Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Το «Νάμμος» στο θρυλικό «Majestic» των Καννών
Το «Νάμμος» στο θρυλικό «Majestic» των Καννών
Το διάσημο μπαρ-ρέστοραν της Μυκόνου επεκτείνεται στη Γαλλική Ριβιέρα - Οι εργασίες ανακαίνισης που θα μεταμορφώσουν την παραλία με στόχο να λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2023 - Πότε και πού ανοίγει εστιατόριο και στη βρετανική πρωτεύουσα
Δεν πρόκειται για κάποιο ντοκιμαντέρ που θα μπορούσε να αποδώσει εύστοχα και με μυθιστορηματικό τρόπο τις εμπειρίες χιλιάδων αναγνωρίσιμων και λιγότερο αναγνωρίσιμων θαμώνων που έχουν καθίσει ξανά και ξανά στα τραπέζια ενός εκ των κορυφαίων beach bars στον κόσμο, εμπειρίες που κάλλιστα θα μπορούσαν να γίνουν ταινία. Πρόκειται για σύμπραξη δύο κολοσσών από τον χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης που ενώνουν τις δυνάμεις τους με σκοπό να επαναφέρουν τη χαμένη αίγλη των Καννών, ειδικότερα στο κομμάτι της διασκέδασης, εκεί όπου τα σκήπτρα έχουν χαθεί εδώ και καιρό.
Το αριστοκρατικό «Le Majestic», πάνω στην περίφημη Κρουαζέτ, συμφώνησε με το «Nammos» να του παραχωρηθεί η παραλία μπροστά από το ξενοδοχείο και να δημιουργηθεί εστιατόριο και μπαρ στα πρότυπα της Μυκόνου. Πρόκειται για την ίδια επιτυχημένη συνταγή που εφαρμόστηκε και στο Ντουμπάι, όπου το «Nammos» θεωρείται πλέον ο πρωταθλητής στα ημερήσια κουβέρ με 800 την ημέρα, τη στιγμή που το παγκοσμίου φήμης «Zuma» μετά βίας φτάνει τα 400 κουβέρ τη μέρα.
Τα συμβόλαια υπεγράφησαν πριν από μερικές ημέρες και η παρουσία του «Nammos» στην παραλία του «Le Majestic» θεωρείται δεδομένη.
Μοναδικό εμπόδιο, η COVID-19, που έχει πάει πίσω τις εργασίες ανακαίνισης σε νευραλγικούς χώρους του ξενοδοχείου, αν και την τελευταία εβδομάδα παρατηρείται κινητικότητα, με τα συνεργεία να έχουν μπει στο εσωτερικό γκρεμίζοντας ό,τι αναχρονιστικό και περιττό υπήρχε και δεν θα μπορούσε να συμβαδίσει με τη νέα πραγματικότητα. Η πισίνα πρόκειται να κατασκευαστεί από την αρχή, ενώ ριζική ανακαίνιση θα υποστεί και ένα από τα εστιατόριά του. Η πλαζ αναμορφώνεται πλήρως, όπως ορίζουν τα αρχιτεκτονικά σχέδια που παρέδωσαν οι συνιδιοκτήτες του «Nammos», Ζαννής Φραντζέσκος και Σάμι Ιμπραήμ, με τις πιο συγκρατημένες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για έναρξη λειτουργίας της ελληνικής επιχείρησης το καλοκαίρι του 2023, ίσως και νωρίτερα - αν το ευνοήσουν οι συνθήκες της πανδημίας.
Το «Nammos» στις Κάννες θα είναι ανοικτό 8 μήνες τον χρόνο και θα στελεχωθεί με προσωπικό από την Ελλάδα, επί το πλείστον με σερβιτόρους που θα έχουν ήδη εκπαιδευτεί τουλάχιστον ένα καλοκαίρι στην «πολεμική ζώνη» της Ψαρούς, όπως συνέβη και στα δύο άλλα παραρτήματα της μυκονιάτικης επιχείρησης -στην Κουρσεβέλ και στο Ντουμπάι- με απόλυτη επιτυχία, καθώς οι δικοί μας έδειξαν πώς γίνεται το σωστό σέρβις... σε ταχύτητες 5G.
Το concept της παραλίας θα είναι αντίστοιχο με εκείνο της Μυκόνου και του Ντουμπάι, όπου δεσπόζουν οι πανάκριβες ξαπλώστρες Riviera Sunbed, κατασκευασμένες από μαόνι και ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και οι οποίες κοστίζουν 2.800 ευρώ έκαστη, δίχως το αναπαυτικό στρώμα Loro Piana των 1.000 ευρώ και την ομπρέλα της φίρμας Tuuci από το Μαϊάμι των 1.200 ευρώ.
Σημειώνεται ότι μαζί με το «Nammos», οι Κάννες ετοιμάζονται να υποδεχθούν και το «Zuma» αλλά και το διεθνούς φήμης κρεατάδικο του Τούρκου χασάπη, Νουσρέτ Γκιοκτσέ (Salt Bae), ο οποίος δήλωσε πρόθυμος να πρωτοστατήσει στο επαναλανσάρισμα των Καννών, συμβάλλοντας στην επιστροφή των jet setters.
Προτού όμως μπει η πρώτη μυκονιάτικη ξαπλώστρα στην άμμο της Κρουαζέτ, το «Nammos» θα έχει προλάβει να κάνει δυναμικό μπάσιμο και στην αγορά του Λονδίνου και πιο συγκεκριμένα στο αριστοκρατικό Knightsbridge. Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΘΕΜΑτος», οι ιδιοκτήτες της ελληνικής επιχείρησης συμφώνησαν να αναλάβουν ένα από τα πιο ιστορικά εστιατόρια της περιοχής, το ιταλικό «Montpeliano» που μετρά ήδη 40 χρόνια παρουσίας και βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τα μυθικά πλέον Harrods. Το «Nammos» του Λονδίνου αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Σεπτέμβριο του 2022, καθώς στην προκειμένη περίπτωση οι διαδικασίες τρέχουν πιο γρήγορα σε σχέση με το πρότζεκτ των Καννών.
Η σουίτα των 39.000 ευρώ
Το αριστοκρατικό «Le Majestic», πάνω στην περίφημη Κρουαζέτ, συμφώνησε με το «Nammos» να του παραχωρηθεί η παραλία μπροστά από το ξενοδοχείο και να δημιουργηθεί εστιατόριο και μπαρ στα πρότυπα της Μυκόνου. Πρόκειται για την ίδια επιτυχημένη συνταγή που εφαρμόστηκε και στο Ντουμπάι, όπου το «Nammos» θεωρείται πλέον ο πρωταθλητής στα ημερήσια κουβέρ με 800 την ημέρα, τη στιγμή που το παγκοσμίου φήμης «Zuma» μετά βίας φτάνει τα 400 κουβέρ τη μέρα.
Τα συμβόλαια υπεγράφησαν πριν από μερικές ημέρες και η παρουσία του «Nammos» στην παραλία του «Le Majestic» θεωρείται δεδομένη.
Μοναδικό εμπόδιο, η COVID-19, που έχει πάει πίσω τις εργασίες ανακαίνισης σε νευραλγικούς χώρους του ξενοδοχείου, αν και την τελευταία εβδομάδα παρατηρείται κινητικότητα, με τα συνεργεία να έχουν μπει στο εσωτερικό γκρεμίζοντας ό,τι αναχρονιστικό και περιττό υπήρχε και δεν θα μπορούσε να συμβαδίσει με τη νέα πραγματικότητα. Η πισίνα πρόκειται να κατασκευαστεί από την αρχή, ενώ ριζική ανακαίνιση θα υποστεί και ένα από τα εστιατόριά του. Η πλαζ αναμορφώνεται πλήρως, όπως ορίζουν τα αρχιτεκτονικά σχέδια που παρέδωσαν οι συνιδιοκτήτες του «Nammos», Ζαννής Φραντζέσκος και Σάμι Ιμπραήμ, με τις πιο συγκρατημένες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για έναρξη λειτουργίας της ελληνικής επιχείρησης το καλοκαίρι του 2023, ίσως και νωρίτερα - αν το ευνοήσουν οι συνθήκες της πανδημίας.
Το «Nammos» στις Κάννες θα είναι ανοικτό 8 μήνες τον χρόνο και θα στελεχωθεί με προσωπικό από την Ελλάδα, επί το πλείστον με σερβιτόρους που θα έχουν ήδη εκπαιδευτεί τουλάχιστον ένα καλοκαίρι στην «πολεμική ζώνη» της Ψαρούς, όπως συνέβη και στα δύο άλλα παραρτήματα της μυκονιάτικης επιχείρησης -στην Κουρσεβέλ και στο Ντουμπάι- με απόλυτη επιτυχία, καθώς οι δικοί μας έδειξαν πώς γίνεται το σωστό σέρβις... σε ταχύτητες 5G.
Το concept της παραλίας θα είναι αντίστοιχο με εκείνο της Μυκόνου και του Ντουμπάι, όπου δεσπόζουν οι πανάκριβες ξαπλώστρες Riviera Sunbed, κατασκευασμένες από μαόνι και ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και οι οποίες κοστίζουν 2.800 ευρώ έκαστη, δίχως το αναπαυτικό στρώμα Loro Piana των 1.000 ευρώ και την ομπρέλα της φίρμας Tuuci από το Μαϊάμι των 1.200 ευρώ.
Σημειώνεται ότι μαζί με το «Nammos», οι Κάννες ετοιμάζονται να υποδεχθούν και το «Zuma» αλλά και το διεθνούς φήμης κρεατάδικο του Τούρκου χασάπη, Νουσρέτ Γκιοκτσέ (Salt Bae), ο οποίος δήλωσε πρόθυμος να πρωτοστατήσει στο επαναλανσάρισμα των Καννών, συμβάλλοντας στην επιστροφή των jet setters.
Προτού όμως μπει η πρώτη μυκονιάτικη ξαπλώστρα στην άμμο της Κρουαζέτ, το «Nammos» θα έχει προλάβει να κάνει δυναμικό μπάσιμο και στην αγορά του Λονδίνου και πιο συγκεκριμένα στο αριστοκρατικό Knightsbridge. Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΘΕΜΑτος», οι ιδιοκτήτες της ελληνικής επιχείρησης συμφώνησαν να αναλάβουν ένα από τα πιο ιστορικά εστιατόρια της περιοχής, το ιταλικό «Montpeliano» που μετρά ήδη 40 χρόνια παρουσίας και βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τα μυθικά πλέον Harrods. Το «Nammos» του Λονδίνου αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Σεπτέμβριο του 2022, καθώς στην προκειμένη περίπτωση οι διαδικασίες τρέχουν πιο γρήγορα σε σχέση με το πρότζεκτ των Καννών.
Η σουίτα των 39.000 ευρώ
Οι εποχές πέρασαν, κάποιοι αστέρες ξεθώριασαν, άλλοι αναδύθηκαν, όμως το «Majestic» παρέμεινε πιστό στο ραντεβού με τους διάσημους καλλιτέχνες, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με τον κινηματογράφο και την προσέλκυση καταξιωμένων προσωπικοτήτων διεθνούς εμβέλειας, φιλοξενώντας κάθε Μάιο τις τελετές έναρξης και λήξης του Φεστιβάλ των Καννών αλλά και τα μυθικά πάρτυ που έγραψαν ιστορία στην προ COVID εποχή.
Από την πιο ακριβή σουίτα του, με κόστος 39.000 ευρώ τη βραδιά, μέχρι τις 2.000 φωτογραφίες διάσημων πελατών του αναρτημένες σε περίοπτα σημεία του ξενοδοχείου, το «Majestic», συνώνυμο του κύρους και της πολυτέλειας, επιτυγχάνει εδώ και δεκαετίες συμπόρευση με τις υψηλών προδιαγραφών παροχές, προσφέροντας πανδαισία κοινωνικών και καλλιτεχνικών δρώμενων.
Σε πείσμα κάθε λογής κρίσεων που απασχολούν τον πλανήτη, το εμβληματικό αυτό ξενοδοχείο συνεχίζει απτόητο να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Ξεκλειδώνει μια πραγματικότητα απαράμιλλης ομορφιάς, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει διάπλατα τις πύλες της έβδομης τέχνης και την ίδια στιγμή δημιουργεί νέα μονοπάτια ακόμη και στον χώρο της μόδας.
Σε σουίτα του «Majestic» ο οίκος μόδας Chanel εκθέτει την εντυπωσιακή και πανάκριβη γκαρνταρόμπα του, προσφέροντας ενδυματολογικές επιλογές και νέες δημιουργίες στους ηθοποιούς που θα πατήσουν το κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών, ενώ σε άλλο όροφο του ξενοδοχείου, ο οίκος Dior προσφέρει υπηρεσίες καλλωπισμού στις προσωπικότητες διεθνούς εμβέλειας κατά την περίοδο της κινηματογραφικής τελετής. Οι πιο τυχεροί έχουν δει με τα μάτια τους το άλλοτε πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο στον κόσμο με τα ατελείωτα πόδια και το εκρηκτικό μπούστο, την Εύα Χερτζίκοβα, να κόβει βόλτες στα σαλόνια και στην πισίνα του προκαλώντας μικρά εμφράγματα στο πέρασμά της.
Oλα αυτά που βλέπεις να συμβαίνουν γύρω σου και εντυπωσιάζουν τους κοινούς θνητούς δεν είναι παρά μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα για τα αστέρια της έβδομης τέχνης και τους τυχερούς προσκεκλημένους. Οι υπηρεσίες που προσφέρει, η φήμη και η συνολικότερη λάμψη του θεσμού των βραβείων έχουν προσδώσει εδώ και πολλά χρόνια μια κινηματογραφικών διάσταση στο ξενοδοχείο. Το ύφος του, εξάλλου, δένει απόλυτα με τις απαιτήσεις των επίτιμων καλεσμένων. Η σπουδαία Ιταλίδα ηθοποιός Σοφία Λόρεν, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο Μάθιου ΜακΚόναχι, η Σαρλότ Γκενσμπούρ, η Σοφία Κόπολα, η Λεά Σεϊντού, η Αντέλ Εξαρχόπουλος, η Ούμα Θέρμαν και η Λάιζα Μινέλι είναι μερικά μόνο από τα ονόματα που φιλοξενήθηκαν σε κάποια από τις 92 σουίτες του, το μέγεθος των οποίων κυμαίνεται από 450 τ.μ η μικρότερη μέχρι 650 τ.μ. η μεγαλύτερη.
Το «Hotel Barrière Le Majestic Cannes» βρίσκεται στην καρδιά της πόλης των Καννών, στην περίφημη Κρουαζέτ. Αξιοσημείωτη είναι και η διαδρομή του στον χώρο της εστίασης, καθώς το ξενοδοχείο χτίστηκε το 1926 και από τα υψηλής γαστρονομίας εστιατόρια του παρέλασαν μερικοί από τους καλύτερους σεφ σε παγκόσμιο επίπεδο. Το διαμαντάκι των Καννών, που ανήκει στον όμιλο Lucien Barrière, ο οποίος δραστηριοποιείται στη γαλλική ξενοδοχειακή βιομηχανία πολυτελείας, καταφέρνει και συνδυάζει με αφοπλιστική μοναδικότητα, την παράδοση με τις ανάγκες του νεωτερισμού. Διατηρεί, δηλαδή, το στοιχείο της παράδοσης σε ορισμένους χώρους του, οι εξελιγμένες όμως υπηρεσίες που παρέχει αποδεικνύουν την επιτυχημένη προσαρμοστικότητα σε κάθε είδους υψηλές απαιτήσεις. Ισως γι’ αυτό να αποφασίστηκε από τη διεύθυνση του ομίλου η συνεργασία του με την κορυφαία ελληνική επιχείρηση εστίασης, το «Nammos».
Για την ιστορία, το ξενοδοχείο δημιουργήθηκε ύστερα από τη συγχώνευση του οικοπέδου του πρώην ξενοδοχείου «Beau-Rivage» και δύο άλλων γειτονικών επαύλεων. Η κατασκευή ξεκίνησε το 1923, υπό την καθοδήγηση του Γάλλου αρχιτέκτονα Τεό Πετί, ο οποίος δημιούργησε σε ύφος αρ ντεκό, που παραμένει ζωντανό και δημοφιλές ακόμη και σήμερα, μέσα από το βελούδο, τα ασπρόμαυρα μοτίβα και τα γεωμετρικά σχήματα. Το ξενοδοχείο παραδόθηκε έτοιμο το 1926, δηλαδή οι εργασίες κατασκευής του διήρκεσαν τρία χρόνια.
Η επέκτασή του συντελέστηκε το 1928 υπό το άγρυπνο βλέμμα των αρχιτεκτόνων Σαρλ Νικόντ και Εμίλ Μολινί, ενώ οι εσωτερικοί χώροι επαναδιακοσμήθηκαν από τον Μορίς Ντεμπενεντετί. Περίπου τρεις δεκαετίες αργότερα, το 1965, προστέθηκαν δύο ακόμη όροφοι και το 1990 επανακατασκευάστηκαν οι προσόψεις, και πάλι σε ύφος αρ ντεκό. H εντυπωσιακή όψη του κτιρίου συνοδεύεται από ένα πλούτο ιστορικό διασημοτήτων που πέρασαν από το ξενοδοχείο. Σημειώνεται ότι στην πλαζ του «Majestic» διοργανώθηκε το 1995 το πάρτυ της ταινίας «Το βλέμμα του Οδυσσέα», του αείμνηστου σπουδαίου Ελληνα σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου.
Στο ξενοδοχείο, που βρίσκεται λίγα μόλις βήματα μακριά από το Palais des Festivals και διαθέτει 349 δωμάτια, αυτό που κερδίζει τον επισκέπτη είναι αδιαμφισβήτητα η πανοραμική θέα στη Γαλλική Ριβιέρα, με τους επισκέπτες να απολαμβάνουν τα γαλάζια νερά της Μεσογείου. Κατά την περίοδο του Φεστιβάλ των Καννών τα ημερήσια έξοδα του ξενοδοχείου ξεπερνούν τα 300.000 ευρώ, με το προσωπικό να αυξάνεται από τα 350 στα 700 άτομα, ενώ τα γεύματα που παρασκευάζονται ανέρχονται σε 25.000 και τα κρασιά που διατίθενται φτάνουν επίσης τα 25.000, τα μισά εκ των οποίων αφορούν σε πανάκριβες σαμπάνιες. Καταναλώνονται δύο τόνοι αστακοί και προσφέρονται 8.000 φρέσκα τριαντάφυλλα. Εντός του ξενοδοχείου βρίσκεται και μια από τις πιο διάσημες παριζιάνικες μπρασερί, το «Fouquet’s», που προσελκύει πλήθος διασήμων.
Από την πιο ακριβή σουίτα του, με κόστος 39.000 ευρώ τη βραδιά, μέχρι τις 2.000 φωτογραφίες διάσημων πελατών του αναρτημένες σε περίοπτα σημεία του ξενοδοχείου, το «Majestic», συνώνυμο του κύρους και της πολυτέλειας, επιτυγχάνει εδώ και δεκαετίες συμπόρευση με τις υψηλών προδιαγραφών παροχές, προσφέροντας πανδαισία κοινωνικών και καλλιτεχνικών δρώμενων.
Σε πείσμα κάθε λογής κρίσεων που απασχολούν τον πλανήτη, το εμβληματικό αυτό ξενοδοχείο συνεχίζει απτόητο να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Ξεκλειδώνει μια πραγματικότητα απαράμιλλης ομορφιάς, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει διάπλατα τις πύλες της έβδομης τέχνης και την ίδια στιγμή δημιουργεί νέα μονοπάτια ακόμη και στον χώρο της μόδας.
Σε σουίτα του «Majestic» ο οίκος μόδας Chanel εκθέτει την εντυπωσιακή και πανάκριβη γκαρνταρόμπα του, προσφέροντας ενδυματολογικές επιλογές και νέες δημιουργίες στους ηθοποιούς που θα πατήσουν το κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών, ενώ σε άλλο όροφο του ξενοδοχείου, ο οίκος Dior προσφέρει υπηρεσίες καλλωπισμού στις προσωπικότητες διεθνούς εμβέλειας κατά την περίοδο της κινηματογραφικής τελετής. Οι πιο τυχεροί έχουν δει με τα μάτια τους το άλλοτε πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο στον κόσμο με τα ατελείωτα πόδια και το εκρηκτικό μπούστο, την Εύα Χερτζίκοβα, να κόβει βόλτες στα σαλόνια και στην πισίνα του προκαλώντας μικρά εμφράγματα στο πέρασμά της.
Oλα αυτά που βλέπεις να συμβαίνουν γύρω σου και εντυπωσιάζουν τους κοινούς θνητούς δεν είναι παρά μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα για τα αστέρια της έβδομης τέχνης και τους τυχερούς προσκεκλημένους. Οι υπηρεσίες που προσφέρει, η φήμη και η συνολικότερη λάμψη του θεσμού των βραβείων έχουν προσδώσει εδώ και πολλά χρόνια μια κινηματογραφικών διάσταση στο ξενοδοχείο. Το ύφος του, εξάλλου, δένει απόλυτα με τις απαιτήσεις των επίτιμων καλεσμένων. Η σπουδαία Ιταλίδα ηθοποιός Σοφία Λόρεν, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο Μάθιου ΜακΚόναχι, η Σαρλότ Γκενσμπούρ, η Σοφία Κόπολα, η Λεά Σεϊντού, η Αντέλ Εξαρχόπουλος, η Ούμα Θέρμαν και η Λάιζα Μινέλι είναι μερικά μόνο από τα ονόματα που φιλοξενήθηκαν σε κάποια από τις 92 σουίτες του, το μέγεθος των οποίων κυμαίνεται από 450 τ.μ η μικρότερη μέχρι 650 τ.μ. η μεγαλύτερη.
Το «Hotel Barrière Le Majestic Cannes» βρίσκεται στην καρδιά της πόλης των Καννών, στην περίφημη Κρουαζέτ. Αξιοσημείωτη είναι και η διαδρομή του στον χώρο της εστίασης, καθώς το ξενοδοχείο χτίστηκε το 1926 και από τα υψηλής γαστρονομίας εστιατόρια του παρέλασαν μερικοί από τους καλύτερους σεφ σε παγκόσμιο επίπεδο. Το διαμαντάκι των Καννών, που ανήκει στον όμιλο Lucien Barrière, ο οποίος δραστηριοποιείται στη γαλλική ξενοδοχειακή βιομηχανία πολυτελείας, καταφέρνει και συνδυάζει με αφοπλιστική μοναδικότητα, την παράδοση με τις ανάγκες του νεωτερισμού. Διατηρεί, δηλαδή, το στοιχείο της παράδοσης σε ορισμένους χώρους του, οι εξελιγμένες όμως υπηρεσίες που παρέχει αποδεικνύουν την επιτυχημένη προσαρμοστικότητα σε κάθε είδους υψηλές απαιτήσεις. Ισως γι’ αυτό να αποφασίστηκε από τη διεύθυνση του ομίλου η συνεργασία του με την κορυφαία ελληνική επιχείρηση εστίασης, το «Nammos».
Για την ιστορία, το ξενοδοχείο δημιουργήθηκε ύστερα από τη συγχώνευση του οικοπέδου του πρώην ξενοδοχείου «Beau-Rivage» και δύο άλλων γειτονικών επαύλεων. Η κατασκευή ξεκίνησε το 1923, υπό την καθοδήγηση του Γάλλου αρχιτέκτονα Τεό Πετί, ο οποίος δημιούργησε σε ύφος αρ ντεκό, που παραμένει ζωντανό και δημοφιλές ακόμη και σήμερα, μέσα από το βελούδο, τα ασπρόμαυρα μοτίβα και τα γεωμετρικά σχήματα. Το ξενοδοχείο παραδόθηκε έτοιμο το 1926, δηλαδή οι εργασίες κατασκευής του διήρκεσαν τρία χρόνια.
Η επέκτασή του συντελέστηκε το 1928 υπό το άγρυπνο βλέμμα των αρχιτεκτόνων Σαρλ Νικόντ και Εμίλ Μολινί, ενώ οι εσωτερικοί χώροι επαναδιακοσμήθηκαν από τον Μορίς Ντεμπενεντετί. Περίπου τρεις δεκαετίες αργότερα, το 1965, προστέθηκαν δύο ακόμη όροφοι και το 1990 επανακατασκευάστηκαν οι προσόψεις, και πάλι σε ύφος αρ ντεκό. H εντυπωσιακή όψη του κτιρίου συνοδεύεται από ένα πλούτο ιστορικό διασημοτήτων που πέρασαν από το ξενοδοχείο. Σημειώνεται ότι στην πλαζ του «Majestic» διοργανώθηκε το 1995 το πάρτυ της ταινίας «Το βλέμμα του Οδυσσέα», του αείμνηστου σπουδαίου Ελληνα σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου.
Στο ξενοδοχείο, που βρίσκεται λίγα μόλις βήματα μακριά από το Palais des Festivals και διαθέτει 349 δωμάτια, αυτό που κερδίζει τον επισκέπτη είναι αδιαμφισβήτητα η πανοραμική θέα στη Γαλλική Ριβιέρα, με τους επισκέπτες να απολαμβάνουν τα γαλάζια νερά της Μεσογείου. Κατά την περίοδο του Φεστιβάλ των Καννών τα ημερήσια έξοδα του ξενοδοχείου ξεπερνούν τα 300.000 ευρώ, με το προσωπικό να αυξάνεται από τα 350 στα 700 άτομα, ενώ τα γεύματα που παρασκευάζονται ανέρχονται σε 25.000 και τα κρασιά που διατίθενται φτάνουν επίσης τα 25.000, τα μισά εκ των οποίων αφορούν σε πανάκριβες σαμπάνιες. Καταναλώνονται δύο τόνοι αστακοί και προσφέρονται 8.000 φρέσκα τριαντάφυλλα. Εντός του ξενοδοχείου βρίσκεται και μια από τις πιο διάσημες παριζιάνικες μπρασερί, το «Fouquet’s», που προσελκύει πλήθος διασήμων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα