Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Τηλεκπαίδευση για 1,6 εκατ. μέλη της σχολικής κοινότητας
Τηλεκπαίδευση για 1,6 εκατ. μέλη της σχολικής κοινότητας
Για πρώτη φορά σήμερα έγιναν μαθήματα εξ αποστάσεως για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες - Κεραμέως: Το εγχείρημα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, τους μαθητές και τους γονείς τους
Μετά τις χθεσινές «αρρυθμίες» στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σήμερα, για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μας, το σύνολο της σχολικής κοινότητας (από το νηπιαγωγείο έως το λύκειο) μαζί με τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή περίπου 1,6 εκατ. μέλη έκανε μάθημα εξ αποστάσεως. Σημειώνεται ότι με τηλεκπαίδευση γίνονται και τα μαθήματα στα πανεπιστήμια.
Έτσι, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, σήμερα έγιναν πάνω από 39.800 παράλληλες συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων και πάνω από 55.000 παράλληλες συνεδρίες Νηπιαγωγείων και Δημοτικών πραγματοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα (αριθμός που υπερβαίνει τα σχολικά τμήματα της χώρας και περιλαμβάνει και τη διενέργεια δοκιμαστικών συνεδριών και τηλεδιασκέψεων διδασκόντων).
Μετά τηλειτουργία των ψηφιακών τμημάτων όλων των Γυμνασίων και Λυκείων ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, χθες ήταν η πρώτη μέρα εισόδου των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας, με τη λειτουργία πάνω από 47.000 τμημάτων. Κατά τη διάρκεια του απογευματινού ωραρίου, παρουσιάστηκαν τεχνικά ζητήματα που εν συνεχεία διορθώθηκαν, με αποτέλεσμα σήμερα το απόγευμα η τηλεκπαίδευση να κυλήσει ομαλά σε όλες τις περιοχές της χώρας για όλα τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία (όπως συνέβη και το πρωί για όλα τα τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου).
Το υπουργείο λέει ότι «Το καθολικό και πανελλαδικό αυτό εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στα στελέχη εκπαίδευσης, στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, που στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις αυτήν την τιτάνια προσπάθεια. Το εγχείρημα είναι πράγματι πρωτόγνωρο για τη χώρα μας. Προκλήσεις και αρρυθμίες πάντοτε θα υπάρχουν, αλλά το ζητούμενο είναι αυτές να επιλύονται άμεσα και να βελτιώνεται διαρκώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσο χρόνο τα σχολεία μας τελούν σε αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας. Παρά τη συστηματική καπηλεία της υγειονομικής κρίσης από ορισμένους, τίποτα δεν μπορεί να ακυρώσει το ψηφιακό άλμα και τη μετάβαση που έχει συντελεστεί από την εκπαιδευτική κοινότητα».
Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση: «Σε απάντηση του Προέδρου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ, που ανερυθρίαστα αναφέρθηκαν σε «κατάντια», «φιάσκο» και «εμπαιγμό», σε μία απόπειρα ακύρωσης της μεγαλειώδους προσπάθειας ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας, εν μέσω πανδημίας, αντιπαραβάλλουμε όσα έχουν επιτευχθεί στον τομέα της τηλεκπαίδευσης από την αρχή της επιδημιολογικής κρίσης, μέσα σε λίγους μόλις μήνες, και μάλιστα από τη μηδενική αφετηρία που μας άφησε η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ:
- Αναβάθμιση δημοσίων δικτύων και πλατφορμών ΠΣΔ, e-class, e-me σύγχρονης και νέων, ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας της χώρας – δομές που είχαν αφεθεί στην τύχη τους επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
- Εξασφάλιση πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δωρεάν για όλα τα σχολεία της χώρας μας.
- Μηδενική χρέωση δεδομένων σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.
- Μηδενική χρέωση και για πρόσβαση στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.
- Ενίσχυση του εξοπλισμού σχολείων με σχεδόν 90.000 φορητές συσκευές (65.000 από ΕΣΠΑ και 25.000+ από δωρεές), από 4.500 περίπου που παραλάβαμε τον Ιούλιο 2019 από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
- Δημιουργία εκ του μηδενός άνω των 220 μαθημάτων εκπαιδευτικής τηλεόρασης για μαθητές Δημοτικού που προβάλλονται καθημερινά από την ΕΡΤ2.
- Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Έτσι, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, σήμερα έγιναν πάνω από 39.800 παράλληλες συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων και πάνω από 55.000 παράλληλες συνεδρίες Νηπιαγωγείων και Δημοτικών πραγματοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα (αριθμός που υπερβαίνει τα σχολικά τμήματα της χώρας και περιλαμβάνει και τη διενέργεια δοκιμαστικών συνεδριών και τηλεδιασκέψεων διδασκόντων).
Μετά τηλειτουργία των ψηφιακών τμημάτων όλων των Γυμνασίων και Λυκείων ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, χθες ήταν η πρώτη μέρα εισόδου των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας, με τη λειτουργία πάνω από 47.000 τμημάτων. Κατά τη διάρκεια του απογευματινού ωραρίου, παρουσιάστηκαν τεχνικά ζητήματα που εν συνεχεία διορθώθηκαν, με αποτέλεσμα σήμερα το απόγευμα η τηλεκπαίδευση να κυλήσει ομαλά σε όλες τις περιοχές της χώρας για όλα τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία (όπως συνέβη και το πρωί για όλα τα τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου).
Το υπουργείο λέει ότι «Το καθολικό και πανελλαδικό αυτό εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στα στελέχη εκπαίδευσης, στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, που στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις αυτήν την τιτάνια προσπάθεια. Το εγχείρημα είναι πράγματι πρωτόγνωρο για τη χώρα μας. Προκλήσεις και αρρυθμίες πάντοτε θα υπάρχουν, αλλά το ζητούμενο είναι αυτές να επιλύονται άμεσα και να βελτιώνεται διαρκώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσο χρόνο τα σχολεία μας τελούν σε αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας. Παρά τη συστηματική καπηλεία της υγειονομικής κρίσης από ορισμένους, τίποτα δεν μπορεί να ακυρώσει το ψηφιακό άλμα και τη μετάβαση που έχει συντελεστεί από την εκπαιδευτική κοινότητα».
Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση: «Σε απάντηση του Προέδρου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ, που ανερυθρίαστα αναφέρθηκαν σε «κατάντια», «φιάσκο» και «εμπαιγμό», σε μία απόπειρα ακύρωσης της μεγαλειώδους προσπάθειας ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας, εν μέσω πανδημίας, αντιπαραβάλλουμε όσα έχουν επιτευχθεί στον τομέα της τηλεκπαίδευσης από την αρχή της επιδημιολογικής κρίσης, μέσα σε λίγους μόλις μήνες, και μάλιστα από τη μηδενική αφετηρία που μας άφησε η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ:
- Αναβάθμιση δημοσίων δικτύων και πλατφορμών ΠΣΔ, e-class, e-me σύγχρονης και νέων, ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας της χώρας – δομές που είχαν αφεθεί στην τύχη τους επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
- Εξασφάλιση πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δωρεάν για όλα τα σχολεία της χώρας μας.
- Μηδενική χρέωση δεδομένων σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.
- Μηδενική χρέωση και για πρόσβαση στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.
- Ενίσχυση του εξοπλισμού σχολείων με σχεδόν 90.000 φορητές συσκευές (65.000 από ΕΣΠΑ και 25.000+ από δωρεές), από 4.500 περίπου που παραλάβαμε τον Ιούλιο 2019 από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
- Δημιουργία εκ του μηδενός άνω των 220 μαθημάτων εκπαιδευτικής τηλεόρασης για μαθητές Δημοτικού που προβάλλονται καθημερινά από την ΕΡΤ2.
- Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
- Οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης εξ αποστάσεως.
Γιατί προκρίθηκε το διαφορετικό ωράριο
Σημειώνεται ότι ένας από τους λόγους που προκρίθηκε το διαφορετικό ωράριο Γυμνασίων/Λυκείων, αφενός, και Νηπιαγωγείων/Δημοτικών αφετέρου, ήταν η διευκόλυνση των οικογενειών που τηλεργάζονται, έχουν ένα ή περισσότερα παιδιά και η εξορθολογισμένη χρήση συσκευών.
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως «πρόκειται για μία συλλογική, εθνική προσπάθεια, ώστε να διατηρηθεί η εκπαιδευτική διαδικασία ζωντανή και να επιτραπεί στα παιδιά μας να συνεχίσουν όσο πιο απρόσκοπτα γίνεται τη μαθησιακή διαδικασία. Η απόπειρα για αντιπολιτευτική μικροκομματική εκμετάλλευση της δυσκολίας του εγχειρήματος στρέφεται ευθέως κατά της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αποδεικνύει καθημερινά ότι αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και επενδύει στην καταστροφολογία εκ του ασφαλούς, προσποιούμενη ότι ξεχνά την εγκαταλελειμμένη κατάσταση στην οποία παρέδωσε κάθε ψηφιακή εκπαιδευτική υποδομή της χώρας. Εάν ήταν στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ, τα σχολεία απλώς δεν θα άνοιγαν, ενώ το σύστημα τηλεκπαίδευσης απλώς δεν θα είχε ποτέ δημιουργηθεί. Γι' αυτό άλλωστε και το πολέμησαν λυσσαλέα εξ αρχής. Παρά τις δυσκολίες, θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί. Και μαζί θα βγούμε από αυτή την κρίση, πιο δυνατοί».
Το πλήρες κείμενο της δήλωσης της υπουργού Παιδείας ακολουθεί:
Γιατί προκρίθηκε το διαφορετικό ωράριο
Σημειώνεται ότι ένας από τους λόγους που προκρίθηκε το διαφορετικό ωράριο Γυμνασίων/Λυκείων, αφενός, και Νηπιαγωγείων/Δημοτικών αφετέρου, ήταν η διευκόλυνση των οικογενειών που τηλεργάζονται, έχουν ένα ή περισσότερα παιδιά και η εξορθολογισμένη χρήση συσκευών.
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως «πρόκειται για μία συλλογική, εθνική προσπάθεια, ώστε να διατηρηθεί η εκπαιδευτική διαδικασία ζωντανή και να επιτραπεί στα παιδιά μας να συνεχίσουν όσο πιο απρόσκοπτα γίνεται τη μαθησιακή διαδικασία. Η απόπειρα για αντιπολιτευτική μικροκομματική εκμετάλλευση της δυσκολίας του εγχειρήματος στρέφεται ευθέως κατά της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αποδεικνύει καθημερινά ότι αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και επενδύει στην καταστροφολογία εκ του ασφαλούς, προσποιούμενη ότι ξεχνά την εγκαταλελειμμένη κατάσταση στην οποία παρέδωσε κάθε ψηφιακή εκπαιδευτική υποδομή της χώρας. Εάν ήταν στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ, τα σχολεία απλώς δεν θα άνοιγαν, ενώ το σύστημα τηλεκπαίδευσης απλώς δεν θα είχε ποτέ δημιουργηθεί. Γι' αυτό άλλωστε και το πολέμησαν λυσσαλέα εξ αρχής. Παρά τις δυσκολίες, θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί. Και μαζί θα βγούμε από αυτή την κρίση, πιο δυνατοί».
Το πλήρες κείμενο της δήλωσης της υπουργού Παιδείας ακολουθεί:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα