Κεραμέως: Τα δεδομένα έχουν αλλάξει, δεν μιλάμε για οριζόντιο κλείσιμο σχολείων

«Θα διπλασιαστούν τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία και θα υπάρχουν νέα προγράμματα σπουδών», τόνισε η υπουργός Παιδείας - Τι δήλωσε για τους διορισμούς και τις βάσεις εισαγωγής 

«Απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να λειτουργήσουν όλες οι εκπαιδευτικές δομές δια ζώσης», διεμήνυσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, εξηγώντας πώς θα διεξάγονται, εν μέσω κορωνοϊού, τα μαθήματα κατά τη νέα σχολική χρονιά.

«Δεν μιλάμε για οριζόντιο κλείσιμο σχολείων», τόνισε, ακόμη, η κ.Κεραμέως, σε συνέντευξή της στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha.

Απαντήσεις για τις βάσεις έδωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως τονίζοντας ότι τα πανεπιστήμια απέκτησαν λόγο στα κριτήρια εισαγωγής.


«Πάμε σε νέο μοντέλο, πλέον δεν μιλάμε για οριζόντιο κλείσιμο τάξεων, γιατί τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Πέρυσι δεν είχαμε τον εμβολιασμό, φέτος τον έχουμε. Άρα αυτό που πέρυσι θέλαμε να θωρακίσουμε την κοινότητα από το ενδεχόμενο διασποράς από το μαθητή στο σπίτι του, πλέον δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό γιατί ο πατέρας του παιδιού, η μητέρα, ο παππούς, η γιαγιά είτε είναι εμβολιασμένος είτε μπορεί να εμβολιαστεί δωρεάν από το κράτος. Άρα η λογική αλλάζει. Πάμε σε ένα μοντέλο που τα σχολεία μας παραμένουν ανοιχτά και αυξάνουμε πολύ το τεστ. Και εργαστηριακά τεστ για τα παιδιά σε περίπτωση κρούσματος», ανέφερε ειδικότερα.

Επεσήμανε, ακόμη, ότι η συζήτηση με τους ειδικούς για το πρωτόκολλο με βάση το οποίο θα γίνει η επιστροφή στις τάξεις είναι σε εξέλιξη. «Εχουμε μιλήσει για νέα μέτρα πρόληψης και προστασίας», δήλωσε.

Όσον αφορά στις βάσεις εισαγωγής, είπε τα εξής: «Δεν κοροϊδεύουμε πλέον τους νέους. Δίνουμε προοπτική στα παιδιά μας. Μας ενδιαφέρει να φοιτήσουν και να αποφοιτήσουν, έχοντας προοπτική. Τα Πανεπιστήμια απέκτησαν λόγο στα κριτήρια εισαγωγής. Δεύτερον, δόθηκε επιτέλους έμφαση στην κατάρτιση, στα δημόσια ΙΕΚ. Είχαμε 22.000 παιδιά που θέλησαν να πάνε εκεί, να σπουδάσουν επαγγέλματα που έχουν μεγάλη ζήτηση στην αγορά».

Σχετικά με την απουσία του μαθήματος  κοινωνιολογίας από το λύκειο εξήγησε: «Στο ορολόγιο πρόγραμμα που βγάλαμε, αυξήσαμε τις ώρες της κοινωνιολογίας στο γυμνάσιο. Κατόπιν σύστασης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τις σπουδές όπως αυτές στη Νομική παράδειγμα επανήλθαν τα Λατινικά ως το πλέον χρήσιμο μάθημα. Ιδανικά θα θέλαμε και τα δύο αλλά υπάρχουν περιορισμοί συνταγματικής φύσεως».

Η κ.Κεραμέως μίλησε και για τις αλλαγές που έρχονται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Συγκεκριμένα τα παιδιά θα πηγαίνουν στο νηπιαγωγείο από τεσσάρων ετών και θα διδάσκονται αγγλικά και δεξιότητες.

«Για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια θα υπάρχουν μόνιμοι διορισμοί, 11.700 εκπαιδευτικοί να εμπλουτίσουν το ανθρώπινο δυναμικό. Θα διπλασιαστούν τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία και θα υπάρχουν νέα προγράμματα σπουδών», συμπλήρωσε η υπουργός Παιδείας.

Ειδήσεις σήμερα

Κορωνοϊός: Το κουδούνι χτυπά για τον εμβολιασμό των μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου - Παιδί ένα στα πέντε κρούσματα

Κορωνοϊός - ΕΕ: Μη ασφαλείς χώρες ΗΠΑ, Ισραήλ, Κόσοβο, Λίβανος, Μαυροβούνιο και Βόρεια Μακεδονία

Μύκονος: «Πέταξε» 40% πάνω από το 2019 η τουριστική κίνηση στο νησί των ανέμων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr