Αυξημένη κατά 37,5% η κυκλοφορία στους δρόμους της Αττικής στο δεύτερο lockdown
23.12.2020
22:40
Εικόνες κυκλοφοριακού κομφούζιου τις τελευταίες ημέρες στους δρόμους της Αττικής - Σε ποιες τέσσερις οδικές αρτηρίες καταγράφηκε πιο αυξημένη κίνηση
Eικόνες που θυμίζουν εποχές προ καραντίνας γίνονται ολοένα και πιο συχνά ορατές, τις τελευταίες ημέρες, στους δρόμους της Αθήνας.
Σε σχέση με το lockdown της άνοιξης, κατά το δεύτερο απαγορευτικό η κίνηση αυξήθηκε κατά 37,5% ενώ μειώθηκε μόλις κατά 15,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών.
Ειδικότερα, η κυκλοφορία των οχημάτων ήταν κατά πολύ μειωμένη στο πρώτο lockdown, ενώ συνολικά η μεγαλύτερη μείωση φαίνεται να καταγράφεται σε κεντρικές Λεωφόρους, όπως η Πανεπιστημίου η Μεσογείων και η Συγγρού.
Συνολικά οι αρτηρίες με τη μεγαλύτερη επιβάρυνση είναι η Λ. Κηφισού, η Λ. Ποσειδώνος, η Βασιλίσσης Σοφίας και η Κηφισίας. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown η κυκλοφορία καταγράφει αύξηση κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του 1ου lockdown.
Επίσης σε σχέση με το δεύτερο lockdown έχει καταγραφεί ότι σε σύγκριση με το 2019 η κυκλοφορία μειώθηκε μόλις κατά 15,4%. Σε αντίστοιχη σύγκριση για το πρώτο lockdown φαίνεται ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.
Από στατιστική ανάλυση κυκλοφοριακών στοιχείων (Μάρτιος και Δεκέμβριος 2019/2020) για 12 βασικές αρτηρίες της Αττικής παρατηρήθηκαν τα εξής:
- Η κυκλοφορία κατά την διάρκεια του 2ου lockdown φαίνεται να αυξήθηκε κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του 1ου lockdown. Γεγονός που οφείλεται στη διαφοροποίηση των περιοριστικών μέτρων κατά τη δεύτερη φάση.
- Στο 2ο lockdown όπως έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα, η κυκλοφορία μειώθηκε κατά 15,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Δεκέμβριος 2019) που δεν είχαμε ακόμα το θέμα της πανδημίας.
- Η αντίστοιχη σύγκριση για το 1ο lockdown έδειξε ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.
Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν και τα ποσοστά μείωσης ή αύξησης της κυκλοφορίας ανάλογα με τη την χρονική περίοδο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι
- Πανεπιστημίου (77,3% μείωση!), Πατησίων – Αλεξάνδρας (μόλις 3,8%-9,8% μείωση)
- Μεσογείων – Συγγρού (έως και 59,8% μείωση) / Slide 8
Σε σχέση με το lockdown της άνοιξης, κατά το δεύτερο απαγορευτικό η κίνηση αυξήθηκε κατά 37,5% ενώ μειώθηκε μόλις κατά 15,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών.
Ειδικότερα, η κυκλοφορία των οχημάτων ήταν κατά πολύ μειωμένη στο πρώτο lockdown, ενώ συνολικά η μεγαλύτερη μείωση φαίνεται να καταγράφεται σε κεντρικές Λεωφόρους, όπως η Πανεπιστημίου η Μεσογείων και η Συγγρού.
Συνολικά οι αρτηρίες με τη μεγαλύτερη επιβάρυνση είναι η Λ. Κηφισού, η Λ. Ποσειδώνος, η Βασιλίσσης Σοφίας και η Κηφισίας. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown η κυκλοφορία καταγράφει αύξηση κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του 1ου lockdown.
Επίσης σε σχέση με το δεύτερο lockdown έχει καταγραφεί ότι σε σύγκριση με το 2019 η κυκλοφορία μειώθηκε μόλις κατά 15,4%. Σε αντίστοιχη σύγκριση για το πρώτο lockdown φαίνεται ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.
Από στατιστική ανάλυση κυκλοφοριακών στοιχείων (Μάρτιος και Δεκέμβριος 2019/2020) για 12 βασικές αρτηρίες της Αττικής παρατηρήθηκαν τα εξής:
- Η κυκλοφορία κατά την διάρκεια του 2ου lockdown φαίνεται να αυξήθηκε κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του 1ου lockdown. Γεγονός που οφείλεται στη διαφοροποίηση των περιοριστικών μέτρων κατά τη δεύτερη φάση.
- Στο 2ο lockdown όπως έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα, η κυκλοφορία μειώθηκε κατά 15,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Δεκέμβριος 2019) που δεν είχαμε ακόμα το θέμα της πανδημίας.
- Η αντίστοιχη σύγκριση για το 1ο lockdown έδειξε ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.
Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν και τα ποσοστά μείωσης ή αύξησης της κυκλοφορίας ανάλογα με τη την χρονική περίοδο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι
- Πανεπιστημίου (77,3% μείωση!), Πατησίων – Αλεξάνδρας (μόλις 3,8%-9,8% μείωση)
- Μεσογείων – Συγγρού (έως και 59,8% μείωση) / Slide 8
Επίσης από τα στοιχεία φαίνεται ότι οι τέσσερις πιο επιβαρυμένες κυκλοφοριακά οδικές αρτηρίες είναι η Λ. Κηφισού η οποία έχει τον μεγαλύτερο ημερήσιο φόρτο, ακολουθεί η Λ. Ποσειδώνος, η Βασιλίσσης Σοφίας και τέλος η Λ. Κηφισίας.
Ειδήσεις σήμερα
Κορωνοϊός: Στα 937 τα νέα κρούσματα - 495 οι διασωληνωμένοι, 62 θάνατοι
Κορωνοϊός - Σχέδιο «Ελευθερία»: Ποιοι είναι οι 45 αξιωματούχοι που θα εμβολιαστούν πρώτοι - Δείτε τη λίστα
Κικίλιας: Αυξήσαμε κατά 62% τον προϋπολογισμό για την ψυχική υγεία
Ειδήσεις σήμερα
Κορωνοϊός: Στα 937 τα νέα κρούσματα - 495 οι διασωληνωμένοι, 62 θάνατοι
Κορωνοϊός - Σχέδιο «Ελευθερία»: Ποιοι είναι οι 45 αξιωματούχοι που θα εμβολιαστούν πρώτοι - Δείτε τη λίστα
Κικίλιας: Αυξήσαμε κατά 62% τον προϋπολογισμό για την ψυχική υγεία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr