Μύκονος - Nammos Vs Kensho: Πόλεμος με «φράγματα» και εσώρουχα στην Ψαρού
28.07.2020
09:41
Διαμάχη σε μία από τις πιο γνωστές παραλίες του διεθνούς jet set - Η συνύπαρξη του πεντάστερου ξενοδοχείου «Kensho» με το πιο διάσημο beach bar-restaurant «Nammos» δεν ήταν εξαρχής η πιο αρμονική - Φέτος όμως η κόντρα για την παραλία φαίνεται να ξεπερνάει τα τυπικά όρια μιας αντιπαράθεσης
O πελάτης του ξενοδοχείου «Kensho» στην Ψαρού είχε μόλις ανοίξει τα μάτια του και βγήκε στο μπαλκόνι του δωματίου του για να θαυμάσει τη θέα στον κόλπο που δεν φυσάει ποτέ. Τελικά θαύμασε όχι μόνο τη θάλασσα, αλλά και μια άλλη εικόνα, με σχοινιά από τα οποία κρέμονταν εσώρουχα διαφόρων χρωμάτων, ανδρικά και γυναικεία. Αυτά είχαν απλωθεί στην ταράτσα του χώρου που στέγαζε μέχρι πρόπερσι το Beef Bar στο «Nammos», ο τοίχος του οποίου κολλάει με αυτόν του ξενοδοχείου.
Πρόκειται για το κτίριο που ξεκινάει δεξιά όπως φτάνεις στο «Nammos» και τελειώνει εκεί που ξεκινούν οι ομπρέλες του πεντάστερου boutique hotel, το οποίο από πέρυσι έχει, σύμφωνα με τον νόμο, το δικό του κομμάτι παραλίας. Κι αυτό το κομμάτι, που καταλαμβάνει περίπου το 1/4 της κοσμοπολίτικης παραλίας, είναι που φέρεται να άναψε φωτιές στη συνύπαρξη του ξενοδοχείου με το πιο διάσημο beach bar του νησιού.
Μέχρι το 2019 οι πελάτες του «Kensho» που κατέβαιναν στην παραλία εξυπηρετούνταν από το service του «Nammos», όμως από πέρυσι τα δεδομένα άλλαξαν.
Από τη στιγμή που το ξενοδοχείο απέκτησε με τις νόμιμες διαδικασίες τον χώρο του στην παραλία, το service των πελατών εξυπηρετείται από το προσωπικό και την κουζίνα του.
Η κίνηση αυτή φέρεται να μην ενθουσίασε τους έχοντες μέχρι τότε το service, παρότι η εταιρεία Notion A.E. στην οποία ανήκει το boutique hotel άφησε τις ομπρέλες του «Nammos» στις ξαπλώστρες του, σε μια κίνηση καλής θέλησης και καλής γειτονίας.
Σχεδόν όλο το καλοκαίρι η μουσική του «Nammos» σκέπαζε αυτήν του ξενοδοχείου από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Φέτος η κατάσταση φέρεται να έγινε ακόμη πιο δύσκολη, σύμφωνα με τα όσα συζητιούνται εντός και εκτός του νησιού. Στο μικρό πάρκινγκ λίγο πριν την είσοδο του «Nammos», μια σκαλωσιά που σηκώθηκε, από την οποία κρέμονται μαύρα πανιά, κρύβει την ταμπέλα του «Kensho» από την κοινή θέα.
Η συγκεκριμένη τοποθετήθηκε εκεί όταν διαπιστώθηκε ότι οι μικρότερες που υπήρχαν βρίσκονταν συνέχεια σπασμένες από αγνώστους, οι οποίοι δεν βρέθηκαν ποτέ.
Διαχωριστικό
Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν εδώ και καιρό, η Notion δέχτηκε πάλι αίτημα από το δίδυμο του «Nammos» να σερβίρουν αυτοί τους πελάτες του ξενοδοχείου της. Η απόφασή της να μην το κάνει δεκτό, αλλά και η τοποθέτηση διαφορετικών ομπρελών από αυτές του «Nammos» προκάλεσε, με βάση όσα ακούγονται, αντίδραση. Ετσι, φτάνοντας στο «Nammos», λίγα μέτρα πριν από την παραλία, το μάτι σου πέφτει αμέσως σε ένα φράγμα από ξαπλώστρες του διάσημου beach bar, τοποθετημένες η μία πάνω στην άλλη. Αυτές διαχωρίζουν την παραλία που διαχειρίζεται το πιο διάσημο εστιατόριο του νησιού από αυτήν του ξενοδοχείου, με έναν τρόπο που αισθητικά τουλάχιστον χτυπάει άσχημα στο μάτι.
Το χειρότερο, όμως, έχει να κάνει με τα πολύχρωμα εσώρουχα που εμφανίζονται απλωμένα σε σχοινί στην ταράτσα του κτίσματος που στεγάζει το prive εστιατόριο του «Nammos».
Αυτά αντικρίζουν ενίοτε οι πελάτες του «Kensho» που μένουν στα δωμάτια με θέα τη θάλασσα, αποκομίζοντας μια διόλου κολακευτική εικόνα για μία από τις πιο κοσμοπολίτικες παραλίες του Νησιού των Ανέμων.
Πρόκειται για το κτίριο που ξεκινάει δεξιά όπως φτάνεις στο «Nammos» και τελειώνει εκεί που ξεκινούν οι ομπρέλες του πεντάστερου boutique hotel, το οποίο από πέρυσι έχει, σύμφωνα με τον νόμο, το δικό του κομμάτι παραλίας. Κι αυτό το κομμάτι, που καταλαμβάνει περίπου το 1/4 της κοσμοπολίτικης παραλίας, είναι που φέρεται να άναψε φωτιές στη συνύπαρξη του ξενοδοχείου με το πιο διάσημο beach bar του νησιού.
Μέχρι το 2019 οι πελάτες του «Kensho» που κατέβαιναν στην παραλία εξυπηρετούνταν από το service του «Nammos», όμως από πέρυσι τα δεδομένα άλλαξαν.
Από τη στιγμή που το ξενοδοχείο απέκτησε με τις νόμιμες διαδικασίες τον χώρο του στην παραλία, το service των πελατών εξυπηρετείται από το προσωπικό και την κουζίνα του.
Η κίνηση αυτή φέρεται να μην ενθουσίασε τους έχοντες μέχρι τότε το service, παρότι η εταιρεία Notion A.E. στην οποία ανήκει το boutique hotel άφησε τις ομπρέλες του «Nammos» στις ξαπλώστρες του, σε μια κίνηση καλής θέλησης και καλής γειτονίας.
Σχεδόν όλο το καλοκαίρι η μουσική του «Nammos» σκέπαζε αυτήν του ξενοδοχείου από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Φέτος η κατάσταση φέρεται να έγινε ακόμη πιο δύσκολη, σύμφωνα με τα όσα συζητιούνται εντός και εκτός του νησιού. Στο μικρό πάρκινγκ λίγο πριν την είσοδο του «Nammos», μια σκαλωσιά που σηκώθηκε, από την οποία κρέμονται μαύρα πανιά, κρύβει την ταμπέλα του «Kensho» από την κοινή θέα.
Η συγκεκριμένη τοποθετήθηκε εκεί όταν διαπιστώθηκε ότι οι μικρότερες που υπήρχαν βρίσκονταν συνέχεια σπασμένες από αγνώστους, οι οποίοι δεν βρέθηκαν ποτέ.
Διαχωριστικό
Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν εδώ και καιρό, η Notion δέχτηκε πάλι αίτημα από το δίδυμο του «Nammos» να σερβίρουν αυτοί τους πελάτες του ξενοδοχείου της. Η απόφασή της να μην το κάνει δεκτό, αλλά και η τοποθέτηση διαφορετικών ομπρελών από αυτές του «Nammos» προκάλεσε, με βάση όσα ακούγονται, αντίδραση. Ετσι, φτάνοντας στο «Nammos», λίγα μέτρα πριν από την παραλία, το μάτι σου πέφτει αμέσως σε ένα φράγμα από ξαπλώστρες του διάσημου beach bar, τοποθετημένες η μία πάνω στην άλλη. Αυτές διαχωρίζουν την παραλία που διαχειρίζεται το πιο διάσημο εστιατόριο του νησιού από αυτήν του ξενοδοχείου, με έναν τρόπο που αισθητικά τουλάχιστον χτυπάει άσχημα στο μάτι.
Το χειρότερο, όμως, έχει να κάνει με τα πολύχρωμα εσώρουχα που εμφανίζονται απλωμένα σε σχοινί στην ταράτσα του κτίσματος που στεγάζει το prive εστιατόριο του «Nammos».
Αυτά αντικρίζουν ενίοτε οι πελάτες του «Kensho» που μένουν στα δωμάτια με θέα τη θάλασσα, αποκομίζοντας μια διόλου κολακευτική εικόνα για μία από τις πιο κοσμοπολίτικες παραλίες του Νησιού των Ανέμων.
Ευτυχώς, όλοι τους γελάνε και ξεχνούν μετά από λίγο αυτό το θέαμα. Ωστόσο οι δύο πλευρές εξακολουθούν να κρατάνε χαμηλούς τόνους σε ό,τι συμβαίνει και ευελπιστούν ότι κάτι μπορεί να αλλάξει έστω την τελευταία στιγμή και να επανέλθει η κανονικότητα που αρμόζει σε μία από τις πιο διάσημες παραλίες του νησιού. Κάτι ώστε να σταματήσει αυτός ο πόλεμος που ουσιαστικά ξεκίνησε από τη στιγμή που η εταιρεία πήρε τα περίφημα δωμάτια της Σούλας για να δομήσει ένα, κατά γενική ομολογία, από τα καλύτερα ξενοδοχεία του νησιού.
Στην κόντρα από την αρχή
Τότε, όπως είχε γίνει γνωστό από πληροφορίες, οι επιχειρηματίες του «Nammos» μπήκαν σφήνα για να διεκδικήσουν τον χώρο, θέλοντας να τον εκμεταλλευτούν και να επεκταθούν. Η προσφορά τους -όπως ειπώθηκε, ήταν χωρίς προκαταβολή και με μηνιαίες δόσεις- δεν έγινε αποδεκτή από την ιδιοκτήτρια που επέλεξε τη χρόνια εκμίσθωση στην εταιρεία Notion, λαμβάνοντας μια γενναία προκαταβολή. Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε το ξενοδοχείο η γειτνίαση με το «Nammos» δεν αποδείχτηκε ιδανική παρά για ελάχιστο χρονικό διάστημα, όσο δηλαδή το beach bar εξυπηρετούσε τους πελάτες του «Kensho». Πέρυσι όποιος κατέβαινε στην Ψαρού διαπίστωνε αμέσως ότι κάτι είχε αλλάξει στην παραλία που δεν την πιάνουν ποτέ οι αέρηδες της Μυκόνου, αυτοί που σφυροκοπάνε το Καλό Λιβάδι, το Αγράρι, τον Αγιο Ιωάννη και τη Φτελιά. Μέχρι τότε οι πανάκριβες ξαπλώστρες του «Nammos» -κόστισαν 1,5 εκατ. ευρώ συνολικά- με τα υφάσματα Loro Piano ήταν αυτές που έφταναν μέχρι και το boutique hotel, που έφερε, κατά γενική ομολογία, μια ακόμη πιο luxury αύρα στο μικροσκοπικό πριγκιπάτο της Ψαρούς.
Το νέο ξενοδοχείο έγινε θέμα συζήτησης από την πρώτη στιγμή, όχι μόνο για τον σχεδιασμό και την εκπληκτική εσωτερική και εξωτερική του διακόσμηση, αλλά και για το επίπεδο των υπηρεσιών του. Στελεχώθηκε με προσωπικό το οποίο στη συντριπτική του πλειονότητα είναι πτυχιούχοι και ιδιαίτερα έμπειροι στον τομέα του hospitality υψηλών απαιτήσεων, ενώ η κάβα του θεωρείται μία από τις πληρέστερες στο νησί. Ετσι, εκεί που κάποτε δέσποζαν τα μυθικά δωμάτια της κυρίας Σούλας, η νέα μονάδα στρίμωξε το «Nammos» όταν απέκτησε δική της παραλία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Aπό πέρυσι έχει δικές της ξαπλώστρες, φέτος και διαφορετικές ομπρέλες στην πιο διάσημη παραλία του Νησιού των Ανέμων, οι οποίες εξυπηρετούν αποκλειστικά τους πελάτες του ξενοδοχείου. Μέχρι πέρυσι οι τελευταίοι εξυπηρετούνταν από το «Nammos», όμως το «Kensho» κατέλαβε δικαιωματικά τον χώρο που του αναλογούσε με δικές του ξαπλώστρες και ομπρέλες.
Αυτές καταλαμβάνουν περίπου το 1/4 της παραλίας στην οποία εκτεινόταν μέχρι τότε το «Nammos» και είναι πλέον τελείως διαφορετικές από αυτές του διάσημου beach bar-restaurant.
Μενού παραλίας
Οι πελάτες του ξενοδοχείου εξυπηρετούνται πλέον με τα καινούρια σετ, ενώ υπάρχει και μενού παραλίας από το «Kensho», το οποίο περιλαμβάνει κοκτέιλ, σαλάτες, τάκος και σπέσιαλ μπέργκερ, με κορυφαίο αυτό του αστακού. Επίσης, υπάρχουν σάντουιτς, vegan επιλογές για τους αρνητές του κρέατος, σούσι και φυσικά κρασιά και σαμπάνιες από την κάβα του ξενοδοχείου, που άλλαξε τα δεδομένα της φιλοξενίας στην πιο κοσμοπολίτικη παραλία του νησιού και έχει βραβευτεί δύο συνεχόμενες χρονιές. Μόνο τυχαία δεν ήταν τα θετικά σχόλια για τα πετρόχτιστα δωμάτια με τα όμορφα έπιπλα, τις σουίτες με θέα τη θάλασσα, αλλά και την κουζίνα του, όπως μόνο τυχαία δεν είναι φέτος και η θέα στα απλωμένα σε σχοινιά εσώρουχα. Ολα αυτά σε απόσταση αναπνοής μεταξύ του ξενοδοχείου και του beach bar που άλλαξε τα δεδομένα της έννοιας «διασκέδαση στην παραλία», αναγκάζοντας πολλούς να προσπαθήσουν να αντιγράψουν τη συνταγή του τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του.
Το θέμα έχει συζητηθεί δεόντως τόσο στη Μύκονο όσο και στην Αθήνα, με τα δύο μέρη να δίνει το καθένα τη δική του εκδοχή για τα τεκταινόμενα. Σύμφωνα με τα όσα λέγονται, το «Nammos» και οι ιδιοκτήτες του θεωρούν τυχαίο το γεγονός με τα απλωμένα εσώρουχα που βλέπουν οι πελάτες του «Kensho», τα οποία έχουν αποτυπωθεί και σε φωτογραφίες.
Στην τελική, ο συγκεκριμένος χώρος όπου θεάθηκαν ανήκει σε αυτούς. Το ακριβώς αντίθετο πρεσβεύει η ιδιοκτησία του ξενοδοχείου, τα στελέχη της οποίας έπαθαν σοκ όταν είδαν το ετερόκλητο αυτό θέαμα λίγα μέτρα μακριά από τα δωμάτιά του.
Εχοντας επενδύσει και οι δύο εκατομμύρια ευρώ, θεωρούν ότι τέτοιες κινήσεις μόνο κακό μπορεί να κάνουν σε αμφότερες τις επιχειρήσεις, ειδικά σε μια τόσο κακή σεζόν, η οποία δεν εμφανίζει σημάδια ανάκαμψης μέχρι τώρα. Γι’ αυτό και εξακολουθούν να επιθυμούν την ύπαρξη αρμονικών σχέσεων με τους γείτονες και όχι το υπάρχον κλίμα που δεν αρμόζει σε μία από τις πιο γνωστές παραλίες του διεθνούς jet set.
Ειδήσεις σήμερα:
Δήμαρχος Κυθήρων στον Θέμα 104,6: Ο φάκελος θα ανοίξει από την αρχή για τη φωτιά του 2017
Σώος απεγκλωβίστηκε ο άντρας που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο Θησείο - Πώς διεξάγεται η κίνηση των τρένων
Παγκόσμιος συναγερμός για δεύτερο κύμα κορωνοϊού: Δραματική η αύξηση κρουσμάτων
Στην κόντρα από την αρχή
Τότε, όπως είχε γίνει γνωστό από πληροφορίες, οι επιχειρηματίες του «Nammos» μπήκαν σφήνα για να διεκδικήσουν τον χώρο, θέλοντας να τον εκμεταλλευτούν και να επεκταθούν. Η προσφορά τους -όπως ειπώθηκε, ήταν χωρίς προκαταβολή και με μηνιαίες δόσεις- δεν έγινε αποδεκτή από την ιδιοκτήτρια που επέλεξε τη χρόνια εκμίσθωση στην εταιρεία Notion, λαμβάνοντας μια γενναία προκαταβολή. Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε το ξενοδοχείο η γειτνίαση με το «Nammos» δεν αποδείχτηκε ιδανική παρά για ελάχιστο χρονικό διάστημα, όσο δηλαδή το beach bar εξυπηρετούσε τους πελάτες του «Kensho». Πέρυσι όποιος κατέβαινε στην Ψαρού διαπίστωνε αμέσως ότι κάτι είχε αλλάξει στην παραλία που δεν την πιάνουν ποτέ οι αέρηδες της Μυκόνου, αυτοί που σφυροκοπάνε το Καλό Λιβάδι, το Αγράρι, τον Αγιο Ιωάννη και τη Φτελιά. Μέχρι τότε οι πανάκριβες ξαπλώστρες του «Nammos» -κόστισαν 1,5 εκατ. ευρώ συνολικά- με τα υφάσματα Loro Piano ήταν αυτές που έφταναν μέχρι και το boutique hotel, που έφερε, κατά γενική ομολογία, μια ακόμη πιο luxury αύρα στο μικροσκοπικό πριγκιπάτο της Ψαρούς.
Το νέο ξενοδοχείο έγινε θέμα συζήτησης από την πρώτη στιγμή, όχι μόνο για τον σχεδιασμό και την εκπληκτική εσωτερική και εξωτερική του διακόσμηση, αλλά και για το επίπεδο των υπηρεσιών του. Στελεχώθηκε με προσωπικό το οποίο στη συντριπτική του πλειονότητα είναι πτυχιούχοι και ιδιαίτερα έμπειροι στον τομέα του hospitality υψηλών απαιτήσεων, ενώ η κάβα του θεωρείται μία από τις πληρέστερες στο νησί. Ετσι, εκεί που κάποτε δέσποζαν τα μυθικά δωμάτια της κυρίας Σούλας, η νέα μονάδα στρίμωξε το «Nammos» όταν απέκτησε δική της παραλία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Aπό πέρυσι έχει δικές της ξαπλώστρες, φέτος και διαφορετικές ομπρέλες στην πιο διάσημη παραλία του Νησιού των Ανέμων, οι οποίες εξυπηρετούν αποκλειστικά τους πελάτες του ξενοδοχείου. Μέχρι πέρυσι οι τελευταίοι εξυπηρετούνταν από το «Nammos», όμως το «Kensho» κατέλαβε δικαιωματικά τον χώρο που του αναλογούσε με δικές του ξαπλώστρες και ομπρέλες.
Αυτές καταλαμβάνουν περίπου το 1/4 της παραλίας στην οποία εκτεινόταν μέχρι τότε το «Nammos» και είναι πλέον τελείως διαφορετικές από αυτές του διάσημου beach bar-restaurant.
Μενού παραλίας
Οι πελάτες του ξενοδοχείου εξυπηρετούνται πλέον με τα καινούρια σετ, ενώ υπάρχει και μενού παραλίας από το «Kensho», το οποίο περιλαμβάνει κοκτέιλ, σαλάτες, τάκος και σπέσιαλ μπέργκερ, με κορυφαίο αυτό του αστακού. Επίσης, υπάρχουν σάντουιτς, vegan επιλογές για τους αρνητές του κρέατος, σούσι και φυσικά κρασιά και σαμπάνιες από την κάβα του ξενοδοχείου, που άλλαξε τα δεδομένα της φιλοξενίας στην πιο κοσμοπολίτικη παραλία του νησιού και έχει βραβευτεί δύο συνεχόμενες χρονιές. Μόνο τυχαία δεν ήταν τα θετικά σχόλια για τα πετρόχτιστα δωμάτια με τα όμορφα έπιπλα, τις σουίτες με θέα τη θάλασσα, αλλά και την κουζίνα του, όπως μόνο τυχαία δεν είναι φέτος και η θέα στα απλωμένα σε σχοινιά εσώρουχα. Ολα αυτά σε απόσταση αναπνοής μεταξύ του ξενοδοχείου και του beach bar που άλλαξε τα δεδομένα της έννοιας «διασκέδαση στην παραλία», αναγκάζοντας πολλούς να προσπαθήσουν να αντιγράψουν τη συνταγή του τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του.
Το θέμα έχει συζητηθεί δεόντως τόσο στη Μύκονο όσο και στην Αθήνα, με τα δύο μέρη να δίνει το καθένα τη δική του εκδοχή για τα τεκταινόμενα. Σύμφωνα με τα όσα λέγονται, το «Nammos» και οι ιδιοκτήτες του θεωρούν τυχαίο το γεγονός με τα απλωμένα εσώρουχα που βλέπουν οι πελάτες του «Kensho», τα οποία έχουν αποτυπωθεί και σε φωτογραφίες.
Στην τελική, ο συγκεκριμένος χώρος όπου θεάθηκαν ανήκει σε αυτούς. Το ακριβώς αντίθετο πρεσβεύει η ιδιοκτησία του ξενοδοχείου, τα στελέχη της οποίας έπαθαν σοκ όταν είδαν το ετερόκλητο αυτό θέαμα λίγα μέτρα μακριά από τα δωμάτιά του.
Εχοντας επενδύσει και οι δύο εκατομμύρια ευρώ, θεωρούν ότι τέτοιες κινήσεις μόνο κακό μπορεί να κάνουν σε αμφότερες τις επιχειρήσεις, ειδικά σε μια τόσο κακή σεζόν, η οποία δεν εμφανίζει σημάδια ανάκαμψης μέχρι τώρα. Γι’ αυτό και εξακολουθούν να επιθυμούν την ύπαρξη αρμονικών σχέσεων με τους γείτονες και όχι το υπάρχον κλίμα που δεν αρμόζει σε μία από τις πιο γνωστές παραλίες του διεθνούς jet set.
Ειδήσεις σήμερα:
Δήμαρχος Κυθήρων στον Θέμα 104,6: Ο φάκελος θα ανοίξει από την αρχή για τη φωτιά του 2017
Σώος απεγκλωβίστηκε ο άντρας που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο Θησείο - Πώς διεξάγεται η κίνηση των τρένων
Παγκόσμιος συναγερμός για δεύτερο κύμα κορωνοϊού: Δραματική η αύξηση κρουσμάτων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr