθηκε να θυμίζει τη Σταχτοπούτα: άνεργη, δουλεύοντας αναγκαστικά ως καθαρίστρια και αποφασισμένη να εγκαταλείψει το όνειρό της λίγο πριν από τη μεγάλη στιγμή.
Σήμερα η Ντενίζ δηλώνει χαρούμενη που η φήμη άργησε να της χτυπήσει την πόρτα και φροντίζει να διατηρεί τη φόρμα της και να είναι υγιής ώστε να αντεπεξέρχεται σε κάθε ανάγκη των ρόλων της. Παλιότερα την είδαμε στην «Colette» με την Κίρα Νάιτλι και στο «Jimmy’s Hall» του Κεν Λόουτς. Στη φετινή τηλεοπτική σειρά «Too Close» υποδύεται την Κόνι, μια γυναίκα που έριξε το αυτοκίνητο που οδηγούσε, με τα δύο μικρά της παιδιά μέσα, από μια γέφυρα, ενώ η εγκληματολόγος Εμιλι Γουάτσον αναζητά την αλήθεια. Οπως και άλλοι ρόλοι της, έτσι κι αυτός απαιτεί προσόντα που μόνο ταλαντούχοι ηθοποιοί διαθέτουν.
Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε δράσεις που αφορούν την τέχνη και κοινωνικά ζητήματα όπως το δικαίωμα της άμβλωσης και το Μεταναστευτικό. «Πληρώνομαι για να κάνω αυτό που μου αρέσει. Δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ τη νύχτα αν δεν έκανα κάτι ουσιαστικό για το σύνολο από αυτή τη θέση», εξηγεί. Πέρασε το τελευταίο lockdown παρακολουθώντας μια σειρά ντοκιμαντέρ σχετικά με τη δύναμη των ΜΜΕ να προβάλλουν συγκεκριμένα πρότυπα γυναικών παραπλανώντας όσους διαβάζουν και καταναλώνουν. Και καθώς ο κόσμος ξανοίγει, είναι έτοιμη να παρακολουθήσει τον ήλιο να δύει στον κυκλαδίτικο ορίζοντα ζώντας στιγμές και αποκτώντας αναμνήσεις που θα τη συντροφεύσουν τουλάχιστον έναν χειμώνα. Ομως τα 100 λεπτά της νέας ταινίας της θα διαρκέσουν για χρόνια.
Ειδήσεις σήμερα:
Αναγνωστόπουλος: Δεν ταξίδεψα στη Σούδα, δεν γνωρίζω τον «Κρητικό» - Τι είπε για το ημερολόγιο της Καρολάιν
Δεύτερο κύμα καύσωνα: Τους 41 βαθμούς θα αγγίξει σήμερα ο υδράργυρος - «Καμίνι» και η Αττική
Νέο επικουρικό ταμείο: Τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου που προωθείται
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr