Το Mastercard Innovation Forum 2024, η ετήσια εκδήλωση - σημείο αναφοράς για τον τομέα των πληρωμών στη χώρα, έφερε στο προσκήνιο κορυφαίους ομιλητές που εξέτασαν από διαφορετικές οπτικές γωνίες το μέλλον των συναλλαγών και ανέδειξαν την καινοτομία σε καταλύτη προόδου.
Άγγελοι και δαίμονες - Οι σκοτεινές μπίζνες πίσω από τη λάμψη της Victoria’s Secret
Άγγελοι και δαίμονες - Οι σκοτεινές μπίζνες πίσω από τη λάμψη της Victoria’s Secret
Ενα νέο ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει ότι το μυστικό της τεράστιας επιτυχίας της Victoria’s Secret δεν ήταν τόσο αθώο όσο υπέθεταν κάποιοι
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Τις τελευταίες ημέρες το σώμα του παγκόσμιου Twitter βρήκε, ως είθισται, πολλές αφορμές για να «δικάσει». Μία από αυτές δεν θα μπορούσε παρά να είναι η νέα καμπάνια της Victoria’s Secret, ενός brand η φήμη του οποίου προηγούνταν για δεκαετίες του ονόματός του.
Στο άκουσμα και μόνο του ονόματος που σμίλεψε με συνέπεια το αρχέτυπο του κοινώς αποδεκτού σέξι στον δυτικό κόσμο, στο μυαλό ενός μέσου ανθρώπου ξεκινούσε η παρέλαση των εξωπραγματικά όμορφων μοντέλων σε ουρανομήκεις υπετροφικά φωταγωγημένες πασαρέλες. Ηταν αυτές στις οποίες οι γυναίκες ήθελαν να μοιάσουν, αλλά και αυτές που οι άνδρες θα ήθελαν να βλέπουν με το που άνοιγαν τα μάτια τους κάθε πρωί.
Η παλιά φρουρά (βλ. Ζιζέλ, Τάιρα Μπανκς, Χάιντι Κλουμ) αλλά και οι νεότερες επίγονοί της (βλ. Μπέλα Χαντίντ, Κάντις Σουάνπολ, Αλεσάντρα Αμπρόζιο, Κάρλι Κλος) εντυπώθηκαν στο συλλογικό ασυνείδητο ως ο πήχης για το ωραίο και το επιθυμητό. Γι’ αυτό και μάλλον πολλοί εξέφρασαν τη δυσθυμία τους για τη νέα καμπάνια του brand στην οποία πρωταγωνιστούν γυναικεία σώματα της διπλανής πόρτας - ή έστω πιο συνεπή με αυτά που συναντά κανείς στον αληθινό κόσμο.
Η κάποτε πιο επιτυχημένη φίρμα εσωρούχων εμφανίστηκε πιστή στο νέο δόγμα που υιοθέτησε πέρυσι, αποποιούμενη το ένοχο παρελθόν της αντικειμενοποίησης της γυναίκας και κάνοντας παντιέρα τη διαφορετικότητα.
Στο άκουσμα και μόνο του ονόματος που σμίλεψε με συνέπεια το αρχέτυπο του κοινώς αποδεκτού σέξι στον δυτικό κόσμο, στο μυαλό ενός μέσου ανθρώπου ξεκινούσε η παρέλαση των εξωπραγματικά όμορφων μοντέλων σε ουρανομήκεις υπετροφικά φωταγωγημένες πασαρέλες. Ηταν αυτές στις οποίες οι γυναίκες ήθελαν να μοιάσουν, αλλά και αυτές που οι άνδρες θα ήθελαν να βλέπουν με το που άνοιγαν τα μάτια τους κάθε πρωί.
Η παλιά φρουρά (βλ. Ζιζέλ, Τάιρα Μπανκς, Χάιντι Κλουμ) αλλά και οι νεότερες επίγονοί της (βλ. Μπέλα Χαντίντ, Κάντις Σουάνπολ, Αλεσάντρα Αμπρόζιο, Κάρλι Κλος) εντυπώθηκαν στο συλλογικό ασυνείδητο ως ο πήχης για το ωραίο και το επιθυμητό. Γι’ αυτό και μάλλον πολλοί εξέφρασαν τη δυσθυμία τους για τη νέα καμπάνια του brand στην οποία πρωταγωνιστούν γυναικεία σώματα της διπλανής πόρτας - ή έστω πιο συνεπή με αυτά που συναντά κανείς στον αληθινό κόσμο.
Η κάποτε πιο επιτυχημένη φίρμα εσωρούχων εμφανίστηκε πιστή στο νέο δόγμα που υιοθέτησε πέρυσι, αποποιούμενη το ένοχο παρελθόν της αντικειμενοποίησης της γυναίκας και κάνοντας παντιέρα τη διαφορετικότητα.
Για τη Victoria’s Secret δεν έχει πια σημασία να είσαι εικόνα και ομοίωση της Ελσα Χοσκ - δηλαδή ψηλή, λεπτή, με αναλογίες σμιλεμένες από καλέμι γλύπτη και στήθος οριακά δυσανάλογο του υπόλοιπου σωματότυπου. Αρκεί να είσαι όπως είσαι.
Πράγμα που μπορεί να λειτουργεί λυτρωτικά για τις όπου Γης γυναίκες και να καθησυχάζει τους κήρυκες της πολιτικής ορθότητας, αλλά απογοήτευσε όλους εκείνους που μέσω κοινωνικών δικτύων απαίτησαν την επιστροφή του brand στις ρίζες του. Δηλαδή στα φτερά, στα πούπουλα, τα ελάχιστα εκατοστά υφάσματος που έγδυναν περίφημα τις εμβληματικές γαζέλες του μόντελινγκ.
Ακούγεται ως τραγική ειρωνεία ότι ακριβώς τη στιγμή που η εταιρεία προσπαθεί να επανεφεύρει την ταυτότητά της και ει δυνατόν να θάψει βαθιά στη γη το αμαρτωλό παρελθόν της, ένα ντοκιμαντέρ τριών επεισοδίων από το δίκτυο Hulu (στην Ελλάδα μέσω Disney+) έρχεται να το βροντοφωνάξει. Και μάλιστα με τη σκηνοθετική υπογραφή και την έρευνα του Ματ Τιρνάουερ, αλλοτινού γραφιά του περιοδικού «Vanity Fair» και πάλαι ποτέ εκλεκτού του Γκρέιντον Κάρτερ.
Ο 53χρονος Αμερικανός, που ξεκίνησε την καριέρα του καλύπτοντας το ρεπορτάζ για τη γέννηση της Τίφανι Τραμπ, λέει ότι αποφάσισε να ερευνήσει το θέμα της Victoria’s Secret από την εποχή που η επιτυχία της ήταν τόσο μεγάλη που καταντούσε ύποπτη. Προφανώς την απόφασή του επίσπευσαν οι καταγγελίες που έφτασαν στα αυτιά του από παλαίμαχα «Αγγελάκια». Ετσι ο Τιρνάουερ, από θέματα όπως η ζωή του Valentino, η οικογένεια Ρίγκαν και ο spin doctor του Ντόναλντ Τραμπ, αποφάσισε να ερευνήσει την ομιχλώδη ιστορία της Victoria’s Secret. Kαι η αλήθεια είναι ότι έβγαλε λαβράκι με το καλημέρα. Καταρχάς ήταν η ιστορία που είχε επινοήσει για τη φίρμα ο μέχρι πρότινος ιδιοκτήτης της Λες Γουέξνερ.
Μπορεί όλοι να γνωρίζουμε σήμερα ότι ο φιλόδοξος νέος από το Οχάιο εξαγόρασε στις αρχές των 80s την επωνυμία και τα πέντε καταστήματα της αλυσίδας από ένα ζευγάρι Αμερικανών που επινόησαν έναν απενοχοποιημένο τρόπο και χώρο για να αγοράζει κανείς εσώρουχα, όμως εκείνος για χρόνια διέδιδε τον μύθο για κάποια μυστηριώδη Βικτόρια η οποία βρισκόταν πίσω από τις σχεδόν σκανδαλιστικές φαντασιώσεις που γεννιούνταν στις βιτρίνες των κασταστημάτων και ξεπηδούσαν από τις πηχυαίες διαφημιστικές πινακίδες στις αμερικανικές λεωφόρους. Στην πραγματικότητα το όνομα Βικτόρια ήταν αναφορά στη βασίλισσα της Αγγλίας και βέβαια στη βικτοριανή εποχή.
Στα χρόνια του Γουέσνερ το brand άκμασε. Κι αυτό είναι κάτι που παραδέχονται ακόμα και πρώην υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, όπως η Σίντι Φέντους και η Σάρα Ζόφκο, που δίνουν τις μαρτυρίες τους στο ντοκιμαντέρ. Ο Γουέσνερ, λένε, ήταν ο άνθρωπος που έπεισε τους συμπατριώτες του να ζουν για να καταναλώνουν. Φυσικά η ιστορία του ανθρώπου που δημιούργησε και για χρόνια διαφέντευε τον κολοσσό καταναλωτικών αγαθών L Brands δεν θα μπορούσε παρά να έχει τυφλά σημεία. Σαν τη φιλία του με τον Τζέφρι Επστιν.
Κανείς από όσους εμφανίζονται δεν ξέρει -ή δεν λέει- κάτι περισσότερο για τη σχέση των δύο ανδρών, όμως οι υποψίες που εκφράζουν είναι τόσες ώστε να καταντούν βεβαιότητες. Ο Γουέξνερ και ο Επστιν γνωρίστηκαν τη δεκαετία του ’80. Ο πρώτος έψαχνε τρόπους να αμβλύνει τις εντυπώσεις που γεννούσε η ταπεινή καταγωγή του και να παρεισφρήσει στην ελίτ της Νέας Υόρκης, ο δεύτερος το είχε ήδη καταφέρει περιφερόμενος ως ένας αινιγματικός τύπος που μπορούσε να λύσει κάθε πρόβλημα, ειδικά αν «κάτοχός» του ήταν κάποιος ισχυρός, πλούσιος και σημαντικός τύπος. Τόσο πολύ εμπιστεύονταν ο ένας τον άλλο ώστε ο Γουέξνερ είχε παραχωρήσει για σχεδόν μία 20ετία τη διαχείριση της άνω των 5 δισ. δολαρίων περιουσίας του στον Επστιν.
Κανείς δεν μπορεί να ποινικοποιήσει μια φιλία ή μια επαγγελματική σχέση δίχως αδιάσειστα στοιχεία ότι ο πρώην ιδιοκτήτης του brand γνώριζε την παιδοφιλική δράση του Επστιν, ωστόσο δεν μπορεί να διατηρεί βεβαιότητες και για το αντίθετο. Ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι ποτέ δεν θα μάθουμε στ’ αλήθεια τι τους συνέδεε τόσο άρρηκτα.
Πάντως, συνεργάτες του Γουέξνερ από την εποχή εκείνη επιβεβαιώνουν πως όταν έπεσε στην αντίληψή του ότι ο φίλος του συστηνόταν ως scouter μοντέλων με απώτερο σκοπό να προσεγγίσει και να φλερτάρει κορίτσια, εκείνος του δήλωσε ότι αυτό ήταν αντίθετο στην εργασιακή ηθική της εταιρείας και δεν θα το ανεχόταν. Πάντως, η επαγγελματική σχέση τους διερράγη το 2006, όταν ο Επστιν κατηγορήθηκε για πρώτη φορά για εξώθηση ανήλικης σε πορνεία στη Φλόριντα. Μετά, δε, την αυτοκτονία του και το ντόμινο των αποκαλύψεων για το δίκτυο που είχαν οργανώσει με την Γκιλέν Μάξγουελ, ο Γουέξνερ δήλωσε πως ευχόταν να μην τον είχε συναντήσει ποτέ στον δρόμο του.
Λογικά το ίδιο θα έπρεπε να υποστηρίζει και για το αλλοτινό δεξί του χέρι, τον Εντ Ράζεκ. Παρότι είχε τον τίτλο του Chief Marketing Officer, ο Ράζεκ ήταν εκείνος που είχε όχι πάντα τον πρώτο αλλά σίγουρα τον τελευταίο λόγο στις αποφάσεις, στην ανάπτυξη και τη στρατηγική του brand. Σε εκείνον ανήκει και η ιδέα του λανσαρίσματος της νεανικής σειράς εσωρούχων για έφηβες στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας.
Τα πρώην στελέχη αποκαλύπτουν στο ντοκιμαντέρ πως αυτή ήταν για τον Ράζεκ η ενδεδειγμένη φόρμουλα, ώστε να παραμένει πάντα γεμάτη η δεξαμενή των πελατών του brand. Και παρότι είχε πολλάκις κατηγορηθεί (υπάρχουν τουλάχιστον 30 καταγεγραμμένες μαρτυρίες) τόσο από μοντέλα όσο και από εργαζόμενες στην εταιρεία για πατριαρχική συμπεριφορά, κακοποιητικό λόγο, εργασιακό εκφοβισμό, ακόμα και για πρακτικές σεξουαλικής παρενόχλησης, παρέμεινε στη θέση του έως τον Αύγουστο του 2019.
Μάλιστα, αφορμή για την παραίτησή του έγινε η αντίθεσή του στη συνεργασία με διεμφυλικά και plus size μοντέλα την οποία εξέφρασε σε συνέντευξή του. Η κατόπιν εορτής ένταξη της διεμφυλικής Βαλεντίνα Σαμπάιο στο ρόστερ των «Αγγέλων» δεν έσωσε την παρτίδα.
Ο κάποτε ισχυρός παράγοντας θεωρείται σχεδόν ομόθυμα ο υπ’ αριθμόν 1 υπεύθυνος για την τοξικότητα στο εργασιακό περιβάλλον του brand. Και δεν έχει κανείς λόγο να αμφιβάλει ειδικά αν πιστέψει τη φήμη για τη σχεδόν ταπεινωτική συμπεριφορά του προς την Μπέλα Χαντίντ στη διάρκεια της προετοιμασίας για ένα από τα τελευταία σόου της Victoria’s Secret.
Ναι, την αντιμετώπιζε σαν ένα κομμάτι κρέας μιλώντας με τον πιο χυδαίο τρόπο για τα οπίσθια και το στήθος της. Παρότι το brand θεμελίωσε το στάτους του διακηρύσσοντας ότι βοηθά τις γυναίκες να αποκτήσουν ξανά αυτοπεποίθηση, δυναμισμό, χειραφέτηση, τελικά τις άφηνε διαρκώς εκτεθειμένες. Η Ολλανδή Φρεντερίκ φαν ντερ Βαλ, που συμμετείχε στο πρώτο σόου Victoria’s Secret το 1999, καταθέτει τη δική της εμπειρία στο ντοκιμαντέρ.
Λέει ότι από τη στιγμή που έσβησαν τα φώτα στην πασαρέλα μέχρι που έφτασε στο σπίτι της δεν σταμάτησε να κλαίει. Αισθανόταν γυμνή και ανυπεράσπιστη μπροστά σε ένα αδηφάγο κοινό. Αλλά εντέλει τίποτε από όλα αυτά δεν θα έπρεπε να εκπλήσσει κανέναν. Αφού τουλάχιστον μέχρι το περσινό rebranding η Victoria’s Secret ήταν μια εταιρεία που φύλαγε καλά τα μυστικά της.
Οπως το γεγονός ότι, μολονότι απευθυνόταν σε γυναίκες και απασχολούσε στις τάξεις της γυναίκες και μάλιστα σε θέσεις ευθύνης, δεν τις άφηνε ποτέ να αποφασίζουν. Οι άνδρες έδιναν το πρόσταγμα και εκείνες απλώς ακολουθούσαν. Πατριαρχικά και αδιαπραγμάτευτα.
Ειδήσεις σήμερα:
Τιμολόγια ρεύματος: Οι διαφορές ανά εταιρεία - Παρέμβαση του υπουργείου Ενέργειας για τα πάγια
Μύκονος: Το πάρτι στον Άγιο Στέφανο, το κάλεσμα των Χούρι και οι βουτιές του Νιάρχου στη Ρήνεια
Πλεύρης: Ο Τσίπρας πήγε με κορωνοϊό στο Προεδρικό - ΣΥΡΙΖΑ: Είχε αρνητικό PCR από το Σάββατο
Πράγμα που μπορεί να λειτουργεί λυτρωτικά για τις όπου Γης γυναίκες και να καθησυχάζει τους κήρυκες της πολιτικής ορθότητας, αλλά απογοήτευσε όλους εκείνους που μέσω κοινωνικών δικτύων απαίτησαν την επιστροφή του brand στις ρίζες του. Δηλαδή στα φτερά, στα πούπουλα, τα ελάχιστα εκατοστά υφάσματος που έγδυναν περίφημα τις εμβληματικές γαζέλες του μόντελινγκ.
Ακούγεται ως τραγική ειρωνεία ότι ακριβώς τη στιγμή που η εταιρεία προσπαθεί να επανεφεύρει την ταυτότητά της και ει δυνατόν να θάψει βαθιά στη γη το αμαρτωλό παρελθόν της, ένα ντοκιμαντέρ τριών επεισοδίων από το δίκτυο Hulu (στην Ελλάδα μέσω Disney+) έρχεται να το βροντοφωνάξει. Και μάλιστα με τη σκηνοθετική υπογραφή και την έρευνα του Ματ Τιρνάουερ, αλλοτινού γραφιά του περιοδικού «Vanity Fair» και πάλαι ποτέ εκλεκτού του Γκρέιντον Κάρτερ.
Ο 53χρονος Αμερικανός, που ξεκίνησε την καριέρα του καλύπτοντας το ρεπορτάζ για τη γέννηση της Τίφανι Τραμπ, λέει ότι αποφάσισε να ερευνήσει το θέμα της Victoria’s Secret από την εποχή που η επιτυχία της ήταν τόσο μεγάλη που καταντούσε ύποπτη. Προφανώς την απόφασή του επίσπευσαν οι καταγγελίες που έφτασαν στα αυτιά του από παλαίμαχα «Αγγελάκια». Ετσι ο Τιρνάουερ, από θέματα όπως η ζωή του Valentino, η οικογένεια Ρίγκαν και ο spin doctor του Ντόναλντ Τραμπ, αποφάσισε να ερευνήσει την ομιχλώδη ιστορία της Victoria’s Secret. Kαι η αλήθεια είναι ότι έβγαλε λαβράκι με το καλημέρα. Καταρχάς ήταν η ιστορία που είχε επινοήσει για τη φίρμα ο μέχρι πρότινος ιδιοκτήτης της Λες Γουέξνερ.
Μπορεί όλοι να γνωρίζουμε σήμερα ότι ο φιλόδοξος νέος από το Οχάιο εξαγόρασε στις αρχές των 80s την επωνυμία και τα πέντε καταστήματα της αλυσίδας από ένα ζευγάρι Αμερικανών που επινόησαν έναν απενοχοποιημένο τρόπο και χώρο για να αγοράζει κανείς εσώρουχα, όμως εκείνος για χρόνια διέδιδε τον μύθο για κάποια μυστηριώδη Βικτόρια η οποία βρισκόταν πίσω από τις σχεδόν σκανδαλιστικές φαντασιώσεις που γεννιούνταν στις βιτρίνες των κασταστημάτων και ξεπηδούσαν από τις πηχυαίες διαφημιστικές πινακίδες στις αμερικανικές λεωφόρους. Στην πραγματικότητα το όνομα Βικτόρια ήταν αναφορά στη βασίλισσα της Αγγλίας και βέβαια στη βικτοριανή εποχή.
Στα χρόνια του Γουέσνερ το brand άκμασε. Κι αυτό είναι κάτι που παραδέχονται ακόμα και πρώην υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, όπως η Σίντι Φέντους και η Σάρα Ζόφκο, που δίνουν τις μαρτυρίες τους στο ντοκιμαντέρ. Ο Γουέσνερ, λένε, ήταν ο άνθρωπος που έπεισε τους συμπατριώτες του να ζουν για να καταναλώνουν. Φυσικά η ιστορία του ανθρώπου που δημιούργησε και για χρόνια διαφέντευε τον κολοσσό καταναλωτικών αγαθών L Brands δεν θα μπορούσε παρά να έχει τυφλά σημεία. Σαν τη φιλία του με τον Τζέφρι Επστιν.
Κανείς από όσους εμφανίζονται δεν ξέρει -ή δεν λέει- κάτι περισσότερο για τη σχέση των δύο ανδρών, όμως οι υποψίες που εκφράζουν είναι τόσες ώστε να καταντούν βεβαιότητες. Ο Γουέξνερ και ο Επστιν γνωρίστηκαν τη δεκαετία του ’80. Ο πρώτος έψαχνε τρόπους να αμβλύνει τις εντυπώσεις που γεννούσε η ταπεινή καταγωγή του και να παρεισφρήσει στην ελίτ της Νέας Υόρκης, ο δεύτερος το είχε ήδη καταφέρει περιφερόμενος ως ένας αινιγματικός τύπος που μπορούσε να λύσει κάθε πρόβλημα, ειδικά αν «κάτοχός» του ήταν κάποιος ισχυρός, πλούσιος και σημαντικός τύπος. Τόσο πολύ εμπιστεύονταν ο ένας τον άλλο ώστε ο Γουέξνερ είχε παραχωρήσει για σχεδόν μία 20ετία τη διαχείριση της άνω των 5 δισ. δολαρίων περιουσίας του στον Επστιν.
Κανείς δεν μπορεί να ποινικοποιήσει μια φιλία ή μια επαγγελματική σχέση δίχως αδιάσειστα στοιχεία ότι ο πρώην ιδιοκτήτης του brand γνώριζε την παιδοφιλική δράση του Επστιν, ωστόσο δεν μπορεί να διατηρεί βεβαιότητες και για το αντίθετο. Ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι ποτέ δεν θα μάθουμε στ’ αλήθεια τι τους συνέδεε τόσο άρρηκτα.
Πάντως, συνεργάτες του Γουέξνερ από την εποχή εκείνη επιβεβαιώνουν πως όταν έπεσε στην αντίληψή του ότι ο φίλος του συστηνόταν ως scouter μοντέλων με απώτερο σκοπό να προσεγγίσει και να φλερτάρει κορίτσια, εκείνος του δήλωσε ότι αυτό ήταν αντίθετο στην εργασιακή ηθική της εταιρείας και δεν θα το ανεχόταν. Πάντως, η επαγγελματική σχέση τους διερράγη το 2006, όταν ο Επστιν κατηγορήθηκε για πρώτη φορά για εξώθηση ανήλικης σε πορνεία στη Φλόριντα. Μετά, δε, την αυτοκτονία του και το ντόμινο των αποκαλύψεων για το δίκτυο που είχαν οργανώσει με την Γκιλέν Μάξγουελ, ο Γουέξνερ δήλωσε πως ευχόταν να μην τον είχε συναντήσει ποτέ στον δρόμο του.
Λογικά το ίδιο θα έπρεπε να υποστηρίζει και για το αλλοτινό δεξί του χέρι, τον Εντ Ράζεκ. Παρότι είχε τον τίτλο του Chief Marketing Officer, ο Ράζεκ ήταν εκείνος που είχε όχι πάντα τον πρώτο αλλά σίγουρα τον τελευταίο λόγο στις αποφάσεις, στην ανάπτυξη και τη στρατηγική του brand. Σε εκείνον ανήκει και η ιδέα του λανσαρίσματος της νεανικής σειράς εσωρούχων για έφηβες στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας.
Τα πρώην στελέχη αποκαλύπτουν στο ντοκιμαντέρ πως αυτή ήταν για τον Ράζεκ η ενδεδειγμένη φόρμουλα, ώστε να παραμένει πάντα γεμάτη η δεξαμενή των πελατών του brand. Και παρότι είχε πολλάκις κατηγορηθεί (υπάρχουν τουλάχιστον 30 καταγεγραμμένες μαρτυρίες) τόσο από μοντέλα όσο και από εργαζόμενες στην εταιρεία για πατριαρχική συμπεριφορά, κακοποιητικό λόγο, εργασιακό εκφοβισμό, ακόμα και για πρακτικές σεξουαλικής παρενόχλησης, παρέμεινε στη θέση του έως τον Αύγουστο του 2019.
Μάλιστα, αφορμή για την παραίτησή του έγινε η αντίθεσή του στη συνεργασία με διεμφυλικά και plus size μοντέλα την οποία εξέφρασε σε συνέντευξή του. Η κατόπιν εορτής ένταξη της διεμφυλικής Βαλεντίνα Σαμπάιο στο ρόστερ των «Αγγέλων» δεν έσωσε την παρτίδα.
Ο κάποτε ισχυρός παράγοντας θεωρείται σχεδόν ομόθυμα ο υπ’ αριθμόν 1 υπεύθυνος για την τοξικότητα στο εργασιακό περιβάλλον του brand. Και δεν έχει κανείς λόγο να αμφιβάλει ειδικά αν πιστέψει τη φήμη για τη σχεδόν ταπεινωτική συμπεριφορά του προς την Μπέλα Χαντίντ στη διάρκεια της προετοιμασίας για ένα από τα τελευταία σόου της Victoria’s Secret.
Ναι, την αντιμετώπιζε σαν ένα κομμάτι κρέας μιλώντας με τον πιο χυδαίο τρόπο για τα οπίσθια και το στήθος της. Παρότι το brand θεμελίωσε το στάτους του διακηρύσσοντας ότι βοηθά τις γυναίκες να αποκτήσουν ξανά αυτοπεποίθηση, δυναμισμό, χειραφέτηση, τελικά τις άφηνε διαρκώς εκτεθειμένες. Η Ολλανδή Φρεντερίκ φαν ντερ Βαλ, που συμμετείχε στο πρώτο σόου Victoria’s Secret το 1999, καταθέτει τη δική της εμπειρία στο ντοκιμαντέρ.
Λέει ότι από τη στιγμή που έσβησαν τα φώτα στην πασαρέλα μέχρι που έφτασε στο σπίτι της δεν σταμάτησε να κλαίει. Αισθανόταν γυμνή και ανυπεράσπιστη μπροστά σε ένα αδηφάγο κοινό. Αλλά εντέλει τίποτε από όλα αυτά δεν θα έπρεπε να εκπλήσσει κανέναν. Αφού τουλάχιστον μέχρι το περσινό rebranding η Victoria’s Secret ήταν μια εταιρεία που φύλαγε καλά τα μυστικά της.
Οπως το γεγονός ότι, μολονότι απευθυνόταν σε γυναίκες και απασχολούσε στις τάξεις της γυναίκες και μάλιστα σε θέσεις ευθύνης, δεν τις άφηνε ποτέ να αποφασίζουν. Οι άνδρες έδιναν το πρόσταγμα και εκείνες απλώς ακολουθούσαν. Πατριαρχικά και αδιαπραγμάτευτα.
Ειδήσεις σήμερα:
Τιμολόγια ρεύματος: Οι διαφορές ανά εταιρεία - Παρέμβαση του υπουργείου Ενέργειας για τα πάγια
Μύκονος: Το πάρτι στον Άγιο Στέφανο, το κάλεσμα των Χούρι και οι βουτιές του Νιάρχου στη Ρήνεια
Πλεύρης: Ο Τσίπρας πήγε με κορωνοϊό στο Προεδρικό - ΣΥΡΙΖΑ: Είχε αρνητικό PCR από το Σάββατο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα