Τα κορίτσια του 007 κυκλοφορούν κι οπλοφορούν
Τα κορίτσια του 007 κυκλοφορούν κι οπλοφορούν
Είναι ακαταμάχητα γοητευτικές και δυναμικές. Δεν είναι απλώς διακοσμητικές στις περιπέτειες του Bρετανού πράκτορα, αλλά τον ανταγωνίζονται επάξια σε ικανότητες, αποτελεσματικότητα και ευφυΐα, ενίοτε γίνονται αυτές 007 (!), φορούν παντελόνια και τολμούν να αρνηθούν το κρεβάτι του Bond
«Ο κόσμος οπλίζεται πιο γρήγορα απ’ ό,τι μπορούμε να ανταποκριθούμε» είναι η φράση που ακούγεται στο τρέιλερ της πολυαναμενόμενης ταινίας του Τζέιμς Μποντ «No time to die». Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κορίτσια του όχι μόνο οπλίζονται, αλλά αποδεικνύονται πολύ πιο έτοιμα από τον ίδιο τον πράκτορα 007.
H ακαταμάχητη γοητεία της Λέα Σεϊντού, που έχει ήδη δοκιμαστεί από την προηγούμενη τζεϊμσμποντική ταινία «Spectre», κλέβει τις εντυπώσεις και όλοι αναρωτιούνται αν θα είναι τελικά αυτή που θα ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με τον Ντάνιελ Κρεγκ ως πράκτορα 007. Οσο για τα υπόλοιπα κορίτσια, έχουν και αυτά ένα γερό μερίδιο ευθύνης σε αυτό που υποστηρίζουν ορισμένοι, ότι η σειρά ταινιών του Τζέιμς Μποντ απευθύνεται καταρχήν σε άντρες. Η Ανα ντε Αρμας, για παράδειγμα, έχει προσθέσει έξτρα κουβανέζικη γοητεία σε ένα ήδη εξωτικό ντεκόρ -τα περισσότερα γυρίσματα έγιναν στην Τζαμάικα- ενώ η Βρετανή με καταγωγή από την Τζαμάικα μαύρη καλλονή Λασάνα Λιντς είναι αυτή που θα αντισταθεί σθεναρά στη γοητεία του Μποντ παίρνοντας μάλιστα τη θέση του! Και τα τρία κορίτσια έχουν διαμορφώσει την ιδανική δυναμική παρέα που μπορεί να ανταγωνιστεί επάξια σε ικανότητες, αποτελεσματικότητα και ευφυΐα τον Βρετανό ακαταμάχητο πράκτορα.
Οι φήμες θέλουν τον νέο Τζέιμς Μποντ, εκτός από τα γνωστά προβλήματα που προέκυψαν με τον τραυματισμό και τη χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε ο Ντάνιελ Κρεγκ, την αλλαγή δύο σκηνοθετών και τις απανωτές καθυστερήσεις, να έχει να αντιμετωπίσει και το #metoo πρωταγωνιστώντας σε μια ταινία που έχει χαρακτηριστεί από κάποιους «ανδρική» - και κάπως υποτιμητική για το αντίθετο φύλο. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις αντιδράσεις των γυναικών στο Χόλιγουντ, τόσο ο σκηνοθέτης Κάρι Φουκουνάγκα όσο και η παραγωγός Μπάρμπαρα Μπρόκολι χρειάστηκαν άπειρες ώρες συσκέψεων, για να καταλήξουν στην οριστική διαγραφή της εικόνας του κλασικού «κοριτσιού του Τζέιμς Μποντ», που έως τώρα ήταν απλώς διακοσμητικό στοιχείο στις ταινίες του 007. Η τελευταία λέγεται πως ήταν η δική μας Τόνια Σωτηροπούλου στο «Skyfall» (2012), όταν πέρασε μόλις λίγα δευτερόλεπτα από την αγκαλιά του καταθλιπτικού και κάπως αλκοολικού Μποντ, παρηγορώντας τον σε κάποιο από τα διαλείμματα της συνεχιζόμενης δράσης του.
Με παντελόνια και όπλα
Τώρα όμως που τα παλιά κορίτσια του Μποντ έχουν περάσει στο παρελθόν, τα νέα Bond girls οφείλουν να αλλάξουν τα πάντα: κόβουν τα μαλλιά τους πολύ κοντά, έχουν πάντα μια καλύτερη ατάκα έτοιμη στα χείλη, χειρίζονται επιδέξια τα όπλα και έχουν πλήρη εικόνα και εποπτεία της πολυδιάστατης πολιτικής πραγματικότητας - και της τεχνολογίας. Και φυσικά, όπως τόνισε και η Ντε Αρμας σε κάποια από τις πρόσφατες συνεντεύξεις της, «φοράνε παντελόνια ενώ δεν επιτρεπόταν μέχρι σήμερα - και τολμούν ακόμα και να αρνηθούν ερωτική συνεύρεση», κάτι ανεπίτρεπτο σεναριακά έως τώρα.
Ολα αυτά προφανώς έχουν συγκεκριμένη αιτία: το νέο γυναικείο κίνημα. Εννοείται ότι σε καμία περίπτωση τα νέα κορίτσια του Μποντ δεν απαρνιούνται το σέξι εκείνο στοιχείο που θα τις κάνει να λάμψουν στην οθόνη - κάτι που λένε πως διαθέτει με το παραπάνω η Ανα ντε Αρμας, η οποία δεν είναι τυχαία η ιδανική Μέριλιν Μονρό στη νέα σειρά του Netflix «Blonde», αλλά και η Λιντς, η οποία πρωταγωνιστεί στη συνέχεια του διάσημου μπλόκμπαστερ «Captain Marvel». Και οι δύο κάνουν την ιδανική αντίθεση που χρειάζεται στην παντοδύναμη παρουσία της Λέα Σεϊντού, η οποία έχει ήδη κατακτήσει την καρδιά του Μποντ και φαίνεται να είναι η μοναδική ισάξια ανταγωνίστριά του μετά την Εύα Γκριν στον ρόλο της Βέσπερ Λιντ στο «Casino Royale».
Σεϊντού: Από την Pathé στον Χρυσό Φοίνικα
Η ξανθιά σύντροφος -και όπως όλοι λένε και παρ’ ολίγον παντοτινή σύζυγος- του νέου βαθιά ερωτοχτυπημένου Τζέιμς Μποντ δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την κόρη του πλούσιου κακού και ανταγωνιστή του Μποντ, Μαντλίν Σουάν. Ο ρόλος φαίνεται να είναι κομμένος και ραμμένος για τη Σεϊντού, της οποίας η πραγματική ζωή μάλλον δεν διαφέρει πολύ από αυτή της ταινίας. Και αυτό γιατί η εγγονή του διάσημου Ζερόμ Σεϊντού, δηλαδή του προέδρου της παντοδύναμης γαλλικής εταιρείας παραγωγής Pathé, δεν θα μπορούσε εύκολα να γλιτώσει από τον κόσμο του θεάματος και να γίνει κάτι λιγότερο από πρωταγωνίστρια.
Παρότι δοκίμασε να το αποφύγει και να αφοσιωθεί στην όπερα, το ταλέντο της, όπως έχει ομολογήσει και η ίδια, παρά τα χρόνια που πέρασε σπουδάζοντας Μουσική, δεν τη βοήθησε. Συνέβη όμως το αντίθετο με την υποκριτική που έστρεψε εξαρχής τα φώτα πάνω της: απέσπασε τον Χρυσό Φοίνικα για την εκπληκτική ερμηνεία της στη «Διπλή ζωή της Αντέλ», όπου υποδυόταν τη σκληρή πλην όμως μοιραία ερωμένη της δικιάς μας Ελληνίδας Αντέλ Εξαρχόπουλος. Πολύς σάλος είχε ξεσηκωθεί τότε, αλλά λίγοι ξέχασαν την ερμηνεία και το αγγελικό πρόσωπο της Σεϊντού.
Εκτοτε οι προτάσεις δεν σταμάτησαν. Μέχρι και ο Κουέντιν Ταραντίνο τη ζήτησε για την ταινία του «Αδωξοι Μπάσταρδη». Η ίδια λέει ότι το αμερικανικό σινεμά τής έμαθε περισσότερα από το γαλλικό, γιατί αναγκάστηκε, εκτός από το να εξασκήσει τη γλώσσα, να μάθει να παίζει με το σώμα της, αφού κάθε ταινία του Χόλιγουντ απαιτεί κατά κάποιον τρόπο δράση. «Στην Αμερική πρέπει να μάθεις να παίζεις με το σώμα σου σε αντίθεση με τη Γαλλία όπου τα πάντα στηρίζονται στην ομιλία», έχει τονίσει η ίδια με οξυδερκή σαφήνεια. Απόδειξη ότι για τις πρόσφατες ανάγκες του ρόλου αναγκάστηκε να τα δώσει όλα κάνοντας πολύωρη γυμναστική και μαθαίνοντας να τρέφεται υγιεινά, κάτι που, όπως παραδέχτηκε, δεν το συνήθιζε.
Η Λέα μεγάλωσε -τουλάχιστον- πλουσιοπάροχα σε ένα μικρό παλάτι στο Παρίσι με πατέρα τον Aνρί Σεϊντού, γενικό διευθυντή του γαλλικού κολοσσού Parrot, και μητέρα την πανέμορφη ηθοποιό Βαλερί Σλουμπέργκερ, γνωστή και για τη φιλανθρωπική της δράση, αλλά και τη φιλία της με τον Μικ Τζάγκερ, τον Λου Ριντ κ.ά.
Τα πρώτα της Louboutin η Λέα τα φόρεσε στην άγουρη ηλικία των 12 ετών. Ηταν δώρο του νονού της, του ίδιου του Κριστιάν Λουμπουτέν, ιδιοκτήτη, εννοείται, της ομώνυμης εταιρείας. Σήμερα δεν έχει ανάγκη να της αγοράζει κανείς το παραμικρό, αφού το κασέ της είναι από τα υψηλότερα της αγοράς, απότοκο της συμμετοχής της σε πανάκριβες ταινίες, αλλά και σε διαφημίσεις luxury brands καλλυντικών.
H ακαταμάχητη γοητεία της Λέα Σεϊντού, που έχει ήδη δοκιμαστεί από την προηγούμενη τζεϊμσμποντική ταινία «Spectre», κλέβει τις εντυπώσεις και όλοι αναρωτιούνται αν θα είναι τελικά αυτή που θα ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με τον Ντάνιελ Κρεγκ ως πράκτορα 007. Οσο για τα υπόλοιπα κορίτσια, έχουν και αυτά ένα γερό μερίδιο ευθύνης σε αυτό που υποστηρίζουν ορισμένοι, ότι η σειρά ταινιών του Τζέιμς Μποντ απευθύνεται καταρχήν σε άντρες. Η Ανα ντε Αρμας, για παράδειγμα, έχει προσθέσει έξτρα κουβανέζικη γοητεία σε ένα ήδη εξωτικό ντεκόρ -τα περισσότερα γυρίσματα έγιναν στην Τζαμάικα- ενώ η Βρετανή με καταγωγή από την Τζαμάικα μαύρη καλλονή Λασάνα Λιντς είναι αυτή που θα αντισταθεί σθεναρά στη γοητεία του Μποντ παίρνοντας μάλιστα τη θέση του! Και τα τρία κορίτσια έχουν διαμορφώσει την ιδανική δυναμική παρέα που μπορεί να ανταγωνιστεί επάξια σε ικανότητες, αποτελεσματικότητα και ευφυΐα τον Βρετανό ακαταμάχητο πράκτορα.
Οι φήμες θέλουν τον νέο Τζέιμς Μποντ, εκτός από τα γνωστά προβλήματα που προέκυψαν με τον τραυματισμό και τη χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε ο Ντάνιελ Κρεγκ, την αλλαγή δύο σκηνοθετών και τις απανωτές καθυστερήσεις, να έχει να αντιμετωπίσει και το #metoo πρωταγωνιστώντας σε μια ταινία που έχει χαρακτηριστεί από κάποιους «ανδρική» - και κάπως υποτιμητική για το αντίθετο φύλο. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις αντιδράσεις των γυναικών στο Χόλιγουντ, τόσο ο σκηνοθέτης Κάρι Φουκουνάγκα όσο και η παραγωγός Μπάρμπαρα Μπρόκολι χρειάστηκαν άπειρες ώρες συσκέψεων, για να καταλήξουν στην οριστική διαγραφή της εικόνας του κλασικού «κοριτσιού του Τζέιμς Μποντ», που έως τώρα ήταν απλώς διακοσμητικό στοιχείο στις ταινίες του 007. Η τελευταία λέγεται πως ήταν η δική μας Τόνια Σωτηροπούλου στο «Skyfall» (2012), όταν πέρασε μόλις λίγα δευτερόλεπτα από την αγκαλιά του καταθλιπτικού και κάπως αλκοολικού Μποντ, παρηγορώντας τον σε κάποιο από τα διαλείμματα της συνεχιζόμενης δράσης του.
Με παντελόνια και όπλα
Τώρα όμως που τα παλιά κορίτσια του Μποντ έχουν περάσει στο παρελθόν, τα νέα Bond girls οφείλουν να αλλάξουν τα πάντα: κόβουν τα μαλλιά τους πολύ κοντά, έχουν πάντα μια καλύτερη ατάκα έτοιμη στα χείλη, χειρίζονται επιδέξια τα όπλα και έχουν πλήρη εικόνα και εποπτεία της πολυδιάστατης πολιτικής πραγματικότητας - και της τεχνολογίας. Και φυσικά, όπως τόνισε και η Ντε Αρμας σε κάποια από τις πρόσφατες συνεντεύξεις της, «φοράνε παντελόνια ενώ δεν επιτρεπόταν μέχρι σήμερα - και τολμούν ακόμα και να αρνηθούν ερωτική συνεύρεση», κάτι ανεπίτρεπτο σεναριακά έως τώρα.
Ολα αυτά προφανώς έχουν συγκεκριμένη αιτία: το νέο γυναικείο κίνημα. Εννοείται ότι σε καμία περίπτωση τα νέα κορίτσια του Μποντ δεν απαρνιούνται το σέξι εκείνο στοιχείο που θα τις κάνει να λάμψουν στην οθόνη - κάτι που λένε πως διαθέτει με το παραπάνω η Ανα ντε Αρμας, η οποία δεν είναι τυχαία η ιδανική Μέριλιν Μονρό στη νέα σειρά του Netflix «Blonde», αλλά και η Λιντς, η οποία πρωταγωνιστεί στη συνέχεια του διάσημου μπλόκμπαστερ «Captain Marvel». Και οι δύο κάνουν την ιδανική αντίθεση που χρειάζεται στην παντοδύναμη παρουσία της Λέα Σεϊντού, η οποία έχει ήδη κατακτήσει την καρδιά του Μποντ και φαίνεται να είναι η μοναδική ισάξια ανταγωνίστριά του μετά την Εύα Γκριν στον ρόλο της Βέσπερ Λιντ στο «Casino Royale».
Σεϊντού: Από την Pathé στον Χρυσό Φοίνικα
Η ξανθιά σύντροφος -και όπως όλοι λένε και παρ’ ολίγον παντοτινή σύζυγος- του νέου βαθιά ερωτοχτυπημένου Τζέιμς Μποντ δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την κόρη του πλούσιου κακού και ανταγωνιστή του Μποντ, Μαντλίν Σουάν. Ο ρόλος φαίνεται να είναι κομμένος και ραμμένος για τη Σεϊντού, της οποίας η πραγματική ζωή μάλλον δεν διαφέρει πολύ από αυτή της ταινίας. Και αυτό γιατί η εγγονή του διάσημου Ζερόμ Σεϊντού, δηλαδή του προέδρου της παντοδύναμης γαλλικής εταιρείας παραγωγής Pathé, δεν θα μπορούσε εύκολα να γλιτώσει από τον κόσμο του θεάματος και να γίνει κάτι λιγότερο από πρωταγωνίστρια.
Παρότι δοκίμασε να το αποφύγει και να αφοσιωθεί στην όπερα, το ταλέντο της, όπως έχει ομολογήσει και η ίδια, παρά τα χρόνια που πέρασε σπουδάζοντας Μουσική, δεν τη βοήθησε. Συνέβη όμως το αντίθετο με την υποκριτική που έστρεψε εξαρχής τα φώτα πάνω της: απέσπασε τον Χρυσό Φοίνικα για την εκπληκτική ερμηνεία της στη «Διπλή ζωή της Αντέλ», όπου υποδυόταν τη σκληρή πλην όμως μοιραία ερωμένη της δικιάς μας Ελληνίδας Αντέλ Εξαρχόπουλος. Πολύς σάλος είχε ξεσηκωθεί τότε, αλλά λίγοι ξέχασαν την ερμηνεία και το αγγελικό πρόσωπο της Σεϊντού.
Εκτοτε οι προτάσεις δεν σταμάτησαν. Μέχρι και ο Κουέντιν Ταραντίνο τη ζήτησε για την ταινία του «Αδωξοι Μπάσταρδη». Η ίδια λέει ότι το αμερικανικό σινεμά τής έμαθε περισσότερα από το γαλλικό, γιατί αναγκάστηκε, εκτός από το να εξασκήσει τη γλώσσα, να μάθει να παίζει με το σώμα της, αφού κάθε ταινία του Χόλιγουντ απαιτεί κατά κάποιον τρόπο δράση. «Στην Αμερική πρέπει να μάθεις να παίζεις με το σώμα σου σε αντίθεση με τη Γαλλία όπου τα πάντα στηρίζονται στην ομιλία», έχει τονίσει η ίδια με οξυδερκή σαφήνεια. Απόδειξη ότι για τις πρόσφατες ανάγκες του ρόλου αναγκάστηκε να τα δώσει όλα κάνοντας πολύωρη γυμναστική και μαθαίνοντας να τρέφεται υγιεινά, κάτι που, όπως παραδέχτηκε, δεν το συνήθιζε.
Η Λέα μεγάλωσε -τουλάχιστον- πλουσιοπάροχα σε ένα μικρό παλάτι στο Παρίσι με πατέρα τον Aνρί Σεϊντού, γενικό διευθυντή του γαλλικού κολοσσού Parrot, και μητέρα την πανέμορφη ηθοποιό Βαλερί Σλουμπέργκερ, γνωστή και για τη φιλανθρωπική της δράση, αλλά και τη φιλία της με τον Μικ Τζάγκερ, τον Λου Ριντ κ.ά.
Τα πρώτα της Louboutin η Λέα τα φόρεσε στην άγουρη ηλικία των 12 ετών. Ηταν δώρο του νονού της, του ίδιου του Κριστιάν Λουμπουτέν, ιδιοκτήτη, εννοείται, της ομώνυμης εταιρείας. Σήμερα δεν έχει ανάγκη να της αγοράζει κανείς το παραμικρό, αφού το κασέ της είναι από τα υψηλότερα της αγοράς, απότοκο της συμμετοχής της σε πανάκριβες ταινίες, αλλά και σε διαφημίσεις luxury brands καλλυντικών.
Το υψηλό κασέ της σε μεγάλο βαθμό οφείλεται μάλλον και στη δοξαστική επαναφορά της στο πλευρό του Μποντ, της πιο πολυδάπανης, όπως λένε, έως τώρα, με τις σκηνές δράσης να γυρίζονται ταυτόχρονα σε Τζαμάικα και Κούβα. Και εδώ είναι που κρύβονται οι θανατερές συμπτώσεις: το ένα από τα νέα κορίτσια του Μποντ, η πολυσυζητημένη ήδη με εξώφυλλα στα κορυφαία περιοδικά του κόσμου Ανα ντε Αρμας έχει γεννηθεί στην Κούβα και η άλλη, η Λασάνα Λιντς, έχει ρίζες που φτάνουν μέχρι την εξωτική Τζαμάικα. Και οι δυο τους θα βοηθήσουν να επαναπροσδιοριστεί δυναμικά ο ορισμός του Bond girl. Οπως παραδέχεται και η ίδια η Λιντς, «το να συναντάμε μια μαύρη πρωταγωνίστρια ως δυναμικό αντίβαρο στον Μποντ είναι το στοιχείο που θα δώσει άλλη διάσταση στην έννοια του Bond girl». Ηδη βέβαια είχαμε δει την επίσης μαύρη Ναόμι Χάρις, ως Μανιπένι, να πρωταγωνιστεί δίπλα στον Ντάνιελ Kρεγκ, κρατώντας ωστόσο ουδέτερη, μάλλον φιλική στάση απέναντι στον Μποντ.
Λασάνα Λιντς, η νέα 007
H Λασάνα Λιντς δείχνει να αντιστέκεται σθεναρά στο έντονο φλερτ. Η δυναμική εισβολή της στην 25η αποστολή του Μποντ στην υπηρεσία της Αυτής Μεγαλειότητος δεν είναι τυχαία: φορώντας ανδρικό κουστούμι, παντελόνια, ακόμα και στολή βατραχανθρώπου φαίνεται να δίνει ένα γερό μάθημα στην ανδρική παντοκρατορία του Βρετανού πράκτορα. Η επιλογή βέβαια της Λιντς δεν είναι τυχαία· θεωρείται από τα πιο πετυχημένα μέλη της παρέας της Marvel. Η Βρετανή πρωταγωνίστρια με καταγωγή από την Τζαμάικα, στοιχείο που την κάνει, όπως λέει, να νιώθει την ταυτότητα Τζέιμς Μποντ στο πετσί της, είχε κλέψει τις εντυπώσεις ως γυναίκα πιλότος στο «Captain Marvel», ενώ ξεκίνησε την καριέρα της και πάλι σε έναν δυναμικό ρόλο με τα «Fast Girls». Η ανάγκη να βρεθεί γυναίκα ισάξια σε εκτόπισμα και δυναμική του Μποντ είναι επομένως ο παράγοντας που οδήγησε στην επιλογή της Λασάνα Λιντς. Εν ολίγοις, ο ρόλος της ως Νόμι είναι ταυτόσημος με τη νέα πράκτορα 007, η οποία αντικαθιστά τον Μποντ όταν για κάποιο διάστημα αποφασίζει να αποσυρθεί. Σύμφωνα με το σενάριο, ο Μποντ απολαμβάνει βίο ανέφελο στην Τζαμάικα, μακριά από την υπηρεσία και από επικίνδυνες αποστολές. Οταν, όμως, χρειάζεται και πάλι να επιστρατευτεί, ανακαλύπτει με έκπληξη ότι τη θέση του την έχει πάρει μια γυναίκα, δηλαδή ότι ο νέος 007 είναι η Νόμι που ερμηνεύει η Λιντς. Η αλήθεια είναι ότι αυτή ακριβώς η πτυχή της ιστορίας τροφοδότησε τα σενάρια ότι ο επόμενος Τζέιμς Μποντ, μετά τον Ντάνιελ Κρεγκ, ενδεχομένως να είναι γένους θηλυκού, κάτι που μάλλον φαίνεται να διαψεύδεται από την παραγωγή.
Η εξωτική Ανα ντε Αρμας
Η ίδια όμως παραγωγή επέμενε ότι σε αυτή την κρίσιμη καμπή, στην εποχή του #metoo, ακόμα και στο ανδροκρατούμενο περιβάλλον του περιβόητου πράκτορα τον πρώτο ρόλο πρέπει να τον έχουν οι γυναίκες. Ειδικά η Μπάρμπαρα Μπρόκολι, η δυναμική παραγωγός που επιβλέπει τη σειρά των Μποντ μαζί με τον αδελφό της Μάικλ Γουίλσον από το 1995 έως σήμερα, ήταν κατηγορηματική στο ότι έπρεπε να βρεθούν πρωταγωνίστριες με ισότιμο ρόλο με τον Ντάνιελ Κρεγκ. Για τον λόγο αυτό πρώτη της επιλογή ήταν η Ανα ντε Αρμας, την οποία είχε γνωρίσει όταν έκανε κάστινγκ μαζί με τον Σαμ Μέντες για το «Spectre», αλλά η Κουβανή, που μόλις είχε μετακομίσει εκεί από την Ισπανία, δεν μιλούσε τότε καθόλου αγγλικά. Ωστόσο, η ανοδική πορεία της στον γαλαξία του Χόλιγουντ ήταν εντυπωσιακή και η παραγωγός τη θυμήθηκε όταν την είδε να κλέβει την παράσταση στο «Knives Out». Επεισε τον σκηνοθέτη Φουκουνάγκα ότι αυτή είναι το κορίτσι που έψαχναν και τον σεναριογράφο να αλλάξει κομμάτια του σεναρίου ώστε να προσαρμόσει πάνω της τον ρόλο.
Προφανώς στην επιλογή έπαιξε σημαντικό ρόλο και η προσωπικότητα της Ντε Αρμας, η οποία μετά το «Blade Runner 2049» δεν είναι μόνο η εξωτική καλλονή, αλλά και η ηθοποιός που θα ήθελαν όλοι στην ταινία τους. Η ίδια το πάλεψε πολύ, κάτι που έχει μάθει να κάνει από μικρή αλλά και όταν χρειάστηκε σε εφηβική ηλικία να αφήσει την Κούβα με 170 δολάρια στην τσέπη για την Ισπανία, με σκοπό να ακολουθήσει το όνειρό της. Ηξερε ότι δεν θα ήταν εύκολο. Το ήθελε όμως τόσο πολύ που το είχε ανακοινώσει στους γονείς της από την ηλικία μόλις των 12 χρόνων. Το ήξερε καλά από τότε, γι’ αυτό και σπούδασε στην Εθνική Σχολή Θεάτρου της Κούβας, μαθαίνοντας τι σημαίνει προσπάθεια, συλλογικότητα, ένα καλό οπλοστάσιο που τη βοήθησε όταν χρειάστηκε να ανταγωνίζεται ταλαντούχες ηθοποιούς για έναν απλό ρόλο σε τηλεοπτικά σίριαλ της Ισπανίας. Αυτό που τη δυσκόλεψε περισσότερο και από τη φτώχεια στην Αβάνα ήταν η Αμερική. «Ηταν καλή άσκηση για τον εγωισμό μου μετά από 8 χρόνια τόσο καλής καριέρας στην Ισπανία. Οταν μετακομίζεις στην Αμερική, όσα έχεις κάνει προηγουμένως δεν μετράνε», είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της με πλήρη ειλικρίνεια. «Ηρθα εδώ και ήμουν σε μια τάξη όπου όλοι μάθαιναν να χρησιμοποιούν παρελθοντικό χρόνο. Ηταν τέλειο. Καθόμουν εκεί με το σημειωματάριό μου κι έκανα τα μαθήματά μου». Τα έμαθε όλα πολύ καλά. Και επειδή δεν της άρεσε να της λένε ότι είναι καλή για ρόλους Λατίνας ή εξωτικής καλλονής βάλθηκε να αποδείξει πως είναι καλή ηθοποιός. Τελεία. Από τότε έχει παίξει μαζί με τον Κιάνου Ριβς στα «Knock Knock» και «Exposed», με τον Μάιλς Τέλερ και τον Τζόνα Χιλ στο «War Dogs», με τον Σκοτ Iστγουντ στο «Overdrive» και φυσικά στην εμβληματική συνέχεια του «Blade Runner», «Blade Runner 2049». Πλέον κανείς δεν μπορεί να πει ότι η Ντε Αρμας είναι ένα λάγνο κορίτσι που ποζάρει με ηδυπάθεια σε εξωτικές παραλίες στο Instagram - η Ανα ντε Αρμας είναι ηθοποιός.
Και η Μπίλι Αϊλις στην παρέα
Το καλύτερο, όμως, είναι ότι το νεότερο κορίτσι του Τζέιμς Μποντ, δηλαδή η μόλις 18χρονη Μπίλι Αϊλις, έχει καταφέρει ήδη να κάνει αξιοσήμαντη καριέρα. Παίρνοντας θέση στο παλμαρέ των ένδοξων φωνών που συνέδεσαν μια σημαντική στιγμή της καριέρας τους με τις διάσημες ταινίες του Μποντ -από τον Λούις Αρμστρονγκ και τους Duran Duran μέχρι τη Μαντόνα και την Αντέλ-, η Αϊλις έφτιαξε ένα τραγούδι κομμένο και ραμμένο στις τζεϊμσμποντικές ταινίες. Το «No time to die» ξεκινάει με αρκετά ήσυχο ρυθμό, για να απογειωθεί στη συνέχεια ακριβώς όπως η περιπέτεια του Βρετανού που είχε άδεια να σκοτώνει. Η ίδια πάντως η Αϊλις, που σάρωσε στα Γκράμι και έκανε μια άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση στα φετινά Οσκαρ, δηλώνει παραπάνω από ενθουσιασμένη, αφού ζει κάτι που ονειρευόταν εδώ και χρόνια. Και αν όλοι αναρωτιούνται πότε πρόλαβε, το σίγουρο είναι ότι ο Τζέιμς Μποντ μαθαίνει όλα τα κορίτσια και τα αγόρια να μπορούν να ονειρεύονται από μικρά - και όχι μόνο την Αϊλις.
Λασάνα Λιντς, η νέα 007
H Λασάνα Λιντς δείχνει να αντιστέκεται σθεναρά στο έντονο φλερτ. Η δυναμική εισβολή της στην 25η αποστολή του Μποντ στην υπηρεσία της Αυτής Μεγαλειότητος δεν είναι τυχαία: φορώντας ανδρικό κουστούμι, παντελόνια, ακόμα και στολή βατραχανθρώπου φαίνεται να δίνει ένα γερό μάθημα στην ανδρική παντοκρατορία του Βρετανού πράκτορα. Η επιλογή βέβαια της Λιντς δεν είναι τυχαία· θεωρείται από τα πιο πετυχημένα μέλη της παρέας της Marvel. Η Βρετανή πρωταγωνίστρια με καταγωγή από την Τζαμάικα, στοιχείο που την κάνει, όπως λέει, να νιώθει την ταυτότητα Τζέιμς Μποντ στο πετσί της, είχε κλέψει τις εντυπώσεις ως γυναίκα πιλότος στο «Captain Marvel», ενώ ξεκίνησε την καριέρα της και πάλι σε έναν δυναμικό ρόλο με τα «Fast Girls». Η ανάγκη να βρεθεί γυναίκα ισάξια σε εκτόπισμα και δυναμική του Μποντ είναι επομένως ο παράγοντας που οδήγησε στην επιλογή της Λασάνα Λιντς. Εν ολίγοις, ο ρόλος της ως Νόμι είναι ταυτόσημος με τη νέα πράκτορα 007, η οποία αντικαθιστά τον Μποντ όταν για κάποιο διάστημα αποφασίζει να αποσυρθεί. Σύμφωνα με το σενάριο, ο Μποντ απολαμβάνει βίο ανέφελο στην Τζαμάικα, μακριά από την υπηρεσία και από επικίνδυνες αποστολές. Οταν, όμως, χρειάζεται και πάλι να επιστρατευτεί, ανακαλύπτει με έκπληξη ότι τη θέση του την έχει πάρει μια γυναίκα, δηλαδή ότι ο νέος 007 είναι η Νόμι που ερμηνεύει η Λιντς. Η αλήθεια είναι ότι αυτή ακριβώς η πτυχή της ιστορίας τροφοδότησε τα σενάρια ότι ο επόμενος Τζέιμς Μποντ, μετά τον Ντάνιελ Κρεγκ, ενδεχομένως να είναι γένους θηλυκού, κάτι που μάλλον φαίνεται να διαψεύδεται από την παραγωγή.
Η εξωτική Ανα ντε Αρμας
Η ίδια όμως παραγωγή επέμενε ότι σε αυτή την κρίσιμη καμπή, στην εποχή του #metoo, ακόμα και στο ανδροκρατούμενο περιβάλλον του περιβόητου πράκτορα τον πρώτο ρόλο πρέπει να τον έχουν οι γυναίκες. Ειδικά η Μπάρμπαρα Μπρόκολι, η δυναμική παραγωγός που επιβλέπει τη σειρά των Μποντ μαζί με τον αδελφό της Μάικλ Γουίλσον από το 1995 έως σήμερα, ήταν κατηγορηματική στο ότι έπρεπε να βρεθούν πρωταγωνίστριες με ισότιμο ρόλο με τον Ντάνιελ Κρεγκ. Για τον λόγο αυτό πρώτη της επιλογή ήταν η Ανα ντε Αρμας, την οποία είχε γνωρίσει όταν έκανε κάστινγκ μαζί με τον Σαμ Μέντες για το «Spectre», αλλά η Κουβανή, που μόλις είχε μετακομίσει εκεί από την Ισπανία, δεν μιλούσε τότε καθόλου αγγλικά. Ωστόσο, η ανοδική πορεία της στον γαλαξία του Χόλιγουντ ήταν εντυπωσιακή και η παραγωγός τη θυμήθηκε όταν την είδε να κλέβει την παράσταση στο «Knives Out». Επεισε τον σκηνοθέτη Φουκουνάγκα ότι αυτή είναι το κορίτσι που έψαχναν και τον σεναριογράφο να αλλάξει κομμάτια του σεναρίου ώστε να προσαρμόσει πάνω της τον ρόλο.
Προφανώς στην επιλογή έπαιξε σημαντικό ρόλο και η προσωπικότητα της Ντε Αρμας, η οποία μετά το «Blade Runner 2049» δεν είναι μόνο η εξωτική καλλονή, αλλά και η ηθοποιός που θα ήθελαν όλοι στην ταινία τους. Η ίδια το πάλεψε πολύ, κάτι που έχει μάθει να κάνει από μικρή αλλά και όταν χρειάστηκε σε εφηβική ηλικία να αφήσει την Κούβα με 170 δολάρια στην τσέπη για την Ισπανία, με σκοπό να ακολουθήσει το όνειρό της. Ηξερε ότι δεν θα ήταν εύκολο. Το ήθελε όμως τόσο πολύ που το είχε ανακοινώσει στους γονείς της από την ηλικία μόλις των 12 χρόνων. Το ήξερε καλά από τότε, γι’ αυτό και σπούδασε στην Εθνική Σχολή Θεάτρου της Κούβας, μαθαίνοντας τι σημαίνει προσπάθεια, συλλογικότητα, ένα καλό οπλοστάσιο που τη βοήθησε όταν χρειάστηκε να ανταγωνίζεται ταλαντούχες ηθοποιούς για έναν απλό ρόλο σε τηλεοπτικά σίριαλ της Ισπανίας. Αυτό που τη δυσκόλεψε περισσότερο και από τη φτώχεια στην Αβάνα ήταν η Αμερική. «Ηταν καλή άσκηση για τον εγωισμό μου μετά από 8 χρόνια τόσο καλής καριέρας στην Ισπανία. Οταν μετακομίζεις στην Αμερική, όσα έχεις κάνει προηγουμένως δεν μετράνε», είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της με πλήρη ειλικρίνεια. «Ηρθα εδώ και ήμουν σε μια τάξη όπου όλοι μάθαιναν να χρησιμοποιούν παρελθοντικό χρόνο. Ηταν τέλειο. Καθόμουν εκεί με το σημειωματάριό μου κι έκανα τα μαθήματά μου». Τα έμαθε όλα πολύ καλά. Και επειδή δεν της άρεσε να της λένε ότι είναι καλή για ρόλους Λατίνας ή εξωτικής καλλονής βάλθηκε να αποδείξει πως είναι καλή ηθοποιός. Τελεία. Από τότε έχει παίξει μαζί με τον Κιάνου Ριβς στα «Knock Knock» και «Exposed», με τον Μάιλς Τέλερ και τον Τζόνα Χιλ στο «War Dogs», με τον Σκοτ Iστγουντ στο «Overdrive» και φυσικά στην εμβληματική συνέχεια του «Blade Runner», «Blade Runner 2049». Πλέον κανείς δεν μπορεί να πει ότι η Ντε Αρμας είναι ένα λάγνο κορίτσι που ποζάρει με ηδυπάθεια σε εξωτικές παραλίες στο Instagram - η Ανα ντε Αρμας είναι ηθοποιός.
Και η Μπίλι Αϊλις στην παρέα
Το καλύτερο, όμως, είναι ότι το νεότερο κορίτσι του Τζέιμς Μποντ, δηλαδή η μόλις 18χρονη Μπίλι Αϊλις, έχει καταφέρει ήδη να κάνει αξιοσήμαντη καριέρα. Παίρνοντας θέση στο παλμαρέ των ένδοξων φωνών που συνέδεσαν μια σημαντική στιγμή της καριέρας τους με τις διάσημες ταινίες του Μποντ -από τον Λούις Αρμστρονγκ και τους Duran Duran μέχρι τη Μαντόνα και την Αντέλ-, η Αϊλις έφτιαξε ένα τραγούδι κομμένο και ραμμένο στις τζεϊμσμποντικές ταινίες. Το «No time to die» ξεκινάει με αρκετά ήσυχο ρυθμό, για να απογειωθεί στη συνέχεια ακριβώς όπως η περιπέτεια του Βρετανού που είχε άδεια να σκοτώνει. Η ίδια πάντως η Αϊλις, που σάρωσε στα Γκράμι και έκανε μια άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση στα φετινά Οσκαρ, δηλώνει παραπάνω από ενθουσιασμένη, αφού ζει κάτι που ονειρευόταν εδώ και χρόνια. Και αν όλοι αναρωτιούνται πότε πρόλαβε, το σίγουρο είναι ότι ο Τζέιμς Μποντ μαθαίνει όλα τα κορίτσια και τα αγόρια να μπορούν να ονειρεύονται από μικρά - και όχι μόνο την Αϊλις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα