"Πολιτική η δίωξή μας", λέει η κίνηση "Δεν πληρώνω"
09.02.2011
18:02
"Πολιτική και φρονηματική" χαρακτήρισαν τη δίωξή τους τα μέλη της κίνησης «Δεν πληρώνω διόδια» κατά τη σημερινή συνέντευξη τύπου που έδωσαν ως εκπρόσωποι φορέων και κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής....
"Πολιτική και φρονηματική" χαρακτήρισαν τη δίωξή τους τα μέλη της κίνησης «Δεν πληρώνω διόδια» κατά τη σημερινή συνέντευξη τύπου που έδωσαν ως εκπρόσωποι φορέων και κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής που συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό όργανο του κινήματος, για το θέμα των διοδίων.
Υποστήριξαν ότι ο αγώνας τους είναι δίκαιος και πρόσθεσαν ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.
Ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για «κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου» και μίλησε για νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιρειών, αφού όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών, δεν υπάρχει αδίκημα. «Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο», ανέφερε.
Η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.
«Εκφράζουμε το δίκαιο και το νόμιμο ενάντια στο άδικο και παράνομο», τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Παναγής, ο οποίος υποστήριξε ότι η σύμβαση θα έπρεπε να έχει καταγγελθεί ήδη από το ίδιο το Δημόσιο, αφού, όπως είπε, πολλά έργα και μελέτες, ενώ έχουν πληρωθεί, δεν έχουν υλοποιηθεί.
«Το αίτημά μας γεννήθηκε από την ασυδοσία της κυβέρνησης και τον εταιρειών», ανέφερε ο Σταύρος Κουδούνης, ενώ επεσήμανε ότι ειδικά για τους κατοίκους στις περιοχές της ΒΑ Αττικής, το κόστος των διοδίων θα έπρεπε να είναι γύρω στα 0,45 λεπτά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, ενώ πληρώνουν 2,5 ευρώ.
Υποστήριξαν ότι ο αγώνας τους είναι δίκαιος και πρόσθεσαν ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.
Ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για «κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου» και μίλησε για νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιρειών, αφού όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών, δεν υπάρχει αδίκημα. «Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο», ανέφερε.
Η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.
«Εκφράζουμε το δίκαιο και το νόμιμο ενάντια στο άδικο και παράνομο», τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Παναγής, ο οποίος υποστήριξε ότι η σύμβαση θα έπρεπε να έχει καταγγελθεί ήδη από το ίδιο το Δημόσιο, αφού, όπως είπε, πολλά έργα και μελέτες, ενώ έχουν πληρωθεί, δεν έχουν υλοποιηθεί.
«Το αίτημά μας γεννήθηκε από την ασυδοσία της κυβέρνησης και τον εταιρειών», ανέφερε ο Σταύρος Κουδούνης, ενώ επεσήμανε ότι ειδικά για τους κατοίκους στις περιοχές της ΒΑ Αττικής, το κόστος των διοδίων θα έπρεπε να είναι γύρω στα 0,45 λεπτά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, ενώ πληρώνουν 2,5 ευρώ.
«Δεν είμαστε τζαμπατζήδες. Τζαμπατζήδες είναι όσοι κρύβονται πίσω από αυτές τις συμβάσεις, πίσω από αυτή τη διαπλοκή που σήμερα πληρώνουμε όλοι», είπε ο Στράτος Λουπάτατζης και υπογράμμισε ότι «τα μέλη του κινήματος είναι άνθρωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους, ενεργοί πολίτες στον τόπο τους».
Ο Κώστας Λίτσας, αναφερόμενος στις μηνύσεις που κατατέθηκαν, είπε ότι «η δίωξη είναι πολιτική, άρα και η λύση πρέπει να είναι πολιτική».
Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα «Δεν πληρώνω» για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη.
Ο Κώστας Λίτσας, αναφερόμενος στις μηνύσεις που κατατέθηκαν, είπε ότι «η δίωξη είναι πολιτική, άρα και η λύση πρέπει να είναι πολιτική».
Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα «Δεν πληρώνω» για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr