Θύμα phishing περιγράφει: «Όταν μπήκα στον σύνδεσμο, ήταν λες και μπήκα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της τράπεζάς μου»
Θύμα phishing περιγράφει: «Όταν μπήκα στον σύνδεσμο, ήταν λες και μπήκα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της τράπεζάς μου»
Όλο και περισσότεροι είναι οι άνθρωποι που συνεχίζουν να εξαπατώνται και δηλώνουν εκτεθειμένοι στις ηλεκτρονικές απάτες
Απροστάτευτοι απέναντι στους κυβερνοεγκληματίες αισθάνονται οι πελάτες όλων των τραπεζικών ιδρυμάτων της χώρας, που καθημερινά πέφτουν θύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος, με αποτέλεσμα από την μια να χρεώνονται μεγάλα χρηματικά ποσά εξαιτίας αγορών που ποτέ οι ίδιοι δεν πραγματοποίησαν και από την άλλη να βλέπουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς να μειώνονται κατά πολύ.
Παρά τις σαφείς οδηγίες ενημέρωσης τόσο από πλευράς τραπεζών όσο και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να μην αποκαλύπτονται για κανέναν λόγο σε τρίτους προσωπικοί τραπεζικοί κωδικοί, ωστόσο όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που συνεχίζουν να εξαπατώνται και να δηλώνουν εκτεθειμένοι στον κίνδυνο.
Από την άλλη οι κυβερνοαπατεώνες είναι ξεκάθαρο πως συνεχώς εφευρίσκουν όλο και περισσότερες νέες μεθόδους επίθεσης είτε μέσω μηνυμάτων SMS είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αποτέλεσμα οι πιθανότητες να παρασύρουν κάποιον στην απάτη τους να αυξάνονται δραματικά.
Μερικές από αυτές τις μεθόδους ανήκουν στις εξής κατηγορίες:
Θύμα της πρώτης κατηγορίας έπεσε πριν από λίγες ημέρες η 65χρονη ορθοδοντικός Γ.Ψ, η οποία περιέγραψε σε συνέντευξή της στο «ΘΕΜΑ» την τραυματική της εμπειρία, καθώς αν και το κινητό της διέθετε θωράκιση antivirus, ωστόσο δεν κατάφερε να εντοπίσει το παραπλανητικό μήνυμα που δέχτηκε, όπως άλλες φορές:
«Όλα συνέβησαν στις 7 Σεπτεμβρίου όταν δέχτηκα ένα μήνυμα SMS από την τράπεζά μου, στο οποίο μου ζητούσαν να μπω σε έναν σύνδεσμο και να προχωρήσω σε κάποιες διορθώσεις» αναφέρει η 65χρονη και συνεχίζει «Σημειωτέον στο κινητό μου έχω θωράκιση antivirus και παρόλα αυτά δεν αντιλήφθηκε το παραπλανητικό μήνυμα ώστε να το στείλει στα spam όπως κάνεις συνήθως. Όταν μπήκα στον σύνδεσμο ήταν λες και μπήκα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της τράπεζάς μου, που σημαίνει πως ήταν κάτι αρκετά γνώριμο σε εμένα. Ήταν κάτι που έβλεπα συχνά και ήξερα να το χειριστώ».
Κατά την είσοδο της στον ψεύτικο σύνδεσμο η Γ.Ψ έκανε το λάθος να πληκτρολογήσει κανονικά όλους τους κωδικούς που της ζητούνταν με αποτέλεσμα το ένα λάθος της να διαδέχεται το άλλο:
«Μου ζητήθηκαν οι αριθμοί password και pin για να προχωρήσω στη διαδικασία. Μόνο με αυτά τα στοιχεία κατάλαβα αργότερα, και αφού την είχα πατήσει, πως τους έδωσα τη δυνατότητα να μπουν στον λογαριασμό μου. Μπαίνοντας είδαν και τις κάρτες με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο συγκεκριμένος λογαριασμός. Όλα αυτά γίνονται από τις 18:55 έως 19:08».
Μέσα σε 13 λεπτά οι απατεώνες προχώρησαν σε μια σειρά από τραπεζικές πράξεις όπως ηλεκτρονικές αγορές στην Αγγλία μέχρι προσπάθεια μεταφοράς χρημάτων στην Γερμανία:
«Την ώρα που είχα δώσει τους κωδικούς μου και είχα μπει στο πεδίο, μου έρχεται ένα push notification, όπου για να προχωρήσω έπρεπε να πληκτρολογήσω το συγκεκριμένο νούμερο. Επιβεβαίωσα την πράξη και συνέχισα. Εκεί μου ήρθε και δεύτερο push notification το οποίο πέρασαν για δεύτερη φορά στο ίδιο πεδίο, που με είχε βάλει να το ορίσω. Ξαφνικά μου έρχεται και τρίτο push notification, όπου εκεί πλέον καταλαβαίνω πως κάτι έχει συμβεί. Πήρα αμέσως την τράπεζα και με ρώτησαν αν έχω μεταφέρει 2.500 ευρώ από τον λογαριασμό μου στην κάρτα μου. Τους είπα “όχι” και πως δεν έχω κάνει την παραμικρή τραπεζική κίνηση. Με ενημέρωσαν πως την κίνηση αυτή θα μου την ακυρώσουν».
Εκτός όμως από την πράξη αυτή, οι απατεώνες είχαν προλάβει ήδη να κάνουν και μια αγορά στην Αγγλία:
«Πρώτα απ' όλα με την κάρτα μου είχαν προλάβει να κάνουν μια ηλεκτρονική αγορά στην Αγγλία 2.2264,85 ευρώ στο pumaspeed.com. Για καλή μου τύχη, επειδή ήθελαν να δράσουν γρήγορα δεν πρόλαβαν να δουν το πιστωτικό όριο της κάρτας μου. Στη συνέχεια πήραν από το λογαριασμό μου τα 2.5χιλ ευρώ, όπου τα έβαλαν στην κάρτα για να συνεχίζουν να ψωνίζουν. Εκεί μετά το τηλεφώνημά μου στην τράπεζα φαίνεται πως τους μπλοκάραμε, με αποτέλεσμα να μην μπορούν κάνουν άλλες αγορές. Συνεχίσαμε να μιλάμε με την τράπεζα και ζήτησα το πάγωμα του λογαριασμού μου. Την ίδια ώρα οι δράστες προσπαθούσαν να μεταφέρουν και τα υπόλοιπα χρήματα που είχα στον λογαριασμό μου στη Γερμανία. Όλα μου τα χρήματα εκείνη την ώρα στον συγκεκριμένο λογαριασμό ήταν γύρω στα 3.5χιλ. ευρώ».
Για όση ώρα ο υπάλληλος της τράπεζας στο τμήμα καρτών προσπαθούσε να μπλοκάρει την κάθε πράξη οι δράστες συνέχισαν τη δουλειά τους, χωρίς όμως επιτυχία:
«Από τις ενέργειες που έκανα μετά, ζητώντας από την τράπεζα αναλυτικά τα πάντα, φαίνεται πως για αρκετή ώρα οι απατεώνες έκαναν προσπάθειες για νέες αγορές. Έκαναν και προσπάθειες να μεταφέρουν και τα υπόλοιπα χρήματα του λογαριασμού χωρίς επιτυχία. Ο λογαριασμός αυτός είναι συνδεδεμένος με τη σύνταξη μου. Από όλη αυτή την ιστορία ο λογαριασμός μου πάγωσε, η κάρτα μου ακυρώθηκε. Έτσι την επόμενη ημέρα που πήγα να ενεργοποιήσω ξανά τον λογαριασμό, εκεί με πληροφόρησαν από την τράπεζα πως πρέπει να κάνω αμφισβήτηση των δυο πράξεων που έγιναν, της αγοράς στο pumaspeed.com και το payment ebanking την μεταφορά των χρημάτων από τον λογαριασμό μου στην κάρτα μου. Έχω εκτυπώσει και έχω στα χέρια μου τα πάντα. Γι' αυτό και δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που έχω καλέσει άμεσα την τράπεζα γιατί δεν υπάρχει μηχανισμός αντιλογισμού των πράξεων; Δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα, πέρα μόνο από το να αμφισβητήσω εγώ τις πράξεις; Μόνο έτσι μπορούσαν να προχωρήσουν τη διαδικασία προκειμένου να δούμε τι έχει γίνει. Η διαδικασία αυτή όμως παίρνει χρόνο με τις πράξεις να παγιώνονται».
Καθ' όλη την διάρκεια της ηλεκτρονικής απάτης η 65χρονη ορθοδοντικός είχε την ευκαιρία να δει μέχρι και τη συσκευή που χρησιμοποιούσαν οι απατεώνες:
«Μέχρι και τη συσκευή που πιστοποίησαν και συνέδεσαν είδα με σκοπό να κάνουν τις πράξεις αυτές. Ήταν ένα Jordan iphone 4. Όταν στην τράπεζα τους είπα πως είναι εύκολος με τόσα στοιχεία ο εντοπισμός των υπευθύνων, μου απάντησαν πως στην Αγγλία για να προβούν μέσω της Interpol σε περαιτέρω ελέγχους και διαδικασίες, πρέπει το χρηματικό ποσό να ξεπερνά τα 5χιλ. ευρώ και στη Γερμανία τα 4χιλ. ευρώ. Έχω πάει στην Ασφάλεια και έχω καταθέσει μήνυση, έχω μιλήσει και με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, δυστυχώς δεν βγάζω άκρη».
Σύμφωνα με το θύμα phishing μέχρι τώρα δεν έχει γίνει καμία σοβαρή καμπάνια ενημέρωσης από τις τράπεζες ή το υπουργείο προστασίας του πολίτη ενώ από την άλλη τα συστήματα ασφαλείας δεν είναι αυτά που πρέπει για τις περιπτώσεις αυτές:
«Η τράπεζα καλά κάνει και λέει πως κανένας δεν θα μας ζητήσει ποτέ τους κωδικούς μας και για κανέναν λόγο. Να συνεχίσει να το λέει. Πάντως η αλήθεια είναι πως μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει καμία σοβαρή καμπάνια. Εγώ δεν είμαι τόσο ψαγμένη είμαι 65 ετών και μου πήρε χρόνο μέχρι να μάθω να κάνω με ηλεκτρονικό τρόπο τις διάφορες πράξεις μέσω υπολογιστή. Από την στιγμή που οι τράπεζες δεν θέλουν να επισκεπτόμαστε τα καταστήματα θα έχουμε κι άλλες τέτοιες απάτες. Από την κάρτα ακόμα η τράπεζα δεν μου έχει επιτρέψει να πάρω τα χρήματα για να τα μεταφέρω στον λογαριασμό. Δυστυχώς τα συστήματα ασφαλείας δεν είναι αυτά που πρέπει μετά από τόσες περιπτώσεις».
Πρόσφατα η 65χρονη έλαβε και μια επιστολή από την τράπεζα η οποία φαίνεται να αναγνωρίζει την κακόβουλη ενέργεια σε βάρος της:
«Στην επιστολή η τράπεζα γράφει πως “βάσει των μηχανισμών ανίχνευσης κακόβουλων ενεργειών και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, αφού το αντιληφθήκαμε προχωρήσαμε σε ακύρωση της κάρτας σας την ίδια ημέρα”. Σε οκτώ λεπτά από την ώρα που έγινε η πίστωση. Είδαν τους κλέφτες, τις κινήσεις τους, ακύρωσαν την κάρτα και για ό,τι έγινε μέχρι τότε δεν αναγνωρίζουν τίποτα, αρά είμαστε έρμαια των όσων συμβαίνουν τη στιγμή που αναγνωρίζει την κακόβουλη ενέργεια».
Ειδήσεις σήμερα
Ανακαλύφθηκε και φωτογραφήθηκε ένας από τους πιο «βρεφικούς» εξωπλανήτες
Κλοπ: Έκανε τον πανηγυρισμό με τις γροθιές και στο «Ολντ Τράφορντ»
Τι αλλάζει σήμερα στο ωράριο των σούπερ μάρκετ και στα εμπορικά κέντρα
Παρά τις σαφείς οδηγίες ενημέρωσης τόσο από πλευράς τραπεζών όσο και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να μην αποκαλύπτονται για κανέναν λόγο σε τρίτους προσωπικοί τραπεζικοί κωδικοί, ωστόσο όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που συνεχίζουν να εξαπατώνται και να δηλώνουν εκτεθειμένοι στον κίνδυνο.
Από την άλλη οι κυβερνοαπατεώνες είναι ξεκάθαρο πως συνεχώς εφευρίσκουν όλο και περισσότερες νέες μεθόδους επίθεσης είτε μέσω μηνυμάτων SMS είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αποτέλεσμα οι πιθανότητες να παρασύρουν κάποιον στην απάτη τους να αυξάνονται δραματικά.
Μερικές από αυτές τις μεθόδους ανήκουν στις εξής κατηγορίες:
- Απατηλά μηνύματα με email και SMS (phishing ή ηλεκτρονικό ψάρεμα).
- Eξαπάτηση μέσω αγγελιών για αγορά ή πώληση προϊόντων.
- Εξαπάτηση για διαμεσολάβηση στη μεταφορά παράνομου χρήματος (money muling).
- Εξαπάτηση με πρόφαση επιδιόρθωση υπολογιστή.
- Επενδυτικές απάτες.
- Απατηλές εντολές πληρωμής με email.
Θύμα της πρώτης κατηγορίας έπεσε πριν από λίγες ημέρες η 65χρονη ορθοδοντικός Γ.Ψ, η οποία περιέγραψε σε συνέντευξή της στο «ΘΕΜΑ» την τραυματική της εμπειρία, καθώς αν και το κινητό της διέθετε θωράκιση antivirus, ωστόσο δεν κατάφερε να εντοπίσει το παραπλανητικό μήνυμα που δέχτηκε, όπως άλλες φορές:
«Όλα συνέβησαν στις 7 Σεπτεμβρίου όταν δέχτηκα ένα μήνυμα SMS από την τράπεζά μου, στο οποίο μου ζητούσαν να μπω σε έναν σύνδεσμο και να προχωρήσω σε κάποιες διορθώσεις» αναφέρει η 65χρονη και συνεχίζει «Σημειωτέον στο κινητό μου έχω θωράκιση antivirus και παρόλα αυτά δεν αντιλήφθηκε το παραπλανητικό μήνυμα ώστε να το στείλει στα spam όπως κάνεις συνήθως. Όταν μπήκα στον σύνδεσμο ήταν λες και μπήκα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της τράπεζάς μου, που σημαίνει πως ήταν κάτι αρκετά γνώριμο σε εμένα. Ήταν κάτι που έβλεπα συχνά και ήξερα να το χειριστώ».
Κατά την είσοδο της στον ψεύτικο σύνδεσμο η Γ.Ψ έκανε το λάθος να πληκτρολογήσει κανονικά όλους τους κωδικούς που της ζητούνταν με αποτέλεσμα το ένα λάθος της να διαδέχεται το άλλο:
«Μου ζητήθηκαν οι αριθμοί password και pin για να προχωρήσω στη διαδικασία. Μόνο με αυτά τα στοιχεία κατάλαβα αργότερα, και αφού την είχα πατήσει, πως τους έδωσα τη δυνατότητα να μπουν στον λογαριασμό μου. Μπαίνοντας είδαν και τις κάρτες με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο συγκεκριμένος λογαριασμός. Όλα αυτά γίνονται από τις 18:55 έως 19:08».
Μέσα σε 13 λεπτά οι απατεώνες προχώρησαν σε μια σειρά από τραπεζικές πράξεις όπως ηλεκτρονικές αγορές στην Αγγλία μέχρι προσπάθεια μεταφοράς χρημάτων στην Γερμανία:
«Την ώρα που είχα δώσει τους κωδικούς μου και είχα μπει στο πεδίο, μου έρχεται ένα push notification, όπου για να προχωρήσω έπρεπε να πληκτρολογήσω το συγκεκριμένο νούμερο. Επιβεβαίωσα την πράξη και συνέχισα. Εκεί μου ήρθε και δεύτερο push notification το οποίο πέρασαν για δεύτερη φορά στο ίδιο πεδίο, που με είχε βάλει να το ορίσω. Ξαφνικά μου έρχεται και τρίτο push notification, όπου εκεί πλέον καταλαβαίνω πως κάτι έχει συμβεί. Πήρα αμέσως την τράπεζα και με ρώτησαν αν έχω μεταφέρει 2.500 ευρώ από τον λογαριασμό μου στην κάρτα μου. Τους είπα “όχι” και πως δεν έχω κάνει την παραμικρή τραπεζική κίνηση. Με ενημέρωσαν πως την κίνηση αυτή θα μου την ακυρώσουν».
Εκτός όμως από την πράξη αυτή, οι απατεώνες είχαν προλάβει ήδη να κάνουν και μια αγορά στην Αγγλία:
«Πρώτα απ' όλα με την κάρτα μου είχαν προλάβει να κάνουν μια ηλεκτρονική αγορά στην Αγγλία 2.2264,85 ευρώ στο pumaspeed.com. Για καλή μου τύχη, επειδή ήθελαν να δράσουν γρήγορα δεν πρόλαβαν να δουν το πιστωτικό όριο της κάρτας μου. Στη συνέχεια πήραν από το λογαριασμό μου τα 2.5χιλ ευρώ, όπου τα έβαλαν στην κάρτα για να συνεχίζουν να ψωνίζουν. Εκεί μετά το τηλεφώνημά μου στην τράπεζα φαίνεται πως τους μπλοκάραμε, με αποτέλεσμα να μην μπορούν κάνουν άλλες αγορές. Συνεχίσαμε να μιλάμε με την τράπεζα και ζήτησα το πάγωμα του λογαριασμού μου. Την ίδια ώρα οι δράστες προσπαθούσαν να μεταφέρουν και τα υπόλοιπα χρήματα που είχα στον λογαριασμό μου στη Γερμανία. Όλα μου τα χρήματα εκείνη την ώρα στον συγκεκριμένο λογαριασμό ήταν γύρω στα 3.5χιλ. ευρώ».
Για όση ώρα ο υπάλληλος της τράπεζας στο τμήμα καρτών προσπαθούσε να μπλοκάρει την κάθε πράξη οι δράστες συνέχισαν τη δουλειά τους, χωρίς όμως επιτυχία:
«Από τις ενέργειες που έκανα μετά, ζητώντας από την τράπεζα αναλυτικά τα πάντα, φαίνεται πως για αρκετή ώρα οι απατεώνες έκαναν προσπάθειες για νέες αγορές. Έκαναν και προσπάθειες να μεταφέρουν και τα υπόλοιπα χρήματα του λογαριασμού χωρίς επιτυχία. Ο λογαριασμός αυτός είναι συνδεδεμένος με τη σύνταξη μου. Από όλη αυτή την ιστορία ο λογαριασμός μου πάγωσε, η κάρτα μου ακυρώθηκε. Έτσι την επόμενη ημέρα που πήγα να ενεργοποιήσω ξανά τον λογαριασμό, εκεί με πληροφόρησαν από την τράπεζα πως πρέπει να κάνω αμφισβήτηση των δυο πράξεων που έγιναν, της αγοράς στο pumaspeed.com και το payment ebanking την μεταφορά των χρημάτων από τον λογαριασμό μου στην κάρτα μου. Έχω εκτυπώσει και έχω στα χέρια μου τα πάντα. Γι' αυτό και δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που έχω καλέσει άμεσα την τράπεζα γιατί δεν υπάρχει μηχανισμός αντιλογισμού των πράξεων; Δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα, πέρα μόνο από το να αμφισβητήσω εγώ τις πράξεις; Μόνο έτσι μπορούσαν να προχωρήσουν τη διαδικασία προκειμένου να δούμε τι έχει γίνει. Η διαδικασία αυτή όμως παίρνει χρόνο με τις πράξεις να παγιώνονται».
Καθ' όλη την διάρκεια της ηλεκτρονικής απάτης η 65χρονη ορθοδοντικός είχε την ευκαιρία να δει μέχρι και τη συσκευή που χρησιμοποιούσαν οι απατεώνες:
«Μέχρι και τη συσκευή που πιστοποίησαν και συνέδεσαν είδα με σκοπό να κάνουν τις πράξεις αυτές. Ήταν ένα Jordan iphone 4. Όταν στην τράπεζα τους είπα πως είναι εύκολος με τόσα στοιχεία ο εντοπισμός των υπευθύνων, μου απάντησαν πως στην Αγγλία για να προβούν μέσω της Interpol σε περαιτέρω ελέγχους και διαδικασίες, πρέπει το χρηματικό ποσό να ξεπερνά τα 5χιλ. ευρώ και στη Γερμανία τα 4χιλ. ευρώ. Έχω πάει στην Ασφάλεια και έχω καταθέσει μήνυση, έχω μιλήσει και με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, δυστυχώς δεν βγάζω άκρη».
Σύμφωνα με το θύμα phishing μέχρι τώρα δεν έχει γίνει καμία σοβαρή καμπάνια ενημέρωσης από τις τράπεζες ή το υπουργείο προστασίας του πολίτη ενώ από την άλλη τα συστήματα ασφαλείας δεν είναι αυτά που πρέπει για τις περιπτώσεις αυτές:
«Η τράπεζα καλά κάνει και λέει πως κανένας δεν θα μας ζητήσει ποτέ τους κωδικούς μας και για κανέναν λόγο. Να συνεχίσει να το λέει. Πάντως η αλήθεια είναι πως μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει καμία σοβαρή καμπάνια. Εγώ δεν είμαι τόσο ψαγμένη είμαι 65 ετών και μου πήρε χρόνο μέχρι να μάθω να κάνω με ηλεκτρονικό τρόπο τις διάφορες πράξεις μέσω υπολογιστή. Από την στιγμή που οι τράπεζες δεν θέλουν να επισκεπτόμαστε τα καταστήματα θα έχουμε κι άλλες τέτοιες απάτες. Από την κάρτα ακόμα η τράπεζα δεν μου έχει επιτρέψει να πάρω τα χρήματα για να τα μεταφέρω στον λογαριασμό. Δυστυχώς τα συστήματα ασφαλείας δεν είναι αυτά που πρέπει μετά από τόσες περιπτώσεις».
Πρόσφατα η 65χρονη έλαβε και μια επιστολή από την τράπεζα η οποία φαίνεται να αναγνωρίζει την κακόβουλη ενέργεια σε βάρος της:
«Στην επιστολή η τράπεζα γράφει πως “βάσει των μηχανισμών ανίχνευσης κακόβουλων ενεργειών και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, αφού το αντιληφθήκαμε προχωρήσαμε σε ακύρωση της κάρτας σας την ίδια ημέρα”. Σε οκτώ λεπτά από την ώρα που έγινε η πίστωση. Είδαν τους κλέφτες, τις κινήσεις τους, ακύρωσαν την κάρτα και για ό,τι έγινε μέχρι τότε δεν αναγνωρίζουν τίποτα, αρά είμαστε έρμαια των όσων συμβαίνουν τη στιγμή που αναγνωρίζει την κακόβουλη ενέργεια».
Ειδήσεις σήμερα
Ανακαλύφθηκε και φωτογραφήθηκε ένας από τους πιο «βρεφικούς» εξωπλανήτες
Κλοπ: Έκανε τον πανηγυρισμό με τις γροθιές και στο «Ολντ Τράφορντ»
Τι αλλάζει σήμερα στο ωράριο των σούπερ μάρκετ και στα εμπορικά κέντρα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα