ΔΕΗ: Διευρυμένο ωράριο σε κεντρικά καταστήματα
22.06.2020
12:24
Η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου την εφαρμογή του ηλεκτρονικού και τηλεφωνικού Ραντεβού
Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται η πιλοτική εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη της ΔΕΗ στο πλαίσιο της βελτίωσης των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πελατών της.
Πρόκειται για τα καταστήματα:
Αθήνας: Αριστείδου 5-7
Ομόνοιας: Αγίου Κωνσταντίνου 11
Κεντρικής Θεσσαλονίκης: Τσιμισκή 136.
Τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν πλέον καθημερινά από τις 7:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ., καταγράφοντας ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους σημαντικό αριθμό πελατών που εξυπηρετήθηκαν στο απογευματινό ωράριο.
Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου την εφαρμογή του ηλεκτρονικού και τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.
Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού:
-Μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr,
-Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770
Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.
Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, που έλαβε η ΔΕΗ το τελευταίο τρίμηνο, έρχεται να προστεθεί και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:
-μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,
-μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece
-μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot
Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της είχε ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.
Πρόκειται για τα καταστήματα:
Αθήνας: Αριστείδου 5-7
Ομόνοιας: Αγίου Κωνσταντίνου 11
Κεντρικής Θεσσαλονίκης: Τσιμισκή 136.
Τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν πλέον καθημερινά από τις 7:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ., καταγράφοντας ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους σημαντικό αριθμό πελατών που εξυπηρετήθηκαν στο απογευματινό ωράριο.
Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου την εφαρμογή του ηλεκτρονικού και τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.
Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού:
-Μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr,
-Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770
Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.
Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, που έλαβε η ΔΕΗ το τελευταίο τρίμηνο, έρχεται να προστεθεί και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:
-μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,
-μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece
-μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot
Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της είχε ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr