Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
#HairHasNoGender: «Viral» η διαφήμιση της Pantene με πρωταγωνιστές ΛΟΑΤΚΙ+
Δείτε ορισμένες από τις αντιδράσεις στο Twitter
Τα συγκεκριμένα πρόσωπα μοιράζονται με υπερηφάνεια τις ιστορίες και τους και μιλούν για την ενδυνάμωση και την ορατότητα, ζητώντας να μοιραστούν τα ίδια, περήφανα, τις δικές τους ιστορίες αναφερόμενα στα εντυπωσιακά, λαμπερά μαλλιά τους.
Pantene #HairHasNoGender🌈To Pantene λανσάρει την καμπάνια #HairHasNoGender, φέρνοντας στο προσκήνιο 5 queer άτομα, αληθινά μέλη της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, που μοιράζονται υπερήφανα τις δικές τους ιστορίες και μιλούν για ενδυνάμωση και ορατότητα αναφερόμενα στα εντυπωσιακά, λαμπερά μαλλιά τους. #Pantene #HairHasNoGender #StrongIsBeautiful #hair #PanteneHair #PowerofHair #Strong #Power #StayStrong #StayBeautiful
Posted by Pantene Greece on Monday, January 17, 2022
«Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε το Pantene το 2017, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Γέιλ, τα μαλλιά παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοεκτίμηση και αποτελούν σημαντική προέκταση και έκφραση της ταυτότητας του κάθε ατόμου. Ο αντίκτυπος που έχουν τα μαλλιά στην ψυχολογική και συναισθηματική ισορροπία του ατόμου είναι τόσο ισχυρός που συχνά ξεφεύγει από το πλαίσιο της εξωτερικής εικόνας. Αυτή η διαπίστωση βρίσκει ακόμα συχνότερη εφαρμογή στα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, όπου τα μαλλιά συχνά αποτελούν το πρώτο στάδιο σε ζητήματα coming out, αυτοπροσδιορισμού, φυλομετάβασης, προσωπικής ενδυνάμωσης κ.λπ.
Από την άλλη, συχνά διαπιστώνονται στην κοινωνία διακρίσεις, προκαταλήψεις, ακόμα και misgendering (λανθασμένη απόδοση διαφορετικού γένους από αυτό με το οποίο αυτοπροσδιορίζεται το άτομο) που συνδέονται με την εικόνα, ενώ τα στερεότυπα που κάνουν λόγο για «αντρικά» και «γυναικεία» μαλλιά, «αντρικά» και «γυναικεία» κουρέματα, τόσο στους επαγγελματικούς χώρους περιποίησης μαλλιών όσο και έξω από αυτούς, παραμένουν κραταιά. «Φράντζα, κεφάλι ψηλά!» αναφωνεί ο Δήμος, που είναι cis gay αγόρι.
«Στις δουλειές πρέπει να αλλάζουν τα μυαλά και όχι τα μαλλιά» διαπιστώνει η Νικόλ, που είναι cis gay κορίτσι. «Πρώτα μάκρυνα τα μαλλιά μου και μετά είπα στους δικούς μου “αισθάνομαι, είμαι γυναίκα”» θυμάται η Καίτη, που είναι trans κορίτσι. «Δεν υπάρχουν “αντρικά” ή “γυναικεία” μαλλιά» διαπιστώνει η/το LEX, που είναι non-binary άτομο. «Ίσως κάποιοι νομίζουν ότι έτσι κρύβομαι, αλλά εγώ έτσι εκφράζομαι» εξηγεί ο Θέμης, μέσω της drag περσόνας του, Holly Grace. Μέσα από τις 5 παραπάνω ιστορίες, που με ειλικρίνεια και θάρρος μοιράζονται τα 5 άτομα που πρωταγωνιστούν στη νέα του καμπάνια - τομή για τα ελληνικά διαφημιστικά δεδομένα, το Pantene, περήφανος υποστηρικτής της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και των διεκδικήσεών της, δηλώνει πως «ό,τι μαλλιά κι αν ονειρεύεσαι, είμαστε δίπλα σου», τονίζεται στην περιγραφή του βίντεο.
Παράλληλα το χάσταγκ #HairHasNoGender βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των τρεντ στο Twitter ενώ μέσα σε λίγες ώρες έγινε viral. Η πλειονότητα των χρηστών σχολίασε θετικά τη συγκεκριμένη καμπάνια.
Η αιτία που δεν σας αρέσει η διαφήμιση της #Pantene;
— Eirene (@_eirene__) January 18, 2022
Δεν σας αγάπησε ποτέ κανείς για αυτό που είστε.
Με μια λέξη: Απωθημένα.
Νιώθεις ότι δεν σε καταλαβαίνει κανείς και έχεις ανάγκη να μιλήσεις σε κάποια/κάποιον;
— κωστας με γγγγγ (@diabasmenos) January 18, 2022
11528. Η γραμμή στήριξης. Δίπλα σου. #pantene
Εξαιρετική διαφήμιση , όμορφη και με μεγάλη δόση δύναμης. 😌 #Pantene
— Αίλουρος ◯△▢ ╳ ⚣ ☮︎ (@Placebo_0) January 18, 2022
Και μόνο που η διαφήμιση της #Pantene μοιράζει απανωτά "εγκεφαλικά" στην Αφρούλα την Λατινοπούλου κ τους ομοίους της είναι επιτυχημένη ! Μπράβο στην εταιρεία 👏 Μακάρι βέβαια με ένα λούσιμο να μπορούσαν να ξεπλυθούν όλοι αυτοί κ από ομοφοβικοί ρατσιστές να γίνονταν ΑΝΘΡΩΠΟΙ !
— kyra_sagittarius 🔴⚪ (@KyraToxotina) January 18, 2022
Οι γονείς που φοβούνται οτι το παιδί τους θα γίνει γκει επειδή είδε τη διαφήμιση #Pantene δε έπρεπε απλά να είναι γονείς.
— jesuisbrick 🧱 (@jesuisblock) January 18, 2022
Η νεα διαφήμιση της #Pantene ήρθε μαζί με την επαναλειτουργία της Γραμμής Ψυχολογικής Στήριξης '11528 – ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ', Ψυχολογικής υποστήριξης σε ΛΟΑΤΚΙ της οποίας το Pantene και η P&G είναι περήφανοι χορηγοί.
— Deppie (@DDeppied) January 18, 2022
Πρώτη φορά ελληνική τηλεόραση.
Μπραβο και προχωράμε. #Pantene #Greece pic.twitter.com/byWQLBvMkp
Πάλι καλά που βγάζει και η #pantene καμιά διαφήμιση και βγαίνουν οι ομοφοβικοί σαν τα σαλιγκάρια στη βροχή. Να ξέρουμε ποιους να μπλοκάρουμε.
— Valia_bel (@valia_bel2) January 18, 2022
η ομορφια δεν εχει φυλο, ουτε η καλοσυνη, αλλα τι να σου λεω τωρα κυρ παντελη... #Pantene
— Ο ακρογωνιαίος Paladin ♏ (@paladin_iv) January 18, 2022
Εξαιρετική διαφήμιση , όμορφη και με μεγάλη δόση δύναμης. 😌 #Pantene
— Αίλουρος ◯△▢ ╳ ⚣ ☮︎ (@Placebo_0) January 18, 2022
«Σκεφτείτε να ήταν η χώρα μας γεμάτη με πολίτες όπως οι πρωταγωνιστές της διαφήμισης της Pantene. Η Τουρκία θα είχε εισβάλει και θα έφτανε στο Σύνταγμα την ίδια ώρα που κάποιοι θα “έφτιαχναν τη φράντζα τους”. Ευτυχώς όμως δεν είμαστε έτσι. Τροφή για σκέψη», ήταν το σχόλιο της πολιτεύτριας της ΝΔ.
Σκεφτείτε να ήταν η χώρα μας γεμάτη με πολίτες όπως οι πρωταγωνιστές της διαφήμισης της Pantene.
— Latinopoulou (@latinopoulou) January 18, 2022
Η Τουρκία θα είχε εισβάλει και θα έφτανε στο Σύνταγμα την ίδια ώρα που κάποιοι θα "έφτιαχναν τη φράντζα τους".
Ευτυχώς όμως δεν είμαστε έτσι.
Τροφή για σκέψη.#cancel_pantene
Ειδήσεις σήμερα:
Τσιτσιπάς: «Στη Μελβούρνη νιώθω σα να παίζω στο σπίτι μου»
Κατερίνα Μονογυιού: «Ευχαριστώ τους ήρωες Γιώργο και Ανέστη, που απεγκλώβισαν την Αθηνά και τον αδερφό μου»
Αυξήθηκαν οι καταγγελίες για βία και σεξουαλική παρενόχληση στους χώρους εργασίας μέσα στο 2021
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr