Οι παρεμβάσεις αφορούν στο οδικό τμήμα που συνδέει την οδό Σταδίου (διασταύρωση με Καραγιώργη Σερβίας) με την οδό Φιλελλήνων (διασταύρωση με Μητροπόλεως) όπου θα δημιουργηθεί νέος επιπλέον χώρος για πεζούς στη δεξιά πλευρά κυκλοφορίας.
Την ίδια ώρα προχωράει με κανονικούς ρυθμούς το έργο στην οδό Πανεπιστημίου παρά τις ενστάσεις και τις αντιδράσεις των οδηγών αλλά και το μποτιλιάρισμα που διαπιστώθηκε στο οδικό δίκτυο.
Νωρίς σήμερα το πρωί τοποθετήθηκαν οι νέες ζαρντινιέρες στο οδόστρωμα ενώ μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να τοποθετηθούν και τα καινούργια παγκάκια
Πάντως, μιλώντας για τα παρατράγουδα του Μεγάλου Περιπάτου και τη χαοτική εικόνα της Δευτέρας, ο επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ η οποία εκπόνησε τη μελέτη παρεμβάσεων/επιπτώσεων, καθηγητής Γιώργος Γιαννής δήλωσε ότι στην πραγματικότητα, η κατάσταση είναι καλύτερη από ό,τι είχαν δείξει οι προσομοιώσεις.
Οι συγκοινωνιολόγοι διαπιστώνουν βελτίωση από μέρα σε μέρα, καθώς, έστω και με πολύ αργό ρυθμό, οι μεταφορικές συνήθειες οδηγούνται σε αναγκαστική τροποποίηση.
Ξένα ΜΜΕ για τον «Μεγάλο Περίπατο»: Η πανδημία αλλάζει την Αθήνα προς το καλύτερο
Το διεθνές δίκτυο Al Jazeera σε εκτενή ανταπόκριση του από την Αθήνα αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η Αθήνα φιλοδοξεί να γίνει μια πιο πράσινη πόλη με περισσότερο διαθέσιμο χώρο για τους πεζούς και τα ποδήλατα, μια εξέλιξη που μπορεί να ενισχύσει το τουριστικό ρεύμα προς την πόλη την επαύριο του κορωνοϊού. Επισημαίνει ότι η κεντρική ιδέα είναι η δημιουργία ενός Μεγάλου Περιπάτου και τονίζει ότι δημιουργούνται 7 χιλιόμετρα νέων πεζοδρόμων και 3 χιλιόμετρα νέων ποδηλατοδρόμων ενώ γράφει ότι οι επαγγελματίες εμφανίζονται θετικοί στο έργο καθώς θα συμβάλει σε ένα πιο ήσυχο από ηχορύπανση και με λιγότερη ατμοσφαιρική μόλυνση, κέντρο. Αναφέρει επίσης ότι η σύλληψη της ιδέας αυτής είχε γίνει πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και υλοποιήθηκε εν μέρει (π.χ. Διονυσίου Αρεοπαγίτου κάτω από την Ακρόπολη), ωστόσο δεν είχε ολοκληρωθεί ποτέ μέχρι σήμερα.