Πολλοί φορολογούμενοι, σχεδόν ο ένας πάνω στον άλλον, βρίσκονταν στην ουράαπό τις 4 το πρωί, για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις που τους απασχολούν
Συνωστισμός επικρατεί από νωρίς το πρωί της Πέμπτης έξω από την Α’ ΔΟΥ Αθηνών στην Ομόνοια, αλλά και στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Καλλιθέα.
Πολλοί φορολογούμενοι, σχεδόν ο ένας πάνω στον άλλον, βρίσκονταν στην ουρά από τις 4 το πρωί, για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις που τους απασχολούν. Οι περισσότεροι πολίτες φοράνε μάσκα, ωστόσο οι αποστάσεις δεν τηρούνται και ο χώρος είναι κλειστός.
Υπενθυμίζεται ότι στην συγκεκριμένη εφορία, πλέον, στεγάζονται έξι υποκαταστήματα, κάτι που δημιουργεί μεγάλο φόρτο εργασίας και… συνωστισμό, σε μια εποχή που θα πρέπει να αποφεύγεται.
Ίδιες εικόνες επικρατούν και στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Καλλιθέα, με μέσο όρο αναμονής δύο με τρεις ώρες. Για κατάθεση εγγράφων για πιστοποίηση αναπηρίας χρειάζεται φυσική παρουσία, τόνισε πολίτης στον ΣΚΑΪ. Στην Καλλιθέα επίσης δεν τηρούνται αποστάσεις, ενώ δεν φοράνε μάσκες και όλοι οι πολίτες.
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο