«Κραυγή αγωνίας» για τις σχολές αρχιτεκτονικής και τέχνης
02.02.2011
14:00
Τρέμει το έδαφος κάτω από τα θεμέλια των σχολών αρχιτεκτονικής και τέχνης, την ίδια στιγμή που οι καθηγητές Πληροφορικής στα Λύκεια δεν ξέρουν αν θα συνεχίσουν να διδάσκουν το μάθημά τους.
Τρέμει το έδαφος κάτω από τα θεμέλια των σχολών αρχιτεκτονικής και τέχνης, καθώς κάτι καθυστερήσεις υπογραφής κρίσιμων Προεδρικών Διαταγμάτων, κάτι κωλυσιεργίες και προσπάθειες εξοικονόμησης χρημάτων απειλούν να «τινάξουν στον αέρα» τη λειτουργία ολόκληρων σχολών.
Η «κραυγή αγωνίας» έρχεται από τη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, η οποία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τα συσσωρευμένα προβλήματα που δε λύνονται ποτέ και έρχονται να οδηγήσουν τη σχολή «σε γενική αναταραχή και λειτουργικό αδιέξοδο».
Σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στη γενική συνέλευση της 26ης Ιανουαρίου και περιγράφονται σε σχετικό κείμενο, εκτιμάται ότι «τα προβλήματα αυτά οφείλονται στην προετοιμασία τού νέου νόμου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση».
Αφορμή για την «έκρηξη» των αρχιτεκτόνων αποτελεί το κομβικής σημασίας -για τη λειτουργία των Σχολών- Προεδρικό Διάταγμα 123/1985, που δεν υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας, Γιάννη Πανάρετο, και το οποίο στη γενική συνέλευση αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα της επικρατούσας κατάστασης.
O πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καθηγητών Πανεπιστημίου (ΠΟΣΔΕΠ), Νίκος Σταυρακάκης, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Το θέμα είναι ευρύτερο. Ο υφυπουργός κρατά ανυπόγραφες όλες τις εξελίξεις μελών ΔΕΠ. Η πανεπιστημιακή κοινότητα αναμένει άμεση απάντηση και απεμπλοκή των εξελίξεων από τις όποιες ρήτρες επιβάλλει η πολιτική του Δ.Ν.Τ.».
Στα όρια τους έχουν οδηγηθεί και οι καθηγητές Πληροφορικής, , διαμαρτυρόμενοι για το ενδεχόμενο κατάργησης του μαθήματος, στο νέο λύκειο.
Η «κραυγή αγωνίας» έρχεται από τη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, η οποία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τα συσσωρευμένα προβλήματα που δε λύνονται ποτέ και έρχονται να οδηγήσουν τη σχολή «σε γενική αναταραχή και λειτουργικό αδιέξοδο».
Σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στη γενική συνέλευση της 26ης Ιανουαρίου και περιγράφονται σε σχετικό κείμενο, εκτιμάται ότι «τα προβλήματα αυτά οφείλονται στην προετοιμασία τού νέου νόμου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση».
Αφορμή για την «έκρηξη» των αρχιτεκτόνων αποτελεί το κομβικής σημασίας -για τη λειτουργία των Σχολών- Προεδρικό Διάταγμα 123/1985, που δεν υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας, Γιάννη Πανάρετο, και το οποίο στη γενική συνέλευση αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα της επικρατούσας κατάστασης.
O πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καθηγητών Πανεπιστημίου (ΠΟΣΔΕΠ), Νίκος Σταυρακάκης, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Το θέμα είναι ευρύτερο. Ο υφυπουργός κρατά ανυπόγραφες όλες τις εξελίξεις μελών ΔΕΠ. Η πανεπιστημιακή κοινότητα αναμένει άμεση απάντηση και απεμπλοκή των εξελίξεων από τις όποιες ρήτρες επιβάλλει η πολιτική του Δ.Ν.Τ.».
Στα όρια τους έχουν οδηγηθεί και οι καθηγητές Πληροφορικής, , διαμαρτυρόμενοι για το ενδεχόμενο κατάργησης του μαθήματος, στο νέο λύκειο.
Με επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου ζητούν την προσωπική παρέμβασή του, "ώστε να μην εφαρμοστούν τα διαφαινόμενα σχέδια για την κατάργηση της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο".
Οι καθηγητές επισημαίνουν, μεταξύ άλλων, ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι μοναδικό φαινόμενο σε ολόκληρο τον κόσμο και τονίζουν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει τη στιγμή που η κυβέρνηση δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τεχνολογία, που εισάγεται σε διάφορες μορφές στην εκπαίδευση.
Οι καθηγητές επισημαίνουν, μεταξύ άλλων, ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι μοναδικό φαινόμενο σε ολόκληρο τον κόσμο και τονίζουν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει τη στιγμή που η κυβέρνηση δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τεχνολογία, που εισάγεται σε διάφορες μορφές στην εκπαίδευση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr