Η Aegean Speed Lines απαντά για τον συνωστισμό στο Speedrunner 3 - Η μαρτυρία επιβάτη άλλα λέει...
15.08.2020
19:01
Δείτε φωτογραφίες - Η ανακοίνωση της εταιρείας για το σημερινό δρομολόγιο
Απάντηση στο ρεπορτάζ του protothema.gr με τις καταγγελίες επιβατών για το σημερινό δρομολόγιο του Speedrunner 3 έστειλε η πλοιοκτήτρια εταιρεία Aegean Speed Lines. Το πλοίο με προορισμό τον Πειραιά πέρασε από τα λιμάνια της Μήλου, της Σίφνου και της Σερίφου και το protothema.gr δημοσίευσε ρεπορτάζ και φωτογραφίες που έδειχναν συνωστισμό.
Η εταιρεία αναφέρει στην απάντησή της:
H Aegean Speed Lines αισθάνεται την ανάγκη να απαντήσει σε δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης του Πρώτου Θέματος αναφορικά με τον αριθμό των επιβατών που επέβαιναν στο σημερινό δρομολόγιο της 15 Αυγούστου 2020 στο HSC SPEEDRUNNER III από Μήλο – Σίφνο – Σέριφο προς Πειραια.
Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι:
Εφαρμόζουμε όλα τα πρωτόκολλα που προβλέπονται κατά την επιβίβαση αλλά και κατά την διάρκεια του ταξιδιού όπως θερμομέτρηση, δηλώσεις ανοσίας ,σημάνσεις, ανακοινώσεις κλπ. Αυτό μπορούν να επιβεβαιώσουν και όλοι οι επιβάτες του πλοίου.
Η απολύμανση των χώρων του πλοίου είναι πιστοποιημένη από τον κορυφαίο και αναγνωρισμένο παγκοσμίως οργανισμό Robert Koch που συμβουλεύονται και οι Έλληνες Λοιμωξιολόγοι.
Στο πλοίο επέβαιναν 652 επιβάτες, γεγονός που μπορεί να επιβεβαιωθεί από τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί στις λιμενικές αρχές αλλά και υπάρχουν στο ηλεκτρονικό σύστημα της εταιρίας και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, ήτοι το 80% της συνολικής πληρότητας του πλοίου.
Την τελευταία εβδομάδα το HSC Speedrunner III έχει ελεγχθεί τρεις (3) φορές από τις λιμενικές αρχές από άτομα τα οποία επέβαιναν σε όλη την διάρκεια των ταξιδιών του πλοίου και δεν δεχθήκαμε καμία παράβαση, ούτε το πλοίο, ούτε κάποιος επιβάτης. Ούτε μία παρατήρηση ή σύσταση.
Οι εικόνες που δημοσιεύονται έχουν επικεντρωθεί σε συγκεκριμένο χώρο του πλοίου που πιθανά υπάρχουν οικογένειες ή παρέες με αποκλειστικό σκοπό την ψευδή τεκμηρίωση του δημοσιεύματος. Κανένα παράπονο δεν διατυπώθηκε από τους επιβάτες μας προς το πλήρωμα του πλοίου.
Το protothema.gr δημοσιεύει και τη μαρτυρία επιβάτη, την οποία λάβαμε εγγράφως. Το όνομα του επιβάτη είναι στην διάθεση των αρμοδίων αρχών:
Επιβιβάστηκα στη Μήλο, στο λιμάνι του Αδάμαντα και το πλοίο έφυγε λιγο μετά τις 12:00. Μόλις καθίσαμε στις θέσεις μας, στην οικονομική θέση, καταλάβαμε οτι το ταξιδι θα ήταν διαφορετικό σε σχέση με το δρομολόγιο που κάναμε πέντε μέρες νωρίτερα με άλλη εταιρεία, στης οποίας το πλοίο ανά δύο θέσεις η μία ήταν κενή. Αντίθετα, όλοι κάθονταν ο ενας δίπλα στον άλλο. Αρκετός κόσμος επιβιβάστηκε και από τη Σίφνο και τη Σέριφο, με αποτέλεσμα το πλοίο να γεμίσει ασφυκτικά με καθίσματα που δεν είχαν καμία κενή θέση μεταξύ τους.
Υπήρχαν λίγες κενές θέσεις, για παράδειγμα σε κάθε μπλοκ 40 θέσεων, ήταν διάσπαρτα 3 με 4 κενές θέσεις. Όταν μετά τη Σίφνο ρώτησα ένα μέλος του πληρώματος για την απόσταση ασφαλείας, εκείνος μου απάντησε ότι στο πλοίο επιτρέπεται πληρότητα μέχρι 80%. Εγώ επέμεινα για το θέμα της απόστασης καθώς καθόμασταν ο ένας δίπλα στον άλλο. Αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Ο ίδιος μου είπε ότι μετά τη Σίφνο θα μας μετέφερε με την παρέα μου αλλού, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ, αφού επιβιβάστηκε κι άλλος κόσμος.
Κάποια στιγμή από τη Σίφνο επιβιβάστηκε μια παρέα τεσσάρων αγοριών. Οι τρεις κάθισαν μαζί σε καθίσματα που αποτελούσαν μια τριάδα, στη σειρά με το γράμμα Ν της οικονομικής θέσης και ο τέταρτος κάθισε δίπλα μου, σε τετράδα καθισμάτων, όλες χωρίς καμία κενή θέση ενδοιάμεσα. Ο τέταρτος της παρέας, από Θεσσαλονίκη, επικοινώνησε τηλεφωνικά με κάποιον συγγενή του και ανέφερε ότι ένα από τα παιδιά της υπόλοιπης παρέας, είχε πονόλαιμο και βήχα και ότι θα έκαναν όλοι προληπτικά το τεστ σε ιδιωτικό εργαστήριο όταν θα έφταναν στην Αθήνα. Εκεί πραγματικά τρομοκρατήθηκα..
Οι φωτογραφίες που δημοσίευσε το protothema.gr:
Η εταιρεία αναφέρει στην απάντησή της:
H Aegean Speed Lines αισθάνεται την ανάγκη να απαντήσει σε δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης του Πρώτου Θέματος αναφορικά με τον αριθμό των επιβατών που επέβαιναν στο σημερινό δρομολόγιο της 15 Αυγούστου 2020 στο HSC SPEEDRUNNER III από Μήλο – Σίφνο – Σέριφο προς Πειραια.
Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι:
Εφαρμόζουμε όλα τα πρωτόκολλα που προβλέπονται κατά την επιβίβαση αλλά και κατά την διάρκεια του ταξιδιού όπως θερμομέτρηση, δηλώσεις ανοσίας ,σημάνσεις, ανακοινώσεις κλπ. Αυτό μπορούν να επιβεβαιώσουν και όλοι οι επιβάτες του πλοίου.
Η απολύμανση των χώρων του πλοίου είναι πιστοποιημένη από τον κορυφαίο και αναγνωρισμένο παγκοσμίως οργανισμό Robert Koch που συμβουλεύονται και οι Έλληνες Λοιμωξιολόγοι.
Στο πλοίο επέβαιναν 652 επιβάτες, γεγονός που μπορεί να επιβεβαιωθεί από τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί στις λιμενικές αρχές αλλά και υπάρχουν στο ηλεκτρονικό σύστημα της εταιρίας και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, ήτοι το 80% της συνολικής πληρότητας του πλοίου.
Την τελευταία εβδομάδα το HSC Speedrunner III έχει ελεγχθεί τρεις (3) φορές από τις λιμενικές αρχές από άτομα τα οποία επέβαιναν σε όλη την διάρκεια των ταξιδιών του πλοίου και δεν δεχθήκαμε καμία παράβαση, ούτε το πλοίο, ούτε κάποιος επιβάτης. Ούτε μία παρατήρηση ή σύσταση.
Οι εικόνες που δημοσιεύονται έχουν επικεντρωθεί σε συγκεκριμένο χώρο του πλοίου που πιθανά υπάρχουν οικογένειες ή παρέες με αποκλειστικό σκοπό την ψευδή τεκμηρίωση του δημοσιεύματος. Κανένα παράπονο δεν διατυπώθηκε από τους επιβάτες μας προς το πλήρωμα του πλοίου.
Το protothema.gr δημοσιεύει και τη μαρτυρία επιβάτη, την οποία λάβαμε εγγράφως. Το όνομα του επιβάτη είναι στην διάθεση των αρμοδίων αρχών:
Επιβιβάστηκα στη Μήλο, στο λιμάνι του Αδάμαντα και το πλοίο έφυγε λιγο μετά τις 12:00. Μόλις καθίσαμε στις θέσεις μας, στην οικονομική θέση, καταλάβαμε οτι το ταξιδι θα ήταν διαφορετικό σε σχέση με το δρομολόγιο που κάναμε πέντε μέρες νωρίτερα με άλλη εταιρεία, στης οποίας το πλοίο ανά δύο θέσεις η μία ήταν κενή. Αντίθετα, όλοι κάθονταν ο ενας δίπλα στον άλλο. Αρκετός κόσμος επιβιβάστηκε και από τη Σίφνο και τη Σέριφο, με αποτέλεσμα το πλοίο να γεμίσει ασφυκτικά με καθίσματα που δεν είχαν καμία κενή θέση μεταξύ τους.
Υπήρχαν λίγες κενές θέσεις, για παράδειγμα σε κάθε μπλοκ 40 θέσεων, ήταν διάσπαρτα 3 με 4 κενές θέσεις. Όταν μετά τη Σίφνο ρώτησα ένα μέλος του πληρώματος για την απόσταση ασφαλείας, εκείνος μου απάντησε ότι στο πλοίο επιτρέπεται πληρότητα μέχρι 80%. Εγώ επέμεινα για το θέμα της απόστασης καθώς καθόμασταν ο ένας δίπλα στον άλλο. Αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Ο ίδιος μου είπε ότι μετά τη Σίφνο θα μας μετέφερε με την παρέα μου αλλού, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ, αφού επιβιβάστηκε κι άλλος κόσμος.
Κάποια στιγμή από τη Σίφνο επιβιβάστηκε μια παρέα τεσσάρων αγοριών. Οι τρεις κάθισαν μαζί σε καθίσματα που αποτελούσαν μια τριάδα, στη σειρά με το γράμμα Ν της οικονομικής θέσης και ο τέταρτος κάθισε δίπλα μου, σε τετράδα καθισμάτων, όλες χωρίς καμία κενή θέση ενδοιάμεσα. Ο τέταρτος της παρέας, από Θεσσαλονίκη, επικοινώνησε τηλεφωνικά με κάποιον συγγενή του και ανέφερε ότι ένα από τα παιδιά της υπόλοιπης παρέας, είχε πονόλαιμο και βήχα και ότι θα έκαναν όλοι προληπτικά το τεστ σε ιδιωτικό εργαστήριο όταν θα έφταναν στην Αθήνα. Εκεί πραγματικά τρομοκρατήθηκα..
Οι φωτογραφίες που δημοσίευσε το protothema.gr:
Ειδήσεις σήμερα:
Χιούμορ στο Twitter για τις ουρές στον Βέρτη: «Σε λίγο το πρόγραμμα θα ανοίγει ο Αυτιάς»
Δείτε χάρτες - Δεκαπενταύγουστος με καταιγίδες στη μισή χώρα και ζέστη στην υπόλοιπη
Φωτογραφίες: Με μάσκες και αριθμημένες κάρτες το προσκύνημα στην Παναγία Σουμελά
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr