57 χρόνια καινοτομία: H ιστορία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα
09.07.2020
11:51
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία «κλείνει» τα 57 και το γιορτάζει με μια αναδρομή στην ιστορία της! Δείτε το σύντομο ντοκιμαντέρ εδώ
Στα 57 χρόνια ιστορίας της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν σταμάτησε ποτέ να πρωτοπορεί. Εισήγαγε προϊόντα που έγραψαν τη δική τους ιστορία στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού, προχώρησε πρώτη σε εξαγωγές προϊόντων ζύθου σε ξένες αγορές, συνέχισε να καινοτομεί ανταποκρινόμενη σε αναδυόμενες καταναλωτικές και διατροφικές συνήθειες.
Δημιούργησε την πιο εμβληματική μπίρα της εποχής, την Άμστελ, ένα προϊόν που εξελίχθηκε σε αναπόσπαστο μέρος της ελληνικής κουλτούρας και έγινε συνώνυμο της μπίρας στη χώρα μας. Λάνσαρε και έκανε γνωστή στο ελληνικό κοινό την Heineken, το πιο αναγνωρισμένο brand στον κόσμο. Επανακυκλοφόρησε την ιστορική ΑΛΦΑ και αναβίωσε, σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου, την ομώνυμη μπίρα ΜΑΜΟΣ, επιτυγχάνοντας έτσι τη «γευστική σύνδεση» της νέας γενιάς με την παλαιότερη. Ξεκίνησε την κατηγορία των προϊόντων χαμηλού ή μηδενικού αλκοόλ, αρχικά με την Άμστελ Radler και την Άμστελ Free - και στη συνέχεια με την Heineken 0,0% και την Άλφα Χωρίς. Παράλληλα «άνοιξε» την αγορά του μηλίτη, με τον ελληνικό Μηλοκλέφτη αλλά και το διεθνές brand Strongbow. Η καινοτομία είναι τόσο έντονα χαραγμένη στο DNA της εταιρίας, που, ακόμα και φέτος, που η αγορά βιώνει μια πρωτοφανή κρίση λόγω της πανδημίας, λάνσαρε ένα ακόμα νέο προϊόν, τον Μηλοκλέφτη με κεράσι, συνεχίζοντας να προσφέρει περισσότερες γευστικές επιλογές στους καταναλωτές.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, έχει ταυτιστεί με την καινοτομία συνολικά, όχι μόνο σε προϊόντικό επίπεδο. Μεταξύ αυτών για τα οποία είναι περήφανη είναι και το ότι το 2008 ξεκίνησε ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, το πρώτο και μεγαλύτερο στο είδος του, με στόχο την κάλυψη των αναγκών παραγωγής των προϊόντων της με ελληνικό κριθάρι. Μέσα σε λίγα χρόνια κατάφερε να καλύψει το 100% των παραγωγικών της αναγκών, δημιουργώντας μια πλήρως καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής που ξεκινάει από το χωράφι, περνά στα ιδιόκτητα βυνοποιεία και ζυθοποιεία της εταιρείας για να καταλήξει στο ποτήρι του καταναλωτή.
Παράλληλα, έδειξε από νωρίς τον δρόμο και στον τομέα των εξαγωγών οι οποίες ξεκίνησαν επίσημα το 1970. Για πολλά χρόνια εξάλλου εμπορευόταν προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για την αγορά του εξωτερικού, με επίκεντρο την ελληνική ομογένεια ανά τον κόσμο. Σήμερα, η εταιρεία αποτελεί τον μεγαλύτερο εξαγωγέα ζύθου της χώρας με εξαγωγές σε 19 χώρες και στις 5 Ηπείρους.
Sponsored Content
Δημιούργησε την πιο εμβληματική μπίρα της εποχής, την Άμστελ, ένα προϊόν που εξελίχθηκε σε αναπόσπαστο μέρος της ελληνικής κουλτούρας και έγινε συνώνυμο της μπίρας στη χώρα μας. Λάνσαρε και έκανε γνωστή στο ελληνικό κοινό την Heineken, το πιο αναγνωρισμένο brand στον κόσμο. Επανακυκλοφόρησε την ιστορική ΑΛΦΑ και αναβίωσε, σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου, την ομώνυμη μπίρα ΜΑΜΟΣ, επιτυγχάνοντας έτσι τη «γευστική σύνδεση» της νέας γενιάς με την παλαιότερη. Ξεκίνησε την κατηγορία των προϊόντων χαμηλού ή μηδενικού αλκοόλ, αρχικά με την Άμστελ Radler και την Άμστελ Free - και στη συνέχεια με την Heineken 0,0% και την Άλφα Χωρίς. Παράλληλα «άνοιξε» την αγορά του μηλίτη, με τον ελληνικό Μηλοκλέφτη αλλά και το διεθνές brand Strongbow. Η καινοτομία είναι τόσο έντονα χαραγμένη στο DNA της εταιρίας, που, ακόμα και φέτος, που η αγορά βιώνει μια πρωτοφανή κρίση λόγω της πανδημίας, λάνσαρε ένα ακόμα νέο προϊόν, τον Μηλοκλέφτη με κεράσι, συνεχίζοντας να προσφέρει περισσότερες γευστικές επιλογές στους καταναλωτές.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, έχει ταυτιστεί με την καινοτομία συνολικά, όχι μόνο σε προϊόντικό επίπεδο. Μεταξύ αυτών για τα οποία είναι περήφανη είναι και το ότι το 2008 ξεκίνησε ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, το πρώτο και μεγαλύτερο στο είδος του, με στόχο την κάλυψη των αναγκών παραγωγής των προϊόντων της με ελληνικό κριθάρι. Μέσα σε λίγα χρόνια κατάφερε να καλύψει το 100% των παραγωγικών της αναγκών, δημιουργώντας μια πλήρως καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής που ξεκινάει από το χωράφι, περνά στα ιδιόκτητα βυνοποιεία και ζυθοποιεία της εταιρείας για να καταλήξει στο ποτήρι του καταναλωτή.
Παράλληλα, έδειξε από νωρίς τον δρόμο και στον τομέα των εξαγωγών οι οποίες ξεκίνησαν επίσημα το 1970. Για πολλά χρόνια εξάλλου εμπορευόταν προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για την αγορά του εξωτερικού, με επίκεντρο την ελληνική ομογένεια ανά τον κόσμο. Σήμερα, η εταιρεία αποτελεί τον μεγαλύτερο εξαγωγέα ζύθου της χώρας με εξαγωγές σε 19 χώρες και στις 5 Ηπείρους.
Sponsored Content
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr