Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό

Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό

Ο άτυχος Πέτρος Γιάμαλης εργαζόταν επί 16 χρόνια ως εργοδηγός -Πώς έγινε το σοκαριστικό δυστύχημα -Σε σοκ οι συνάδελφοι, μιλούν για ένα πολύ εργατικό και αγαπητό παιδί -«Αν δεν το είχαμε σταματήσει θα έφτανε στον Πειραιά», λέει εκπρόσωπος των εργαζομένων

Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό
Σοκαρισμένοι είναι οι φίλοι και οι συνάδερφοι του άτυχου 41χρονου εργάτη που έχασε τα ξημερώματα τη ζωή του στις γραμμές του ΗΣΑΠ, μετά από τη σύγκρουση του μηχανήματος που επέβαινε με το τρένο.

Το δυστύχημα σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.

Ο άτυχος εργάτης Πέτρος Γιάμαλης, μαζί με δυο συναδέρφους του, προκειμένου να σωθούν από τη σφοδρή σύγκρουση, πήδηξαν από το μηχάνημα που επέβαιναν.  Τραγικό αποτέλεσμα ο άτυχος 41χρονος  να χάσει τη ζωή του. 

O 41χρονος Πέτρος Γιάμαλης 
Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό


Ο 41χρονος ήταν εργοδηγός επί 16 χρονια. Ήταν ανύπαντρος και όπως λένε άνθρωποι που τον γνώριζαν, του άρεσε η δουλειά του και ήταν τελειομανής.

Ο 41χρονος, προέρχεται από τον ΗΣΑΠ και από το 2007 εργάζεται στη ΣΤΑΣΥ. Ξεκίνησε ως εργάτης, μετά έγινε αρχιτεχνίτης επιδομής και η τελευταία του θέση ήταν εργοδηγός επιδομής. 

Οι συνάδελφοι του που μίλησαν στο protothema.gr λένε ότι ήταν «εργατικό παιδί, καλός συνάδερφος, η αδερφή του δουλεύει στον ΗΣΑΠ μαζί μας. Αλίμονο στη μάνα του και στον ανιψιό του που υπεραγαπούσε».

Όπως αναφέρουν, είχε λατρεία με τη θάλασσα και είχε πάρει και μια βάρκα και έκανε σχέδια για το μέλλον.

Μαρτυρία γείτονα και πρώην συνάδελφου του 41χρονου  
Τραγωδία στον ΗΣΑΠ - Μαρτυρία γείτονα και πρώην συνάδελφο νεκρού
Κλείσιμο

«Άκουσα ένα θόρυβο σαν βόμβα, κατέβηκα από το διαμέρισμα κάτω για να δω τι συμβαίνει. Είδα τον έναν από τους τρεις τραυματίες ο οποίος είχε αίματα στο κεφάλι και σοκαρισμένος μου έλεγε ότι το μηχάνημα εργασίας δεν σταματούσε, δεν λειτουργούσαν τα φρένα του και έβαλαν το συρμό μπροστά για να τους σταματήσει. Τον ρώτησα «Είσαι καλά; Είσαι μόνος σου;» Και μου είπε ήταν κι άλλοι δυο μαζί μου αλλά πήδηξαν από το βαγόνι για να σωθούν», λέει στο protothema αυτόπτης μάρτυρας. 

Βίντεο με τα συντρίμμια από τη σύγκρουση 
Σύγκρουση βαγονιών στο σταθμό του Αγίου Νικολάου

Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό
Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό
Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό
Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό

Εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ: Αν δεν το είχαμε σταματήσει θα έφτανε στον Πειραιά

Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, όπως διαπιστώθηκε, είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει ανεξέλεγκτη ταχύτητα, 50 χιλιόμετρα την ώρα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ. Εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί ...».

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν... όμως χάσαμε το συνάδελφο μας, ήταν μαζί με τον οδηγό.

«Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος», σημείωσε ο Σπύρος Ρεβύθης και πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε.

Αλλαγές στα δρομολόγια 

Η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Α. Πατήσια – Κηφισιά.

Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια - Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.

Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «Άνω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.

ΣΤΑΣΥ: Οδύνη για τον χαμό του εργαζόμενου - Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος


Την οδύνη τους για το χαμό εν ώρα καθήκοντος ενός συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών, εκφράζουν με ανακοινωσή τους η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Ο θανάσιμος τραυματισμός του εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, επήλθε το πρωί της Τρίτης 16/11/2021, σε δυστύχημα που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών λείανσης της Γραμμής 1 του Μετρό. Αποτέλεσμα του δυστυχήματος, ήταν ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές.

Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος.

Θρήνος για τον 41χρονο εργάτη που σκοτώθηκε στον ηλεκτρικό



Ειδήσεις σήμερα:

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες μετά από σύγκρουση βαγονιών στον ηλεκτρικό

«Γκάζι» στους εμβολιασμούς και «φρένο» στο lockdοwn για τους ανεμβολίαστους από την κυβέρνηση

Τετ α τετ Μητσοτάκη - Τζόνσον για τα Γλυπτά του Παρθενώνα, τον τουρισμό και τις ευρωβρετανικές σχέσεις
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης