Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Μαρινάκης για Cosco: Tόσα χρόνια δεν έχουν δώσει ούτε ένα ευρώ για τον Πειραιά
Μαρινάκης για Cosco: Tόσα χρόνια δεν έχουν δώσει ούτε ένα ευρώ για τον Πειραιά
«Ήμουν πάντα απέναντι σε κάθε μονοπωλιακή συμφωνία και τώρα δικαιώνομαι είπε ο Βαγγέλης Μαρινάκης», με την ιδιότητα του Δημοτικού Σύμβούλου της πόλης
«Καλό δεν έχουμε δει ούτε πρόκειται να δούμε από τους Κινέζους και τη Cosco», είπε ο Βαγγέλης Μαρινάκης στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης του Δημοτικού Συμβουλίου του Πειραία.
Με την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου, ο Βαγγέλης Μαρινάκης καυτηρίασε την στάση των Κινέζων απέναντι στην πόλη του Πειραιά, τονίζοντας πως «όσο περνούν τα χρόνια φαίνεται ότι δικαιώνομαι, γιατί παρά την δήλωση των Κινέζων ότι πρόκειται για την καλύτερη επένδυσή τους στην Ευρώπη τόσο ο Πειραιάς όσο και οι υπόλοιποι παραλιμένιοι δήμοι δεν έχουν έχουν κανένα απολύτως όφελος. Το μονοπώλιο αυτό δεν ήταν ευθύνη του Δήμου, καθώς η σύμβαση αυτή είχε υπογραφεί από την προηγούμενη κυβένηση».
Αφορμή της παρέμβασής του ήταν το θέμα που έχει προκύψει για το μεγάλο λιμάνι και το οποίο έχει να κάνει με τη διέλευση φορτηγών που μεταφέρουν τα μπάζα από τις εργασίες ανάπτυξης της νέας βάσης κρουαζιέρας μέσα από τους δρόμους της πόλης. Ετσι, και μετά από την παρέμβαση του κ. Μαρινάκη, το Δημοτικό Συμβούλιο προχώρησε σε ψήφισμα μέσω του οποίου απαιτεί την άμεση διακοπή της διέλευσης βαρέων οχημάτων της Cosco από την πόλη. Ταυτόχρονα καλεί το υπουργείο Περιβάλλοντος να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία της δημόσιας υγείας στον Πειραιά.
«Θεωρώ ότι από μέρους τους, θα δημιουργούνται συνέχεια προβλήματα. Δεν θα βρούμε άκρη. Πρέπει λοιπόν να παρθεί μια απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε να απαγορευτεί να περνάει οποιοδήποτε φορτηγό από τους δρόμους του Πειραιά γι’ αυτές τις εργασίες που συζητάμε. Αν θέλουν ας νοικιάσουν πλοία για να μεταφέρουν τα υλικά γι’ αυτές τις προβλήτες που συζητάμε από την θάλασσα και όχι από την ξηρά», υπογράμμισε.
Στην τοποθέτησή του, ο διοικητικός ηγέτης του Ολυμπιακού, θύμισε ότι από το 2014, όταν και ενεπλάκη με τα κοινά της πόλης, εξέφραζε διαρκώς τη διαφωνία του με οποιαδήποτε μονοπωλιακή συμφωνία, όπως αυτή με την Cosco. «Όσο περνούν τα χρόνια φαίνεται ότι δικαιώνομαι, γιατί παρά την δήλωση των Κινέζων ότι πρόκειται για την καλύτερη επένδυσή τους στην Ευρώπη τόσο ο Πειραιάς όσο και οι υπόλοιποι παραλιμένιοι δήμοι δεν έχουν έχουν κανένα απολύτως όφελος».
Επιπλέον ο κ. Μαρινάκης τόνισε πως τόσο ο΄ίδιος όσο και ο δήμαρχος της πόλης είχαν συζητήσει με εκπροσώπους της Cosco, παρουσία μάλιστα του δημάρχου της Σαγκάης και της πρέσβειρας της Κίνας και τους είχαν πει ότι θα πρέπει οπωσδήποτε η Cosco να ξοδέψει χρήματα σε μεγάλα έργα και στον Πειραιά και στους άλλους δήμους, για να έχουν όφελος οι τοπικές κοινωνίες. «Από αυτά που έχω ακούσει και από αυτά που έχω δει θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία εφόσον η πόλη μας δεν έχει ένα μεγάλο όφελος», είπε.
Καταλήγοντας ο κ. Μαρινάκης είπε πως με το μονοπωλιακό καθεστώς η πόλη και οι όμοροι δήμοι θα ρημάξουν με μαθηματική ακρίβεια. Μάλιστα, για να λυθεί μια και καλή το θέμα της διέλευσης των φορτηγών από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης, πρότεινε ο δήμος ακόμη και «λουκέτο» στις εξόδους και τις εισόδους του λιμανιού προκειμένου να μην πραγματοποιούνται οι εν λόγω μεταφορές διαμέσου της πόλης, ζητώντας και την ενεργοποίηση των αρμόδιων Αρχών.
Ειδήσεις σήμερα
Άγρια συμπλοκή στα Καμίνια: Αδίστακτος Πακιστανός πίσω από τη σφαγή με τον ένα νεκρό
Προς παράταση καραντίνας και «σιωπηρά» Χριστούγεννα λόγω πανδημίας
Pfiser και BioNTech έτοιμες να ρίξουν στην αγορά το εμβόλιο
Με την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου, ο Βαγγέλης Μαρινάκης καυτηρίασε την στάση των Κινέζων απέναντι στην πόλη του Πειραιά, τονίζοντας πως «όσο περνούν τα χρόνια φαίνεται ότι δικαιώνομαι, γιατί παρά την δήλωση των Κινέζων ότι πρόκειται για την καλύτερη επένδυσή τους στην Ευρώπη τόσο ο Πειραιάς όσο και οι υπόλοιποι παραλιμένιοι δήμοι δεν έχουν έχουν κανένα απολύτως όφελος. Το μονοπώλιο αυτό δεν ήταν ευθύνη του Δήμου, καθώς η σύμβαση αυτή είχε υπογραφεί από την προηγούμενη κυβένηση».
Αφορμή της παρέμβασής του ήταν το θέμα που έχει προκύψει για το μεγάλο λιμάνι και το οποίο έχει να κάνει με τη διέλευση φορτηγών που μεταφέρουν τα μπάζα από τις εργασίες ανάπτυξης της νέας βάσης κρουαζιέρας μέσα από τους δρόμους της πόλης. Ετσι, και μετά από την παρέμβαση του κ. Μαρινάκη, το Δημοτικό Συμβούλιο προχώρησε σε ψήφισμα μέσω του οποίου απαιτεί την άμεση διακοπή της διέλευσης βαρέων οχημάτων της Cosco από την πόλη. Ταυτόχρονα καλεί το υπουργείο Περιβάλλοντος να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία της δημόσιας υγείας στον Πειραιά.
«Θεωρώ ότι από μέρους τους, θα δημιουργούνται συνέχεια προβλήματα. Δεν θα βρούμε άκρη. Πρέπει λοιπόν να παρθεί μια απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε να απαγορευτεί να περνάει οποιοδήποτε φορτηγό από τους δρόμους του Πειραιά γι’ αυτές τις εργασίες που συζητάμε. Αν θέλουν ας νοικιάσουν πλοία για να μεταφέρουν τα υλικά γι’ αυτές τις προβλήτες που συζητάμε από την θάλασσα και όχι από την ξηρά», υπογράμμισε.
Στην τοποθέτησή του, ο διοικητικός ηγέτης του Ολυμπιακού, θύμισε ότι από το 2014, όταν και ενεπλάκη με τα κοινά της πόλης, εξέφραζε διαρκώς τη διαφωνία του με οποιαδήποτε μονοπωλιακή συμφωνία, όπως αυτή με την Cosco. «Όσο περνούν τα χρόνια φαίνεται ότι δικαιώνομαι, γιατί παρά την δήλωση των Κινέζων ότι πρόκειται για την καλύτερη επένδυσή τους στην Ευρώπη τόσο ο Πειραιάς όσο και οι υπόλοιποι παραλιμένιοι δήμοι δεν έχουν έχουν κανένα απολύτως όφελος».
Επιπλέον ο κ. Μαρινάκης τόνισε πως τόσο ο΄ίδιος όσο και ο δήμαρχος της πόλης είχαν συζητήσει με εκπροσώπους της Cosco, παρουσία μάλιστα του δημάρχου της Σαγκάης και της πρέσβειρας της Κίνας και τους είχαν πει ότι θα πρέπει οπωσδήποτε η Cosco να ξοδέψει χρήματα σε μεγάλα έργα και στον Πειραιά και στους άλλους δήμους, για να έχουν όφελος οι τοπικές κοινωνίες. «Από αυτά που έχω ακούσει και από αυτά που έχω δει θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία εφόσον η πόλη μας δεν έχει ένα μεγάλο όφελος», είπε.
Καταλήγοντας ο κ. Μαρινάκης είπε πως με το μονοπωλιακό καθεστώς η πόλη και οι όμοροι δήμοι θα ρημάξουν με μαθηματική ακρίβεια. Μάλιστα, για να λυθεί μια και καλή το θέμα της διέλευσης των φορτηγών από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης, πρότεινε ο δήμος ακόμη και «λουκέτο» στις εξόδους και τις εισόδους του λιμανιού προκειμένου να μην πραγματοποιούνται οι εν λόγω μεταφορές διαμέσου της πόλης, ζητώντας και την ενεργοποίηση των αρμόδιων Αρχών.
Ειδήσεις σήμερα
Άγρια συμπλοκή στα Καμίνια: Αδίστακτος Πακιστανός πίσω από τη σφαγή με τον ένα νεκρό
Προς παράταση καραντίνας και «σιωπηρά» Χριστούγεννα λόγω πανδημίας
Pfiser και BioNTech έτοιμες να ρίξουν στην αγορά το εμβόλιο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα