Καταγγελία εργαζομένων ΣΤΑΣΥ για το δυστύχημα στον Ηλεκτρικό: Η ίδια μηχανή είχε εκτροχιαστεί και τον Αύγουστο
Καταγγελία εργαζομένων ΣΤΑΣΥ για το δυστύχημα στον Ηλεκτρικό: Η ίδια μηχανή είχε εκτροχιαστεί και τον Αύγουστο
Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ - «Πρωτοφανές ο ελεγχόμενος να έχει αναλάβει και τον έλεγχο για τα αίτια του δυστυχήματος» - Οι εργαζόμενοι φοβούνται να μιλήσουν για να μην χάσουν τις δουλειές τους, λέει - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Για το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε την ζωή ενός 41χρονου εργάτη, εργαζομένου στην ΣΤΑΣΥ, στη Γραμμή 1 του Μετρό (ηλεκτρικός) το πρωί της Τρίτης, μίλησε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ Σπύρος Ρεβύθης, καταγγέλλοντας πως είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 στον σταθμό «Βικτώρια».
Όπως είπε στην ΕΡΤ1 το πρωί της Πέμπτης, τα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης εμφάνιζαν προβλήματα κάτι που είπαν κι άλλοι συνάδελφοί του αμέσως μετά το δυστύχημα, συμπλήρωσε. «Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», είπε ενώ παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cfspf8ibz5wh-sf)
Σημειώνεται πως η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», προκειμένου να σταματήσει την πορεία του. Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG. Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων.
Βίντεο από το σημείο το δυστυχήματος:
Ο κ. Ρεβύθης τόνισε δε πως η ΣΤΑΣΥ έχει αναλάβει να ελέγξει τα αίτια του δυστυχήματος σημειώνοντας πως «είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που ο ελεγχόμενος κάνει και την πραγματογνωμοσύνη».
Δείτε τις φωτογραφίες:
Συνεχίζοντας ο ίδιος είπε πως «είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία». Σχολιάζοντας τις αναφορές της Διοίκησης της ΣΤΑΣΥ για συγκατάθεσή του στο ΔΣ για τις εργασίες λείανσης των γραμμών, είπε πως είχε συμφωνήσει διότι αποτελούν απαραίτητες διορθωτικές εργασίες συντήρησης που έπρεπε γίνουν για λόγους ασφαλείας, όμως η Διοίκηση είχε την αποκλειστική ευθύνη να ελέγξει τον εργολάβο.
Ο ίδιος μιλώντας επίσης στον τηλεοπτικό σταθμό ΟΡΕΝ καταλόγισε στη Διοίκηση ότι χρησιμοποιεί μεθόδους που ανήκουν σε άλλη εποχή με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να φοβούνται μήπως χάσουν τις δουλειές τους γι’ αυτό και δεν είχε γίνει γνωστό το περιστατικό. «Έχουμε καταγγελίες και για άλλα περιστατικά, αλλά δεν έχουμε στοιχεία. Μόλις τα βρούμε θα τα παρουσιάσουμε κι αυτά», είπε.
Δείτε βίντεο:
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cfsnctxj3061-sf)
Όπως είπε στην ΕΡΤ1 το πρωί της Πέμπτης, τα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης εμφάνιζαν προβλήματα κάτι που είπαν κι άλλοι συνάδελφοί του αμέσως μετά το δυστύχημα, συμπλήρωσε. «Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», είπε ενώ παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.
Σημειώνεται πως η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», προκειμένου να σταματήσει την πορεία του. Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG. Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων.
Βίντεο από το σημείο το δυστυχήματος:
Ο κ. Ρεβύθης τόνισε δε πως η ΣΤΑΣΥ έχει αναλάβει να ελέγξει τα αίτια του δυστυχήματος σημειώνοντας πως «είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που ο ελεγχόμενος κάνει και την πραγματογνωμοσύνη».
Δείτε τις φωτογραφίες:
Συνεχίζοντας ο ίδιος είπε πως «είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία». Σχολιάζοντας τις αναφορές της Διοίκησης της ΣΤΑΣΥ για συγκατάθεσή του στο ΔΣ για τις εργασίες λείανσης των γραμμών, είπε πως είχε συμφωνήσει διότι αποτελούν απαραίτητες διορθωτικές εργασίες συντήρησης που έπρεπε γίνουν για λόγους ασφαλείας, όμως η Διοίκηση είχε την αποκλειστική ευθύνη να ελέγξει τον εργολάβο.
Ο ίδιος μιλώντας επίσης στον τηλεοπτικό σταθμό ΟΡΕΝ καταλόγισε στη Διοίκηση ότι χρησιμοποιεί μεθόδους που ανήκουν σε άλλη εποχή με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να φοβούνται μήπως χάσουν τις δουλειές τους γι’ αυτό και δεν είχε γίνει γνωστό το περιστατικό. «Έχουμε καταγγελίες και για άλλα περιστατικά, αλλά δεν έχουμε στοιχεία. Μόλις τα βρούμε θα τα παρουσιάσουμε κι αυτά», είπε.
Δείτε βίντεο:
Το εργατικό ατύχημα που σημειώθηκε τα ξημερώματα στοίχισε τη ζωή στον 41χρονο εργοδηγό της ΣΤΑΣΥ, Πέτρο Γιάμαλη. Επίσης με σοβαρά τραύματα νοσηλεύεται και ο οδηγός της μηχανής λείανσης, υπάλληλος της αναδόχου εταιρείας.
Ειδήσεις σήμερα:
Χίλιοι νεκροί από Covid σε 15 ημέρες τον Νοέμβριο - 85% των διασωληνωμένων είναι ανεμβολίαστοι
Κάλεσμα Μητσοτάκη σε εμβολιασμό με «ανοιχτή» οικονομία
«Χειρόφρενο» σήμερα σε ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ - Στάση εργασίας στα λεωφορεία - Χωρίς δακτύλιο η Αθήνα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα