Έλενα Ακρίτα για Κιμούλη: Μετά το θέατρο... το απόστημα να σπάσει και στη δημοσιογραφία

«Όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται με τον Κιμούλη έχει δίκιο ο άνθρωπος», αναφέρει χαρακτηριστικά η Έλενα Ακρίτα

Τη δική της θέση, μέσα από τον προσωπικό της λογαριαμό στο Facebook, παρουσιάζει η Έλενα Ακρίτα, μετά τις καταγγελίες για κακοποιητική συμπεριφορά του Γιώργου Κιμούλη.

Μάλιστα η ανάρτησή της ξεκινάει με τη φράση «Όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται με τον Κιμούλη έχει δίκιο ο άνθρωπος» ξεκαθαρίζοντας αρχικά ότι «ο Κιμούλης είναι ένας καλός ηθοποιός», αλλά όπως αναφέρει «το ταλέντο δεν νομιμοποιεί κανέναν να επιτίθεται λεκτικά ή σωματικά σε συνάδελφό του», για να ολοκληρώσει ότι «υπήρχαν ταλέντα που καταστράφηκαν επειδή δεν έκαναν τα θελήματα θιασαρχών».

«Γι’ αυτό», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «κάποτε το απόστημα πρέπει να σπάσει. Και στο θέατρο, αλλά και στην δημοσιογραφία όταν με το καλό, ανοίξουν κι εκεί τα στόματα».

Ολόκληρη η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:

«Παλιά λέγαμε το κλασικό "Όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται με τον Κιμούλη έχει δίκιο ο άνθρωπος".

Ο Κιμούλης είναι ένας καλός ηθοποιός. Ενίοτε και εξαιρετικός, όταν η μανιέρα του δεν τον οδηγεί σε ασφαλεις ατραπούς. Έχω συγκλονιστεί σε παράσταση του - στον Βασιλιά Λιρ συγκεκριμένα.

Το ταλέντο όμως δεν νομιμοποιεί κανέναν να επιτίθεται λεκτικά ή σωματικά σε συνάδελφό του. Ο Κιμούλης χτες στο δελτίο του Mega δήλωσε ότι δεν θα δεχτεί την συγγνώμη της κυρίας Δούκα: μια συγγνώμη που έτσι κι αλλιώς δεν επρόκειτο να τού ζητηθεί ποτέ. Συνεπώς, η καταγγελία παίρνει τον δρόμο της Δικαιοσύνης με μάρτυρες που θα καταθέσουν, όταν έρθει η ώρα. Και τότε θα λάμψει η αλήθεια. Γιατί θα λάμψει.

(Κι άλλος μέγας σκηνοθετης που δεν είναι στη ζωή, τσιμπούσε την συνάδελφο του επί σκηνής με τέτοιο μένος που η γυναίκα πήγε κλαίγοντας σε εφημερίδα και το κατήγγειλε.)

Ενα τελευταίο γενικότερο σχόλιο που απαντάει στο ‘γιατί το θύμα το θυμήθηκε τωρα’. Ο λόγος είναι πως στο θέατρο υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλη δύναμη που γκρεμίζουν καριέρες στο πεντάλεπτο κάνοντας απλώς δυο τρία τηλεφωνήματα.

Μιλάμε για ταλέντα που καταστράφηκαν μεταξύ τυρού και αχλαδιού σε μεταμεσονύκτια στέκια θιασαρχών κι επιχειρηματιών. Υπήρχε θυμάμαι σπουδαία ηθοποιός που έφτασε να παίζει πόκερ για να ζήσει την οικογένεια της - κι όλα αυτά γιατί το κύκλωμα τής είχε κλείσει όλες τις πόρτες.

Ξέρετε πόσοι μέτριοι ηθοποιοί είχαν δουλειά χειμώνα καλοκαίρι μόνο και μόνο γιατί τα ‘πήγαιναν καλά με όλους; Κι ενίοτε έκαναν και θελήματα θιασαρχών;

Γι’ αυτό κάποτε το απόστημα πρέπει να σπάσει. Και στο θέατρο, αλλά και στην δημοσιογραφία όταν με το καλό, ανοίξουν κι εκεί τα στόματα.»



Ειδήσεις σήμερα

«Θρίλερ» με τον θάνατο του Σήφη Βαλυράκη: Πώς έγινε το επεισόδιο με τον ψαρά, σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα

Κορωνοϊός: Σε Μακεδονία και Θράκη το 61% των θυμάτων του β’ κύματος της πανδημίας 

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Σκεφθείτε να πηγαίνετε σε οντισιόν και ο σκηνοθέτης να αυτοϊκανοποιείται» 





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr