"Μασούτης": Νέο e-shop για ηλεκτρονικές παραγγελίες σε 45 πόλεις της Ελλάδας!

"Μασούτης": Νέο e-shop για ηλεκτρονικές παραγγελίες σε 45 πόλεις της Ελλάδας!

Μέσω e-shop η αλυσίδα σουπερμαρκετ "Μασούτης"  συνεχίζει να φέρνει τα ψώνια στην πόρτα του καταναλωτή, σε 45 πόλεις της Ελλάδας

"Μασούτης": Νέο e-shop για ηλεκτρονικές παραγγελίες σε 45 πόλεις της Ελλάδας!
Τη δυνατότητα να συνεχίζουν να πραγματοποιούν τις καθημερινές αγορές τους με ασφάλεια και με άμεσο τρόπο, δίνει στους καταναλωτές η αλυσίδα σουπερμάρκετ «Μασούτης». Παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν για την αντιμετώπιση του Covid-19, οι ειδήμονες προειδοποιούν ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους, προκειμένου να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία. Σε αυτό το πλαίσιο, ο «Μασούτης» συνεχίζει το έργο του και ενδυναμώνει τις ηλεκτρονικές υποδομές του, ώστε να εξυπηρετεί τους καταναλωτές διαδικτυακά και παράλληλα να εξασφαλίζει την υγεία των εργαζομένων του.

Έτσι, δίνει στους πελάτες του την επιλογή να παραγγέλνουν τα προϊόντα που επιθυμούν, από το e-shop Μασούτης, και να τα παραλαμβάνουν στην πόρτα τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, διατηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας. Με αγορές 40 ευρώ. Βέβαια, για τις παραγγελίες που υποβάλλονται μέσω e-shop, υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής και από το κατάστημα. Σε αυτή την περίπτωση μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία, ο πελάτης προχωρά στην επιλογή «παραλαβή από κατάστημα» και μόλις η παραγγελία ετοιμαστεί, ενημερώνεται με sms ή e-mail για την παραλαβή της.
"Μασούτης": Νέο e-shop για ηλεκτρονικές παραγγελίες σε 45 πόλεις της Ελλάδας!

Η ευελιξία των σουπερμαρκετ «Μασούτης» δεν αντανακλάται μόνο στην άμεση ψηφιοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουν, αλλά και στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού που συμβάλλει στο έργο τους. Είναι χαρακτηριστικές οι νέες προσλήψεις που πραγματοποίησε η μεγάλη αλυσίδα για να ανταποκριθεί στις ανατρεπτικές συνθήκες που προέκυψαν από τον κορονοιό και να «απαντήσει» στη μεγάλη ζήτηση για διανομή των αγορών. Με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του καταναλωτή ενίσχυσε τα επιμέρους τμήματα της υπηρεσίας (call center, διαχείριση παραγγελιών και διανομή), ενώ επίσπευσε και την εκπαίδευση/επιμόρφωση των νέων εργαζομένων που εντάχθηκαν στο δυναμικό. Άλλωστε η εκπαίδευση είναι ανέκαθεν ενσωματωμένη στην κουλτούρα της εταιρείας, ως στοιχείο που χτίζει την εμπιστοσύνη ανάμεσα στον εργαζόμενο, την εταιρεία και τον καταναλωτή, ωστόσο τα νέα δεδομένα την κατέστησαν ακόμα πιο επιτακτική. Επιπλέον, ενίσχυσε και εκσυγχρόνισε τον στόλο των αυτοκινήτων της, ενώ προχώρησε σε συνεργασίες με εταιρείες διανομής, ώστε η υπηρεσία «παράδοση στο σπίτι» να μην αντιμετωπίσει κανένα κενό στη λειτουργία της – αντίθετα να γίνει ταχύτερη.

Επισκεφτείτε το νέο e-shop Μασούτης και κάντε τα ψώνια σας με άνεση και ασφάλεια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης