Με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΕΛΒΟ ασχολείται η Hurriyetη οποία δημοσιεύει άρθρο στο οποίο γίνεται λόγος για σοβαρά οικονομικά προβλήματα στην Ελλάδα τα οποία οδηγούν την χώρα μας στο να πωλήσει την μεγαλύτερη εταιρεία στρατιωτικών οχημάτων της στο Ισραήλ.
Σύμφωνα με αυτά που γράφουν οι Τούρκοι δημοσιογράφοι, η ΕΛΒΟαναμένεται να μεταβιβαστεί στους νέους ιδιοκτήτες της τον Φεβρουάριο ενώ το εν λόγω άρθρο από την Τουρκία γράφει πως ο ισραηλινός συνεταιρισμός Plasan έχει πληρώσει ήδη την πρώτη δόση ενός εκατομμυρίου ευρώ.
Το συνολικό αντίτιμο της πώλησης ανέρχεται σε τρία εκατομμύρια ευρώ και είναι αποτέλεσμα της δημοπρασίας που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο. Όπως γράφει η Hurryiet, ο ισραηλινός συνεταιρισμός έχει καταρτίσει πλάνο 95-135 εκατομμυρίων ευρώ και πως η επένδυση θα πραγματοποιηθεί σε μία περίοδο πέντε ετών.
Η ΕΛΒΟ ιδρύθηκε το 1972 με την επωνυμία ΣΤΑΓΙΕΡ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕ, ως θυγατρική τις αυστριακής Steyr, και κατασκεύαζε (αρχικά κάνοντας απλή συναρμολόγηση, με σταδιακά αυξανόμενο ποσοστό εγχώριας κατασκευής εξαρτημάτων) φορτηγά, τανκς, και τρακτέρ της αυστριακής εταιρείας στην Ελλάδα.
Το 1987 μετονομάσθηκε σε ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΕΛΒΟ) ΑΒΕ, και ο πλήρης έλεγχος της εταιρείας πέρασε στο Ελληνικό Δημόσιο. Τον Αύγουστο του 2000, μετά από διεθνή διαγωνισμό, το 43% των μετοχών της εταιρείας, καθώς και το μάνατζεμεντ πέρασαν στην κοινοπραξία των εταιρειών του ομίλου Μυτιληναίος και ΜΕΤΚΑ Α.Ε.
Το 2011 ο Όμιλος Μυτιληναίου μεταβίβασε τον έλεγχο πίσω στο Ελληνικό Κράτος έναντι συμβολικού τιμήματος ενός ευρώ. Η ΕΛΒΟ τέθηκε σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης το 2014.
Συμμετέχοντας ενεργά στη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής και βιώσιμης οικονομίας, η Bright Group βοηθά επιχειρήσεις και φορείς να προσαρμοστούν στις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς.
Αναγνωρίζοντας την αξία του ποδηλάτου ως μέσου αθλητισμού και βιώσιμης μετακίνησης, η ΔΕΗ στηρίζει για 4η συνεχή χρονιά τον ΔΕΗ Tour Of Hellas, ως ονομαστικός και μεγάλος χορηγός του αγώνα