Κένταλ και Κάιλι Τζένερ: Fun & Business στην Ελλάδα
15.12.2019
08:11
Δύο από τις πιο ισχυρές influencers στον κόσμο, με περίπου 200 εκατομμύρια followers η καθεμιά, στρέφουν το βλέμμα τους στην Ελλάδα και ανοίγουν την πρώτη τους boutique στο κέντρο της Αθήνας.
Σίγουρα η Κένταλ και η Κάιλι Τζένερ δεν χρειάζονταν τη συμβολή της Αννας Γουίντουρ -τις αποκάλεσε «the most stylist sisters in Hollywood»- για να αποκτήσουν υπόσταση στον κόσμο της μόδας. Ωστόσο, αυτό δεν αναιρεί ούτε τη σημασία του σχολίου ούτε τον συμβολισμό μιας τέτοιας δήλωσης τη δεδομένη στιγμή, καθώς τα πιο επιδραστικά κορίτσια στη Γη, με 400 εκατομμύρια followers στην εικονική πραγματικότητα των social media, ετοιμάζονται να κάνουν δυναμική είσοδο στη διεθνή μόδα. Προσδοκώντας, φυσικά, σε ανάλογα κέρδη με το buzz που δημιουργούν. Επενδύοντας περισσότερο από ποτέ άλλοτε στο self-branding, ενισχύουν μια επιχείρηση με διακριτικό τίτλο τα ονόματά τους και δημιουργούν τάσεις που κυριαρχούν στην αγορά σε χρόνο ρεκόρ, αποδεικνύοντας ότι τα εκατομμύρια που ρίχνουν αυτή τη στιγμή στα ρούχα τους πιθανότατα θα επιστρέψουν στον οικογενειακό τους κουμπαρά στο πολλαπλάσιο. Η Κάιλι Τζένερ, το άλλοτε ασχημόπαπο της οικογένειας, χάρη στον οξύ επιχειρηματικό της νου αλλά και σε μια σειρά από πλαστικές επεμβάσεις που μετέτρεψαν το πρόσωπό της στον ιδανικό καμβά για την προώθηση των προϊόντων της, κατάφερε να γίνει η νεαρότερη δισεκατομμυριούχος στον κόσμο. Οπως αναφέρει πλέον και ο ξένος Τύπος, «διαθέτει κορμί για αμαρτίες και μυαλό για business». Επιπλέον, απολαμβάνει την πρόθυμη αρωγή μιας υπερφιλόδοξης μητέρας-μάνατζερ, αξιοποιεί το κίνητρο που της παρέχουν γενναιόδωρα οι τρεις άκρως ανταγωνιστικές αδελφές της και είναι ευλογημένη με ένα όνομα που τείνει να γίνει συνώνυμο της επιτυχίας και του κέρδους.
«Οταν πρωτοείδαμε τα ρούχα που εμπνέεται και δημιουργεί μαζί με την αδελφή της σκεφτήκαμε ότι πρέπει να τα φέρουμε και στην Ελλάδα. Πρόκειται για νεανικές κολεξιόν που συγκινούν τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο καθώς συνδυάζουν την άνεση με τη θηλυκότητα, ενώ αναδεικνύουν τη σέξι πλευρά κάθε γυναίκας. Οι αδελφές Τζένερ συνηθίζουν να λένε χαριτολογώντας ότι για να μπει ένα κορίτσι στο jet set αρκεί να γεμίσει μια βαλίτσα με τα ρούχα τους», αναφέρει στο «Gala» η Αννα Στυλιανοπούλου, που μαζί με τις αδελφές της Δέσποινα και Ελενα, αλλά και τις επιχειρηματικές οικογένειες Κωνσταντίνου και Κολοβού έχουν την εταιρεία International Celebrities Brands (ICB).
Επειτα από οκτώ χρόνια παρουσίας στη διεθνή αγορά, οι αδελφές Τζένερ φαίνονται έτοιμες για τη μεγάλη αντεπίθεση σε fashion editors και περιοδικά μόδας που αρχικά δεν πίστεψαν στο όραμά τους. Εμπλουτίζοντας τις συλλογές τους και με μοντέρνα αξεσουάρ, όπως παπούτσια, ζώνες και τσάντες, αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τη διάθεση των προϊόντων τους και ξεφεύγουν από την αποκλειστική χοντρική πώληση με τη δημιουργία corners και boutiques που έχουν πλέον το όνομα του brand τους Kendall + Kylie. «Από μικρά κοριτσάκια αγαπάμε τη μόδα, έχουμε άλλωστε γαλουχηθεί μέσα σε αυτήν. Ισως να κληρονομήσαμε την αγάπη για γεμάτη ντουλάπα από τη μητέρα μας. Η δημιουργία ρούχων ήταν για εμάς χόμπι και ανάγκη.
Μετά από οκτώ χρόνια εμπειρίας, ήρθε η ώρα να μπούμε πιο δυναμικά στον χώρο της διεθνούς μόδας ανοίγοντας με άξιους συνεργάτες δικές μας boutiques και corners. Χαιρόμαστε με τη δημιουργία του πρώτου μας καταστήματος στην Ελλάδα και ανυπομονούμε να έρθουμε για διακοπές στη χώρα σας», λένε στο «Gala».
Η επιχειρηματική τους παρουσία στην Ελλάδα ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα με τα εγκαίνια μιας boutique shop in shop στα πολυκαταστήματα attica του City Link. Το σημείο θα λειτουργήσει ως οδηγός προκειμένου οι δύο αδελφές με τη βοήθεια των επιχειρηματιών Στυλιανοπούλου να ανοίξουν και άλλα σημεία αποκλειστικής πώλησης των προϊόντων τους στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτές τις ημέρες υπεγράφη επίσης ένα mega deal μεταξύ των μετόχων της ICB και τεσσάρων πανίσχυρων επιχειρηματικών σχημάτων από Γερμανία, Τουρκία, Ισραήλ και Σουηδία, οι οποίοι επενδύουν στο νέο launching, αποκτώντας τα αποκλειστικά δικαιώματα της νεανικής σειράς του brand Kendall + Kylie, White, για όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. «Μαζί με ένα γκρουπ πολύ δυνατών επενδυτών πήραμε τα δικαιώματα της νεανικής σειράς των κοριτσιών για πολλές χώρες. Στόχος μας είναι τα ρούχα αυτά να σημειώσουν την επιτυχία που τους αξίζει», αναφέρει η Αννα Στυλιανοπούλου. Το γεγονός άλλωστε ότι στα εγκαίνια που πραγματοποιήθηκαν πριν από λίγες ημέρες στην Αθήνα παρευρέθη όχι μόνο ο μάνατζέρ τους αλλά και άλλοι στενοί τους συνεργάτες σημαίνει πολλά. Κύκλοι που τις γνωρίζουν καλά μαρτυρούν ότι οι πανέξυπνες Τζένερ δεν περιμένουν το τέλος της εποχής της τηλεοπτικής τους παντοδυναμίας για να γυρίσουν με μαεστρία σελίδα στη ζωή τους. Ετοιμάζουν από τώρα το επόμενο βήμα βάζοντας δυνατά επιχειρηματικά θεμέλια. Η Αθήνα, που ανεβαίνει όλο και περισσότερο ως τουριστικός προορισμός και δεν έχει ταυτιστεί στον ίδιο βαθμό με πανίσχυρα fashion brands όπως το Παρίσι, η Ρώμη και το Λονδίνο, δείχνει πανέτοιμη να υποδεχτεί τις δημιουργίες των δύο αδελφών, οι οποίες, όπως λένε οι ίδιες, συνδυάζουν το όνομά τους με την υψηλή ποιότητα και τη συμφέρουσα τιμή.
Η επιχειρηματική απόβαση των Τζένερ στην Ελλάδα πιθανότατα θα έχει και συνέχεια καθώς δεν αποκλείεται μέχρι το καλοκαίρι να δούμε κι άλλες δικές τους boutiques να ανοίγουν στη Θεσσαλονίκη και τη Μύκονο. Η επίσκεψη της Κάιλι πέρυσι το καλοκαίρι στο Νησί των Ανέμων μόνο τυχαία δεν ήταν, αφού κατά τη διάρκεια της παραμονής της έκανε ενδελεχή έρευνα για να δει τι περιθώριο υπάρχει ώστε το brand να αποκτήσει τον δικό του χώρο στο νησί. Ο σχεδιαστής μόδας Πέτερ Ντούντας και ο σύντροφος και συνεργάτης του Ευάγγελος Μπούσης, που κάθε χρόνο κάνουν διακοπές στη Μύκονο, συγκαταλέγονται σε εκείνους που της έδωσαν την πρώτη εικόνα, καθώς γνωρίζουν εκ πείρας πώς ακριβώς λειτουργούν οι fashion business στο νησί. Η Dundas Collection, εξάλλου, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό της Μυκόνου μέσω του pop up που διοργάνωσε η boutique «Luisa».
«Εκείνο που κάνει το brand μας δυνατό είναι ότι μιλάμε για ρούχα φορέσιμα», τονίζουν οι δύο αδελφές και οι συνεργάτες τους συμπληρώνουν: «Η Κάιλι εμπνέεται συλλογές επηρεασμένες από το προσωπικό της στυλ, ενώ η Κένταλ, ως top model που έχει φορέσει τουαλέτες τόσο σε σόου όσο και σε κόκκινα χαλιά, εμμένει σε πιο βραδινά ρούχα και κλασικές γραμμές. Το πάντρεμα των δύο αυτών στυλ τις κάνει αξεπέραστες. Η συλλογή τους απευθύνεται σε γυναίκες με διαφορετικό ύφος και γούστο».
Η Κάιλι γεννήθηκε το 1997 και έγινε ευρέως γνωστή μέσα από το ριάλιτι «Keeping Up With The Kardashians». Διέθετε όμως πάντα επιχειρηματικό πνεύμα. Οι αδελφές της τη χαρακτηρίζουν «μικρό δαίμονα», ενώ είναι πραγματικά εντυπωσιακή η ικανότητά της να βγάζει χρήματα ρισκάροντας συνεχώς σε νέα projects. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η ενασχόλησή της με τον δύσκολο χώρο των καλλυντικών ήταν εκείνη που της χάρισε αυτόφωτη διασημότητα αλλά και μια θέση στη λίστα «Forbes». Αρκεί να λανσάρει μια σκιά για τα μάτια ή ένα κραγιόν και θα δει τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται δημιουργώντας αμηχανία σε πανίσχυρους beauty editors. Οταν πριν από χρόνια λάνσαρε ένα σετ καλλυντικών με το όνομα «Kylie Lip Kit» και τιμή πώλησης τα 29 δολάρια, μέσα σε λίγα λεπτά πουλήθηκαν 15.000 τεμάχια χάρη στη δύναμη του Διαδικτύου. «Πριν καν ανανεώσω τη σελίδα είχαν πουληθεί όλα. Μάλιστα, κάποιοι από τους αγοραστές πουλούσαν ήδη το σετ στο eBay για το ποσό των 1.000 δολαρίων!», έχει αναφέρει η ίδια. Είναι γεγονός ότι τα καλλυντικά της αγαπήθηκαν από τη νεολαία και αυτό έχει ανάλογο αντίκτυπο στις πωλήσεις. Σύμφωνα μάλιστα με φήμες, οι υπεύθυνοι ήδη εξετάζουν το ενδεχόμενο να έρθει στην Ελλάδα και η σειρά καλλυντικών της Κάιλι.
«Οταν πρωτοείδαμε τα ρούχα που εμπνέεται και δημιουργεί μαζί με την αδελφή της σκεφτήκαμε ότι πρέπει να τα φέρουμε και στην Ελλάδα. Πρόκειται για νεανικές κολεξιόν που συγκινούν τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο καθώς συνδυάζουν την άνεση με τη θηλυκότητα, ενώ αναδεικνύουν τη σέξι πλευρά κάθε γυναίκας. Οι αδελφές Τζένερ συνηθίζουν να λένε χαριτολογώντας ότι για να μπει ένα κορίτσι στο jet set αρκεί να γεμίσει μια βαλίτσα με τα ρούχα τους», αναφέρει στο «Gala» η Αννα Στυλιανοπούλου, που μαζί με τις αδελφές της Δέσποινα και Ελενα, αλλά και τις επιχειρηματικές οικογένειες Κωνσταντίνου και Κολοβού έχουν την εταιρεία International Celebrities Brands (ICB).
Επειτα από οκτώ χρόνια παρουσίας στη διεθνή αγορά, οι αδελφές Τζένερ φαίνονται έτοιμες για τη μεγάλη αντεπίθεση σε fashion editors και περιοδικά μόδας που αρχικά δεν πίστεψαν στο όραμά τους. Εμπλουτίζοντας τις συλλογές τους και με μοντέρνα αξεσουάρ, όπως παπούτσια, ζώνες και τσάντες, αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τη διάθεση των προϊόντων τους και ξεφεύγουν από την αποκλειστική χοντρική πώληση με τη δημιουργία corners και boutiques που έχουν πλέον το όνομα του brand τους Kendall + Kylie. «Από μικρά κοριτσάκια αγαπάμε τη μόδα, έχουμε άλλωστε γαλουχηθεί μέσα σε αυτήν. Ισως να κληρονομήσαμε την αγάπη για γεμάτη ντουλάπα από τη μητέρα μας. Η δημιουργία ρούχων ήταν για εμάς χόμπι και ανάγκη.
Μετά από οκτώ χρόνια εμπειρίας, ήρθε η ώρα να μπούμε πιο δυναμικά στον χώρο της διεθνούς μόδας ανοίγοντας με άξιους συνεργάτες δικές μας boutiques και corners. Χαιρόμαστε με τη δημιουργία του πρώτου μας καταστήματος στην Ελλάδα και ανυπομονούμε να έρθουμε για διακοπές στη χώρα σας», λένε στο «Gala».
Η επιχειρηματική τους παρουσία στην Ελλάδα ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα με τα εγκαίνια μιας boutique shop in shop στα πολυκαταστήματα attica του City Link. Το σημείο θα λειτουργήσει ως οδηγός προκειμένου οι δύο αδελφές με τη βοήθεια των επιχειρηματιών Στυλιανοπούλου να ανοίξουν και άλλα σημεία αποκλειστικής πώλησης των προϊόντων τους στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτές τις ημέρες υπεγράφη επίσης ένα mega deal μεταξύ των μετόχων της ICB και τεσσάρων πανίσχυρων επιχειρηματικών σχημάτων από Γερμανία, Τουρκία, Ισραήλ και Σουηδία, οι οποίοι επενδύουν στο νέο launching, αποκτώντας τα αποκλειστικά δικαιώματα της νεανικής σειράς του brand Kendall + Kylie, White, για όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. «Μαζί με ένα γκρουπ πολύ δυνατών επενδυτών πήραμε τα δικαιώματα της νεανικής σειράς των κοριτσιών για πολλές χώρες. Στόχος μας είναι τα ρούχα αυτά να σημειώσουν την επιτυχία που τους αξίζει», αναφέρει η Αννα Στυλιανοπούλου. Το γεγονός άλλωστε ότι στα εγκαίνια που πραγματοποιήθηκαν πριν από λίγες ημέρες στην Αθήνα παρευρέθη όχι μόνο ο μάνατζέρ τους αλλά και άλλοι στενοί τους συνεργάτες σημαίνει πολλά. Κύκλοι που τις γνωρίζουν καλά μαρτυρούν ότι οι πανέξυπνες Τζένερ δεν περιμένουν το τέλος της εποχής της τηλεοπτικής τους παντοδυναμίας για να γυρίσουν με μαεστρία σελίδα στη ζωή τους. Ετοιμάζουν από τώρα το επόμενο βήμα βάζοντας δυνατά επιχειρηματικά θεμέλια. Η Αθήνα, που ανεβαίνει όλο και περισσότερο ως τουριστικός προορισμός και δεν έχει ταυτιστεί στον ίδιο βαθμό με πανίσχυρα fashion brands όπως το Παρίσι, η Ρώμη και το Λονδίνο, δείχνει πανέτοιμη να υποδεχτεί τις δημιουργίες των δύο αδελφών, οι οποίες, όπως λένε οι ίδιες, συνδυάζουν το όνομά τους με την υψηλή ποιότητα και τη συμφέρουσα τιμή.
Η επιχειρηματική απόβαση των Τζένερ στην Ελλάδα πιθανότατα θα έχει και συνέχεια καθώς δεν αποκλείεται μέχρι το καλοκαίρι να δούμε κι άλλες δικές τους boutiques να ανοίγουν στη Θεσσαλονίκη και τη Μύκονο. Η επίσκεψη της Κάιλι πέρυσι το καλοκαίρι στο Νησί των Ανέμων μόνο τυχαία δεν ήταν, αφού κατά τη διάρκεια της παραμονής της έκανε ενδελεχή έρευνα για να δει τι περιθώριο υπάρχει ώστε το brand να αποκτήσει τον δικό του χώρο στο νησί. Ο σχεδιαστής μόδας Πέτερ Ντούντας και ο σύντροφος και συνεργάτης του Ευάγγελος Μπούσης, που κάθε χρόνο κάνουν διακοπές στη Μύκονο, συγκαταλέγονται σε εκείνους που της έδωσαν την πρώτη εικόνα, καθώς γνωρίζουν εκ πείρας πώς ακριβώς λειτουργούν οι fashion business στο νησί. Η Dundas Collection, εξάλλου, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό της Μυκόνου μέσω του pop up που διοργάνωσε η boutique «Luisa».
«Εκείνο που κάνει το brand μας δυνατό είναι ότι μιλάμε για ρούχα φορέσιμα», τονίζουν οι δύο αδελφές και οι συνεργάτες τους συμπληρώνουν: «Η Κάιλι εμπνέεται συλλογές επηρεασμένες από το προσωπικό της στυλ, ενώ η Κένταλ, ως top model που έχει φορέσει τουαλέτες τόσο σε σόου όσο και σε κόκκινα χαλιά, εμμένει σε πιο βραδινά ρούχα και κλασικές γραμμές. Το πάντρεμα των δύο αυτών στυλ τις κάνει αξεπέραστες. Η συλλογή τους απευθύνεται σε γυναίκες με διαφορετικό ύφος και γούστο».
Η Κάιλι γεννήθηκε το 1997 και έγινε ευρέως γνωστή μέσα από το ριάλιτι «Keeping Up With The Kardashians». Διέθετε όμως πάντα επιχειρηματικό πνεύμα. Οι αδελφές της τη χαρακτηρίζουν «μικρό δαίμονα», ενώ είναι πραγματικά εντυπωσιακή η ικανότητά της να βγάζει χρήματα ρισκάροντας συνεχώς σε νέα projects. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η ενασχόλησή της με τον δύσκολο χώρο των καλλυντικών ήταν εκείνη που της χάρισε αυτόφωτη διασημότητα αλλά και μια θέση στη λίστα «Forbes». Αρκεί να λανσάρει μια σκιά για τα μάτια ή ένα κραγιόν και θα δει τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται δημιουργώντας αμηχανία σε πανίσχυρους beauty editors. Οταν πριν από χρόνια λάνσαρε ένα σετ καλλυντικών με το όνομα «Kylie Lip Kit» και τιμή πώλησης τα 29 δολάρια, μέσα σε λίγα λεπτά πουλήθηκαν 15.000 τεμάχια χάρη στη δύναμη του Διαδικτύου. «Πριν καν ανανεώσω τη σελίδα είχαν πουληθεί όλα. Μάλιστα, κάποιοι από τους αγοραστές πουλούσαν ήδη το σετ στο eBay για το ποσό των 1.000 δολαρίων!», έχει αναφέρει η ίδια. Είναι γεγονός ότι τα καλλυντικά της αγαπήθηκαν από τη νεολαία και αυτό έχει ανάλογο αντίκτυπο στις πωλήσεις. Σύμφωνα μάλιστα με φήμες, οι υπεύθυνοι ήδη εξετάζουν το ενδεχόμενο να έρθει στην Ελλάδα και η σειρά καλλυντικών της Κάιλι.
Νέα εποχή έχει σημάνει και για την Κένταλ Τζένερ μετά την ανακοίνωση του οίκου Victoria’s Secret ότι σταματάει τα περίφημα σόου, τα οποία εκτόξευσαν στα ουράνια τη φήμη αλλά και την περιουσία της δίνοντάς της μια θέση ανάμεσα στα πιο διάσημα και ακριβοπληρωμένα μοντέλα του κόσμου. Το τέλος εποχής του κολοσσού των πολυτελών lingerie βρίσκει την Κένταλ σε ένα κομβικό σταυροδρόμι της ζωής της. Αρνούμενη να διαλέξει μία μόνο πορεία, προσπαθεί να παντρέψει το modeling με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες καταθέτοντας ως άυλο κεφάλαιο τη γνώση που έχει αποκομίσει από τον χώρο και διευρύνοντας τη στυλιστική γκάμα των συλλογών. Σχεδιάζει τζιν, ευκολοφόρετα φορέματα, αλλά και -γνωρίζοντας τη δύναμη των αξεσουάρ- καπέλα, γυαλιά ηλίου, ακόμη και φο μπιζού. Λέγεται μάλιστα ότι υπάρχει σοβαρή σκέψη επέκτασης και στον χώρο του beachwear. Και γιατί όχι; Αλλωστε το αβίαστο κάλλος της κάνει το γυναικείο κοινό να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το lifestyle της αλλά και από τα beauty tips που επιλέγει να μοιράζεται μέσω των social media. Οταν πριν από μερικές ημέρες έκανε μια αλλαγή στα μαλλιά της και ανάρτησε φωτογραφία με το νέο της look στο Instagram, εισέπραξε 6,5 εκατομμύρια likes και 17.500 σχόλια. Η ombre τάση που υιοθέτησε όχι μόνο άρεσε στις θαυμάστριές της, αλλά βρήκε αμέσως ενθουσιώδεις αντιγραφείς. Η Κένταλ πετάει ψηλά ακόμη και χωρίς τα φτερά της Victoria’s Secret. Μαζί με την αδελφή της συγκαταλέγονται πλέον στις πιο επιδραστικές περσόνες του πλανήτη και φροντίζουν να το αξιοποιούν με τον καταλληλότερο κάθε φορά τρόπο. Το fashion brand Κendall + Kylie είναι σίγουρα το πιο άνετο όχημα για το ταξίδι τους προ την κορυφή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr