Αττική Οδός: Αποκαλυπτικό έγγραφο για το πότε αποφάσισε η εταιρεία να ζητήσει διακοπή της κυκλοφορίας
Αττική Οδός: Αποκαλυπτικό έγγραφο για το πότε αποφάσισε η εταιρεία να ζητήσει διακοπή της κυκλοφορίας
Αποκαλυπτικό έγγραφο για τις... διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην Τροχαία και τη διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού - Όταν τελικά έγινε το αίτημα, ακόμα και με καθυστέρηση, αφορούσε μόνο στα βαριά οχήματα
Πολλά είναι τα ερωτήματα για το το έφταιξε και χιλάδες οδηγοί και οχήματα έμειναν εγκλωβισμένοι ακόμα και επί 24 ώρες στη χιονισμένη Αττική Οδό. Πολλοί αναγκάστηκαν να παρατήσουν τα αυτοκίνητά τους στη μέση του δρόμου, άλλοι αναγκάστηκαν να... πηδήξουν στις ράγες του Προαστιακού, για να προλάβουν τους διερχόμενους συρμούς, και άλλοι έμειναν μέσα στα Ι.Χ. τους, περιμένοντας κάποιον να τους απεγκλωβίσει.
Η μεγαλύτερη ευθύνη, έτσι τουλάχιστον όπως αποδόθηκε από κυβερνητικά χείλη, ανήκει στη διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού. Αποκαλυπτική ως προς αυτό, μάλιστα, είναι η επικοινωνία που είχαν η εταιρεία και η Τροχαία την περασμένη Δευτέρα, προτού μάλιστα ο χιονιάς «πνίξει» την Αττική.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-chftoeibg6u9-sf)
Σήμερα, ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ έδωσε στη δημοσιότητα έγγραφο-ντοκουμέντο από την Τροχαία, αναφορικά με το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρεία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε τη διαχειρίστρια εταιρεία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων -και κυρίως των βαρέων- στις εισόδους αυτής -κάτι ωστόσο που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους ιθύνοντες της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η εταιρεία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή, τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα, τα οποία είναι βαρέος τύπου κι έτσι δεν έχουν ταχύτητα κι ευελιξία, δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο και να επιτρέψουν στους οδηγούς να απεγκλωβιστούν.
Η σύμβαση του κράτους με τη διαχειρίστρια εταιρία της Αττικής Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρεία είναι αυτή που αποφασίζει για τη διακοπή της κυκλοφορίας. Δηλαδή το αιτείται από την Τροχαία, πράγμα το οποίο φαίνεται τελικά να έγινε στις 2 το μεσημέρι -με σημαντική, ούτως ειπείν, καθυστέρηση.
Η απόφαση, μάλιστα, ήταν μόνο για τα βαριά οχήματα και όχι για τα Ι.Χ. των πολιτών, που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό...΄
Διαψεύδει η Αττικής Οδός
Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. με ανακοίνωσή που εξέδωσε αργά το βράδυ της Τετάρτης διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρεία δεν το δέχθηκε.
Ειδήσεις σήμερα:
Ξεπέρασαν τα 6 εκατ. στρέμματα οι εκτάσεις που καλύφθηκαν από χιόνι σε Αττική, Βοιωτία και Φθιώτιδα
Έκρηξη στη Συγγρού: Κλειστή μέχρι αύριο το μεσημέρι - Γλιτώσαμε από θαύμα 100 νεκρούς, λένε στην ΕΛ.ΑΣ
Πώς ο «χορός των πιγκουίνων» σας κρατάει ζεστούς στους -18 βαθμούς Κελσίου
Η μεγαλύτερη ευθύνη, έτσι τουλάχιστον όπως αποδόθηκε από κυβερνητικά χείλη, ανήκει στη διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού. Αποκαλυπτική ως προς αυτό, μάλιστα, είναι η επικοινωνία που είχαν η εταιρεία και η Τροχαία την περασμένη Δευτέρα, προτού μάλιστα ο χιονιάς «πνίξει» την Αττική.
Σήμερα, ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ έδωσε στη δημοσιότητα έγγραφο-ντοκουμέντο από την Τροχαία, αναφορικά με το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρεία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε τη διαχειρίστρια εταιρεία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων -και κυρίως των βαρέων- στις εισόδους αυτής -κάτι ωστόσο που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους ιθύνοντες της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η εταιρεία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή, τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα, τα οποία είναι βαρέος τύπου κι έτσι δεν έχουν ταχύτητα κι ευελιξία, δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο και να επιτρέψουν στους οδηγούς να απεγκλωβιστούν.
Η σύμβαση του κράτους με τη διαχειρίστρια εταιρία της Αττικής Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρεία είναι αυτή που αποφασίζει για τη διακοπή της κυκλοφορίας. Δηλαδή το αιτείται από την Τροχαία, πράγμα το οποίο φαίνεται τελικά να έγινε στις 2 το μεσημέρι -με σημαντική, ούτως ειπείν, καθυστέρηση.
Η απόφαση, μάλιστα, ήταν μόνο για τα βαριά οχήματα και όχι για τα Ι.Χ. των πολιτών, που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό...΄
Διαψεύδει η Αττικής Οδός
Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. με ανακοίνωσή που εξέδωσε αργά το βράδυ της Τετάρτης διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρεία δεν το δέχθηκε.
Ειδήσεις σήμερα:
Ξεπέρασαν τα 6 εκατ. στρέμματα οι εκτάσεις που καλύφθηκαν από χιόνι σε Αττική, Βοιωτία και Φθιώτιδα
Έκρηξη στη Συγγρού: Κλειστή μέχρι αύριο το μεσημέρι - Γλιτώσαμε από θαύμα 100 νεκρούς, λένε στην ΕΛ.ΑΣ
Πώς ο «χορός των πιγκουίνων» σας κρατάει ζεστούς στους -18 βαθμούς Κελσίου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα