Ρομποτική στα σχολεία: Πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος «Ρομποτικής & STEAM FLL – GAME CHANGERS»

Περισσότερα από 200 σχολεία όλης της Ελλάδας εφαρμόζουν φέτος πιλοτικά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων μέσα στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμά τους 

Συναρμολόγηση, κίνηση, ήχος και φωτισμός, μπαίνουν στο σχολικό περιβάλλον και το υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, μέσω της ρομποτικής, ενδυναμώνοντας δεξιότητες μαθητών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων για συνεργασία, επίλυση προβλημάτων και δημιουργικές λύσεις.

Περισσότερα από 200 σχολεία όλης της Ελλάδας εφαρμόζουν φέτος πιλοτικά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων μέσα στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμά τους σε 4 άξονες: α) Ευ Ζην, με μαθήματα αγωγής υγείας όπως η πρόληψη από τις εξαρτήσεις, η οδική ασφάλεια και η σεξουαλική αγωγή, β) Περιβάλλον, με μαθήματα όπως η οικολογική συνείδηση και η πρόληψη και προστασία από τις φυσικές καταστροφές, γ) Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, με προγράμματα εθελοντισμού, αλληλοσεβασμού και διαφορετικότητας, και δ) Δημιουργική Σκέψη και
Πρωτοβουλία, με θεματικές που αφορούν σε τεχνολογίες αιχμής, τη ρομποτική, την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Στόχος είναι τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» να επεκταθούν τη νέα σχολική χρονιά 2021-2022 σε όλα τα σχολεία της χώρας.

Η εναρκτήρια εκδήλωση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος «Ρομποτικής & STEAM FLL – GAME CHANGERS» προγράμματος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που εφαρμόζεται φέτος σε πιλοτικά σχολεία της χώρας, στο πλαίσιο της δράσης ‘’Εργαστήρια Δεξιοτήτων’’, πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως, της γενικής γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Σίσσυς Γκίκα, του μέλους του ΔΣ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Αναστάσιου Εμβαλωτή, καθώς και εκπροσώπων της Eduact, της First και της Lego Education που συμβάλλουν στην υλοποίηση του προγράμματος.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν 100 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων που συμμετέχουν στην επιμόρφωση, από την Ξάνθη μέχρι την Ηλεία και από τα Ιωάννινα μέχρι τη Μυτιλήνη. Η προετοιμασία του προγράμματος ξεκίνησε ένα χρόνο πριν, μέσω της πλατφόρμας 21+, σε συνεργασία με το ΙΕΠ και το ΥΠΑΙΘ, με στόχο τη βέλτιστη επιστημονική και παιδαγωγική του επάρκεια, για την εποικοδομητική συμμετοχή των μαθητών στην ψηφιακή κοινωνία.
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δήλωσε πως «επενδύουμε στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής, γιατί οραματιζόμαστε ένα δημόσιο σχολείο που εστιάζει στη μετάδοση της γνώσης και παράλληλα εφοδιάζει τα παιδιά μας με δεξιότητες του 21ου αιώνα. Μία από τις θεματικές που εισάγονται στα σχολεία στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η ρομποτική, που συμβάλλει στην ενδυνάμωση της υπολογιστικής και αναλυτικής σκέψης, της δημιουργικότητας, της συνεργασίας, της επίλυσης προβλημάτων. Μέσω της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας στο πρόγραμμα ρομποτικής, επενδύουμε στο πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό μας, ώστε να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, να γνωρίσουν νέα εργαλεία και μεθόδους διδασκαλίας και να καλλιεργήσουν σταδιακά με τη σειρά τους στους μαθητές νέες, πολύτιμες δεξιότητες».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr