Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής

Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής

Ο διεθνώς διάσημος εικονογράφος, που δημιουργεί για τα πιο πολυτελή  brands μόδας, ομορφιάς και καταστημάτων σε όλο τον κόσμο, απογειώνει το γιορτινό πνεύμα με την πρώτη του δουλειά στην Ελλάδα.

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
Ενας από τους πιο γνωστούς εικονογράφους διεθνώς, ο Σπύρος Χάλαρης συνδυάζει αριστοτεχνικά ψηφιακές τεχνικές και σχεδιασμό με το χέρι δημιουργώντας εικόνες που αποπνέουν βαθιά ευαισθησία και υψηλή αισθητική. Στην αξιοζήλευτη καριέρα του μέχρι τώρα έχει συνεργαστεί με πολυτελή brands μόδας, ομορφιάς και high-end εμπορικών καταστημάτων σε διάφορα μέρη του κόσμου (Tom Ford, Bulgari, Salvatore Ferragamo, Sephora, Diptyque, Shiseido, Harrods, Printemps, Boghossian Jewels, Walt Disney κ.ά.) αλλά και με μεγάλους τίτλους εφημερίδων και περιοδικών («Vogue», «Elle», «New York Times», «Vanity Fair», «Architectural Digest», «Sunday Times», «The New Yorker», «L’Officiel», «The Telegraph» κ.ά.). Τα ταλέντα του ξεδιπλώνονται σε μια πληθώρα αντικειμένων, από διαφημίσεις, σχεδιασμό βιτρίνας και συσκευασίες προϊόντων μέχρι εφαρμογές για iPad. «Μου αρέσει να δημιουργώ εικόνες που να εντυπωσιάζουν και να αποτυπώνονται μεταφέροντας το κοινό σε άλλους κόσμους», αναφέρει ο ίδιος.

Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
Wallpaper για τα 80 χρόνια του πολυκαταστήματος Tsum Kiev, Κίεβο
Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής


Ο Σπύρος Χάλαρης μεγάλωσε στη Γλυφάδα, παρακολούθησε μαθήματα Γραφιστικής στην Ελλάδα και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στο Fashion Illustration στο University of the Arts του Λονδίνου. Εδώ και δώδεκα χρόνια κινείται μεταξύ Νέας Υόρκης και βρετανικής πρωτεύουσας (διαθέτει στούντιο στο Μπρούκλιν και στο Φούλαμ) εμπλουτίζοντας με όλο και πιο εντυπωσιακές δουλειές το βιογραφικό του. Καταφέραμε να μιλήσουμε μαζί του τηλεφωνικά, ενώ εκείνος βρίσκεται στη γιορτινή Νέα Υόρκη: «Τα Χριστούγεννα αποτελούν μια κινητήριο δύναμη έκφρασης για κάθε καλλιτέχνη», εξηγεί. «Προσωπικά, έχω δημιουργήσει αρκετά πράγματα για τη συγκεκριμένη εποχή του χρόνου. Πριν από μερικά χρόνια, για τα γαλλικά πολυκαταστήματα Printemps, εμπνεύστηκα και δημιούργησα τις χριστουγεννιάτικες βιτρίνες», αναφέρει ο καλλιτέχνης που έχει επίσης σχεδιάσει στολισμένες γωνιές, διακοσμητικά αντικείμενα και ευχετήριες κάρτες για τα «Harrods».

Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
YOOX Sakura, Ιαπωνία


H ελληνική πρόσκληση

Φέτος, τα πολυκαταστήματα attica, υιοθετώντας και αγκαλιάζοντας το holiday concept «Share unique moments», ανέθεσαν στον χαρισματικό Ελληνα καλλιτέχνη να δημιουργήσει τέσσερις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες, μέρος του χριστουγεννιάτικου αμπαλάζ που θα συνοδεύει τα δώρα για τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
Πολυκαστήματα Printemps Haussmann, Παρίσι


Κλείσιμο
«Oταν μου έγινε η πρόταση την αποδέχτηκα με πολλή χαρά. Είναι ωραίο να δημιουργείς κάτι για ένα πολυκατάστημα με την αίγλη του attica, που διαθέτει stands πολυκαταστημάτων του εξωτερικού», λέει σχετικά. Το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα καλόγουστο. Πρόκειται για κομψές κάρτες με την τεχνική της χρυσοτυπίας, οι οποίες είναι διαθέσιμες στα γιορτινά χρώματα της εποχής: μπλε σκούρο, βαθύ κόκκινο, απαλό γκρι και λευκό ιβουάρ. Aναγνωρίζοντας στον πολύχρωμο και φαντασιακό κόσμο του καλλιτέχνη μια βαθιά συγγένεια με το brand, το holiday project του attica ξεχωρίζει με τα σκίτσα και τις εικονογραφήσεις του Σπύρου Χάλαρη, όλα αποκλειστικά σχεδιασμένα στο χέρι. «Είμαστε περήφανοι που μέσα από αυτή την exclusive συνεργασία στηρίζουμε και προβάλλουμε έναν Ελληνα που διαπρέπει στο εξωτερικό. Στα illustrations του Σπύρου Χάλαρη μάς κέρδισε από την πρώτη στιγμή η φαντασία των σχεδίων του που δένει άρτια με τη μαγεία των Χριστουγέννων που θέλουμε να βιώνει κάθε επισκέπτης στα πολυκαταστήματα attica. Φέτος, το holiday concept μας “Share unique moments” αντανακλάται μέσα από τον φανταστικό κόσμο του καλλιτέχνη και τις ευχές των καρτών που δημιούργησε για εμάς», δήλωσε η Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Marketing & E-commerce Director των πολυκαταστημάτων attica. «Ηταν μια υπέροχη εμπειρία για μένα να δημιουργήσω αυτή τη σειρά καρτών για την εορταστική καμπάνια των ελληνικών πολυκαταστημάτων. Σχεδίασα τις κάρτες που μεταφέρουν διαφορετικές, όμορφες και ζεστές ευχές για καθέναν από τους attica shoppers», συμπληρώνει ο δημιουργός από τη μεριά του.

Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
Αρωμα Wonderlust, Michael Kors
Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
American Express Centurion


Εμπνευση αποτέλεσαν μερικά από τα αγαπημένα του μοτίβα, όπως οι ανατρεπτικές ηλιακές εκρήξεις από την Art Deco, τα ουράνια υβριδικά στολίδια και ένα αρχιτεκτονικό παιχνίδι μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Ολα αυτά συνδέονται σε κάθε κάρτα μέσα από σύντομες βινιέτες με συναισθηματικά quotes. «Το concept αφορούσε λαμπερά, φωτεινά στοιχεία: γούρια και πετράδια, εκρήξεις αστεριών, ηλιαχτίδες και πράγματα που αστράφτουν στο σκοτάδι και στο φως. Ηθελα να αναδημιουργήσω την ατμόσφαιρα των γιορτών, με όσο το δυνατόν περισσότερη λεπτομέρεια και λάμψη, στη μορφή μιας ευχετήριας κάρτας. Η κάθε κάρτα έχει το δικό της ξεχωριστό σύμβολο, απεικονίζοντας ένα σύμπλεγμα αστεριών και φεγγαριών», εξηγεί ο ίδιος.

Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
Χριστουγεννιάτικες κάρτες για τα πολυκαταστήματα attica, Αθήνα


Ο Ελληνας δημιουργός υποστηρίζει ότι πιστοί σύμμαχοι στη λαμπρή πορεία του υπήρξαν η τύχη, η εργατικότητα και η πίστη στο όνειρο. Η αισθητική του, που διακρίνεται για τα εντυπωσιακά χρώματα, την κομψότητα και το παιχνιδιάρικο ύφος, έχει την ικανότητα να αιχμαλωτίζει το πνεύμα κάθε θέματος και να του δίνει μια καινούρια, εκθαμβωτική μορφή. Οπως περιγράφει, δημιουργεί «εικόνες που λένε ιστορίες με εξυπνάδα και κομψότητα που διαπερνά, απεικονίζοντας έναν κόσμο ονειρικής ομορφιάς».

Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
Εξώφυλλο για το γαλλικό «Architectural Digest»
Σπύρος Χάλαρης: o designer της καλής ζωής
Συνεργασία με τα Harrods, Λονδίνο


Τον ρωτώ αν στο μυαλό του υπάρχει η σκέψη να εκθέσει κάποια στιγμή τις δουλειές του. «Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο δεν είναι μέσα στις άμεσες προτεραιότητές μου. Ο κόσμος έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει το έργο μου μέσα από τις καμπάνιες και τις συνεργασίες μου. Μια έκθεση δεν είναι μέσα στα άμεσα σχέδιά μου αλλά δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να υλοποιηθεί». Οσο για την καθημερινότητά του; «Περνάω το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας στο στούντιό μου. Βέβαια, οι υποχρεώσεις με αναγκάζουν να ταξιδεύω πολύ συχνά, αλλά η εναλλαγή παραστάσεων έχει και τα καλά της». Παρότι συνηθίζει να περνά τις γιορτές στο ηλιόλουστο Μαϊάμι, φέτος θα παραμείνει στην υπέροχα στολισμένη Νέα Υόρκη. Λίγο αργότερα θα ταξιδέψει στο Λος Αντζελες όπου τον περιμένουν μια σειρά από ενδιαφέροντα projects. Τα πλάνα δεν σταματούν ποτέ για τον διεθνή Ελληνα δημιουργό. ◆
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network