Νομοσχέδιο για Επαγγελματική Εκπαίδευση: Συναντήσεις Κεραμέως - Ζαχαράκη με ΣΕΒ και ΕΣΕΕ

Νομοσχέδιο για Επαγγελματική Εκπαίδευση: Συναντήσεις Κεραμέως - Ζαχαράκη με ΣΕΒ και ΕΣΕΕ

Η ηγεσία του Υπουργείου συζήτησε με  εκπροσώπους του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου

Νομοσχέδιο για Επαγγελματική Εκπαίδευση: Συναντήσεις Κεραμέως - Ζαχαράκη με ΣΕΒ και ΕΣΕΕ
Συνέχιση των συναντήσεων με εμπλεκόμενους φορείς, στο πλαίσιο του διαλόγου αναφορικά με το Σχέδιο Νόμου για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης (ΕΕΚ) και Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ), πραγματοποίησαν η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, η υφυπουργός κα Σοφία Ζαχαράκη, ο γενικός γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης Γεώργιος Βούτσινος και η γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Σίσσυ Γκίκα, προκειμένου να καταγράψουν προτάσεις και να ανταλλάξουν απόψεις.

Η ηγεσία του Υπουργείου προσκάλεσε στο διάλογο εκπροσώπους του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και συζήτησαν τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου που αποτελεί μια συνεκτική και ολιστική προσέγγιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Δια Βίου Μάθησης.

Ο κ. Βούτσινος παρουσίασε την υφιστάμενη κατάσταση, τα βασικά χαρακτηριστικά της υπό επεξεργασία μεταρρύθμισης, την αρχιτεκτονική του νέου συστήματος και τους τρόπους με τους οποίους το νέο νομοσχέδιο απαντά σε σύγχρονες προκλήσεις, καθώς και τα αναμενόμενα οφέλη.

Η κ. Κεραμέως υπογράμμισε πως στόχος του Υπουργείου είναι οι συντονισμένες παρεμβάσεις στον τομέα της ΕΕΚ και της ΔΒΜ, ώστε να συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας, με την σημαντική συμβολή των κοινωνικών εταίρων.

Η Υπουργός αναφέρθηκε σε καινοτομίες, όπως τα Πρότυπα ΕΠΑΛ που θα λειτουργήσουν ως ζεύγη με Πειραματικά ΙΕΚ, ενώ τόνισε πως καθιερώνεται το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΣΕΕΚ), το οποίο αναπτύσσεται στα επίπεδα 3, 4 και 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, κατ’ αντιστοιχία με αυτά του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Η υπουργός δήλωσε: «Συνεχίζουμε τις διαβουλεύσεις με φορείς, ενόψει της κατάθεσης στο δημόσιο διάλογο του νομοσχεδίου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης. Η αλλαγή νοοτροπίας αποτελεί το πρώτο στοίχημα. Η αναβάθμιση της ΕΕΚ και ΔΒΜ μπορεί να αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην κοινωνία, και εμείς ως Πολιτεία οφείλουμε να τα αναδείξουμε. Η νομοθετική πρωτοβουλία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με την αγορά εργασίας».


Νομοσχέδιο για Επαγγελματική Εκπαίδευση: Συναντήσεις Κεραμέως - Ζαχαράκη με ΣΕΒ και ΕΣΕΕ


Eιδήσεις σήμερα:

Ολομέλεια ΣτΕ: Αναδρομικά 11 μηνών για 2,5 εκατ. συνταξιούχους

Ενθαρρυντικά στοιχεία από τη χορήγηση πλάσματος στην Ελλάδα - Τι δείχνει μελέτη

Ρουμανία: Νεκρός βρέθηκε στο σπίτι του ο πρέσβης της Κύπρου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης