Μια καμπάνια, #MiaOmada, μια σημαντική βράβευση
17.12.2020
15:24
Η ελληνική καμπάνια της Kaizen Gaming για την πανδημία, με πρωταγωνιστές σπουδαίους έλληνες αθλητές, πήρε το βραβείο “Marketing Campaign of the Year" στα SBC Awards 2020
Τώρα που, εν μέσω πανδημίας, τα πράγματα είναι δύσκολα, τώρα που πρέπει να γίνουμε ήρωες τις κάθε ημέρας, που δεν πρέπει να πτοηθούμε από την απομόνωση, την αόρατη απειλή, τις τόσες δυσκολίες, τώρα αποδεικνύουμε τι μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν είναι ενωμένοι. Γιατί τον πιο μεγάλο αγώνα τον κερδίζουμε όλοι μαζί, σαν μια ομάδα. Αυτή είναι και η ιδέα πάνω στην οποία στηρίχτηκε η καμπάνια #MiaOmada της Kaizen Gaming, που απέσπασε βραβείο στην κατηγορία “Μarketing Campaign of the Year” στα SBC Awards.
Στόχος της Kaizen Gaming με αυτή την καμπάνια ήταν να στρέψει την προσοχή σε ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, που παραμένει πάντα επίκαιρο: «Είμαστε μία ομάδα – Αγωνιζόμαστε και κερδίζουμε μαζί». Ένα τηλεοπτικό σποτ που συγκίνησε και προκάλεσε αίσθηση αφού σκιαγράφησε απλά και κατανοητά την αξία της αλληλοϋποστήριξης και της συνεργατικότητας, ενώ ταυτόχρονα κατόρθωσε να ενθαρρύνει και να εμψυχώσει τους πολίτες της χώρας για την προσπάθεια που κατέβαλλαν και συνεχίζουν να καταβάλλουν μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας.
Όλοι αξίζουν χειροκρότημα
Το σποτ κάνει κάτι μη αναμενόμενο και αντιστρέφει τους γνωστούς ρόλους. Παρουσιάζει τα μέλη της μεγάλης αθλητικής οικογένειας της Stoiximan που αποτελούν πηγή έμπνευσης, θαυμασμού και αποδέκτες του χειροκροτήματος του κόσμου, να ανταποδίδουν αυτό το χειροκρότημα και να ενθαρρύνουν τους συμπολίτες μας που δίνουν τον δικό τους αγώνα στα νοσηλευτικά ιδρύματα, στα εργοστάσια, στον πρωτογενή τομέα και αυτούς που εργάζονται και βρίσκονται στο δρόμο και εν γένει σε όλους εκείνους που δεν σταματούν να εργάζονται για όλους εμάς. Έτσι, σπουδαίοι αθλητές, όπως ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Κατερίνα Στεφανίδη, η Άννα Κορακάκη, η Βασιλική Μιλλούση, ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Σπύρος Γιαννιώτης, ο Γιώργος Σαμαράς, ο Ματιέ Βαλμπουενά και ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, κάτω από την γνώριμη φωνή του Γιάννη Ζουγανέλη που κάνει την εκφώνηση του κειμένου, χειροκροτούν και ευχαριστούν τους ήρωες της καθημερινότητας.
Ένα κορυφαίο βραβείο
Το σύγχρονο και επίκαιρο μήνυμα της καμπάνιας #MiaOmada ξεπέρασε τα όρια της Ελλάδας και χάρισε στην Kaizen Gaming, την μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα, μια διεθνή διάκριση στα SBC Awards που αποτελούν διεθνώς τον κορυφαίο θεσμό βραβείων και διακρίσεων στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών.
Η φετινή διοργάνωση, αν και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, φιλοξένησε περισσότερους από 800 καλεσμένους από όλο τον κόσμο, ενώ στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.
Ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO της Kaizen Gaming, δήλωσε σχετικά με τη σπουδαία αυτή διάκριση: «Η βράβευση μας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και πόσο μάλλον μία τόσο διαφορετική χρονιά στα SBC Awards μας κάνει περήφανους, καθώς αναγνωρίζει την καθημερινή μας προσπάθεια να κάνουμε τη διαφορά στην επικοινωνία επενδύοντας σταθερά στην ποιότητα και την υπευθυνότητα.
Απέναντι στον αόρατο εχθρό και την πανδημία είμαστε όλοι ίσοι. Ξεκινάμε όλοι από την ίδια αφετηρία. Τα απλά πράγματα που κάνουμε σεβόμενοι τους συνανθρώπους μας είναι πια ηρωικά. Ήρωας δεν είναι κάποιος επώνυμος ή δυνατός. Ήρωες είναι όλοι οι άνθρωποι. Αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα που θελήσαμε να επικοινωνήσουμε με γνώμονα πάντα την ενσυναίσθηση και οδηγό την ποιοτική δουλειά μέσα από την καμπάνια #MiaOmada. Η διεθνής διάκριση στα SBC Awards, στην κατηγορία “Μarketing Campaign of the Year”, αποκτά επιπλέον νόημα, καθώς στο κέντρο τοποθετεί τους πρωταθλητές και αγωνιστές του σήμερα, τους οποίους χειροκροτούν με πάθος τα “χρυσά παιδιά” του ελληνικού αθλητισμού, η αθλητική οικογένεια της Stoiximan. Στην Kaizen Gaming πιστεύουμε σε ένα αύριο πιο φωτεινό, σε μια επόμενη μέρα που θα μας βρει όλους νικητές. Από τη δική μας πλευρά, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να εργαζόμαστε διαρκώς, ώστε αυτό το αύριο να έρθει πιο κοντά στο σήμερα».
Η Kaizen Gaming σε αριθμούς
-Η Kaizen Gaming δραστηριοποιείται σε 6 χώρες: Ελλάδα και Κύπρο με το brand Stoiximan, Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία και Βραζιλία με το διεθνές brand Betano.
-Μέσα σε 4 χρόνια επταπλασίασε το ανθρώπινο δυναμικό της, απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 800 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 260 στελεχώνουν το τμήμα Τεχνολογίας.
-Το πρόγραμμα «Μικροί Ήρωες» από το 2017 προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες σε περισσότερα από 30.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα.
Δείτε το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας #MiaOmada της Kaizen Gaming, που απέσπασε το διεθνές χειροκρότημα
Info
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.kaizengaming.com
Για τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας επισκεφθείτε το www.iroes.gr ενώ για τη δράση Try This At Home μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο https://braingain.stoiximan.gr/
-Μέσα σε 4 χρόνια επταπλασίασε το ανθρώπινο δυναμικό της, απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 800 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 260 στελεχώνουν το τμήμα Τεχνολογίας.
-Το πρόγραμμα «Μικροί Ήρωες» από το 2017 προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες σε περισσότερα από 30.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα.
Δείτε το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας #MiaOmada της Kaizen Gaming, που απέσπασε το διεθνές χειροκρότημα
Info
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.kaizengaming.com
Για τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας επισκεφθείτε το www.iroes.gr ενώ για τη δράση Try This At Home μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο https://braingain.stoiximan.gr/
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr