Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
ΟΑΣΑ: Πάνω από 300 περισσότερα λεωφορεία φέτος στην Αθήνα - Πυκνώνουν τα δρομολόγια σε μετρό και ηλεκτρικό
ΟΑΣΑ: Πάνω από 300 περισσότερα λεωφορεία φέτος στην Αθήνα - Πυκνώνουν τα δρομολόγια σε μετρό και ηλεκτρικό
Ποιες γραμμές του δικτύου του ΟΑΣΑ ενισχύθηκαν περισσότερο τον τελευταίο χρόνο
Τη σημαντική αύξηση του αριθμού των διαθέσιμων οχημάτων στο δίκτυό του, ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοπινωση, από τον Σεπτέμβριο του 2021, κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020.
Η αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων έγινε στοχευμένα σε γραμμές του δικτύου, στις οποίες διαπιστώθηκε, από τον ΟΑΣΑ, ιδιαίτερη επιβάρυνση κατά τις ώρες αιχμής, με στόχο την ενίσχυση των προγραμματισμένων δρομολογίων.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:
7 Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
21 Νίκαια - Π. Ράλλη - Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
054 Περισσός –Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
242 Στ. Κατεχάκη - Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
250 Πανεπιστημιούπολη - Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
732 Ίλιον - Αγ. Φανούριος - Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)
608 Γαλάτσι – Ζωγράφου
550 Π. Φάληρο - Κηφισιά
Ως εκ τούτου, και παρά την παράλληλη σημαντική αύξηση της κινητικότητας των πολιτών, η πληρότητα άνω του 65%, στα οχήματα σε ώρες αιχμής, διατηρείται σε χαμηλά ποσοστά (2%-3%) επί του συνόλου των δρομολογίων.
Ακόμη, ο ΟΑΣΑ έκανε γνωστό πως από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε ξεκινά η εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, θα παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργία του δικτύου με επόπτες που θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές, αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει.
Έτσι, εφόσον απαιτηθεί, θα μπορεί να προβεί σε βελτιωτικές παρεμβάσεις και να προσαρμόζει δυναμικά τα δρομολόγια, στις γραμμές εκείνες που παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού.
Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ γνωστοποίησε πως βρίσκεται ήδη σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, για τη διαρκή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι προβλεπόμενες χρονοαποστάσεις και κατά συνέπεια να εξυπηρετούνται οι επιβάτες με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σε ότι αφορά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, έγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά.
Ειδήσεις σήμερα:
Με μάσκες και αυστηρή διάρκεια μίας ώρας οι φετινές παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου
Τουρισμός: Σπάει τα ρεκόρ το νότιο Αιγαίο τον Οκτώβριο - Ξεπερνά ακόμα και τις επιδόσεις του 2019
Επίθεση με βιτριόλι: Πλησιάζει η ώρα των ενόρκων για την Έφη Κακαράντζουλα μετά την αγόρευση «καταπέλτη» του εισαγγελέα
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοπινωση, από τον Σεπτέμβριο του 2021, κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020.
Η αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων έγινε στοχευμένα σε γραμμές του δικτύου, στις οποίες διαπιστώθηκε, από τον ΟΑΣΑ, ιδιαίτερη επιβάρυνση κατά τις ώρες αιχμής, με στόχο την ενίσχυση των προγραμματισμένων δρομολογίων.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:
7 Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
21 Νίκαια - Π. Ράλλη - Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
054 Περισσός –Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
242 Στ. Κατεχάκη - Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
250 Πανεπιστημιούπολη - Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
732 Ίλιον - Αγ. Φανούριος - Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)
608 Γαλάτσι – Ζωγράφου
550 Π. Φάληρο - Κηφισιά
Ως εκ τούτου, και παρά την παράλληλη σημαντική αύξηση της κινητικότητας των πολιτών, η πληρότητα άνω του 65%, στα οχήματα σε ώρες αιχμής, διατηρείται σε χαμηλά ποσοστά (2%-3%) επί του συνόλου των δρομολογίων.
Ακόμη, ο ΟΑΣΑ έκανε γνωστό πως από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε ξεκινά η εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, θα παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργία του δικτύου με επόπτες που θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές, αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει.
Έτσι, εφόσον απαιτηθεί, θα μπορεί να προβεί σε βελτιωτικές παρεμβάσεις και να προσαρμόζει δυναμικά τα δρομολόγια, στις γραμμές εκείνες που παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού.
Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ γνωστοποίησε πως βρίσκεται ήδη σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, για τη διαρκή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι προβλεπόμενες χρονοαποστάσεις και κατά συνέπεια να εξυπηρετούνται οι επιβάτες με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σε ότι αφορά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, έγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά.
Ειδήσεις σήμερα:
Με μάσκες και αυστηρή διάρκεια μίας ώρας οι φετινές παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου
Τουρισμός: Σπάει τα ρεκόρ το νότιο Αιγαίο τον Οκτώβριο - Ξεπερνά ακόμα και τις επιδόσεις του 2019
Επίθεση με βιτριόλι: Πλησιάζει η ώρα των ενόρκων για την Έφη Κακαράντζουλα μετά την αγόρευση «καταπέλτη» του εισαγγελέα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα