Στην οθόνη Netflix και ERTflix, «texting» με Facebook Messenger και Viber
Τι αποκαλύπτει η πανελλαδική έρευνα καταναλωτών της ΕΕΤΤ για τη χρήση over the top διαδικτυακών υπηρεσιών (OTTs)
Αποκαλυπτική για τη διείσδυση και χρήση των επιφυών υπηρεσιών (Οver Τhe Τop – ΟΤΤs) στην Ελλάδα είναι η πανελλαδική έρευνα καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε από τη Metron Analysis για λογαριασμό της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Οι over the top υπηρεσίες (θέαση τηλεοπτικού περιεχόμενου, γραπτά μηνύματα, κλήσεις) που προσφέρονται μέσω διαδικτύου, χωρίς συμβόλαιο, αποκωδικοποιητές και ανεξαρτήτως παρόχου έχουν γνωρίσει εδώ και αρκετά χρόνια εκρηκτική ανάπτυξη, προκαλώντας και τον αντίστοιχο “πονοκέφαλο” τους παραδοσιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους που τις περισσότερες φορές είναι αυτοί που “επωμίζονται” το βάρος μεγάλων επενδύσεων σε υποδομές, αγορά φάσματος, καταβολή τελών, τρίτων φόρων κ.λπ.
Στην Ελλάδα, όπως και διεθνώς, χρησιμοποιούνται πλέον ευρύτατα από τους καταναλωτές και, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Metron Analysis για την ΕΕΤΤ (πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα Δεκεμβρίου 2020 – Φεβρουαρίου 2021, σε δύο φάσεις: τηλεφωνικά σε δείγμα 2.000 ατόμων και με online συνεντεύξεις σε δείγμα 994 ατόμων), από όσους έχουν προσωπική πρόσβαση στο internet (8 στους 10 ερωτηθέντες), οι 9 στους 10 (94%) είναι χρήστες οποιασδήποτε ΟΤΤ υπηρεσίας.
Σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση που διοργάνωσε η Κωτσόβολος οι αθλητές από τις δύο αποστολές μίλησαν για τους αγώνες της ζωής τους, δίνοντας έμπνευση, ελπίδα και αισιοδοξία.
Στα 23 της χρόνια η σκοπεύτρια από τα Χανιά αγωνίζεται στους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες της καριέρας της. Και μπορεί, όπως παραδέχεται να έχει άγχος, αλλά στο τέλος κερδίζει η ακόμα μεγαλύτερη προσμονή της για τη μεγαλύτερη έως σήμερα αθλητική πρόκληση της ζωής της.