Η Έμα Στόουν στην Αθήνα - Η μούσα του Λάνθιμου έρχεται για την παγκόσμια πρεμιέρα της «Βληχής»
Η Έμα Στόουν στην Αθήνα - Η μούσα του Λάνθιμου έρχεται για την παγκόσμια πρεμιέρα της «Βληχής»
Η νέα δημιουργία του Έλληνα σκηνοθέτη συγκεντρώνει το ενδιαφέρον - Η παρουσία της Χολιγουντιανής πρωταγωνίστριάς της μεγεθύνει ακόμα περισσότερο την οικουμενική ακτινοβολία της πολυαναμενόμενης ταινίας
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Στα τέλη Ιανουαρίου του 2020 δεν ξέραμε τίποτα. Ή μάλλον γνωρίζαμε ελάχιστα για τον νέο αχαρτογράφητο ιό που είχε ξεκινήσει το πανδημικό ταξίδι του από την πόλη Γουχάν της Κίνας, αλλά δεν είχαμε ιδέα για το πώς, ποιοι και -κυρίως- πόσοι θα ήμασταν δύο χρόνια και δύο μήνες μετά. Εκείνες τις τελευταίες ημέρες της ξεγνοιασιάς και της αμεριμνησίας, λίγο πριν ο κατ’ οίκον εγκλεισμός γίνει καθημερινότητα και η κοινωνική αποστασιοποίηση ο νέος κανόνας συναναστροφής, η Εμα Στόουν κατάφερε να ανέβει λίγο ψηλότερα στην εγχώρια ημερήσια διάταξη ξεπερνώντας σε virality τον νέο ιό εξαιτίας της άφιξής της στην Αθήνα.
Παρότι δεν υπήρχε επίσημη πληροφόρηση για την έλευσή της στα μέρη μας, η 33χρονη ηθοποιός όχι μόνο εντοπίστηκε και απαθανατίστηκε από τους παπαράτσι τόσο στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» όσο και στην εξώθυρα του ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρετανία» όπου κατέλυσε, αλλά το χακί μπουφάν της -μάρκας Amazon- ξεπούλησε τις επόμενες ημέρες από το ηλεκτρονικό παντοπωλείο του Τζεφ Μπέζος. Τι γύρευε η Εμα Στόουν στην Αθήνα; Σίγουρα όχι κάποιο ασφαλές απάγκιο από την επαπειλούμενη ακόμα τότε πανδημία. Είχε μπει στη διαδικασία να ταξιδέψει, και μάλιστα σε μια περίοδο όπου όλοι είχαν αρχίσει να σκέφτονται δυο και τρεις φορές τις μετακινήσεις τους, για έναν λόγο εξόχως σοβαρό: τον Γιώργο Λάνθιμο.
Ο Ελληνας δημιουργός την είχε οραματιστεί πρωταγωνίστρια του μικρού μήκους φιλμ που προετοίμαζε στο πλαίσιο του προγράμματος «The Artist on the Composer» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και του Οργανισμού ΝΕΟΝ και εκείνη δεν θα μπορούσε να μην ανταποκριθεί στο κάλεσμα ενός ανθρώπου που ενσαρκώνει για την ίδια τον διττό ρόλο του φίλου μα και του καλλιτεχνικού μέντορα.
Εναν χρόνο νωρίτερα ο Λάνθιμος και η Στόουν είχαν επισφραγίσει την καλή επαγγελματική συνεργασία τους με σκηνικό την 91η τελετή απονομής των βραβείων Οσκαρ, στα οποία η ταινία «Η Ευνοούμενη» διεκδίκησε το βραβείο σε 11 συνολικά κατηγορίες και χάρισε στην ηθοποιό την τρίτη οσκαρική υποψηφιότητα της καριέρας της. Πολλοί έγραφαν τότε ότι πλέον η καριέρα της χωρίζεται στο πριν και στο μετά την ένταξή της στο λανθιμικό σύμπαν και ότι ήταν η πρώτη φορά που έβγαινε από την υποκριτική μανιέρα της.
Η ίδια, αν και δεν θεωρεί ότι άλλαξε κάτι τόσο δραματικά και ριζικά στην επαγγελματική μοίρα της, έχει παραδεχτεί πως στην πρώτη της συνάντηση με τον Γιώργο Λάνθιμο πήγε κατακυριευμένη από αίσθημα δέους. Η μόνη κινηματογραφική προσλαμβάνουσα που είχε για εκείνον ήταν ο «Κυνόδοντας», το εμβληματικό σήμερα φιλμ που έγινε το άρμα για το παράξενο νέο ρεύμα του ελληνικού σινεμά, όπως περιγράφηκε από τους κριτικούς του εξωτερικού.
Η Στόουν ήταν πεπεισμένη ότι είχε προσκληθεί να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με έναν ψυχοπαθή. «Ελεγα στον εαυτό μου ότι θα ήταν αναμφίβολα μια τρομακτική εμπειρία», έλεγε το 2018 σε συνέντευξή της στους «Los Angeles Times». Ομως, εξεπλάγην που ο Ελληνας σκηνοθέτης στην πραγματικότητα αποδείχτηκε πολύ πιο «κανονικός» απ’ όσο την είχε προϊδεάσει το φιλμ του. Τελικά αποκόμισε την εντύπωση ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο γλυκό και ταυτόχρονα τρομακτικό. Δηλαδή ακαταμάχητο, ειδικά αν στην εξίσωση προσθέσει κανείς και το γεγονός ότι πρόκειται για έναν δημιουργό με πολύ συγκεκριμένο και εξόχως διακριτό όραμα.
Παρότι πολλοί μπορεί να έχουν τη -στρεβλή- εικόνα ότι η Εμα Στόουν είναι απλώς μία ακόμα αιθέρια ύπαρξη που έπεσε ουρανοκατέβατη στον πλανήτη Χόλιγουντ με σκοπό να τον κατακτήσει, να ακονίσει τη ματαιοδοξία της και να βγάλει χρήμα με ουρά, η αλήθεια είναι κατά τι διαφορετική. Γεννημένη τον Νοέμβριο του 1988 σε μια επαρχιακή κωμόπολη της Αριζόνα, η πρωτότοκη κόρη του εργολάβου Τζέφρι και της νοικοκυράς Κρίστα ήξερε δύο πράγματα παιδιόθεν: ότι θα αναμετριόταν πριν ακόμα καταλάβει τον εαυτό της με τις κρίσεις πανικού και ότι το μόνο που την ενδιέφερε ήταν να γίνει ηθοποιός. Η Στόουν μεγάλωσε ζητιανεύοντας τη διαβεβαίωση των ενηλίκων ότι όλα θα πάνε καλά - ειδικά εκείνα τα μερόνυχτα που περνούσε πανικόβλητη πως κάποια καταστροφική πυρκαγιά θα κατάπινε το σχολείο ή το σπίτι της.
Της προσφέρθηκε ψυχολογική υποστήριξη, όμως τον αληθινό τόπο όπου ένιωθε ασφαλής, σχεδόν άτρωτη, τον βρήκε στο θέατρο. Ξεκίνησε να πρωταγωνιστεί σε παραστάσεις παιδικού θεάτρου στα 14 της, ενώ δύο χρόνια και 16 παραγωγές μετά κατέγραψε σε παρουσίαση PowerPoint τα υπέρ και τα κατά της μετοίκησής της στη Μέκκα του θεάματος, το Χόλιγουντ, προκειμένου να πείσει τους γονείς της για τη νηφαλιότητα της απόφασής της. Αν και είχε ήδη δεχτεί την πρώτη μεγάλη απόρριψη της ζωής της από το Nickelodeon και θεωρητικά δεν πληρούσε τις προδιαγραφές του παιδιού-θαύματος, τελικά εκείνοι πείστηκαν και στα 16 της χρόνια η φιλόδοξη έφηβη ηθοποιός μετακόμισε μαζί με τη μητέρα της στο Λος Αντζελες. Δεν ήταν εύκολα τα πρώτα τους χρόνια. Η Στόουν έτρεχε από το πρωί μέχρι το βράδυ σε οντισιόν. Δεν είχε αφήσει ακρόαση της Disney από την οποία δεν είχε περάσει.
Της πήρε μια δεκαετία προκειμένου να εδραιωθεί ως το νέο ανερχόμενο αστέρι, κάτι που θεμελιώθηκε με την πρώτη υποψηφιότητά της για το Οσκαρ Β’ Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία «Birdman» το 2014. Το ταλέντο της ήταν πια αδιαμφισβήτητο. Είτε σάρκαζε τον εαυτό της στο «Saturday Night Live» αποδομώντας την εξωτερική ομοιότητά της με τη Λίντσεϊ Λόχαν, είτε έπαιζε σε ταινίες όπως το «The Help», την οποία θεωρεί ορόσημο στην καριέρα της. Τελικά, σήκωσε το Οσκαρ -και τη Χρυσή Σφαίρα και το βραβείο BAFTA- το 2017 σε ηλικία 29 ετών για το «La La Land». Ηταν δίκαιο και έγινε πράξη, αποφάνθηκαν ομόθυμα οι ειδήμονες.
Βέβαια, στον λανθιμικό κόσμο η ηθοποιός που στην «Ευνοούμενη» υποδύθηκε την Αμπιγκεϊλ Χιλ, μια φτωχή και απαξιωμένη αλλά αποφασισμένη και κενόδοξη γυναίκα που προσπαθεί να προσεταιριστεί τη βασίλισσα Αννα, έγινε μια άλλη. Ηταν τόσο έξω από τα νερά της, ώστε στη διάρκεια των γυρισμάτων απηύθυνε στον Λάνθιμο την ερώτηση αν η ταινία που δημιουργούσαν ήταν κωμωδία ή δράμα. Το συγκεκριμένο όριο παραμένει πάντα δυσδιάκριτο και στοιχειοθετεί μέρος της μυθολογίας των ταινιών του Ελληνα σκηνοθέτη. Το καλύτερο που έχει να κάνει ένας ηθοποιός; Να ακολουθήσει το κύμα που δημιουργεί ο βραβευμένος δημιουργός.
Παρότι δεν υπήρχε επίσημη πληροφόρηση για την έλευσή της στα μέρη μας, η 33χρονη ηθοποιός όχι μόνο εντοπίστηκε και απαθανατίστηκε από τους παπαράτσι τόσο στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» όσο και στην εξώθυρα του ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρετανία» όπου κατέλυσε, αλλά το χακί μπουφάν της -μάρκας Amazon- ξεπούλησε τις επόμενες ημέρες από το ηλεκτρονικό παντοπωλείο του Τζεφ Μπέζος. Τι γύρευε η Εμα Στόουν στην Αθήνα; Σίγουρα όχι κάποιο ασφαλές απάγκιο από την επαπειλούμενη ακόμα τότε πανδημία. Είχε μπει στη διαδικασία να ταξιδέψει, και μάλιστα σε μια περίοδο όπου όλοι είχαν αρχίσει να σκέφτονται δυο και τρεις φορές τις μετακινήσεις τους, για έναν λόγο εξόχως σοβαρό: τον Γιώργο Λάνθιμο.
Ο Ελληνας δημιουργός την είχε οραματιστεί πρωταγωνίστρια του μικρού μήκους φιλμ που προετοίμαζε στο πλαίσιο του προγράμματος «The Artist on the Composer» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και του Οργανισμού ΝΕΟΝ και εκείνη δεν θα μπορούσε να μην ανταποκριθεί στο κάλεσμα ενός ανθρώπου που ενσαρκώνει για την ίδια τον διττό ρόλο του φίλου μα και του καλλιτεχνικού μέντορα.
Εναν χρόνο νωρίτερα ο Λάνθιμος και η Στόουν είχαν επισφραγίσει την καλή επαγγελματική συνεργασία τους με σκηνικό την 91η τελετή απονομής των βραβείων Οσκαρ, στα οποία η ταινία «Η Ευνοούμενη» διεκδίκησε το βραβείο σε 11 συνολικά κατηγορίες και χάρισε στην ηθοποιό την τρίτη οσκαρική υποψηφιότητα της καριέρας της. Πολλοί έγραφαν τότε ότι πλέον η καριέρα της χωρίζεται στο πριν και στο μετά την ένταξή της στο λανθιμικό σύμπαν και ότι ήταν η πρώτη φορά που έβγαινε από την υποκριτική μανιέρα της.
Η ίδια, αν και δεν θεωρεί ότι άλλαξε κάτι τόσο δραματικά και ριζικά στην επαγγελματική μοίρα της, έχει παραδεχτεί πως στην πρώτη της συνάντηση με τον Γιώργο Λάνθιμο πήγε κατακυριευμένη από αίσθημα δέους. Η μόνη κινηματογραφική προσλαμβάνουσα που είχε για εκείνον ήταν ο «Κυνόδοντας», το εμβληματικό σήμερα φιλμ που έγινε το άρμα για το παράξενο νέο ρεύμα του ελληνικού σινεμά, όπως περιγράφηκε από τους κριτικούς του εξωτερικού.
Η Στόουν ήταν πεπεισμένη ότι είχε προσκληθεί να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με έναν ψυχοπαθή. «Ελεγα στον εαυτό μου ότι θα ήταν αναμφίβολα μια τρομακτική εμπειρία», έλεγε το 2018 σε συνέντευξή της στους «Los Angeles Times». Ομως, εξεπλάγην που ο Ελληνας σκηνοθέτης στην πραγματικότητα αποδείχτηκε πολύ πιο «κανονικός» απ’ όσο την είχε προϊδεάσει το φιλμ του. Τελικά αποκόμισε την εντύπωση ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο γλυκό και ταυτόχρονα τρομακτικό. Δηλαδή ακαταμάχητο, ειδικά αν στην εξίσωση προσθέσει κανείς και το γεγονός ότι πρόκειται για έναν δημιουργό με πολύ συγκεκριμένο και εξόχως διακριτό όραμα.
Παρότι πολλοί μπορεί να έχουν τη -στρεβλή- εικόνα ότι η Εμα Στόουν είναι απλώς μία ακόμα αιθέρια ύπαρξη που έπεσε ουρανοκατέβατη στον πλανήτη Χόλιγουντ με σκοπό να τον κατακτήσει, να ακονίσει τη ματαιοδοξία της και να βγάλει χρήμα με ουρά, η αλήθεια είναι κατά τι διαφορετική. Γεννημένη τον Νοέμβριο του 1988 σε μια επαρχιακή κωμόπολη της Αριζόνα, η πρωτότοκη κόρη του εργολάβου Τζέφρι και της νοικοκυράς Κρίστα ήξερε δύο πράγματα παιδιόθεν: ότι θα αναμετριόταν πριν ακόμα καταλάβει τον εαυτό της με τις κρίσεις πανικού και ότι το μόνο που την ενδιέφερε ήταν να γίνει ηθοποιός. Η Στόουν μεγάλωσε ζητιανεύοντας τη διαβεβαίωση των ενηλίκων ότι όλα θα πάνε καλά - ειδικά εκείνα τα μερόνυχτα που περνούσε πανικόβλητη πως κάποια καταστροφική πυρκαγιά θα κατάπινε το σχολείο ή το σπίτι της.
Της προσφέρθηκε ψυχολογική υποστήριξη, όμως τον αληθινό τόπο όπου ένιωθε ασφαλής, σχεδόν άτρωτη, τον βρήκε στο θέατρο. Ξεκίνησε να πρωταγωνιστεί σε παραστάσεις παιδικού θεάτρου στα 14 της, ενώ δύο χρόνια και 16 παραγωγές μετά κατέγραψε σε παρουσίαση PowerPoint τα υπέρ και τα κατά της μετοίκησής της στη Μέκκα του θεάματος, το Χόλιγουντ, προκειμένου να πείσει τους γονείς της για τη νηφαλιότητα της απόφασής της. Αν και είχε ήδη δεχτεί την πρώτη μεγάλη απόρριψη της ζωής της από το Nickelodeon και θεωρητικά δεν πληρούσε τις προδιαγραφές του παιδιού-θαύματος, τελικά εκείνοι πείστηκαν και στα 16 της χρόνια η φιλόδοξη έφηβη ηθοποιός μετακόμισε μαζί με τη μητέρα της στο Λος Αντζελες. Δεν ήταν εύκολα τα πρώτα τους χρόνια. Η Στόουν έτρεχε από το πρωί μέχρι το βράδυ σε οντισιόν. Δεν είχε αφήσει ακρόαση της Disney από την οποία δεν είχε περάσει.
Της πήρε μια δεκαετία προκειμένου να εδραιωθεί ως το νέο ανερχόμενο αστέρι, κάτι που θεμελιώθηκε με την πρώτη υποψηφιότητά της για το Οσκαρ Β’ Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία «Birdman» το 2014. Το ταλέντο της ήταν πια αδιαμφισβήτητο. Είτε σάρκαζε τον εαυτό της στο «Saturday Night Live» αποδομώντας την εξωτερική ομοιότητά της με τη Λίντσεϊ Λόχαν, είτε έπαιζε σε ταινίες όπως το «The Help», την οποία θεωρεί ορόσημο στην καριέρα της. Τελικά, σήκωσε το Οσκαρ -και τη Χρυσή Σφαίρα και το βραβείο BAFTA- το 2017 σε ηλικία 29 ετών για το «La La Land». Ηταν δίκαιο και έγινε πράξη, αποφάνθηκαν ομόθυμα οι ειδήμονες.
Βέβαια, στον λανθιμικό κόσμο η ηθοποιός που στην «Ευνοούμενη» υποδύθηκε την Αμπιγκεϊλ Χιλ, μια φτωχή και απαξιωμένη αλλά αποφασισμένη και κενόδοξη γυναίκα που προσπαθεί να προσεταιριστεί τη βασίλισσα Αννα, έγινε μια άλλη. Ηταν τόσο έξω από τα νερά της, ώστε στη διάρκεια των γυρισμάτων απηύθυνε στον Λάνθιμο την ερώτηση αν η ταινία που δημιουργούσαν ήταν κωμωδία ή δράμα. Το συγκεκριμένο όριο παραμένει πάντα δυσδιάκριτο και στοιχειοθετεί μέρος της μυθολογίας των ταινιών του Ελληνα σκηνοθέτη. Το καλύτερο που έχει να κάνει ένας ηθοποιός; Να ακολουθήσει το κύμα που δημιουργεί ο βραβευμένος δημιουργός.
Για την Εμα Στόουν φαίνεται πως η παραπάνω άρρητη συμφωνία λειτουργεί, αφού είναι γνωστό ότι θα συνεργαστεί για μία ακόμα -τρίτη- φορά με τον σκηνοθέτη στην ταινία του «Poor Things», στην οποία θα υποδυθεί ένα υβρίδιο θηλυκού Φρανκεστάιν, μια ενήλικη γυναίκα με μυαλό μωρού παιδιού. Το δημιουργικό δούναι και λαβείν τους αποκρυσταλλώθηκε και στις εικόνες που απαθανάτισε ο Λάνθιμος για το περιοδικό «W» λίγες ημέρες πριν από την απονομή των Οσκαρ του 2019 με πρωταγωνίστρια τη Στόουν ως μεσοαστή Αμερικανίδα στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Πλέον βέβαια το ενδιαφέρον όλων είναι στραμμένο στη «Βληχή» (εννοιολογικά σημαίνει το βέλασμα του νεαρού προβάτου) που γυρίστηκε σε διάρκεια 20 ημερών τον χειμώνα του 2020 στην Τήνο. Τα πάντα -εκτός από την άφιξη της ηθοποιού στην Αθήνα- έγιναν κάτω από συνθήκες μυστικότητας ή, για να είναι κανείς ακριβέστερος, μυστικοπάθειας, αυτής που έτσι κι αλλιώς περιβάλλει ιερουργικά το κινηματογραφικό σύμπαν του Γιώργου Λάνθιμου.
Το τρέιλερ διάρκειας ενός λεπτού της ταινίας, που κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες, δεν δίνει ούτε κι αυτό κάποια συγκλονιστική λεπτομέρεια αναφορικά με το φιλμ που θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 6 Μαΐου (θα ακολουθήσουν δύο ακόμα παραστάσεις στις 7 και 8 Μαΐου) στην αίθουσα «Σταύρος Νιάρχος» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, συνοδεία μουσικών συνόλων. Η αδημονία και η προσμονή -πόσο μάλλον μετά την ανακοίνωση ότι η οσκαρική Στόουν θα επιστρέψει στην Αθήνα εν όψει της πρεμιέρας- είναι σχεδόν ανυπόφορες. Αλλά μαζί και καλοδεχούμενες. Οξύμωρος συνδυασμός που ακολουθεί σαν πιστό σκυλί ό,τι πιάνει το χέρι του δημιουργού Λάνθιμου.
Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image, AFP / Visualhellas.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Πόλεμος στην Ουκρανία: Θηριωδίες κατά αμάχων στη Μαριούπολη καταγγέλλει ο Ζοζέπ Μπορέλ
Τήνος: Ακινητοποιημένο στο λιμάνι το πλοίο Super Express - Έπεσε στα βράχια
Πάτρα: Οι αντιφάσεις των αδελφών Πισπιρίγκου για το ποιος βρήκε νεκρή την Ίριδα
Πλέον βέβαια το ενδιαφέρον όλων είναι στραμμένο στη «Βληχή» (εννοιολογικά σημαίνει το βέλασμα του νεαρού προβάτου) που γυρίστηκε σε διάρκεια 20 ημερών τον χειμώνα του 2020 στην Τήνο. Τα πάντα -εκτός από την άφιξη της ηθοποιού στην Αθήνα- έγιναν κάτω από συνθήκες μυστικότητας ή, για να είναι κανείς ακριβέστερος, μυστικοπάθειας, αυτής που έτσι κι αλλιώς περιβάλλει ιερουργικά το κινηματογραφικό σύμπαν του Γιώργου Λάνθιμου.
Το τρέιλερ διάρκειας ενός λεπτού της ταινίας, που κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες, δεν δίνει ούτε κι αυτό κάποια συγκλονιστική λεπτομέρεια αναφορικά με το φιλμ που θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 6 Μαΐου (θα ακολουθήσουν δύο ακόμα παραστάσεις στις 7 και 8 Μαΐου) στην αίθουσα «Σταύρος Νιάρχος» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, συνοδεία μουσικών συνόλων. Η αδημονία και η προσμονή -πόσο μάλλον μετά την ανακοίνωση ότι η οσκαρική Στόουν θα επιστρέψει στην Αθήνα εν όψει της πρεμιέρας- είναι σχεδόν ανυπόφορες. Αλλά μαζί και καλοδεχούμενες. Οξύμωρος συνδυασμός που ακολουθεί σαν πιστό σκυλί ό,τι πιάνει το χέρι του δημιουργού Λάνθιμου.
Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image, AFP / Visualhellas.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Πόλεμος στην Ουκρανία: Θηριωδίες κατά αμάχων στη Μαριούπολη καταγγέλλει ο Ζοζέπ Μπορέλ
Τήνος: Ακινητοποιημένο στο λιμάνι το πλοίο Super Express - Έπεσε στα βράχια
Πάτρα: Οι αντιφάσεις των αδελφών Πισπιρίγκου για το ποιος βρήκε νεκρή την Ίριδα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα