Thessaloniki Flyover: Εγκρίθηκε ο «εναέριος» αυτοκινητόδρομος της Θεσσαλονίκης

Thessaloniki Flyover: Εγκρίθηκε ο «εναέριος» αυτοκινητόδρομος της Θεσσαλονίκης

Το έργο αφορά στην αναβάθμιση/κατασκευή της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, συνολικού μήκους 13 χιλιομέτρων

Thessaloniki Flyover: Εγκρίθηκε ο «εναέριος» αυτοκινητόδρομος της Θεσσαλονίκης
Την υπαγωγή στο Νόμο περί Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) του έργου «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης», αποφάσισε η Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ, που συνεδρίασε σήμερα, 15 Ιουλίου, μέσω τηλεδιάσκεψης υπό την προεδρία του Υπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη και τη συμμετοχή των Υπουργών Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα, Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Κωστή Χατζηδάκη, Υποδομών & Μεταφορών κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή, καθώς και του Γενικού Γραμματέα Ιδιωτικών Επενδύσεων και Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα κ. Νικόλαου Μαντζούφα και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, κ. Γεώργιου Καραγιάννη.

Το έργο αφορά στην αναβάθμιση/κατασκευή της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, συνολικού μήκους 13 χιλιομέτρων.

Ειδικότερα:

– Το τμήμα από Ανισόπεδο Κόμβο -Κ5 (περιοχή Νοσοκομείου Παπαγεωργίου – πρώην στρατοπέδου Καρατάσου) έως την περιοχή του Νοσοκομείου «ΓΕΝΕΣΙΣ» με μήκος 9,5 χλμ. προβλέπεται να αναβαθμιστεί με την προσθήκη Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου.

– Το τμήμα «ΓΕΝΕΣΙΣ» – Ανισόπεδος Κόμβος -Κ12 (σύνδεση με ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών), μήκους 3,5 χλμ, προβλέπεται να διευρυνθεί κατά μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.

Συνολικά, σύμφωνα με την πρόσφατη παρουσίαση που έκανε ο υπ. Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστας Καραμανλής τα βασικά χαρακτηριστικά του πρότζεκτ είναι: 13 χιλιόμετρα έργου, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, τέσσερα χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες.

Βάσει της σημερινής απόφασης, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα αναλάβει:

-την εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών,

-την κατασκευή του συνόλου των εργασιών,

-τη χρηματοδότηση του έργου, όπως θα προκύψει βάσει του οριστικού σχεδιασμού

-τη συντήρηση και λειτουργία του οδικού έργου, συμπεριλαμβανομένης και της Δυτικής Περιφερειακής Οδού για όλη τη διάρκεια της σύμπραξης, με αντάλλαγμα πληρωμές διαθεσιμότητας κατά την περίοδο λειτουργίας του έργου

Κλείσιμο
Το συγκεκριμένο έργο καλύπτει περίοδο έως 30 ετών, εκ των οποίων 4 έτη εκτιμάται να αφορούν την κατασκευαστική περίοδο και 26 έτη την περίοδο λειτουργίας. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός των πληρωμών διαθεσιμότητας, κατά την περίοδο λειτουργίας του έργου ανέρχεται στα 370 εκ. ευρώ.

Σύμφωνα με την εκτίμηση στην οποία είχε προβεί ο κ. Καραμανλής, οριστικός ανάδοχος του έργου αναμένεται να ανακηρυχθεί στα τέλη του 2021 - αρχές 2022 ενώ η φάση υλοποίησης του έργου υπολογίζεται μεταξύ 3 – 4 ετών. Μάλιστα ο ίδιος είχε ξεκαθαρίσει πως για τη χρήση του Flyover δεν θα υπάρχουν διόδια.

Ειδήσεις σήμερα:

Ποια νηπιαγωγεία και δημοτικά συγχωνεύονται και καταργούνται

Εφιαλτική πρόβλεψη: Ο πληθυσμός της Ελλάδας θα μειωθεί... στο μισό μέχρι το 2100!

Ο κορωνοϊός μας γέμισε φόβο: Γιατί οι Έλληνες ζήτησαν βοήθεια από τους ειδικούς της ψυχικής υγειας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης