Αρχιεπισκοπή Αθηνών: Το Κοινωνικό Φροντιστήριο εφοδιάζει τους μαθητές του με tablet
27.04.2020
20:58
Όσοι μαθητές δεν διέθεταν τον απαιτούμενο εξοπλισμό για μαθήματα από το σπίτι, γρήγορα τον απέκτησαν ύστερα από πρωτοβουλία της διεύθυνσης του Κοινωνικού Φροντιστηρίου
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο της Ιεράς Αρχιεπισκοπης Αθηνών προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα της πανδημίας από την πρώτη εβδομάδα των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Τα παιδιά της Γ’ Λυκείου δεν έχασαν μαθήματα. Κάποιες τεχνικές δυσκολίες ξεπεράστηκαν άμεσα. Όσοι μαθητές δεν διέθεταν τον απαιτούμενο εξοπλισμό για μαθήματα από το σπίτι, γρήγορα τον απέκτησαν ύστερα από πρωτοβουλία της διεύθυνσης του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
«Tο Κοινωνικό Φροντιστήριο εξασφάλισε tablet TURBOX τελευταίας τεχνολογίας για όλους τους μαθητές της Γ’ Λυκείου και σύντομα θα φροντίσει να αποκτήσουν και οι μικρότερες τάξεις» επισήμανε ο Διευθυντής του Κοινωνικού Φροντιστηρίου κ. Σεβαστιανός Ανδρεάδης.
«Οι υποδομές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου είναι ποιοτικές και αναβαθμισμένες, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της εποχής. Ορισμένες πρακτικές συγχρονικής και ασύγχρονης ψηφιακής εκπαίδευσης αποβαίνουν εξαιρετικά αποτελεσματικές και θα διατηρηθούν και μετά την πανδημία» συμπλήρωσε.
Ο ανασχεδιασμός εκτελείται μέσω της μελέτης της «βέλτιστης πρακτικής» διαφόρων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με εμπειρία στη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών εκπαίδευσης και αξιολόγησης των εκπαιδευομένων.
Τα παιδιά της Γ’ Λυκείου δεν έχασαν μαθήματα. Κάποιες τεχνικές δυσκολίες ξεπεράστηκαν άμεσα. Όσοι μαθητές δεν διέθεταν τον απαιτούμενο εξοπλισμό για μαθήματα από το σπίτι, γρήγορα τον απέκτησαν ύστερα από πρωτοβουλία της διεύθυνσης του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
«Tο Κοινωνικό Φροντιστήριο εξασφάλισε tablet TURBOX τελευταίας τεχνολογίας για όλους τους μαθητές της Γ’ Λυκείου και σύντομα θα φροντίσει να αποκτήσουν και οι μικρότερες τάξεις» επισήμανε ο Διευθυντής του Κοινωνικού Φροντιστηρίου κ. Σεβαστιανός Ανδρεάδης.
«Οι υποδομές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου είναι ποιοτικές και αναβαθμισμένες, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της εποχής. Ορισμένες πρακτικές συγχρονικής και ασύγχρονης ψηφιακής εκπαίδευσης αποβαίνουν εξαιρετικά αποτελεσματικές και θα διατηρηθούν και μετά την πανδημία» συμπλήρωσε.
Ο ανασχεδιασμός εκτελείται μέσω της μελέτης της «βέλτιστης πρακτικής» διαφόρων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με εμπειρία στη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών εκπαίδευσης και αξιολόγησης των εκπαιδευομένων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr