Ατζούν Ιλιτζαλί: Όλοι οι Ελληνες του Τούρκου mr Survivor
29.04.2021
19:24
Η «χρυσή πεντάδα» της Acun Medya την οποία ο επικεφαλής της Ατζούν Ιλιτζαλί εμπιστεύεται εδώ και χρόνια να διοικεί, να οργανώνει και να εκτελεί τις παραγωγές του
Οταν το 2006 ο Κωσταντίνος Μαρκουλάκης παρουσίαζε το «Survivor» Ελλάδα - Τουρκία ένας Τούρκος ρεπόρτερ, ο Ατζούν Ιλιζαλί, θα πλησιάσει τον παραγωγό Αγγελο Χριστόπουλο, και θα μυηθεί όχι μόνο στα μυστικά της παραγωγής, αλλά θα ανακαλύψει την γοητεία ενός ριάλιτι που αντέχει εδώ και δεκαετίες και έχει γίνει ο εφιάλτης όλων των ανταγωνιστών του.
Ουδείς φανταζόταν ότι μερικά χρόνια μετά, ο νεαρός δημοσιογράφος θα γινόταν ένας πανίσχυρος παραγωγός με δικό του κανάλι και φυσικά ο απόλυτος κυρίαρχος του «Survivor» τα δικαιώματα του οποίου έχει σε όλο τον κόσμο. Ακόμη πιο δύσκολο βέβαια να πιστέψει κάποιος πως τόσα χρόνια μετά ο Ατζούν με τα μαύρα ρούχα και τα μαύρα μαλλιά θα είχε στο πλευρό του ως επικεφαλής της παραγωγής τον Αγγελο Χριστόπουλο... Και δεν είναι ο μόνος Ελληνας που κρύβεται πίσω από την τεράστια επιτυχία ενός project που κατάφερε να ανεβάσει την αδρεναλίνη του τηλεοπτικού κοινού ακόμη και στη συνθήκη της καραντίνας.
Η χρυσή ελληνική πεντάδα του «Survivor»
Η Acun Medya δεν είναι μία εταιρεία στην οποία οι υπάλληλοι κυκλοφορούν κοστουμαρισμένοι, πίνουν εσπρέσο φρέντο στα ραντεβού τους στο Νέο Ψυχικό ή βολτάρουν με ακριβά αυτοκίνητα στη Γλυφάδα αξιοποιώντας τν δυναμική της μεγάλης επιτυχίας. Είναι μία εταιρεία όπου τα στελέχη της ελάχιστοι εκτός χώρου τα γνωρίζουν, οι ίδιοι αποφεύγουν συνεντεύξεις, δηλώσεις και εμφανίσεις και φυσικά δουλεύουν σκληρά. Για το κομμάτι των παραγωγών του ΣΚΑΪ με τον οποίο η εταιρεία συνεργάζεται στενά τα τελευταία χρόνια υπάρχουν θέσεις-κλειδιά τις οποίες καταλαμβάνουν Ελληνες. Εμπειρα στελέχη της παραγωγής τα οποία κινούν τα νήματα και οδηγούν τα ριάλιτι στην κορυφή.
Αγγελος Χριστόπουλος, ο άρχοντας της παραγωγής
Ο παλιότερος, ο εμπειρότερος και ο Βούδας της παραγωγής. Τα θρυλικά χρόνια του MEGA με το στούντιο ΑΤΑ έγραψε τηλεοπτική ιστορία, το ίδιο και στη συνέχεια στον ΑΝΤ1 με την ΕΝΑ productions, αυτός είναι το δεξί χέρι του Ατζούν. Εχει ένστικτο, έχει πείρα, είναι απόλυτα αφοσιωμένος και γνωρίζει καλά να στήνει ριάλιτι και όχι μόνο. Δεν έχει ποτέ απομακρυνθεί από το πλευρό του Τούρκου παραγωγού, εργάζεται νυχθημερόν και πάντα επιλέγει ανθρώπους που γνωρίζει καλά από το παρελθόν όπως και από τον τηλεοπτικό χώρο.
Γιάννης Κρύος, ο executive
Με μία γλυκύτατη αγελάδα στη φωτογραφία του προφίλ του στο Facebook, ο executive producer της Acun Medya από το 2016 μέχρι και σήμερα έχει βαδίσει στα ίδια χνάρια με τον στενό συνεργάτη του Αγγελο Χριστόπουλο. Fremantle, ATA, Ena Productions, και πλέον Ατζούν Ιλιτζαλί και ξερό ψωμί. Ο Καρδιτσιώτης παραγωγός είναι ο πιο πρακτικός και αποτελεσματικός συνεργάτης της εταιρείας του Τούρκου. Θα κλείσει τα πρόσωπα σε θέσεις-κλειδιά, θα κάνει τις διαπραγματεύσεις, θα φροντίσει τα πάντα με το τσιγάρο στο χέρι και θα ντρολάρει ακόμη και πιο δύσκολες διαπραγματεύσεις με πρόσωπα όπως η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Σχεδόν μάγος δηλαδή.
Γιάννης Χοϊμές, ο mr Casting Ψυχολόγος
Είναι και ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τις μεγάλες επιτυχίες της ελληνικής τηλεόρασης την τελευταία εικοσαετία. Και αν και ουδείς μπορεί να το φανταστεί, είναι το πρόσωπο που έχει κάνει τις πιο ουσιαστικές κινήσεις για να προκύψει το επιτυχημένο ανθρώπινο παζλ του «Survivor». Ολα άρχισαν πριν από πολλά χρόνια όταν ο παραγωγός Αγγελος Χριστόπουλος αποφάσισε να εμπιστευτεί έναν δικό του άνθρωπο προκειμένου να τον βοηθήσει να αποκρυπτογραφήσει την προσωπικότητα όλων των υποψηφίων που επιθυμούσαν διακαώς να πάρουν μέρος στα μεγάλα ριάλιτι εκείνης της εποχής: η «Φάρμα», το «Bar» και φυσικά τα πρώτα «Survivor».
Μόλις η παραγωγή έκανε την πρώτη επιλογή των προσώπων, εν συνεχεία ο κ. Χοϊμές ήταν αυτός που μέσα από συνεντεύξεις πρότεινε στους παραγωγούς ποιοι ήταν προτιμότερο να επιλεγούν και φυσικά με ποιον τρόπο μπορούσαν να συνδυαστούν ιδανικά έτσι ώστε να προκύψει ένα ιδιαίτερο ανθρώπινο μωσαϊκό που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Η συνεργασία του κ. Χριστόπουλου με την Acun Medya προκειμένου να γυριστεί το «Survivor» για λογαριασμό του ΣΚΑΪ θα φέρει και πάλι τον κ. Χοϊμέ στο προσκήνιο. Οταν επιλέχθηκαν οι πρώτοι παίκτες με τη συμμετοχή των μελών της εταιρείας παραγωγής, ακολούθησε η διαδικασία της συνέντευξης με τον ψυχολόγο. Οταν επιλέγονται τα πρόσωπα κανείς δεν ξέρει τι θα προκύψει και φυσικά κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πόσο επιτυχημένες θα αποδειχθούν οι συνθέσεις των ομάδων.
Ουδείς φανταζόταν ότι μερικά χρόνια μετά, ο νεαρός δημοσιογράφος θα γινόταν ένας πανίσχυρος παραγωγός με δικό του κανάλι και φυσικά ο απόλυτος κυρίαρχος του «Survivor» τα δικαιώματα του οποίου έχει σε όλο τον κόσμο. Ακόμη πιο δύσκολο βέβαια να πιστέψει κάποιος πως τόσα χρόνια μετά ο Ατζούν με τα μαύρα ρούχα και τα μαύρα μαλλιά θα είχε στο πλευρό του ως επικεφαλής της παραγωγής τον Αγγελο Χριστόπουλο... Και δεν είναι ο μόνος Ελληνας που κρύβεται πίσω από την τεράστια επιτυχία ενός project που κατάφερε να ανεβάσει την αδρεναλίνη του τηλεοπτικού κοινού ακόμη και στη συνθήκη της καραντίνας.
Η χρυσή ελληνική πεντάδα του «Survivor»
Η Acun Medya δεν είναι μία εταιρεία στην οποία οι υπάλληλοι κυκλοφορούν κοστουμαρισμένοι, πίνουν εσπρέσο φρέντο στα ραντεβού τους στο Νέο Ψυχικό ή βολτάρουν με ακριβά αυτοκίνητα στη Γλυφάδα αξιοποιώντας τν δυναμική της μεγάλης επιτυχίας. Είναι μία εταιρεία όπου τα στελέχη της ελάχιστοι εκτός χώρου τα γνωρίζουν, οι ίδιοι αποφεύγουν συνεντεύξεις, δηλώσεις και εμφανίσεις και φυσικά δουλεύουν σκληρά. Για το κομμάτι των παραγωγών του ΣΚΑΪ με τον οποίο η εταιρεία συνεργάζεται στενά τα τελευταία χρόνια υπάρχουν θέσεις-κλειδιά τις οποίες καταλαμβάνουν Ελληνες. Εμπειρα στελέχη της παραγωγής τα οποία κινούν τα νήματα και οδηγούν τα ριάλιτι στην κορυφή.
Αγγελος Χριστόπουλος, ο άρχοντας της παραγωγής
Ο παλιότερος, ο εμπειρότερος και ο Βούδας της παραγωγής. Τα θρυλικά χρόνια του MEGA με το στούντιο ΑΤΑ έγραψε τηλεοπτική ιστορία, το ίδιο και στη συνέχεια στον ΑΝΤ1 με την ΕΝΑ productions, αυτός είναι το δεξί χέρι του Ατζούν. Εχει ένστικτο, έχει πείρα, είναι απόλυτα αφοσιωμένος και γνωρίζει καλά να στήνει ριάλιτι και όχι μόνο. Δεν έχει ποτέ απομακρυνθεί από το πλευρό του Τούρκου παραγωγού, εργάζεται νυχθημερόν και πάντα επιλέγει ανθρώπους που γνωρίζει καλά από το παρελθόν όπως και από τον τηλεοπτικό χώρο.
Γιάννης Κρύος, ο executive
Με μία γλυκύτατη αγελάδα στη φωτογραφία του προφίλ του στο Facebook, ο executive producer της Acun Medya από το 2016 μέχρι και σήμερα έχει βαδίσει στα ίδια χνάρια με τον στενό συνεργάτη του Αγγελο Χριστόπουλο. Fremantle, ATA, Ena Productions, και πλέον Ατζούν Ιλιτζαλί και ξερό ψωμί. Ο Καρδιτσιώτης παραγωγός είναι ο πιο πρακτικός και αποτελεσματικός συνεργάτης της εταιρείας του Τούρκου. Θα κλείσει τα πρόσωπα σε θέσεις-κλειδιά, θα κάνει τις διαπραγματεύσεις, θα φροντίσει τα πάντα με το τσιγάρο στο χέρι και θα ντρολάρει ακόμη και πιο δύσκολες διαπραγματεύσεις με πρόσωπα όπως η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Σχεδόν μάγος δηλαδή.
Γιάννης Χοϊμές, ο mr Casting Ψυχολόγος
Είναι και ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τις μεγάλες επιτυχίες της ελληνικής τηλεόρασης την τελευταία εικοσαετία. Και αν και ουδείς μπορεί να το φανταστεί, είναι το πρόσωπο που έχει κάνει τις πιο ουσιαστικές κινήσεις για να προκύψει το επιτυχημένο ανθρώπινο παζλ του «Survivor». Ολα άρχισαν πριν από πολλά χρόνια όταν ο παραγωγός Αγγελος Χριστόπουλος αποφάσισε να εμπιστευτεί έναν δικό του άνθρωπο προκειμένου να τον βοηθήσει να αποκρυπτογραφήσει την προσωπικότητα όλων των υποψηφίων που επιθυμούσαν διακαώς να πάρουν μέρος στα μεγάλα ριάλιτι εκείνης της εποχής: η «Φάρμα», το «Bar» και φυσικά τα πρώτα «Survivor».
Μόλις η παραγωγή έκανε την πρώτη επιλογή των προσώπων, εν συνεχεία ο κ. Χοϊμές ήταν αυτός που μέσα από συνεντεύξεις πρότεινε στους παραγωγούς ποιοι ήταν προτιμότερο να επιλεγούν και φυσικά με ποιον τρόπο μπορούσαν να συνδυαστούν ιδανικά έτσι ώστε να προκύψει ένα ιδιαίτερο ανθρώπινο μωσαϊκό που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Η συνεργασία του κ. Χριστόπουλου με την Acun Medya προκειμένου να γυριστεί το «Survivor» για λογαριασμό του ΣΚΑΪ θα φέρει και πάλι τον κ. Χοϊμέ στο προσκήνιο. Οταν επιλέχθηκαν οι πρώτοι παίκτες με τη συμμετοχή των μελών της εταιρείας παραγωγής, ακολούθησε η διαδικασία της συνέντευξης με τον ψυχολόγο. Οταν επιλέγονται τα πρόσωπα κανείς δεν ξέρει τι θα προκύψει και φυσικά κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πόσο επιτυχημένες θα αποδειχθούν οι συνθέσεις των ομάδων.
Ωστόσο, ο κ. Χοϊμές είναι αυτός που ανακαλύπτει τι κρύβεται πίσω από κάθε πρόσωπο και καταλήγει στην τελική του πρόταση, πάντα συμβουλευτικά και σε συζητήσεις με την παραγωγή. Είναι ο άνθρωπος που εντόπισε τον Γιώργο Αγγελόπουλο, είναι αυτός που έστησε τις δύο ομάδες και είναι και αυτός που πλέον οδήγησε το «Survivor» ξανά στην κορυφή μπαίνοντας ουσιαστικά στο κάστινγκ και δίνοντας το πράσινο φως προκειμένου α ενταχθούν σε αυτό πρόσωπα όπως ο Τριαντάφυλλος, ο Αλέξης Παππάς και όπως όλοι φυσικά φαντάζονται ένα πρώην ζευγάρι, ο Σάκης και η Μαριαλένα. Ο κ. Χοϊμές είναι αυτός που διαχειρίζεται κάθε κρίση, που ξέρει να ελέγχει τα ψυχολογικά όρια των παικτών, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπεραστούν. Είναι το πρόσωπο που θα επιβιβαστεί σε ένα αεροπλάνο προκειμένου να μεταβεί στη Δομινικανή Δημοκρατία και να διαχειριστεί κάθε μεγάλη κρίση που θα προκύψει. Και το κάνει επιτυχημένα. Δεν υπάρχει φωτογραφία του, δεν υπάρχει συνέντευξή του, δεν υπάρχει η παραμικρή διάθεση για δημοσιότητα και για ανάλυση της επιτυχίας. Γι’ αυτό και είναι τόσο επιτυχημένος.
Παναγιώτα Χορέβα, η μαμά της παραγωγής
Ο άνθρωπος που εμπιστεύονται οι λαμπεροί παρουσιαστές, οι συμμετέχοντες, οι συγγενείς. Η γυναίκα που θα λύσει κάθε πρόβλημα. Από τη ζάχαρη στον καφέ μέχρι την έντονη κρίση λόγω επιθυμίας αποχώρησης ενός φαβορί. Η Παναγιώτα είναι η μάνα του λόχου, η μαμά της παραγωγής. Είναι η γυναίκα που μέσα από ένα πλατύ χαμόγελο θα λύσει το πρόβλημα στο πλατό αλλά και στο κοντρόλ. Στην παραλία του Αγίου Δομίνικου και στα γραφεία της εταιρείας στο Μαρούσι. Στο πλατό του «Voice» και στα κάστινγκ που γίνονται μετ’ εμποδίων λόγω πανδημίας. Είναι η μοναδική γυναίκα που βρίσκεται στη χρυσή πεντάδα και φυσικά έχει πατήσει στα χνάρια των προηγούμενων... ΑΤΑ κ.λπ.
Κώστας Βορίδης, ο μαέστρος
Σκηνοθέτης ο οποίος ουσιαστικά στήνει το συνολικό αποτέλεσμα. Ο άνθρωπος ο οποίος ενορχηστρώνει την εικόνα με τρόπο μοναδικό, καθώς τα πλάνα, όχι μόνο στο «Survivor», είναι μαγικά. Κοντινά, πλάνα με drones, εναλλαγή, αργή κίνηση, βλέμματα, παύσεις. Σχεδόν 30 χρόνια σκηνοθετεί και βάζει την υπογραφή του σε μεγάλα project. Είναι άλλωστε και ο σκηνοθέτης του πρώτου «Survivor», αυτού που είχε προβληθεί στο MEGA, του GNTM, της «Φάρμας», του «YFSF» και φυσικά πολλών τηλεπαιχνιδιών και εκπομπών.
Οι Ελληνες, η γκρίνια και τα πλάνα για το μέλλον
Αν και τελευταία λόγω διαρροών έχουν στοχοποιηθεί αυθαίρετα όσοι μιλούν ελληνικά στην εταιρεία του Ατζούν, αυτό μάλλον κάνει τον παραγωγό να γελάει. Το παιχνίδι είναι πολύ καλά στημένο και για το τελευταίο που ενδιαφέρονται τα μέλη της παραγωγής είναι οι διαρροές σε πανελίστες και Twitter. Δεδομένου ότι το υλικό των επεισοδίων έρχεται στην Ελλάδα και περνάει από δεκάδες μάτια προκειμένου να ετοιμαστεί για την προβολή του, είναι πολύ εύκολο και κάποια στοιχεία να διαρρεύσουν και να κυκλοφορήσει η πληροφορία.
Σε κάθε περίπτωση, ο Τούρκος έχει χτίσει μία ομάδα απόλυτης εμπιστοσύνης και κυρίως αποτελεσματική. Ενα ριάλιτι που έκανε κοιλιά τα προηγούμενα χρόνια, κατάφερε να κατακτήσει με άνεση την κορυφή και μάλιστα σε μία χρονιά έντονου ανταγωνισμού. Οι παραγωγές είναι πολλές και αν και διεκδικήθηκε έντονα και από άλλα κανάλια προκειμένου να κάνει μεταγραφή εκείνος και πάλι επέλεξε τον ΣΚΑΪ. Ο Ατζούν Ιλιτζαλί θα παραμείνει στον ΣΚΑΪ και όχι μόνο με το «Survivor». Συνεχίζει και το «Voice» και το «My style rocks» και ένα νέο μαγειρικό ριάλιτι και πολλά ακόμη. Εχει μεγάλη κάβα άλλωστε...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr