Καραμανλής: Υπό συζήτηση διόδια για είσοδο στο κέντρο της Αθήνας
Καραμανλής: Υπό συζήτηση διόδια για είσοδο στο κέντρο της Αθήνας
Θα μειωθούν πάνω από 50% οι άδειες ελεύθερης εισόδου στον Δακτύλιο ο οποίος θα μπει σε εφαρμογή από τις 25 Οκτωβρίου - Προανήγγειλε τη διεύρυνση, σταδιακά, των ορίων του μικρού δακτυλίου
Σε ισχύ θα τεθεί κανονικά από τις 25 Οκτωβρίου ο δακτύλιος, όπως ανέφερε στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής.
Ο υπουργός διευκρίνισε ότι ελεύθερα θα κινούνται τα υβριδικά και euro 6 οχήματα, ενώ επισήμανε ότι θα υπάρξει μείωση άνω του 50% στις άδειες που είχαν δοθεί μέχρι τώρα για ελεύθερη μετακίνηση στον δακτύλιο.
Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε πως στον λεγόμενο, πλέον, «Καθαρό Δακτύλιο» θα μπαίνουν ελεύθερα τα ηλεκτρικά οχήματα, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2, ενώ θα περιοριστούν δραστικά οι εξαιρέσεις έως και 50%. «Οι εξαιρέσεις ήταν υπερβολικές και για αυτό θα πέσει μαχαίρι», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι πρόκειται για επαναφορά του δακτυλίου που και παλαιότερα υπήρχε και πως δεν μιλάμε για καθολική απαγόρευση εισόδου ΙΧ στο κέντρο, όπως ισχύει σε άλλες πόλεις της Ευρώπης. «Δεν μιλάμε για απαγόρευση. Μιλάμε για ένα μέτρο, το οποίο ίσχυε και παλαιότερα. Κατανοώ ότι αυτό είναι μία δύσκολη συνθήκη, διότι οι περισσότεροι από εμάς είχαμε ξεμάθει τα δύο χρόνια της πανδημίας», πρόσθεσε. Και συνέχισε «δεν μπορούμε να κάνουμε εξαιρέσεις για όλους, διότι δεν θα αντιμετωπίσουμε έτσι και το περιβαλλοντικό πρόβλημα, αλλά και το ζήτημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης».
Ανέφερε επίσης, ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει υιοθετήσει την πρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδας να συσταθεί ένα λεγόμενο Παρατηρητήριο Μεταφορών, προκειμένου όλοι οι συναρμόδιοι φορείς να κάθονται σε ένα τραπέζι και να λύνουν τα ζητήματα που αφορούν στο κυκλοφοριακό.
Για την κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τόνισε ότι «βρισκόμαστε ακόμη σε ένα στάδιο προσαρμογής», ανέφερε ότι ήδη γίνεται μία πολύ σοβαρή δουλειά για αύξηση των λεωφορείων, ενώ παράλληλα προανήγγειλε τη διεύρυνση, σταδιακά, των ορίων του μικρού δακτυλίου.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο πληρωμής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της πρωτεύουσας, μέτρο που ισχύει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, τόνισε ότι πρόκειται για ένα θέμα που βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων, στο πλαίσιο της γενικότετης πολιτικής που υπάρχει στην ΕΕ «ο ρυπαίνων πληρώνει». «Είναι κάτι το οποίο έχει πέσει στο τραπέζι, είναι κάτι που θα συζητήσουμε και θα δούμε, τίποτα δεν αποκλείεται», είπε ο κ.Καραμανλής.
Παράλληλα προανήγγειλε σταδιακά και τη λήψη άλλων, πρόσθετων, μέτρων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, όπως τα εταιρικά πακέτα εισιτηρίων μειωμένου κόστους στο πρότυπο πολλών ευρωπαϊκών πόλεων, στην επέκταση των γεωγραφικών ορίων του δακτυλίου, αλλά και σε πλατφόρμες για carpooling/carsharing σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.
Όσον αφορά, τέλος, στις πρόσφατες πλημμύρες στην Αθήνα, και για το ποιος φέρει ευθύνες, ο κ. Καραμανλής σημείωσε: «Οι πολίτες δεν ενδιαφέρονται αν την ευθύνη την έχει η κεντρική διοίκηση, ο δήμος ή η περιφέρεια. Οι πολίτες θέλουν λύσεις».
Ειδήσεις σήμερα:
Στο μικροσκόπιο της εφορίας οι καταθέσεις του 2015!
Στις 10 στη Βουλή η σύγκρουση Μητσοτάκη - Τσίπρα για την πανδημία
Ο Γρηγόρης Πετράκος (με rapid test) έκανε πρεμιέρα στο εμβολιασμένο κοινό του
Ο υπουργός διευκρίνισε ότι ελεύθερα θα κινούνται τα υβριδικά και euro 6 οχήματα, ενώ επισήμανε ότι θα υπάρξει μείωση άνω του 50% στις άδειες που είχαν δοθεί μέχρι τώρα για ελεύθερη μετακίνηση στον δακτύλιο.
Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε πως στον λεγόμενο, πλέον, «Καθαρό Δακτύλιο» θα μπαίνουν ελεύθερα τα ηλεκτρικά οχήματα, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2, ενώ θα περιοριστούν δραστικά οι εξαιρέσεις έως και 50%. «Οι εξαιρέσεις ήταν υπερβολικές και για αυτό θα πέσει μαχαίρι», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι πρόκειται για επαναφορά του δακτυλίου που και παλαιότερα υπήρχε και πως δεν μιλάμε για καθολική απαγόρευση εισόδου ΙΧ στο κέντρο, όπως ισχύει σε άλλες πόλεις της Ευρώπης. «Δεν μιλάμε για απαγόρευση. Μιλάμε για ένα μέτρο, το οποίο ίσχυε και παλαιότερα. Κατανοώ ότι αυτό είναι μία δύσκολη συνθήκη, διότι οι περισσότεροι από εμάς είχαμε ξεμάθει τα δύο χρόνια της πανδημίας», πρόσθεσε. Και συνέχισε «δεν μπορούμε να κάνουμε εξαιρέσεις για όλους, διότι δεν θα αντιμετωπίσουμε έτσι και το περιβαλλοντικό πρόβλημα, αλλά και το ζήτημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης».
Ανέφερε επίσης, ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει υιοθετήσει την πρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδας να συσταθεί ένα λεγόμενο Παρατηρητήριο Μεταφορών, προκειμένου όλοι οι συναρμόδιοι φορείς να κάθονται σε ένα τραπέζι και να λύνουν τα ζητήματα που αφορούν στο κυκλοφοριακό.
Για την κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τόνισε ότι «βρισκόμαστε ακόμη σε ένα στάδιο προσαρμογής», ανέφερε ότι ήδη γίνεται μία πολύ σοβαρή δουλειά για αύξηση των λεωφορείων, ενώ παράλληλα προανήγγειλε τη διεύρυνση, σταδιακά, των ορίων του μικρού δακτυλίου.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο πληρωμής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της πρωτεύουσας, μέτρο που ισχύει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, τόνισε ότι πρόκειται για ένα θέμα που βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων, στο πλαίσιο της γενικότετης πολιτικής που υπάρχει στην ΕΕ «ο ρυπαίνων πληρώνει». «Είναι κάτι το οποίο έχει πέσει στο τραπέζι, είναι κάτι που θα συζητήσουμε και θα δούμε, τίποτα δεν αποκλείεται», είπε ο κ.Καραμανλής.
Παράλληλα προανήγγειλε σταδιακά και τη λήψη άλλων, πρόσθετων, μέτρων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, όπως τα εταιρικά πακέτα εισιτηρίων μειωμένου κόστους στο πρότυπο πολλών ευρωπαϊκών πόλεων, στην επέκταση των γεωγραφικών ορίων του δακτυλίου, αλλά και σε πλατφόρμες για carpooling/carsharing σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.
Όσον αφορά, τέλος, στις πρόσφατες πλημμύρες στην Αθήνα, και για το ποιος φέρει ευθύνες, ο κ. Καραμανλής σημείωσε: «Οι πολίτες δεν ενδιαφέρονται αν την ευθύνη την έχει η κεντρική διοίκηση, ο δήμος ή η περιφέρεια. Οι πολίτες θέλουν λύσεις».
Ειδήσεις σήμερα:
Στο μικροσκόπιο της εφορίας οι καταθέσεις του 2015!
Στις 10 στη Βουλή η σύγκρουση Μητσοτάκη - Τσίπρα για την πανδημία
Ο Γρηγόρης Πετράκος (με rapid test) έκανε πρεμιέρα στο εμβολιασμένο κοινό του
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα