
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Sponsored Content
Μοντέλο, παρουσιαστής, entrepreneur, δημιουργός ρούχων, easy rider είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά του Γιώργου Καράβα.
Ο πρωταγωνιστής της ολοκαίνουργιας καμπάνιας του gloTM
που έχει τίτλο &more και υποστηρίζεται από το gloTM, είναι ένας δημιουργικός και επιτυχημένος επαγγελματίας. Παράλληλα, είναι ένας πολυπράγμων άνθρωπος με δυναμικό χαρακτήρα, ένα ανήσυχο πνεύμα που ψάχνει, βρίσκει και επιδιώκει συνεχώς το κάτι παραπάνω στη ζωή και στην καριέρα του.
Πέρα από τον ορίζοντα
Mόδα, design, τηλεόραση, μηχανές, ταξίδια, επιχειρήσεις, όλα κομμάτια του ίδιου παζλ, δηλαδή της καθημερινότητας του Γιώργου Καράβα, που μέσα από την προσωπική του ιστορία ζωής και καριέρας παρουσιάζονται σε ένα ευφάνταστο διαφημιστικό σποτ. Σε ένα βίντεο υψηλής αισθητικής και κινηματογραφικών προδιαγραφών εμφανίζονται όλες τις πτυχές του πρωταγωνιστή. Κάτω από τα λαμπερά φώτα της πασαρέλας, μέσα στους ρυθμούς του στούντιο, στις διαδρομές με την αγαπημένη του μηχανή. Πάντα και παντού, τολμάει να ρισκάρει, ανεβάζει την αδρεναλίνη, δοκιμάζει και δοκιμάζεται, χωρίς όρια και περιορισμούς προσκαλώντας μας σε έναν κόσμο ατελείωτων επιλογών που δεν χρειάζεται να χαρακτηρίσουμε τον εαυτό μας με μία μόνο λέξη.