«Όταν εγκριθούν τα εμβόλια για τον κορωνοϊό, δεν θα χρειάζεται να υπάρχει δισταγμός για το αν θα τα κάνουμε ή όχι». Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο πρύτανης του ΕΚΠΑ Θάνος Δημόπουλος, σχολιάζοντας τις αντιρρήσεις που διατυπώνονται, προσθέτοντας ότι η έγκριση από το FDA και το MDA αποτελεί εξασφάλιση αποτελεσματικότητας αλλά και ασφάλειας.
«Όσο θα βλέπει ο κόσμος ότι οι διπλανοί του εμβολιάζονται, πιστεύω ότι τελικά θα πετύχουμε ένα σημαντικό ποσοστό εμβολιασμού», συμπλήρωσε.
Σε μια προσπάθεια να εξηγήσει το γεγονός ότι τα κρούσματα πέφτουν στα αστικά κέντρα, όχι όμως στην περιφέρεια, εκτίμησε πως «μια πιθανή εξήγηση είναι ο τρόπος εργασίας σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας, όπως εργοστάσια ή συγκομιδή ελιάς, όπου μπορεί να υπάρχει συνωστισμός και να δημιουργούνται εστίες» και πρόσθεσε ότι «μπορεί επίσης να υπάρχει και μια αίσθηση ότι ‘εδώ δεν υπάρχει κορωνοϊός’».
«Πραγματοποιούνται πολλά τεστ συγκριτικά με πριν», διαβεβαίωσε, τονίζοντας πως «το στοίχημα είναι να κερδίσουμε μέρες, να μειώσουμε τον αριθμό των κρουσμάτων, να μην πιεστούν άλλο τα νοσοκομείο, εωσότου έχουμε το εμβόλιο».
Άλλωστε, είπε, «έχουμε δεδομένα από τα λύματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ότι θα μειωθούν τα κρούσματα, οπότε ας κάνουμε υπομονή λίγες μέρες ή λίγες εβδομάδες».
«Η άρση των μέτρων θα είναι μερική και λελογισμένη», είπε σχετικά με την επομένη του lockdown, ξεκαθαρίζοντας ότι, «μέτρα όπως η μάσκα, οι αποστάσεις και ο αερισμός των κλειστών χώρων, είναι μέτρα που θα ισχύουν ακόμα κι όταν θα ξεκινήσει το εμβόλιο. Μέχρι να υπάρξει προστασία στο 90% του πληθυσμού, θα περάσει ένα εξάμηνο».
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!