«Πόλεμος της ξαπλώστρας» στον Αστέρα Βουλιαγμένης - Διαβάστε τις αγωγές
04.09.2020
22:41
Το χρονικό μιας σκληρής διαμάχης συμφερόντων με μηνύσεις, αυτόφωρα, μπράβους, πραγματογνώμονες και μήλον της Εριδος το βόρειο τμήμα της ακτής, που τα τελευταία χρόνια μισθώνεται σε ιδιώτες
Ο «Πόλεμος της ξαπλώστρας στον Αστέρα Βουλιαγμένης» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του σίριαλ που διαδραματίζεται τους τελευταίους μήνες στην πιο διάσημη παραλία της Αττικής. Μηνύσεις, συλλήψεις, αυτόφωρα, σκληρές καταγγελίες, πραγματογνώμονες και στο βάθος μια κόντρα για τη διαχείριση του βόρειου τμήματος της ακτής που τα τελευταία χρόνια μισθώνεται σε ιδιώτες.
Οι «μονομάχοι» δείχνουν αποφασισμένοι να φτάσουν μέχρι τέλους. Από τη μία η διοίκηση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος με εκπρόσωπο τη διευθύνουσα σύμβουλο Πέννυ Ζαγλαρίδου και από την άλλη η εταιρεία ΜΑΡΑΤΟΠ, που έχει μισθώσει το συγκεκριμένο κομμάτι της παραλίας με μπροστάρη τον δικηγόρο Γιάννη Μαρακάκη. Το τελευταίο επεισόδιο παίχτηκε την περασμένη Τρίτη. Μετά από μήνυση της ΜΑΡΑΤΟΠ συνελήφθη η διευθύνουσα σύμβουλος, οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο και τελικά συντάχθηκε δικογραφία που εστάλη στον εισαγγελέα εξετάζοντας τις κατηγορίες για παράνομη βία, άγρα πελατών και απάτη έναντι των πελατών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης Ανώνυμος Ξενοδοχειακή Εταιρεία.
Τι ακριβώς συμβαίνει,όμως, και γιατί οι δύο πλευρές συγκρούονται; Οπως αναφέρεται σε μία από τις πολλές μηνύσεις που έχουν κατατεθεί τους τελευταίους μήνες: «Η πλαζ του “Αστέρα” έχει μήκος 300 μέτρα. Είναι ιδιωτική παραλία, δηλαδή οι λουόμενοι πρέπει να πληρώσουν ένα ακριβό εισιτήριο για την είσοδό τους σε αυτήν. Τους καλοκαιρινούς μήνες η παραλία φιλοξενεί ταυτόχρονα περισσότερους από 1.000 λουόμενους, ενώ σε μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, δηλαδή από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, μπορεί να περάσουν από την είσοδο της πλαζ περισσότεροι από 2.000 με 3.000 ανθρώπους. Οι λουόμενοι της πλαζ, για φαγητό, ποτά, καφέ χυμούς κ.λπ. εξυπηρετούνται από δυο καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ήτοι ένα στο βόρειο άκρο της πλαζ και ένα στο νότιο άκρο της παραλίας. Το νότιο κατάστημα ανήκει στην Αστήρ Παλάς ενώ το βόρειο κατά περιόδους μισθωνόταν σε διάφορους επιχειρηματίες. Εως το 2010 τα 2 καταστήματα (νότιο και βόρειο) δούλευαν self service. Μετά το 2010 η διοίκηση της Αστήρ Παλάς αποφάσισε ότι όλοι πελάτες στην παραλία πρέπει να εξυπηρετούνται με σέρβις στην ξαπλώστρα τους από αμφότερα τα καταστήματα και έτσι ζήτησε και από τα δύο μαγαζιά να ενισχυθούν με επιπλέον προσωπικό για το σκοπό αυτό».
Το χρονικό
Η πλευρά του μισθωτή υποστηρίζει ότι δέχεται πόλεμο από το ξενοδοχείο προκειμένου να σπάσει το συμβόλαιο και να φύγει από την παραλία. Από την άλλη, η Αστήρ Παλλάς σε εγκλήσεις που έχει καταθέσει αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «η υπομισθώτρια εταιρεία ΜΑΡΑΤΟΠ σερβίρει πλήρες γεύμα στις ξαπλώστρες στην παραλία χωρίς να πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις και χωρίς να έχει την έγγραφη άδεια της εταιρείας μας προς τούτο».
Η ιστορία μπορεί να κορυφώθηκε τους τελευταίους μήνες, όμως η κόντρα ξεκινάει αρκετά χρόνια πριν και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 2015. Τότε που στην προσπάθεια ανακαίνισης του συγκροτήματος, η εταιρεία Δωδώνη, που είχε νοικιάσει το συγκεκριμένο κομμάτι της παραλίας από το 2011, δημιουργεί με τον κ. Μαρακάκη τη ΜΑΡΑΤΟΠ, προκειμένου να αναλάβει να φέρει σε πέρας το νέο σχέδιο της Αστήρ για δημιουργία ενός beach bar restaurant υψηλών προδιαγραφών. Μετά από συζητήσεις με την εταιρεία Δωδώνη, εντέλει συμφώνησαν τη συνεργασία και δυνάμει του από 22 Ιανουαρίου 2016 ιδιωτικού συμφωνητικού εμπορικής μίσθωσης, η ΜΑΡΑΤΟΠ υπομίσθωσε το κατάστημα από τη Δωδώνη, το οποίο και λειτουργεί από το 2016 έως σήμερα.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγο αργότερα. Το καλοκαίρι του 2017 μετά την ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας της Αστήρ Παλάς στο επενδυτικό σχήμα της Jermyn Street, με τη συμβολή της AGC Equity Partners από το Λονδίνο, και τη συμμετοχή των επενδυτικών funds από το Αμπού Ντάμπι και το Κουβέιτ, αραβικών κεφαλαίων και του τουρκικού ομίλου της Dogus, το διοικητικό συμβούλιο της Αστήρ Παλάς άλλαξε και συγκροτήθηκε νέο Δ.Σ.
Οπως αποκαλύπτεται μέσα από τα δικόγραφα, η πρώτη μήνυση ήρθε τον Δεκέμβριο του 2018. Στην τελευταία έγκληση της ΜΑΡΑΤΟΠ αναφέρεται: «τότε η Αστήρ, για λόγους που ανάγονται στην εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων και επιδιώξεων κόντρα σε όσα έχουμε συμβατικώς συμφωνήσει, μεταξύ άλλων, εφηύρε τελικώς μια σειρά από φανταστικούς λόγους καταγγελίας και άσκησε την από 10/12/2018 αγωγή της κατά ημών (ΜΑΡΑΤΟΠ) και κατά της υπεκμισθώτριάς μας - ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία Παγωτά Δωδώνη ΑΕΒΕ, της οποίας δικάσιμος είχε οριστεί η 15/1/2019 και κατόπιν αναβολής ορίστηκε η 6η Μαρτίου 2019 με αίτημα την αποβολή μας από το μίσθιο εις το οποίον αναπτύσσεται η επιχειρηματική μας δραστηριότητα διά του καταστήματός μας εστίασης με την ονομασία “40”». Το καλοκαίρι που διανύουμε η κόντρα κορυφώθηκε. Οπως λοιπόν περιγράφεται στην τελευταία μήνυση που κατέθεσε ο Γιάννης Μαρακάκης: «Η αντίδικος εταιρεία, κατά την προσφιλή της τακτική να μας κατηγορεί αδίκως, να μας καταγγέλλει αναίτια και να μας δυσφημεί, υπέβαλλε την 27η Μαΐου 2020 μια πολυσέλιδη καταγγελία της ενώπιον της Διεύθυνσης Αστυνομίας της ΝΑ Αττικής και της Τουριστικής Αστυνομίας, με ψευδές περιεχόμενο, με σκοπό να προκαλέσει την καταδίωξή μας. Ειδικότερα, στην πολυσέλιδη καταγγελία της αντιδίκου εταιρείας, διατυπώνει με την κάτωθι σειρά τα εξής ψεύδη δι’ ημάς ότι “η υπομισθώτρια εταιρεία ΜAΡATOΠ Ε.Ε. σερβίρει πλήρες γεύμα στις ξαπλώστρες στην παραλία χωρίς να πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις και χωρίς να έχει την έγγραφη άδεια της εταιρείας μας προς τούτο”, ενώ η αλήθεια, την οποίαν γνώριζε η εγκαλουμένη, είναι ότι εδώ και μία δεκαετία το σέρβις της παραλίας είναι μοιρασμένο στα δύο εστιατόρια (βόρειος και νότιος τομέας). Επίσης από την έναρξη της συνεργασίας μας το 2016 το κατάστημα μας εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί περίπου 180 ομπρέλες (δηλαδή 360 ξαπλώστρες τουλάχιστον) στην πλαζ σύμφωνα με ειδικό πλάνο που η ίδια η Αστήρ Παλάς μας έστελνε και που καθόριζε τον ακριβή αριθμό των ομπρελών που είμαστε υποχρεωμένοι να εξυπηρετούμε».
Στις 4 Αυγούστου η Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ συνέταξε εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία όπου, μεταξύ άλλων, υποστηρίζει ότι «το πρόβλημα στην αποχέτευση το προκαλείτε εσείς με την αντισυμβατική χρήση του καταστήματος διά της υπομισθώτριας εταιρείας σας, ως εστιατόριο με λιποσυλλέκτη που δεν είναι ανάλογος της χρήσης αυτής», «ήδη λόγω του ότι πλένονται τα μαγειρικά σκεύη στους ποδολουτήρες μας ευρέθη πολύ μεγάλη συγκέντρωση μαγειρικού λίπος, γεγονός που προκαλεί μεγάλο πρόβλημα στις εγκαταστάσεις μας». Η ΜΑΡΑΤΟΠ απαντά με νέα μήνυση και υποστηρίζει πως «είναι πλέον ολοφάνερο ότι η εγκαλούμενη εσκεμμένα κρατά τις υποδομές της παραλίας στην βόρεια πλευρά της πλαζ όπου βρίσκεται το μίσθιο μας απαρχαιωμένες και ασυντήρητες ενώ από την πλευρά που βρίσκεται το εστιατόριο της ΑΣΤΗΡ (πλέον PRIVILEGE) το οποίο σημειωτέον λειτουργεί υπό την αδιάκοπη επίβλεψη της εγκαλουμένης, εντούτοις οι υποδομές είναι ολοκαίνουργιες και τα ντεκ είναι ανακαινισμένα. Η μεθοδευμένη αυτή δημιουργία μιας πλαζ “δύο ταχυτήτων” έχει πλέον μόνο στόχο την πελατειακή εξουδετέρωση της επιχείρησης μας ώστε να οδηγηθούμε σε τέλμα και έτσι να αποχωρήσουμε από το μίσθιο. Ακόμη όμως πιο χυδαίος είναι ο ψευδέστατος ισχυρισμός της εγκαλουμένης ότι δήθεν εμείς ή το προσωπικό μας έχει μετατρέψει σε λάντζα τους ποδολουτήρες της πλαζ (λες και δεν έχουμε επαρκή χώρο στην κουζίνα μας και στην ειδικά διαμορφωμένη λάντζα του εστιατορίου) και θα τολμούσε ποτέ κάποιος από το προσωπικό μας να πλύνει σκεύη στην παραλία και δη μπροστά στους λουόμενους».
Οι «μονομάχοι» δείχνουν αποφασισμένοι να φτάσουν μέχρι τέλους. Από τη μία η διοίκηση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος με εκπρόσωπο τη διευθύνουσα σύμβουλο Πέννυ Ζαγλαρίδου και από την άλλη η εταιρεία ΜΑΡΑΤΟΠ, που έχει μισθώσει το συγκεκριμένο κομμάτι της παραλίας με μπροστάρη τον δικηγόρο Γιάννη Μαρακάκη. Το τελευταίο επεισόδιο παίχτηκε την περασμένη Τρίτη. Μετά από μήνυση της ΜΑΡΑΤΟΠ συνελήφθη η διευθύνουσα σύμβουλος, οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο και τελικά συντάχθηκε δικογραφία που εστάλη στον εισαγγελέα εξετάζοντας τις κατηγορίες για παράνομη βία, άγρα πελατών και απάτη έναντι των πελατών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης Ανώνυμος Ξενοδοχειακή Εταιρεία.
Τι ακριβώς συμβαίνει,όμως, και γιατί οι δύο πλευρές συγκρούονται; Οπως αναφέρεται σε μία από τις πολλές μηνύσεις που έχουν κατατεθεί τους τελευταίους μήνες: «Η πλαζ του “Αστέρα” έχει μήκος 300 μέτρα. Είναι ιδιωτική παραλία, δηλαδή οι λουόμενοι πρέπει να πληρώσουν ένα ακριβό εισιτήριο για την είσοδό τους σε αυτήν. Τους καλοκαιρινούς μήνες η παραλία φιλοξενεί ταυτόχρονα περισσότερους από 1.000 λουόμενους, ενώ σε μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, δηλαδή από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, μπορεί να περάσουν από την είσοδο της πλαζ περισσότεροι από 2.000 με 3.000 ανθρώπους. Οι λουόμενοι της πλαζ, για φαγητό, ποτά, καφέ χυμούς κ.λπ. εξυπηρετούνται από δυο καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ήτοι ένα στο βόρειο άκρο της πλαζ και ένα στο νότιο άκρο της παραλίας. Το νότιο κατάστημα ανήκει στην Αστήρ Παλάς ενώ το βόρειο κατά περιόδους μισθωνόταν σε διάφορους επιχειρηματίες. Εως το 2010 τα 2 καταστήματα (νότιο και βόρειο) δούλευαν self service. Μετά το 2010 η διοίκηση της Αστήρ Παλάς αποφάσισε ότι όλοι πελάτες στην παραλία πρέπει να εξυπηρετούνται με σέρβις στην ξαπλώστρα τους από αμφότερα τα καταστήματα και έτσι ζήτησε και από τα δύο μαγαζιά να ενισχυθούν με επιπλέον προσωπικό για το σκοπό αυτό».
Το χρονικό
Η πλευρά του μισθωτή υποστηρίζει ότι δέχεται πόλεμο από το ξενοδοχείο προκειμένου να σπάσει το συμβόλαιο και να φύγει από την παραλία. Από την άλλη, η Αστήρ Παλλάς σε εγκλήσεις που έχει καταθέσει αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «η υπομισθώτρια εταιρεία ΜΑΡΑΤΟΠ σερβίρει πλήρες γεύμα στις ξαπλώστρες στην παραλία χωρίς να πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις και χωρίς να έχει την έγγραφη άδεια της εταιρείας μας προς τούτο».
Η ιστορία μπορεί να κορυφώθηκε τους τελευταίους μήνες, όμως η κόντρα ξεκινάει αρκετά χρόνια πριν και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 2015. Τότε που στην προσπάθεια ανακαίνισης του συγκροτήματος, η εταιρεία Δωδώνη, που είχε νοικιάσει το συγκεκριμένο κομμάτι της παραλίας από το 2011, δημιουργεί με τον κ. Μαρακάκη τη ΜΑΡΑΤΟΠ, προκειμένου να αναλάβει να φέρει σε πέρας το νέο σχέδιο της Αστήρ για δημιουργία ενός beach bar restaurant υψηλών προδιαγραφών. Μετά από συζητήσεις με την εταιρεία Δωδώνη, εντέλει συμφώνησαν τη συνεργασία και δυνάμει του από 22 Ιανουαρίου 2016 ιδιωτικού συμφωνητικού εμπορικής μίσθωσης, η ΜΑΡΑΤΟΠ υπομίσθωσε το κατάστημα από τη Δωδώνη, το οποίο και λειτουργεί από το 2016 έως σήμερα.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγο αργότερα. Το καλοκαίρι του 2017 μετά την ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας της Αστήρ Παλάς στο επενδυτικό σχήμα της Jermyn Street, με τη συμβολή της AGC Equity Partners από το Λονδίνο, και τη συμμετοχή των επενδυτικών funds από το Αμπού Ντάμπι και το Κουβέιτ, αραβικών κεφαλαίων και του τουρκικού ομίλου της Dogus, το διοικητικό συμβούλιο της Αστήρ Παλάς άλλαξε και συγκροτήθηκε νέο Δ.Σ.
Οπως αποκαλύπτεται μέσα από τα δικόγραφα, η πρώτη μήνυση ήρθε τον Δεκέμβριο του 2018. Στην τελευταία έγκληση της ΜΑΡΑΤΟΠ αναφέρεται: «τότε η Αστήρ, για λόγους που ανάγονται στην εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων και επιδιώξεων κόντρα σε όσα έχουμε συμβατικώς συμφωνήσει, μεταξύ άλλων, εφηύρε τελικώς μια σειρά από φανταστικούς λόγους καταγγελίας και άσκησε την από 10/12/2018 αγωγή της κατά ημών (ΜΑΡΑΤΟΠ) και κατά της υπεκμισθώτριάς μας - ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία Παγωτά Δωδώνη ΑΕΒΕ, της οποίας δικάσιμος είχε οριστεί η 15/1/2019 και κατόπιν αναβολής ορίστηκε η 6η Μαρτίου 2019 με αίτημα την αποβολή μας από το μίσθιο εις το οποίον αναπτύσσεται η επιχειρηματική μας δραστηριότητα διά του καταστήματός μας εστίασης με την ονομασία “40”». Το καλοκαίρι που διανύουμε η κόντρα κορυφώθηκε. Οπως λοιπόν περιγράφεται στην τελευταία μήνυση που κατέθεσε ο Γιάννης Μαρακάκης: «Η αντίδικος εταιρεία, κατά την προσφιλή της τακτική να μας κατηγορεί αδίκως, να μας καταγγέλλει αναίτια και να μας δυσφημεί, υπέβαλλε την 27η Μαΐου 2020 μια πολυσέλιδη καταγγελία της ενώπιον της Διεύθυνσης Αστυνομίας της ΝΑ Αττικής και της Τουριστικής Αστυνομίας, με ψευδές περιεχόμενο, με σκοπό να προκαλέσει την καταδίωξή μας. Ειδικότερα, στην πολυσέλιδη καταγγελία της αντιδίκου εταιρείας, διατυπώνει με την κάτωθι σειρά τα εξής ψεύδη δι’ ημάς ότι “η υπομισθώτρια εταιρεία ΜAΡATOΠ Ε.Ε. σερβίρει πλήρες γεύμα στις ξαπλώστρες στην παραλία χωρίς να πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις και χωρίς να έχει την έγγραφη άδεια της εταιρείας μας προς τούτο”, ενώ η αλήθεια, την οποίαν γνώριζε η εγκαλουμένη, είναι ότι εδώ και μία δεκαετία το σέρβις της παραλίας είναι μοιρασμένο στα δύο εστιατόρια (βόρειος και νότιος τομέας). Επίσης από την έναρξη της συνεργασίας μας το 2016 το κατάστημα μας εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί περίπου 180 ομπρέλες (δηλαδή 360 ξαπλώστρες τουλάχιστον) στην πλαζ σύμφωνα με ειδικό πλάνο που η ίδια η Αστήρ Παλάς μας έστελνε και που καθόριζε τον ακριβή αριθμό των ομπρελών που είμαστε υποχρεωμένοι να εξυπηρετούμε».
Στις 4 Αυγούστου η Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ συνέταξε εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία όπου, μεταξύ άλλων, υποστηρίζει ότι «το πρόβλημα στην αποχέτευση το προκαλείτε εσείς με την αντισυμβατική χρήση του καταστήματος διά της υπομισθώτριας εταιρείας σας, ως εστιατόριο με λιποσυλλέκτη που δεν είναι ανάλογος της χρήσης αυτής», «ήδη λόγω του ότι πλένονται τα μαγειρικά σκεύη στους ποδολουτήρες μας ευρέθη πολύ μεγάλη συγκέντρωση μαγειρικού λίπος, γεγονός που προκαλεί μεγάλο πρόβλημα στις εγκαταστάσεις μας». Η ΜΑΡΑΤΟΠ απαντά με νέα μήνυση και υποστηρίζει πως «είναι πλέον ολοφάνερο ότι η εγκαλούμενη εσκεμμένα κρατά τις υποδομές της παραλίας στην βόρεια πλευρά της πλαζ όπου βρίσκεται το μίσθιο μας απαρχαιωμένες και ασυντήρητες ενώ από την πλευρά που βρίσκεται το εστιατόριο της ΑΣΤΗΡ (πλέον PRIVILEGE) το οποίο σημειωτέον λειτουργεί υπό την αδιάκοπη επίβλεψη της εγκαλουμένης, εντούτοις οι υποδομές είναι ολοκαίνουργιες και τα ντεκ είναι ανακαινισμένα. Η μεθοδευμένη αυτή δημιουργία μιας πλαζ “δύο ταχυτήτων” έχει πλέον μόνο στόχο την πελατειακή εξουδετέρωση της επιχείρησης μας ώστε να οδηγηθούμε σε τέλμα και έτσι να αποχωρήσουμε από το μίσθιο. Ακόμη όμως πιο χυδαίος είναι ο ψευδέστατος ισχυρισμός της εγκαλουμένης ότι δήθεν εμείς ή το προσωπικό μας έχει μετατρέψει σε λάντζα τους ποδολουτήρες της πλαζ (λες και δεν έχουμε επαρκή χώρο στην κουζίνα μας και στην ειδικά διαμορφωμένη λάντζα του εστιατορίου) και θα τολμούσε ποτέ κάποιος από το προσωπικό μας να πλύνει σκεύη στην παραλία και δη μπροστά στους λουόμενους».
Σύμφωνα με την Αστήρ, «ο κανονισμός λειτουργίας της πλαζ καθορίζει τους όρους χρήσης της, εκδίδεται από την εταιρεία μας και είναι δεσμευτικός για όλους. Η εκμετάλλευση της παραλίας δεν έχει παραχωρηθεί από την εταιρεία μας καθ’ οιονδήποτε τρόπο σε τρίτους. Με τη μισθώτριά μας Ανώνυμη Εταιρεία Παγωτά Δωδώνη και την υπομισθώτρια αυτής είμαστε σε αντιδικία και αυτή τη στιγμή λόγω των εκκρεμών δικαστικών ενεργειών και της αναμονής έκδοσης δικαστικών αποφάσεων που θα επιλύσουν το μεταξύ μας ζήτημα δεν μπορούμε να κάνουμε οιοδήποτε περαιτέρω σχόλιο. Οσον αφορά στην αυτόφωρη διαδικασία που ακολουθήθηκε, να σημειώσουμε ότι δεν έχει ασκηθεί ποινική δίωξη από τον εισαγγελέα».
Τι υποστηρίζουν
Ο δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» υποστηρίζει πως «η διοίκηση επιλογής του Αραβα προέδρου της Αστηρ έχει δίχως ντροπή ξεπεράσει κάθε όριο αυθαιρεσίας και παράνομων μεθόδων. Η AGC προ τριών ετών μας δήλωσε ότι θέλει την επιχείρησή μας και ότι θα την πάρει. Οταν φυσικά αρνηθήκαμε η AGC άνοιξε πόλεμο. Αφού η νομική οδός απεδείχθη απρόσφορη, τότε πέρασαν στην παρανομία θεωρώντας ότι λόγω του μεγέθους της επένδυσης δεν τους αγγίζει κανείς. Πέρυσι έστειλαν μπράβους για να τραμπουκίσουν τους υπαλλήλους μας και τους πελάτες μας. Οι δράστες οδηγήθηκαν στο Αυτόφωρο και καταδικάστηκαν. Εν συνέχεια επέλεξαν την τακτική της συστηματικής δυσφήμησης και καταγγελιών. Ολα, όμως, έπεσαν στο κενό. Τελευταία, διά της νέας διευθύνουσας συμβούλου, επέλεξαν να οδηγήσουν στην εξαθλίωση την επιχείρηση μας και τους 90 εργαζομένους της εξαπατώντας συστηματικά και αποπροσανατολίζοντας τους πελάτες της Αστήρ Πλαζ με σκοπό να τους οδηγούν μόνο στο εστιατόριο συμφερόντων τους. Η διευθύνουσα σύμβουλος υπό τις οδηγίες του φυσικού του προϊσταμένου (προέδρου του “Αστέρα”) ξεπέρασε κάθε όριο ανομίας. Προσωπικά δεν θα επιτρέψω σε κανέναν -Ελληνα ή Αραβα- όσο ισχυρός και αν είναι και ό,τι officio και αν κατέχει να περιφρονεί τον νόμο και με περισσή αλαζονεία να μας συμπεριφέρεται με όρους συμμορίας. Δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι έκαναν όνειρο ζωής να μετατρέψουν το διαμάντι της Βουλιαγμένης σε μπουζουξίδικο. Αναμένω τα αντανακλαστικά των αρμοδίων υπουργών για τα ως άνω αίσχη».
Από την άλλη, η κυρία Ζαγλαρίδου αναφέρει: «Ο “Αστέρας” αποτελεί κορυφαίο πολυτελή προορισμό στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και έχει εδραιώσει την Ελλάδα και την Αθηναϊκή Ριβιέρα στον χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού πολυτελείας. Υλοποιήσαμε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές επενδύσεις στη χώρα (συνολικού ύψους 650 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας έγινε με ίδια κεφάλαια των επενδυτών - foreign equity) και συνεχίζουμε να επενδύουμε (μέσα στον Ιούλιο και παρά την πανδημία εγκαινιάσαμε το “BeefBar”, που ήδη έχει γίνει σημείο αναφοράς, ενώ αναμένεται μέσα στο 2020 να ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης της Astir Marina) αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας τόσο στην Ελλάδα όσο και στην τοπική κοινωνία του Δήμου Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης. Η προσφορά στην τοπική κοινωνία περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και υποδομών, την έμμεση συνεισφορά στην τοπική οικονομία, καθώς και την ανάδειξη της περιοχής σε έναν από τους πιο σημαντικούς προορισμούς διεθνώς. Εχουμε ήδη δεσμευτεί να πραγματοποιήσουμε ενέργειες που αποσκοπούν στη βελτίωση και ανάδειξη της περιβαλλοντικής, πολιτιστικής και κοινωνικής αξίας της περιοχής, με επενδύσεις και δράσεις με σημαντικό αποτύπωμα στην ποιότητα της καθημερινής ζωής των κατοίκων και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στον τόπο μας, τη Βουλιαγμένη, και την ευρύτερη περιοχή».
Τι υποστηρίζουν
Ο δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» υποστηρίζει πως «η διοίκηση επιλογής του Αραβα προέδρου της Αστηρ έχει δίχως ντροπή ξεπεράσει κάθε όριο αυθαιρεσίας και παράνομων μεθόδων. Η AGC προ τριών ετών μας δήλωσε ότι θέλει την επιχείρησή μας και ότι θα την πάρει. Οταν φυσικά αρνηθήκαμε η AGC άνοιξε πόλεμο. Αφού η νομική οδός απεδείχθη απρόσφορη, τότε πέρασαν στην παρανομία θεωρώντας ότι λόγω του μεγέθους της επένδυσης δεν τους αγγίζει κανείς. Πέρυσι έστειλαν μπράβους για να τραμπουκίσουν τους υπαλλήλους μας και τους πελάτες μας. Οι δράστες οδηγήθηκαν στο Αυτόφωρο και καταδικάστηκαν. Εν συνέχεια επέλεξαν την τακτική της συστηματικής δυσφήμησης και καταγγελιών. Ολα, όμως, έπεσαν στο κενό. Τελευταία, διά της νέας διευθύνουσας συμβούλου, επέλεξαν να οδηγήσουν στην εξαθλίωση την επιχείρηση μας και τους 90 εργαζομένους της εξαπατώντας συστηματικά και αποπροσανατολίζοντας τους πελάτες της Αστήρ Πλαζ με σκοπό να τους οδηγούν μόνο στο εστιατόριο συμφερόντων τους. Η διευθύνουσα σύμβουλος υπό τις οδηγίες του φυσικού του προϊσταμένου (προέδρου του “Αστέρα”) ξεπέρασε κάθε όριο ανομίας. Προσωπικά δεν θα επιτρέψω σε κανέναν -Ελληνα ή Αραβα- όσο ισχυρός και αν είναι και ό,τι officio και αν κατέχει να περιφρονεί τον νόμο και με περισσή αλαζονεία να μας συμπεριφέρεται με όρους συμμορίας. Δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι έκαναν όνειρο ζωής να μετατρέψουν το διαμάντι της Βουλιαγμένης σε μπουζουξίδικο. Αναμένω τα αντανακλαστικά των αρμοδίων υπουργών για τα ως άνω αίσχη».
Από την άλλη, η κυρία Ζαγλαρίδου αναφέρει: «Ο “Αστέρας” αποτελεί κορυφαίο πολυτελή προορισμό στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και έχει εδραιώσει την Ελλάδα και την Αθηναϊκή Ριβιέρα στον χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού πολυτελείας. Υλοποιήσαμε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές επενδύσεις στη χώρα (συνολικού ύψους 650 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας έγινε με ίδια κεφάλαια των επενδυτών - foreign equity) και συνεχίζουμε να επενδύουμε (μέσα στον Ιούλιο και παρά την πανδημία εγκαινιάσαμε το “BeefBar”, που ήδη έχει γίνει σημείο αναφοράς, ενώ αναμένεται μέσα στο 2020 να ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης της Astir Marina) αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας τόσο στην Ελλάδα όσο και στην τοπική κοινωνία του Δήμου Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης. Η προσφορά στην τοπική κοινωνία περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και υποδομών, την έμμεση συνεισφορά στην τοπική οικονομία, καθώς και την ανάδειξη της περιοχής σε έναν από τους πιο σημαντικούς προορισμούς διεθνώς. Εχουμε ήδη δεσμευτεί να πραγματοποιήσουμε ενέργειες που αποσκοπούν στη βελτίωση και ανάδειξη της περιβαλλοντικής, πολιτιστικής και κοινωνικής αξίας της περιοχής, με επενδύσεις και δράσεις με σημαντικό αποτύπωμα στην ποιότητα της καθημερινής ζωής των κατοίκων και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στον τόπο μας, τη Βουλιαγμένη, και την ευρύτερη περιοχή».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr