Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Τρία Instagram-success stories
Τρία Instagram-success stories
Τα αγαπημένα μας τοπικά καταστήματα εξελίσσονται χάρη στη Mastercard
Sponsored Content
Στην εποχή που τα social media ορίζουν τη νέα πραγματικότητα της καθημερινότητάς μας αλλά και της αγοράς, καταργώντας τα όρια του τόπου και του χρόνου, κάθε επιχείρηση αξίζει όχι μόνο να επωφεληθεί από τη δύναμη τους αλλά και να υποστηριχθεί ανάλογα ώστε να αναπτυχθεί με τους πιο σύγχρονους και αποτελεσματικούς τρόπους.
Ακολουθώντας αυτήν ακριβώς την τάση, η Mastercard από τις αρχές του 2021 έδωσε την ευκαιρία σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα να εξελιχθούν, στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που υλοποίησε, το οποίο περιελάβανε και τη συμμετοχή των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, πρόσφερε κίνητρα στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της χώρας.
Ταυτόχρονα, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors, η Mastercard παρέχει προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στα νέα δεδομένα και να αναπτυχθούν βελτιώνοντας τις υπηρεσίες τους και αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες τους.
Έγιναν viral και κέρδισαν!
Παράλληλα, μέσα από έναν πρωτότυπο διαγωνισμό που διοργάνωσε η Mastercard στο Instagram, oι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ενισχύσουν περισσότερο τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που προτιμούν. Οι χρήστες του Instagram δεν είχαν παρά να μπουν στην αγαπημένη τους πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και να προτείνουν, μέσω από κάποιο story τους, τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις.
Μετά από κλήρωση, αναδείχθηκαν οι τρεις επιχειρήσεις που προτιμήθηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές και απολαμβάνουν ήδη τα οφέλη που τους παρέχει η Mastercard. Η δημιουργία e-shop, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενεργειών marketing, καθώς και η ανανέωση της εταιρικής τους ταυτότητας είναι μόνο μερικές από τις λύσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στις τρεις αυτές επιχειρήσεις που ξεχώρισαν ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους και να αναβαθμίσουν τη λειτουργίας τους.
Ποιές είναι όμως οι τρεις επιχειρήσεις που ξεχώρισαν και με ποιούς τρόπους εξελίχθηκαν χάρη στη Mastercard;
“Aumorfia’’
To brand που δημιούργησε η Θεανώ Ποταμιάνου περιλαμβάνει ευφάνταστα αξεσουάρ-κοσμήματα που συνδυάζονται τέλεια με κομψά ρούχα και τροποποιούνται ανάλογα με το στιλ και τον χαρακτήρα όσων τα επιλέγουν. Το βασικό τους υλικό είναι το δέρμα το οποίο δουλεύεται μαζί με άλλα εναλλακτικά υλικά σε συνθέσεις με έντονα γεωμετρικά στοιχεία. Στο “Aumorfia’’ clothes and accessories η Mastercard προσφέρει ολοκληρωμένη digital καμπάνια επικοινωνίας για τρεις μήνες.
“Alinda Fashion’’
Η βιοτεχνία επαγγελματικών στολών Alinda Fashion, δημιουργήθηκε από τη μητέρα του σημερινού ιδιοκτήτη, Άγγελου Νώτη. Ο Άγγελος με την είσοδό του στην επιχείρηση συνέχισε την οικογενειακή παράδοση και επέκτεινε τη δραστηριότητά της μέσα από τη δημιουργία προσωποποιημένων δώρων. Με τη βοήθεια της Mastercard δημιούργησαν το δικό τους e-shop και θα πραγματοποιήσουν παράλληλα και μία digital καμπάνια επικοινωνίας.
Στην εποχή που τα social media ορίζουν τη νέα πραγματικότητα της καθημερινότητάς μας αλλά και της αγοράς, καταργώντας τα όρια του τόπου και του χρόνου, κάθε επιχείρηση αξίζει όχι μόνο να επωφεληθεί από τη δύναμη τους αλλά και να υποστηριχθεί ανάλογα ώστε να αναπτυχθεί με τους πιο σύγχρονους και αποτελεσματικούς τρόπους.
Ακολουθώντας αυτήν ακριβώς την τάση, η Mastercard από τις αρχές του 2021 έδωσε την ευκαιρία σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα να εξελιχθούν, στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που υλοποίησε, το οποίο περιελάβανε και τη συμμετοχή των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, πρόσφερε κίνητρα στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της χώρας.
Ταυτόχρονα, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors, η Mastercard παρέχει προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στα νέα δεδομένα και να αναπτυχθούν βελτιώνοντας τις υπηρεσίες τους και αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες τους.
Έγιναν viral και κέρδισαν!
Παράλληλα, μέσα από έναν πρωτότυπο διαγωνισμό που διοργάνωσε η Mastercard στο Instagram, oι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ενισχύσουν περισσότερο τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που προτιμούν. Οι χρήστες του Instagram δεν είχαν παρά να μπουν στην αγαπημένη τους πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και να προτείνουν, μέσω από κάποιο story τους, τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις.
Μετά από κλήρωση, αναδείχθηκαν οι τρεις επιχειρήσεις που προτιμήθηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές και απολαμβάνουν ήδη τα οφέλη που τους παρέχει η Mastercard. Η δημιουργία e-shop, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενεργειών marketing, καθώς και η ανανέωση της εταιρικής τους ταυτότητας είναι μόνο μερικές από τις λύσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στις τρεις αυτές επιχειρήσεις που ξεχώρισαν ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους και να αναβαθμίσουν τη λειτουργίας τους.
Ποιές είναι όμως οι τρεις επιχειρήσεις που ξεχώρισαν και με ποιούς τρόπους εξελίχθηκαν χάρη στη Mastercard;
“Aumorfia’’
To brand που δημιούργησε η Θεανώ Ποταμιάνου περιλαμβάνει ευφάνταστα αξεσουάρ-κοσμήματα που συνδυάζονται τέλεια με κομψά ρούχα και τροποποιούνται ανάλογα με το στιλ και τον χαρακτήρα όσων τα επιλέγουν. Το βασικό τους υλικό είναι το δέρμα το οποίο δουλεύεται μαζί με άλλα εναλλακτικά υλικά σε συνθέσεις με έντονα γεωμετρικά στοιχεία. Στο “Aumorfia’’ clothes and accessories η Mastercard προσφέρει ολοκληρωμένη digital καμπάνια επικοινωνίας για τρεις μήνες.
“Alinda Fashion’’
Η βιοτεχνία επαγγελματικών στολών Alinda Fashion, δημιουργήθηκε από τη μητέρα του σημερινού ιδιοκτήτη, Άγγελου Νώτη. Ο Άγγελος με την είσοδό του στην επιχείρηση συνέχισε την οικογενειακή παράδοση και επέκτεινε τη δραστηριότητά της μέσα από τη δημιουργία προσωποποιημένων δώρων. Με τη βοήθεια της Mastercard δημιούργησαν το δικό τους e-shop και θα πραγματοποιήσουν παράλληλα και μία digital καμπάνια επικοινωνίας.
“Originale Coiffure”
Το κομμωτήριο της Ζέτας Βάσου μετράει 20 χρόνια ιστορίας στη Νέα Σμύρνη. Η έμπειρη ομάδα της, την οποία η ιδιοκτήτρια προσπαθεί να εκπαιδεύει συνεχώς, έχει στόχο να βελτιώνεται και να παρέχει όλο και πιο ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες της. Η δημιουργία νέας εταιρικής ταυτότητας, σχετικής σήμανσης και digital καμπάνιας επικοινωνίας είναι τα οφέλη που το Originale απολαμβάνει από τη Mastercard.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα