Μικέλε Μορόνε: Ξαφνικά διάσημος

Μικέλε Μορόνε: Ξαφνικά διάσημος

Ωραίος και σέξι σαν Ιταλός (που είναι), ηθοποιός, τραγουδιστής, YouTuber, σχεδιαστής, μοντέλο και πάνω απ’ όλα ο ήρωας της νετφλιξικής smash hit τριλογίας «365 μέρες», που τον έκανε σταρ από το πουθενά. Καιρός του ήταν

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Μικέλε Μορόνε: Ξαφνικά διάσημος
Aν δεν υπήρχε το Netflix, ο Μικέλε Μορόνε θα ήταν ένας ακόμα άσημος Ιταλός ηθοποιός που θα μοχθούσε για τον καθημερινό εσπρέσο του σε ταινίες και σειρές εγχώριας κατανάλωσης. Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, αν δεν του είχε κλείσει επιτέλους το μάτι η επιτυχία με την ταινία «365 ημέρες», θα είχε πλέον εγκαταλείψει την υποκριτική και ο κόσμος της έβδομης τέχνης θα γινόταν φτωχότερος κατά έναν ωραίο άντρα.

Ευτυχώς για τον ίδιο, όμως, και τα μιλιούνια των θαυμαστών του -15,1 εκατoμμύρια αν βασιστούμε στους ινσταγκραμικούς ακολούθους του- το 2020 τού προέκυψε το πρώτο μέρος της υπεραισθησιακής τριλογίας που βασίστηκε στην ομώνυμη σειρά βιβλίων της Μπλάνκα Λιπίνσκα και καταναλώθηκε με βουλιμία από το τηλεοπτικό κοινό - κυρίως λόγω του αρρενωπού Μορόνε και των αποκαλυπτικών σκηνών που ο σκηνοθέτης δεν τσιγκουνεύτηκε στο μοντάζ.


Το 2020 ήταν γενικά σωτήριο έτος για το νέο sex symbol που βρήκε την ευκαιρία να ξεδιπλώσει όποιο ταλέντο είχε διαθέσιμο και να βγάλει τα σπασμένα για όλες τις προσπάθειες χλιαρής αποδοχής των περασμένων χρόνων. Για αρχή κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ «Dark Room», στο οποίο χώρεσε όλα τα τραγούδια που ακούγονται στο «365 ημέρες» και επί τη ευκαιρία, άνοιξε και κανάλι στο YouTube, που έγινε ακαριαία λαοφιλές και λαοπρόβλητο.
Michele Morrone - Beautiful (Live) | The Circle° Sessions


Την ίδια χρονιά λάνσαρε το δικό του brand με γυναικείο beachwear, το Aurumroma. Την ημέρα που ανακοίνωσε στο Instagram τη νέα του δραστηριότητα (8 Αυγούστου 2020), το website της φίρμας του κράσαρε από την επισκεψιμότητα, ανοίγοντας χρυσές δουλειές για τον νεόκοπο σχεδιαστή. Το φετινό καλοκαίρι μπήκε πανηγυρικά και το μόντελινγκ στη ζωή του, καθώς οι Dolce & Gabbana τον έχρισαν πρωταγωνιστή της καμπάνιας τους.
Κλείσιμο


Ολως τυχαίως φέτος ήταν και η χρονιά που προβλήθηκαν και τα δύο τελευταία μέρη της τριλογίας που τον έκανε διάσημο. Το Netflix έβγαλε το «365 ημέρες: Αυτή τη μέρα» τον Απρίλιο, ενώ στις αρχές Αυγούστου κυκλοφόρησε και το «Οι επόμενες 365 ημέρες», που με το καλημέρα σκαρφάλωσε στο Νο1 των τηλεοπτικών trends. Φήμες λένε ότι θα ακολουθήσει και τέταρτη ταινία, κάνοντας την τριλογία τετραλογία και ό,τι ήθελε προκύψει, ανάλογα με την έμπνευση του σεναριογράφου και τα κέφια των τηλεθεατών. Σε κάθε περίπτωση, ο Μικέλε Μορόνε αυτόν τον καιρό ζει το παιδικό όνειρό του να γίνει διάσημος ηθοποιός. Οι υπόλοιπες ιδιότητες είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα του απρόσμενου σουξέ του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις