Παπαθανάσης στον ΘΕΜΑ 104.6: Σε αυτά τα καταστήματα έσπευσαν οι καταναλωτές την περασμένη εβδομάδα
Να τηρηθούν οι κανόνες κατά το άνοιγμα των καταστημάτων ζήτησε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104.6
Tη σημασία που έχει να τηρηθούν από τους επαγγελματίες αλλά και τους καταναλωτές οι κανόνες που έχουν οριστεί για το άνοιγμα των καταστημάτων από αύριο Δευτέρα τόνισε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104.6.
Ο κ. Παπαθανάσης τόνισε ότι «θα μπορέσουμε να μετρήσουμε από την επόμενη εβδομάδα τα αποτελέσματα και την επίπτωση στη διασπορά του Covid-19» και επομένως «είναι πολύ σημαντικό αυτό το 25% να τηρήσει τους κανόνες, όπως κάναμε αυτή την εβδομάδα».
«Θέλουμε να τηρήσουμε τα μέτρα ακριβώς για να σταθούμε στα στάδια που έχουμε ανακοινώσει για την επανεκκίνηση της οικονομίας» πρόσθεσε.
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης είπε ότι μέχρι τώρα «είχαμε μία άψογη συμπεριφορά των επαγγελματιών, νομίζω ότι όλα λειτούργησαν πολύ ομαλά».
Εκτός από το επιδημιολογικό αποτέλεσμα, όμως, αναμένεται να μετρηθεί και το αποτύπωμα του ανοίγματος των καταστημάτων στην αγορά και την οικονομία.
Όπως αποκάλυψε, εκτός από τα βιβλιοπωλεία«όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι κινήθηκαν με θετικό πρόσημο», ιδιαίτερα τα κομμωτήρια, τα κουρεία και η παροχή υπηρεσιών, αλλά και τα ηλεκτρονικά και ψηφιακά είδη τα οποία ήταν «σχεδόν 50% επάνω» και φάνηκε ότι ο κόσμος ήθελε να επισκεφθεί και τα φυσικά καταστήματα
«Νομίζω ότι αυτό θα το δούμε να επιταχύνεται την ερχόμενη εβδομάδα καθώς ο κόσμο θα βγοι έξω και θα αρχίσει να αναζητά όλα τα προϊόντα (...) αναμένουμε ότι θα έχουμε μία καλή κίνηση» συμπλήρωσε.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!