Μένιος Φουρθιώτης: O βασιλιάς της trash tv στο «κλουβί»
Μένιος Φουρθιώτης: O βασιλιάς της trash tv στο «κλουβί»
Ο βίος και η πολιτεία του τηλεπαρουσιαστή που ενσάρκωσε στον απόλυτο βαθμό το «ό,τι δηλώσεις είσαι» - Από στυλοβάτης του trash έγινε μέσα σε μια δεκαετία παραγοντίσκος της δημόσιας ζωής και πλέον κατηγορείται για σωρεία αδικημάτων
Η εβδομάδα που περνάμε δεν είναι μια καλή εβδομάδα για τον Μένιο Φουρθιώτη. Μετά το θέμα που προέκυψε με την πολυμελή ομάδα αστυνομικών που τον φρουρούσαν, καθώς και τις πλαστές ταυτότητες της ΕΣΗΕΑ που φέρεται να έχει καταθέσει ο Μένιος Φουρθιώτης σε υπουργεία και φορείς και τις επακόλουθες έρευνες από την οικονομική εισαγγελία, ο παρουσιαστής συνελήφθη για την επίθεση-φάρσα με τα καλάσνικοφ στο σπίτι του και εδώ και λίγες ώρες είναι υπόλογος για σωρεία αδικημάτων.
Γιατί και το «έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται»... Η τηλεπερσόνα με τα στραμπουλιγμένα ελληνικά που επεσήμαινε, πιθανότατα, στον εαυτό του στον καθρέφτη του, πόσο άξιος και επιτυχημένος είναι ως τηλεπαρουσιαστής, δημοσιογράφος, διευθυντής προγράμματος, διευθυντής εμπορικής πολιτικής, διευθυντής μάρκετινγκ, CEO ραδιοφωνικού σταθμού, πιάστηκε στην φάκα που πήγε ο ίδιος να στήσει για να επαναφέρει την αστυνομική προστασία και κατέληξε σε κελί της ΓΑΔΑ. Έβαλε τα χεράκια του και έβγαλε τα ματάκια του... Πώς την πάτησε όμως έτσι; Η ρίζα της κακοτυχίας του θα πρέπει να αναζητηθεί στην αμετροέπεια του. Πίστευε πως οι σαχλαμάρες και ψευτομαγκιές που πουλούσε στην μικρή οθόνη μπορούσαν να σταθούν και στην πραγματική ζωή. Πως, δηλαδή, μπορούσε να κοροϊδέψει και να παίξει στα δάκτυλα έμπειρους αστυνομικούς, όπως το πολύχρωμο και αφελές τηλεοπτικό κοινό του. Το παραφουσκωμένο υπερεγώ του που τον είχει οδηγήσει αρχικά στην επιτυχία, ητάν αυτό που τελικά και τον κατέστρεψε.
Βέβαια, για να φτάσει ο Μένιος να θεωρεί εαυτόν το ελληνικό αντίστοιχο -τουλάχιστον- του συγχωρεμένου ιδρυτή του CNN Τεντ Τέρνερ και να λαμβάνει τις ανάλογες τιμές από τη σόουμπιζ της Ψωροκώσταινας χρειάστηκε να περάσει από Λαιστρυγόνες και Κύκλωπες. Και ως νούμερο δύο του Σπύρου Ρέβη θήτευσε, και το αντίστοιχο της Δέσποινας Μοιραράκη στην πώληση θωρακισμένων θυρών ασφαλείας πάλεψε να γίνει, και τον θεμέλιο λίθο -και κατόπιν την ταφόπλακα- στη βραχεία καριέρα της Τζούλιας Αλεξανδράτου ως πορνοστάρ έβαλε.
Σε μια χώρα με μνήμη πιο κοντή κι από το ύψος του, ο Μένιος Φουρθιώτης μπορούσε να είναι όσο χαμαιλέοντας ήθελε και να καμώνεται τον άνκορμαν, τον lifestyle aficionado, τον πλασιέ, το μεγαλοστέλεχος, τον παράγοντα της δημόσιας ζωής, τον συνομιλητή του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, εσχάτως τον εκκολαπτόμενο πολιτικό και διαχρονικά τον τιμητή των πάντων. Αναλόγως κατά πού φυσούσε ο άνεμος που άλλοτε παραφούσκωνε σαν κέικ με υπερβολική δόση μπέικιν πάουντερ, κι άλλοτε θώπευε σαν χάδι την πολυθρύλητη στα κοινωνικά δίκτυα και τους τηλεθεατές καρτουνίστικης κοπής κώμη του.
Μοντέρνος Σταχτοπούτος
Η ιστορία ζωής του Μένιου Φουρθιώτη θα μπορούσε να ακουστεί ακόμα και συγκινητική, σαν παραμύθι από εκείνα στα οποία ο ίδιος λέει ότι ακόμα επιμένει να πιστεύει. Κακά τα ψέματα. Ο Μένιος θα μπορούσε να ενσαρκώσει ιδανικά την εκδοχή μιας μοντέρνας αρσενικής Σταχτοπούτας που βρήκε το γοβάκι στη δημοσιότητα, στην προβολή, στον φλύαρο και συχνά τζάμπα μάγκικο και κενό περιεχομένου τηλεοπτικό λόγο. Αλλά να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το νήμα της ζωής του Φουρθιώτη, που σήμερα είναι πολιτογραφημένος μόνιμος κάτοικος Εκάλης και μάλιστα στα μέσα Φεβρουαρίου υπέβαλε μήνυση κατά παντός υπευθύνου του Δήμου Διονύσου για τον τριήμερο κατ’ οίκον αποκλεισμό του ελέω του χιονιά, ξεκίνησε να ξετυλίγεται στις γειτονιές του Περιστερίου. Γεννημένος στις 10 Σεπτεμβρίου του 1985, σημαδεύτηκε από νωρίς από μια κατά γενική ομολογία μεγάλη απώλεια. Ηταν μόλις 2 ετών όταν ο πατέρας του και ο θείος του σκοτώθηκαν σε δυστύχημα με τη μηχανή του πρώτου. Μάλιστα ο Φουρθιώτης λέει ότι βαφτίστηκε Μένανδρος εις ανάμνηση του θείου του.
Γιατί και το «έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται»... Η τηλεπερσόνα με τα στραμπουλιγμένα ελληνικά που επεσήμαινε, πιθανότατα, στον εαυτό του στον καθρέφτη του, πόσο άξιος και επιτυχημένος είναι ως τηλεπαρουσιαστής, δημοσιογράφος, διευθυντής προγράμματος, διευθυντής εμπορικής πολιτικής, διευθυντής μάρκετινγκ, CEO ραδιοφωνικού σταθμού, πιάστηκε στην φάκα που πήγε ο ίδιος να στήσει για να επαναφέρει την αστυνομική προστασία και κατέληξε σε κελί της ΓΑΔΑ. Έβαλε τα χεράκια του και έβγαλε τα ματάκια του... Πώς την πάτησε όμως έτσι; Η ρίζα της κακοτυχίας του θα πρέπει να αναζητηθεί στην αμετροέπεια του. Πίστευε πως οι σαχλαμάρες και ψευτομαγκιές που πουλούσε στην μικρή οθόνη μπορούσαν να σταθούν και στην πραγματική ζωή. Πως, δηλαδή, μπορούσε να κοροϊδέψει και να παίξει στα δάκτυλα έμπειρους αστυνομικούς, όπως το πολύχρωμο και αφελές τηλεοπτικό κοινό του. Το παραφουσκωμένο υπερεγώ του που τον είχει οδηγήσει αρχικά στην επιτυχία, ητάν αυτό που τελικά και τον κατέστρεψε.
Βέβαια, για να φτάσει ο Μένιος να θεωρεί εαυτόν το ελληνικό αντίστοιχο -τουλάχιστον- του συγχωρεμένου ιδρυτή του CNN Τεντ Τέρνερ και να λαμβάνει τις ανάλογες τιμές από τη σόουμπιζ της Ψωροκώσταινας χρειάστηκε να περάσει από Λαιστρυγόνες και Κύκλωπες. Και ως νούμερο δύο του Σπύρου Ρέβη θήτευσε, και το αντίστοιχο της Δέσποινας Μοιραράκη στην πώληση θωρακισμένων θυρών ασφαλείας πάλεψε να γίνει, και τον θεμέλιο λίθο -και κατόπιν την ταφόπλακα- στη βραχεία καριέρα της Τζούλιας Αλεξανδράτου ως πορνοστάρ έβαλε.
Σε μια χώρα με μνήμη πιο κοντή κι από το ύψος του, ο Μένιος Φουρθιώτης μπορούσε να είναι όσο χαμαιλέοντας ήθελε και να καμώνεται τον άνκορμαν, τον lifestyle aficionado, τον πλασιέ, το μεγαλοστέλεχος, τον παράγοντα της δημόσιας ζωής, τον συνομιλητή του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, εσχάτως τον εκκολαπτόμενο πολιτικό και διαχρονικά τον τιμητή των πάντων. Αναλόγως κατά πού φυσούσε ο άνεμος που άλλοτε παραφούσκωνε σαν κέικ με υπερβολική δόση μπέικιν πάουντερ, κι άλλοτε θώπευε σαν χάδι την πολυθρύλητη στα κοινωνικά δίκτυα και τους τηλεθεατές καρτουνίστικης κοπής κώμη του.
Μοντέρνος Σταχτοπούτος
Η ιστορία ζωής του Μένιου Φουρθιώτη θα μπορούσε να ακουστεί ακόμα και συγκινητική, σαν παραμύθι από εκείνα στα οποία ο ίδιος λέει ότι ακόμα επιμένει να πιστεύει. Κακά τα ψέματα. Ο Μένιος θα μπορούσε να ενσαρκώσει ιδανικά την εκδοχή μιας μοντέρνας αρσενικής Σταχτοπούτας που βρήκε το γοβάκι στη δημοσιότητα, στην προβολή, στον φλύαρο και συχνά τζάμπα μάγκικο και κενό περιεχομένου τηλεοπτικό λόγο. Αλλά να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το νήμα της ζωής του Φουρθιώτη, που σήμερα είναι πολιτογραφημένος μόνιμος κάτοικος Εκάλης και μάλιστα στα μέσα Φεβρουαρίου υπέβαλε μήνυση κατά παντός υπευθύνου του Δήμου Διονύσου για τον τριήμερο κατ’ οίκον αποκλεισμό του ελέω του χιονιά, ξεκίνησε να ξετυλίγεται στις γειτονιές του Περιστερίου. Γεννημένος στις 10 Σεπτεμβρίου του 1985, σημαδεύτηκε από νωρίς από μια κατά γενική ομολογία μεγάλη απώλεια. Ηταν μόλις 2 ετών όταν ο πατέρας του και ο θείος του σκοτώθηκαν σε δυστύχημα με τη μηχανή του πρώτου. Μάλιστα ο Φουρθιώτης λέει ότι βαφτίστηκε Μένανδρος εις ανάμνηση του θείου του.
Αν και σήμερα ο τηλεπαρουσιαστής μοιάζει να βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον κάθε φορά που προβάλλει τον τρυφηλό βίο του στα κοινωνικά δίκτυα, ποζάρει πλάι στην ιδιωτική πισίνα του και φωτογραφίζεται με επαρχιώτικο μαξιμαλισμό, ανερυθρίαστα αταίριαστο με τη μινιμαλιστική, όπως τουλάχιστον φαίνεται, κατοικία του, η αλήθεια είναι ότι γαλουχήθηκε μέσα στις δυσκολίες. Ακόμα και το σπίτι τους ήταν δανεικό, αφού μάνα και γιος φιλοξενούνταν από τη νονά του. Του ήταν τόσο αβάσταχτο να βλέπει τη μητέρα του, η οποία τον απέκτησε σε ηλικία μόλις 17 ετών, να αναμετράται καθημερινά με τη βιοπάλη, ώστε στα 11 χρόνια του αποφάσισε να πάρει τη ζωή στα χέρια του και να βγει στο μεροκάματο. Μεσολάβησαν τρία χρόνια ώσπου να υλοποιήσει τη δέσμευση απέναντι στον εαυτό του. Τι έκανε; Επιασε δουλειά σε τοπική εφημερίδα του Περιστερίου.
Ηταν σαν ο Κιμ να είχε πατήσει το κουμπί. Εν τω μεταξύ, είχε ξεκινήσει να μαθητεύει πλάι στον αμφιλεγόμενο μάνατζερ Σπύρο Ρέβη. Οι οιωνοί ήταν μαζί με τον Μένιο. Οχι λόγω προσόντων ή εξαιρετικού ταλέντου, μα γιατί την εποχή εκείνη όποιος μιλούσε και κυρίως όποιος δεν μιλούσε την ελληνική γλώσσα μπορούσε να τρυπώσει στα media και να διεκδικήσει καριέρα στην τηλεόραση. Βέβαια, όσοι τον συναναστρέφονταν τότε ούτε που μπορούσαν να υποψιαστούν πως ο ευτραφής έφηβος που κρατούσε το βλέμμα και την μπάλα χαμηλά θα διεκδικούσε στο όχι πολύ μακρινό μέλλον δάφνες και επιρροή μεγαλοπαράγοντα και με περίσσευμα ναπολεοντισμού θα φιλοξενούσε στις εκπομπές του αφιερώματα στον ίδιο του τον εαυτό.
Από «ρεπόρτερ», τηλεπλασιέ
Ο Μένιος ήταν, κατά τη γνώμη του και μόνο, φτιαγμένος από τη στόφα που γίνονται οι σταρ. Παρότι δούλεψε με αυταπάρνηση καμικάζι του ρεπορτάζ, αναλαμβάνοντας τις πιο δύσκολες και επικίνδυνες αποστολές στο μέτωπο της ντόπιας σόουμπιζ, οι Σειρήνες του γυαλιού τον καλούσαν και εκείνος δεν μπορούσε να αντισταθεί.
Το ψώνιο το είχε ή τουλάχιστον αυτό μαρτυρά η απόφασή του να μεταπηδήσει από τη δημοσιογραφική ομάδα μιας -έστω gossip εκπομπής- στον ρόλο του τηλεπλασιέ. Σημασία δεν είχε τι έκανε, αλλά ότι το πρόσωπό του γέμιζε -και με το παραπάνω- τη μικρή οθόνη. Πρωί, μεσημέρι και βράδυ. Μέχρι πρόσφατα το έλεγε με καμάρι ότι πουλούσε νυχθημερόν θωρακισμένες πόρτες από τηλεοράσεως επτά ημέρες την εβδομάδα, ενώ τόνιζε ότι οι πόρτες πωλούνταν σαν ζεστά κουλούρια Θεσσαλονίκης: 1.000 με 1.200 κομμάτια τη βδομάδα. Στο υβρίδιο εκπομπής που επινόησε ο Μένιος για τον εαυτό του, δίπλα στο τηλεμάρκετινγκ χωρούσε και η πιο στρεβλή εκδοχή του lifestyle. Τελικά, ο Φουρθιώτης ξεκλείδωσε και την πόρτα της πλατιάς αναγνωρισιμότητας με πολιορκητικό κριό την Τζούλια Αλεξανδράτου και το διαβόητο πια sex tape της.
Εν τω μεταξύ, είχε γίνει ένας άλλος. Τα μαλλιά του από κατάξανθα σχολής Μενεγάκη είχαν επιστρέψει στο φυσικό τους χρώμα, το στυλ του είχε γίνει πιο φανταιζί, κάτι που δεν σημαίνει απαραιτήτως καλύτερο, τα τζόκεϊ καπέλα που σε άλλους μοιάζουν με ντισκομπάλες και σε άλλους ωσάν φωτοβολταϊκά πάνελ, είχαν γίνει ο καλύτερος φίλος του. Βέβαια, το πιο εντυπωσιακό πάνω του ήταν η απώλεια βάρους. Ο ίδιος έχει πει πως υπέφερε για καιρό από βουλιμικά επεισόδια, ενώ οι υποτροπές της ασθένειας τον ταλαιπωρούν μέχρι σήμερα. Από 150 κιλά είχε φτάσει να ζυγίζει 43. Με την Τζούλια Αλεξανδράτου γνωρίστηκαν το 2006 στο περιθώριο των Καλλιστείων του ΑΝΤ1. Με την αναπληρωματική Σταρ Ελλάς, τίτλος σχεδόν ατιμωτικός για την Αλεξανδράτου που είχε μπει στην κούρσα με αέρα φαβορί, άρχισαν να σφυρηλατούν τη φιλία τους από εκείνη τη νύχτα.
Τρία χρόνια αργότερα, ξεκίνησε και η θυελλώδης επαγγελματική διαδρομή τους. Εκείνος διαδεχόταν τον Ηλία Ψηνάκη στη θέση του μάνατζερ της καλλονής εστεμμένης, εκείνη αναμετριόταν με τη δόξα της Εμμανουέλας ως νέα μούσα της εγχώριας βιοτεχνίας πορνογραφικών ταινιών. Η συνεργασία τους κράτησε για τρία χρόνια. Ηταν αρκετά ώστε ο Μένιος να γίνει σάρκα από τη σάρκα του τηλεοπτικού περιθωρίου -σ’ αυτό συνετέλεσαν οι ομηρικοί, αγοραίου επιπέδου καβγάδες του με τον Γιάννη Γαλάτη, την Ελένη Λουκά, τον Αλέξανδρο Πετρίδη, τον Κώστα Πρέκα, τη Σάσα Μπάστα, την Αντζελα Δημητρίου-, αλλά και να απασχολήσει τη Βουλή των Ελλήνων. Ως γνήσιοι σταρ από τα καλάθια, τον Απρίλιο του 2010, τρεις ημέρες πριν από την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ, ο Φουρθιώτης και η Αλεξανδράτου έφτασαν έξω από το Κοινοβούλιο πεζή. Ζήτησαν ακρόαση από τον τότε πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο, αφού την πορνοταινία της Τζούλιας είχαν πιάσει στο στόμα τους οι τότε βουλευτές Γιώργος Καρατζαφέρης και Δημήτρης Παπαδημούλης. Το αίτημά τους έγινε δεκτό.
Ο Μένιος και η Τζούλια πέρασαν το κατώφλι του Κοινοβουλίου, αν και κάπως δυσκολεύτηκαν αφού δεν ήξεραν από πού να μπουν. Η φιλία και η συνεργασία που έχτισαν με μπόλικες αρπαχτές στην ελληνική περιφέρεια και άφθονη πρόκληση για πρόκληση έληξαν άδοξα το 2012 και με την Αλεξανδράτου ελαφρύτερη κατά 200.000 ευρώ. Εκείνη κατηγορεί τον Φουρθιώτη ότι τα άρπαξε από το χρηματοκιβώτιο του σπιτιού της. Η δικαστική τους διαμάχη δεν έχει ακόμα τελεσιδικήσει. Προίκα του Μένιου από την περίοδο της Τζούλιας είναι ακόμα η ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών με αναστολή για δύο υπολογιστές αξίας 3.000 ευρώ που πήρε από κατάστημα ηλεκτρικών ειδών, αλλά δεν πλήρωσε ποτέ. Πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται εύλογα πώς ο Φουρθιώτης καταφέρνει να συντηρεί ένα καταπώς φαίνεται δαπανηρό lifestyle.
Η οικία που προβάλλει στα social media ακτινοβολεί πολυτέλεια, ο ίδιος μετακινείται με πανάκριβο υβριδικό όχημα, η εικόνα του μαρτυρά κοντολογίς πως λεφτά υπάρχουν. Η απάντηση βρίσκεται στην περίοδο που αναλάμβανε να διαχειριστεί την εφήμερη φήμη κάθε λογής παρατράγουδου που η trash TV παρήγαγε διαρροϊκά. Από τη Βέρα Λάμπρου μέχρι τον Γιώργο Ταμπάκη και τον Κάτμαν, η πελατεία του νεαρού μάνατζερ μετριόταν σε ντουζίνες. Οι γνωρίζοντες λένε ότι μερικές μόνο λιτανείες αυτών των απίθανων τύπων στα κλαμπ της ελληνικής επαρχίας μπορούσαν να αποφέρουν στους ίδιους μα και στον Μένιο μερικές χιλιάδες ευρώ. Εύκολα, άκοπα και ανέξοδα.
Ο Μένιος (σχεδόν) καναλάρχης
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2014, ο Μένιος Φουρθιώτης βρισκόταν πια μια ανάσα από αυτό που ο Κοέλιο περιέγραψε ως προσωπικό μύθο. Μόλις την προηγούμενη ημέρα είχε γιορτάσει τα 29α γενέθλιά του. Ηταν πια τηλεπαρουσιαστής της δικής του εκπομπής, διευθυντής προγράμματος, διευθυντής εμπορικής πολιτικής, αλλά και διευθυντής μάρκετινγκ του EPSILON, του τηλεοπτικού σταθμού που εκείνη τη βραδιά γιόρταζε τον ένα χρόνο λειτουργίας του και είχε εγκαθιδρυθεί πια ως γραφείο επαγγελματικής αποκατάστασης αποσυνάγωγων από τα κατεστημένα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας τηλεστάρ.
Το πάρτυ στο Γκολφ της Γλυφάδας ήταν φαραωνικών διαστάσεων. Εξάλλου ο Μένιος, που ως άλλος βλαχοδήμαρχος έβλεπε τηλεπαρουσιαστές, celebrities, τραγουδιστές και κάθε λογής στάρλετ να κλίνουν το γόνυ μπροστά του, δεν θα καταδεχόταν τίποτα λιγότερο. Πολλοί περιγράφουν εκείνη τη νύχτα ως την πιο ευτυχισμένη της ζωής του. Ηταν τόσο ευδιάθετος και εύχαρις, ώστε, παρότι δεν πίνει ποτέ αλκοόλ, ενέδωσε σε μερικά ποτήρια κρασί. Αν μη τι άλλο, επρόκειτο για μια προσωπική του νίκη. Από αποτυχημένος μάνατζερ, όπως ανάγλυφα περιέγραψε η ελεύθερη πτώση της καριέρας της Τζούλιας Αλεξανδράτου, και περιθωριακή TV persona, ο Μένιος είχε μεταμορφωθεί πια σε υπολογίσιμο παίκτη του τηλεοπτικού παιχνιδιού ώσπου να πεις «Epsilon».
Η Ελεονώρα Μελέτη ήταν τότε το πιο λαμπερό πετράδι του τηλεοπτικού στέμματος του Φουρθιώτη. Το καραβάνι των πρώτης γραμμής τηλεπαρουσιαστών που θα μαγευόταν από το αόρατο έως τότε χάρισμα του Μένιου προσεχώς θα μεγάλωνε. Εκείνος θα βαρούσε το νταούλι κι αυτοί θα χόρευαν. Κόσμος και ντουνιάς στρατεύτηκε στις τάξεις ενός τηλεοπτικού στρατού με επικεφαλής τον Μένιο και σημαία τα προϊόντα που διέθετε προς τηλεπώληση: η Ναταλία Γερμανού, η Κατερίνα Καραβάτου, η Χριστίνα Λαμπίρη, η Αννίτα Πάνια, η Κατερίνα Καινούργιου.
Για την τελευταία έχει πει, προφανώς σε στιγμή που δεν μπορούσε να χαλιναγωγήσει την εγγενή μεγαλομανία του, ότι τον ικέτευε κλαμένη για εκπομπή. Στον κολοφώνα της εφήμερης, απ’ ό,τι δείχνει η ιστορία, δόξας του έφτασε το 2017. Ο παραγοντίσκος Μένιος είχε γίνει πια ακόμα και για τον τηλεοπτικό ανταγωνισμό μετρήσιμος αντίπαλος, ενώ για εκείνον υπήρχε πια χώρος και χρόνος στα μεγάλα τηλεοπτικά σαλόνια. Να λέμε αλήθειες. Ο Μένιος είχε πια καλεσμένο στην εκπομπή του, την οποία μάλλον τιμής ένεκεν στο παρελθόν του βάφτισε «Αποκαλυπτικά», σχεδόν όποιον ήθελε, ενώ τα τηλεοπτικά σχέδιά του είχαν υπερβεί πια κατά πολύ το μπόι του.
Ως εξπέρ στην πώληση μάλλον κακόγουστων προϊόντων που φέρουν παραλλαγμένα ονόματα διάσημων και βαρύτιμων brands σε τιμή «τ’ αφεντικό τρελάθηκε», αποφάσισε να μεταφέρει την τεχνογνωσία του και στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι. Την ώρα που το κοινό λυσσομανούσε με τον Ντάνο στο πρώτο «Survivor» του ΣΚΑΪ, εκείνος δημιούργησε ένα οιονεί αντίπαλον δέος στην Κουρούτα της Ηλείας. Το «Survival Secrets» ήταν το απόλυτο τηλεοπτικό Βατερλό. Σε φιάσκο κατέληξε και η εξελληνισμένη εκδοχή του «Star Academy», του reality talent show που για χρόνια παρουσίαζε στη γαλλική τηλεόραση ο Νίκος Αλιάγας.
Ξεκίνησε φιλόδοξα, όπως προϊδέαζε η συμμετοχή της Αννας Βίσση και κυρίως του Νίκου Καρβέλα στην κριτική επιτροπή, τελείωσε το ίδιο άδοξα με τον κύκλο ζωής της τσίχλας που ο sui generis συνθέτης εκσφενδόνισε προς διαγωνιζόμενη παίκτρια σε ένα από τα live. Τι σημασία είχε; Ο Μένιος Φουρθιώτης ήθελε πάση θυσία να είναι κεντρικός παρουσιαστής κι ας προκαλούσε συχνά συναισθήματα ετεροντροπής σε όσους τον παρακολουθούσαν. Εν τω μεταξύ η δράση του είχε απλωθεί και στα ερτζιανά. Το βιογραφικό του είχε αρκετά λευκά περιθώρια που γέμισαν με τον τίτλο του CEO του Party FM, στον οποίο θήτευσαν ως εκπομπάρχες, μεταξύ άλλων, η Ελεονώρα Μελέτη, ο Γιώργος Λιάγκας, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και ο Δημήτρης Παπανώτας, ενώ για βραχύ διάστημα διευθυντής προγράμματος είχε αναλάβει ο Θέμης Γεωργαντάς.
Μάλιστα, στο Facebook του ο τηλεπαρουσιαστής/τηλεπωλητής/παραγοντίσκος ενημερώνει πως τις επόμενες ημέρες ο σταθμός κάνει στροφή στην ενημέρωση, όπως άλλωστε και ο ίδιος πια. Οι κόποι του Φουρθιώτη έμοιαζαν να πηγαίνουν στράφι όταν το 2018 το EPSILON του Φίλιππου Βρυώνη πουλήθηκε στον Ιβάν Σαββίδη. Ο Μένιος που, όπως έχει πει σε ένα από τα αυτοαποθεωτικά ρεπορτάζ της αλλοτινής εκπομπής του, έκανε τιτάνια προσπάθεια για να μάθει πώς να τονίζει σωστά τις λέξεις, πώς κλίνονται τα ουσιαστικά και ποιος είναι ο αόριστος των ρημάτων, δεν είχε θέση στο νέο OPEN. Ε, και; Εκείνος συνέχισε κανονικά την εκπομπή του κάθε Σαββατοκύριακο μέχρι και το φθινόπωρο του 2018, όταν με δικαστική απόφαση λύθηκε η συνεργασία του με τον τηλεοπτικό σταθμό.
Μπορεί τα τελευταία δυόμισι χρόνια ο Φουρθιώτης να έχει αναγκαστεί να χωρέσει το παραφουσκωμένο τηλεοπτικό εγώ του στον τοπικής πια εμβέλειας τηλεοπτικό σταθμό EPSILON, όμως, παρά το περιορισμένο ακροατήριό του, δεν έχει παραδώσει τα όπλα του χαμαιλεοντισμού του. Στρατευμένος πια στο πολιτικό ρεπορτάζ, το οποίο αντιμετωπίζει με την αναπόδραστη επιδερμικότητά του, ο Φουρθιώτης είναι ο μόνος άνθρωπος στην ελληνική τηλεόραση που παρουσιάζει κάθε Σαββατοκύριακο τετράωρο δελτίο ειδήσεων, το οποίο διανθίζει με άφθονη τοποθέτηση προϊόντων.
Στα δύο ρεπορτάζ μία κρέμα νυκτός δώρο.
Σταθερά στο πλευρό του βρίσκοταν μέχρι δύο εβδομάδες πριν, η Νανά Παλαιτσάκη, η οποία τον συντρόφευε από την εποχή που εκείνος είχε επιλέξει για τον εαυτό του τον ρόλο του αρχιερέα της σόουμπιζ -τότε που διατράνωνε πως ούτε ο ίδιος δεν θα πήγαινε καλεσμένος στην εκπομπή του- και λέγεται ότι τον περιέβαλε με μητρική στοργή. Βέβαια, ο Μένιος θρυλείται πως δεν καταλαβαίνει από προσωπικές σχέσεις. Οι κοντινοί του άνθρωποι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού και βέβαια ο ίδιος δεν εμπιστεύεται κανέναν πλην του καθρέφτη του. Κι εδώ που τα λέμε, δεν έχει άδικο. Εκείνος τον έφτασε από περιθωριακή προσωπικότητα της trash TV μέσα σε κάτι περισσότερο από μια δεκαετία να καμώνεται τον παράγοντα της δημόσιας ζωής. Και κυρίως να πείθει γι’ αυτό κάποιους, παραμένοντας εντυπωσιακά, αν όχι εξοργιστικά, άθικτος. Φαίνεται, όμως, πως την τελευταία εβδομάδα η τύχη σταμάτησε να του χαμογελά. Οι πυροβολισμοί και ο εμπρηστικός μηχανισμός έξω από το σπίτι του ήταν τα λάθη που τον οδήγησαν στη ΓΑΔΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα από τις αναλύσεις τηλεφωνικών επικοινωνιών προκύπτει επαφή από το παρελθόν του παρουσιαστή με τους δύο ποινικούς που συνελλήφθησαν για τους πυροβολισμούς αλλά και της τοποθέτησης εμπρηστικού μηχανισμού έξω από το σπίτι του στον Διόνυσο. Βαρύ είναι το κατηγορητήριο που έχει σχηματιστεί σε βάρος του συλληφθέντος Μένιου Φουρθιώτη από τη Δίωξη Εκβιαστών της Ελληνικής Αστυνομίας. Η δικογραφία που έχει σχηματισθεί σε βάρος του Φουρθιώτη περιλαμβάνει τα αδικήματα της συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση από κοινού με τους άλλους δύο συλληφθέντες που θα οδηγηθούν μαζί του στην Εισαγγελία, της ηθικής αυτουργίας και συναυτουργίας σε εκρήξεις και της ηθικής αυτουργίας με βάση το νόμο περί όπλων.
Ειδήσεις σήμερα
Αρκουμανέας: Το 95% των θανάτων και των διασωληνωμένων είναι ανεμβολίαστοι
Αντίστροφη μέτρηση για την κατάργηση του SMS για μετακίνηση - Σήμερα ή την Παρασκευή οι ανακοινώσεις
Σήμερα η προκαταβολή για τις εκκρεμείς συντάξεις και το Δώρο Πάσχα
Ηταν σαν ο Κιμ να είχε πατήσει το κουμπί. Εν τω μεταξύ, είχε ξεκινήσει να μαθητεύει πλάι στον αμφιλεγόμενο μάνατζερ Σπύρο Ρέβη. Οι οιωνοί ήταν μαζί με τον Μένιο. Οχι λόγω προσόντων ή εξαιρετικού ταλέντου, μα γιατί την εποχή εκείνη όποιος μιλούσε και κυρίως όποιος δεν μιλούσε την ελληνική γλώσσα μπορούσε να τρυπώσει στα media και να διεκδικήσει καριέρα στην τηλεόραση. Βέβαια, όσοι τον συναναστρέφονταν τότε ούτε που μπορούσαν να υποψιαστούν πως ο ευτραφής έφηβος που κρατούσε το βλέμμα και την μπάλα χαμηλά θα διεκδικούσε στο όχι πολύ μακρινό μέλλον δάφνες και επιρροή μεγαλοπαράγοντα και με περίσσευμα ναπολεοντισμού θα φιλοξενούσε στις εκπομπές του αφιερώματα στον ίδιο του τον εαυτό.
Από «ρεπόρτερ», τηλεπλασιέ
Ο Μένιος ήταν, κατά τη γνώμη του και μόνο, φτιαγμένος από τη στόφα που γίνονται οι σταρ. Παρότι δούλεψε με αυταπάρνηση καμικάζι του ρεπορτάζ, αναλαμβάνοντας τις πιο δύσκολες και επικίνδυνες αποστολές στο μέτωπο της ντόπιας σόουμπιζ, οι Σειρήνες του γυαλιού τον καλούσαν και εκείνος δεν μπορούσε να αντισταθεί.
Το ψώνιο το είχε ή τουλάχιστον αυτό μαρτυρά η απόφασή του να μεταπηδήσει από τη δημοσιογραφική ομάδα μιας -έστω gossip εκπομπής- στον ρόλο του τηλεπλασιέ. Σημασία δεν είχε τι έκανε, αλλά ότι το πρόσωπό του γέμιζε -και με το παραπάνω- τη μικρή οθόνη. Πρωί, μεσημέρι και βράδυ. Μέχρι πρόσφατα το έλεγε με καμάρι ότι πουλούσε νυχθημερόν θωρακισμένες πόρτες από τηλεοράσεως επτά ημέρες την εβδομάδα, ενώ τόνιζε ότι οι πόρτες πωλούνταν σαν ζεστά κουλούρια Θεσσαλονίκης: 1.000 με 1.200 κομμάτια τη βδομάδα. Στο υβρίδιο εκπομπής που επινόησε ο Μένιος για τον εαυτό του, δίπλα στο τηλεμάρκετινγκ χωρούσε και η πιο στρεβλή εκδοχή του lifestyle. Τελικά, ο Φουρθιώτης ξεκλείδωσε και την πόρτα της πλατιάς αναγνωρισιμότητας με πολιορκητικό κριό την Τζούλια Αλεξανδράτου και το διαβόητο πια sex tape της.
Εν τω μεταξύ, είχε γίνει ένας άλλος. Τα μαλλιά του από κατάξανθα σχολής Μενεγάκη είχαν επιστρέψει στο φυσικό τους χρώμα, το στυλ του είχε γίνει πιο φανταιζί, κάτι που δεν σημαίνει απαραιτήτως καλύτερο, τα τζόκεϊ καπέλα που σε άλλους μοιάζουν με ντισκομπάλες και σε άλλους ωσάν φωτοβολταϊκά πάνελ, είχαν γίνει ο καλύτερος φίλος του. Βέβαια, το πιο εντυπωσιακό πάνω του ήταν η απώλεια βάρους. Ο ίδιος έχει πει πως υπέφερε για καιρό από βουλιμικά επεισόδια, ενώ οι υποτροπές της ασθένειας τον ταλαιπωρούν μέχρι σήμερα. Από 150 κιλά είχε φτάσει να ζυγίζει 43. Με την Τζούλια Αλεξανδράτου γνωρίστηκαν το 2006 στο περιθώριο των Καλλιστείων του ΑΝΤ1. Με την αναπληρωματική Σταρ Ελλάς, τίτλος σχεδόν ατιμωτικός για την Αλεξανδράτου που είχε μπει στην κούρσα με αέρα φαβορί, άρχισαν να σφυρηλατούν τη φιλία τους από εκείνη τη νύχτα.
Τρία χρόνια αργότερα, ξεκίνησε και η θυελλώδης επαγγελματική διαδρομή τους. Εκείνος διαδεχόταν τον Ηλία Ψηνάκη στη θέση του μάνατζερ της καλλονής εστεμμένης, εκείνη αναμετριόταν με τη δόξα της Εμμανουέλας ως νέα μούσα της εγχώριας βιοτεχνίας πορνογραφικών ταινιών. Η συνεργασία τους κράτησε για τρία χρόνια. Ηταν αρκετά ώστε ο Μένιος να γίνει σάρκα από τη σάρκα του τηλεοπτικού περιθωρίου -σ’ αυτό συνετέλεσαν οι ομηρικοί, αγοραίου επιπέδου καβγάδες του με τον Γιάννη Γαλάτη, την Ελένη Λουκά, τον Αλέξανδρο Πετρίδη, τον Κώστα Πρέκα, τη Σάσα Μπάστα, την Αντζελα Δημητρίου-, αλλά και να απασχολήσει τη Βουλή των Ελλήνων. Ως γνήσιοι σταρ από τα καλάθια, τον Απρίλιο του 2010, τρεις ημέρες πριν από την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ, ο Φουρθιώτης και η Αλεξανδράτου έφτασαν έξω από το Κοινοβούλιο πεζή. Ζήτησαν ακρόαση από τον τότε πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο, αφού την πορνοταινία της Τζούλιας είχαν πιάσει στο στόμα τους οι τότε βουλευτές Γιώργος Καρατζαφέρης και Δημήτρης Παπαδημούλης. Το αίτημά τους έγινε δεκτό.
Ο Μένιος και η Τζούλια πέρασαν το κατώφλι του Κοινοβουλίου, αν και κάπως δυσκολεύτηκαν αφού δεν ήξεραν από πού να μπουν. Η φιλία και η συνεργασία που έχτισαν με μπόλικες αρπαχτές στην ελληνική περιφέρεια και άφθονη πρόκληση για πρόκληση έληξαν άδοξα το 2012 και με την Αλεξανδράτου ελαφρύτερη κατά 200.000 ευρώ. Εκείνη κατηγορεί τον Φουρθιώτη ότι τα άρπαξε από το χρηματοκιβώτιο του σπιτιού της. Η δικαστική τους διαμάχη δεν έχει ακόμα τελεσιδικήσει. Προίκα του Μένιου από την περίοδο της Τζούλιας είναι ακόμα η ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών με αναστολή για δύο υπολογιστές αξίας 3.000 ευρώ που πήρε από κατάστημα ηλεκτρικών ειδών, αλλά δεν πλήρωσε ποτέ. Πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται εύλογα πώς ο Φουρθιώτης καταφέρνει να συντηρεί ένα καταπώς φαίνεται δαπανηρό lifestyle.
Η οικία που προβάλλει στα social media ακτινοβολεί πολυτέλεια, ο ίδιος μετακινείται με πανάκριβο υβριδικό όχημα, η εικόνα του μαρτυρά κοντολογίς πως λεφτά υπάρχουν. Η απάντηση βρίσκεται στην περίοδο που αναλάμβανε να διαχειριστεί την εφήμερη φήμη κάθε λογής παρατράγουδου που η trash TV παρήγαγε διαρροϊκά. Από τη Βέρα Λάμπρου μέχρι τον Γιώργο Ταμπάκη και τον Κάτμαν, η πελατεία του νεαρού μάνατζερ μετριόταν σε ντουζίνες. Οι γνωρίζοντες λένε ότι μερικές μόνο λιτανείες αυτών των απίθανων τύπων στα κλαμπ της ελληνικής επαρχίας μπορούσαν να αποφέρουν στους ίδιους μα και στον Μένιο μερικές χιλιάδες ευρώ. Εύκολα, άκοπα και ανέξοδα.
Ο Μένιος (σχεδόν) καναλάρχης
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2014, ο Μένιος Φουρθιώτης βρισκόταν πια μια ανάσα από αυτό που ο Κοέλιο περιέγραψε ως προσωπικό μύθο. Μόλις την προηγούμενη ημέρα είχε γιορτάσει τα 29α γενέθλιά του. Ηταν πια τηλεπαρουσιαστής της δικής του εκπομπής, διευθυντής προγράμματος, διευθυντής εμπορικής πολιτικής, αλλά και διευθυντής μάρκετινγκ του EPSILON, του τηλεοπτικού σταθμού που εκείνη τη βραδιά γιόρταζε τον ένα χρόνο λειτουργίας του και είχε εγκαθιδρυθεί πια ως γραφείο επαγγελματικής αποκατάστασης αποσυνάγωγων από τα κατεστημένα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας τηλεστάρ.
Το πάρτυ στο Γκολφ της Γλυφάδας ήταν φαραωνικών διαστάσεων. Εξάλλου ο Μένιος, που ως άλλος βλαχοδήμαρχος έβλεπε τηλεπαρουσιαστές, celebrities, τραγουδιστές και κάθε λογής στάρλετ να κλίνουν το γόνυ μπροστά του, δεν θα καταδεχόταν τίποτα λιγότερο. Πολλοί περιγράφουν εκείνη τη νύχτα ως την πιο ευτυχισμένη της ζωής του. Ηταν τόσο ευδιάθετος και εύχαρις, ώστε, παρότι δεν πίνει ποτέ αλκοόλ, ενέδωσε σε μερικά ποτήρια κρασί. Αν μη τι άλλο, επρόκειτο για μια προσωπική του νίκη. Από αποτυχημένος μάνατζερ, όπως ανάγλυφα περιέγραψε η ελεύθερη πτώση της καριέρας της Τζούλιας Αλεξανδράτου, και περιθωριακή TV persona, ο Μένιος είχε μεταμορφωθεί πια σε υπολογίσιμο παίκτη του τηλεοπτικού παιχνιδιού ώσπου να πεις «Epsilon».
Η Ελεονώρα Μελέτη ήταν τότε το πιο λαμπερό πετράδι του τηλεοπτικού στέμματος του Φουρθιώτη. Το καραβάνι των πρώτης γραμμής τηλεπαρουσιαστών που θα μαγευόταν από το αόρατο έως τότε χάρισμα του Μένιου προσεχώς θα μεγάλωνε. Εκείνος θα βαρούσε το νταούλι κι αυτοί θα χόρευαν. Κόσμος και ντουνιάς στρατεύτηκε στις τάξεις ενός τηλεοπτικού στρατού με επικεφαλής τον Μένιο και σημαία τα προϊόντα που διέθετε προς τηλεπώληση: η Ναταλία Γερμανού, η Κατερίνα Καραβάτου, η Χριστίνα Λαμπίρη, η Αννίτα Πάνια, η Κατερίνα Καινούργιου.
Για την τελευταία έχει πει, προφανώς σε στιγμή που δεν μπορούσε να χαλιναγωγήσει την εγγενή μεγαλομανία του, ότι τον ικέτευε κλαμένη για εκπομπή. Στον κολοφώνα της εφήμερης, απ’ ό,τι δείχνει η ιστορία, δόξας του έφτασε το 2017. Ο παραγοντίσκος Μένιος είχε γίνει πια ακόμα και για τον τηλεοπτικό ανταγωνισμό μετρήσιμος αντίπαλος, ενώ για εκείνον υπήρχε πια χώρος και χρόνος στα μεγάλα τηλεοπτικά σαλόνια. Να λέμε αλήθειες. Ο Μένιος είχε πια καλεσμένο στην εκπομπή του, την οποία μάλλον τιμής ένεκεν στο παρελθόν του βάφτισε «Αποκαλυπτικά», σχεδόν όποιον ήθελε, ενώ τα τηλεοπτικά σχέδιά του είχαν υπερβεί πια κατά πολύ το μπόι του.
Ως εξπέρ στην πώληση μάλλον κακόγουστων προϊόντων που φέρουν παραλλαγμένα ονόματα διάσημων και βαρύτιμων brands σε τιμή «τ’ αφεντικό τρελάθηκε», αποφάσισε να μεταφέρει την τεχνογνωσία του και στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι. Την ώρα που το κοινό λυσσομανούσε με τον Ντάνο στο πρώτο «Survivor» του ΣΚΑΪ, εκείνος δημιούργησε ένα οιονεί αντίπαλον δέος στην Κουρούτα της Ηλείας. Το «Survival Secrets» ήταν το απόλυτο τηλεοπτικό Βατερλό. Σε φιάσκο κατέληξε και η εξελληνισμένη εκδοχή του «Star Academy», του reality talent show που για χρόνια παρουσίαζε στη γαλλική τηλεόραση ο Νίκος Αλιάγας.
Ξεκίνησε φιλόδοξα, όπως προϊδέαζε η συμμετοχή της Αννας Βίσση και κυρίως του Νίκου Καρβέλα στην κριτική επιτροπή, τελείωσε το ίδιο άδοξα με τον κύκλο ζωής της τσίχλας που ο sui generis συνθέτης εκσφενδόνισε προς διαγωνιζόμενη παίκτρια σε ένα από τα live. Τι σημασία είχε; Ο Μένιος Φουρθιώτης ήθελε πάση θυσία να είναι κεντρικός παρουσιαστής κι ας προκαλούσε συχνά συναισθήματα ετεροντροπής σε όσους τον παρακολουθούσαν. Εν τω μεταξύ η δράση του είχε απλωθεί και στα ερτζιανά. Το βιογραφικό του είχε αρκετά λευκά περιθώρια που γέμισαν με τον τίτλο του CEO του Party FM, στον οποίο θήτευσαν ως εκπομπάρχες, μεταξύ άλλων, η Ελεονώρα Μελέτη, ο Γιώργος Λιάγκας, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και ο Δημήτρης Παπανώτας, ενώ για βραχύ διάστημα διευθυντής προγράμματος είχε αναλάβει ο Θέμης Γεωργαντάς.
Μάλιστα, στο Facebook του ο τηλεπαρουσιαστής/τηλεπωλητής/παραγοντίσκος ενημερώνει πως τις επόμενες ημέρες ο σταθμός κάνει στροφή στην ενημέρωση, όπως άλλωστε και ο ίδιος πια. Οι κόποι του Φουρθιώτη έμοιαζαν να πηγαίνουν στράφι όταν το 2018 το EPSILON του Φίλιππου Βρυώνη πουλήθηκε στον Ιβάν Σαββίδη. Ο Μένιος που, όπως έχει πει σε ένα από τα αυτοαποθεωτικά ρεπορτάζ της αλλοτινής εκπομπής του, έκανε τιτάνια προσπάθεια για να μάθει πώς να τονίζει σωστά τις λέξεις, πώς κλίνονται τα ουσιαστικά και ποιος είναι ο αόριστος των ρημάτων, δεν είχε θέση στο νέο OPEN. Ε, και; Εκείνος συνέχισε κανονικά την εκπομπή του κάθε Σαββατοκύριακο μέχρι και το φθινόπωρο του 2018, όταν με δικαστική απόφαση λύθηκε η συνεργασία του με τον τηλεοπτικό σταθμό.
Μπορεί τα τελευταία δυόμισι χρόνια ο Φουρθιώτης να έχει αναγκαστεί να χωρέσει το παραφουσκωμένο τηλεοπτικό εγώ του στον τοπικής πια εμβέλειας τηλεοπτικό σταθμό EPSILON, όμως, παρά το περιορισμένο ακροατήριό του, δεν έχει παραδώσει τα όπλα του χαμαιλεοντισμού του. Στρατευμένος πια στο πολιτικό ρεπορτάζ, το οποίο αντιμετωπίζει με την αναπόδραστη επιδερμικότητά του, ο Φουρθιώτης είναι ο μόνος άνθρωπος στην ελληνική τηλεόραση που παρουσιάζει κάθε Σαββατοκύριακο τετράωρο δελτίο ειδήσεων, το οποίο διανθίζει με άφθονη τοποθέτηση προϊόντων.
Στα δύο ρεπορτάζ μία κρέμα νυκτός δώρο.
Σταθερά στο πλευρό του βρίσκοταν μέχρι δύο εβδομάδες πριν, η Νανά Παλαιτσάκη, η οποία τον συντρόφευε από την εποχή που εκείνος είχε επιλέξει για τον εαυτό του τον ρόλο του αρχιερέα της σόουμπιζ -τότε που διατράνωνε πως ούτε ο ίδιος δεν θα πήγαινε καλεσμένος στην εκπομπή του- και λέγεται ότι τον περιέβαλε με μητρική στοργή. Βέβαια, ο Μένιος θρυλείται πως δεν καταλαβαίνει από προσωπικές σχέσεις. Οι κοντινοί του άνθρωποι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού και βέβαια ο ίδιος δεν εμπιστεύεται κανέναν πλην του καθρέφτη του. Κι εδώ που τα λέμε, δεν έχει άδικο. Εκείνος τον έφτασε από περιθωριακή προσωπικότητα της trash TV μέσα σε κάτι περισσότερο από μια δεκαετία να καμώνεται τον παράγοντα της δημόσιας ζωής. Και κυρίως να πείθει γι’ αυτό κάποιους, παραμένοντας εντυπωσιακά, αν όχι εξοργιστικά, άθικτος. Φαίνεται, όμως, πως την τελευταία εβδομάδα η τύχη σταμάτησε να του χαμογελά. Οι πυροβολισμοί και ο εμπρηστικός μηχανισμός έξω από το σπίτι του ήταν τα λάθη που τον οδήγησαν στη ΓΑΔΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα από τις αναλύσεις τηλεφωνικών επικοινωνιών προκύπτει επαφή από το παρελθόν του παρουσιαστή με τους δύο ποινικούς που συνελλήφθησαν για τους πυροβολισμούς αλλά και της τοποθέτησης εμπρηστικού μηχανισμού έξω από το σπίτι του στον Διόνυσο. Βαρύ είναι το κατηγορητήριο που έχει σχηματιστεί σε βάρος του συλληφθέντος Μένιου Φουρθιώτη από τη Δίωξη Εκβιαστών της Ελληνικής Αστυνομίας. Η δικογραφία που έχει σχηματισθεί σε βάρος του Φουρθιώτη περιλαμβάνει τα αδικήματα της συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση από κοινού με τους άλλους δύο συλληφθέντες που θα οδηγηθούν μαζί του στην Εισαγγελία, της ηθικής αυτουργίας και συναυτουργίας σε εκρήξεις και της ηθικής αυτουργίας με βάση το νόμο περί όπλων.
Ειδήσεις σήμερα
Αρκουμανέας: Το 95% των θανάτων και των διασωληνωμένων είναι ανεμβολίαστοι
Αντίστροφη μέτρηση για την κατάργηση του SMS για μετακίνηση - Σήμερα ή την Παρασκευή οι ανακοινώσεις
Σήμερα η προκαταβολή για τις εκκρεμείς συντάξεις και το Δώρο Πάσχα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα