Επιβεβαιώθηκαν οι φήμες που ακούγονταν τις τελευταίες μέρες και ήθελαν την ΕΡΤ να «τελειώνει» τον Πέτρο Φιλιππίδη από τη σειρά «Χαιρέτα μου τον πλάτανο» μετά τις καταγγελίες γνωστών ηθοποιών για σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκαν από τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη.
Ενώ λοιπόν, οι φήμες «φούντωναν», η Δημόσια Τηλεόραση με ανακοίνωση που εξέδωσε πριν λίγη ώρα, ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται ζήτημα να «κοπεί» η σειρά, καθώς, σύμφωνα με την ανακοίνωση, σε αυτή «μετέχουν δεκάδες ηθοποιοί και τεχνικοί και παρακολουθούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες», όμως ο «ηθοποιός για τον οποίο έχουν υποβληθεί επώνυμες καταγγελίες προς έλεγχο στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, από σήμερα δεν θα μετέχει πλέον στα γυρίσματα της σειράς».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΡΤ:
«Με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με την καθημερινή τηλεοπτική εκπομπή «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», η ΕΡΤ διευκρινίζει ότι ουδέποτε ετέθη ζήτημα διακοπής της σειράς στην οποία μετέχουν δεκάδες ηθοποιοί και τεχνικοί και παρακολουθούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες. Λόγω, ωστόσο, της αυτονόητης ευαισθησίας που οφείλει να επιδεικνύει η Δημόσια Τηλεόραση, ο ηθοποιός για τον οποίο έχουν υποβληθεί επώνυμες καταγγελίες προς έλεγχο στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, από σήμερα δεν θα μετέχει πλέον στα γυρίσματα της σειράς».
Πώς θα γίνει η αποχώρησή του;
Τα τρία σενάρια είναι:
- Ο Πέτρος Φιλιππίδης να γυρίσει κάποια επεισόδια και να αποχωρήσει ομαλά - Μέσω διήγησης των ηρώων να ολοκληρωθεί ο ρόλος - Να υπάρξει αντικατάστασή του στον ρόλο από τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, ο οποίος ήταν και η αρχική επιλογή για τη σειρά
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!