Η Αθήνα συστήνει «άμεση απομάκρυνση των ελληνικών εμπορικών πλοίων» από τα χωρικά ύδατα Ουκρανίας και Ρωσίας στη Μαύρη Θάλασσα
Η Αθήνα συστήνει «άμεση απομάκρυνση των ελληνικών εμπορικών πλοίων» από τα χωρικά ύδατα Ουκρανίας και Ρωσίας στη Μαύρη Θάλασσα
Σε αυξημένη ετοιμότητα το Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος το οποίο βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους πλοιάρχους των εννέα πλοίων στα οποία υπηρετούν 66 Έλληνες ναυτικοί
Έγγραφο του Υπουργείου Ναυτιλίας και πιο συγκεκριμένα του Κλάδου Β’-Ναυτιλίας, Διεύθυνση Ποντοπόρου Ναυτιλίας –Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας, με οδηγίες προς ναυτιλλόμενους υπογεγραμμένο από τον υπουργό Γιάννη Πλακιωτάκη απεστάλη σήμερα προς όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες. Αναφέρεται στις εξελίξεις στον τομέα της ναυσιπλοΐας, ύστερα από την έναρξη στρατιωτικής επιχείρησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας στην Ουκρανία.
Στο εν λόγω έγγραφο αναφέρεται ότι το ΥΝΑΝΠ συστήνει την άμεση απομάκρυνση ή την μη προσέγγιση Ελληνικών εμπορικών πλοίων από ή προς στα λιμάνια και τα χωρικά ύδατα της Ουκρανίας και της Ρωσικής Ομοσπονδίας στη Μαύρη Θάλασσα καθώς και τα αγκυροβόλια των εν λόγω λιμανιών.
Παράλληλα επισημαίνεται προς τους υπεύθυνους ασφαλείας των εταιρειών, τους Πλοιάρχους και τους Αξιωματικούς Ασφαλείας των Ελληνικών πλοίων, να συνεκτιμούν τις τοπικές συνθήκες που ενδεχομένως να έχουν επιπτώσεις στον πλου και την παραμονή των πλοίων σε λιμάνια ή αγκυροβόλια, διατηρώντας συνεχή επαφή με τοπικούς πράκτορες και εκπροσώπους των αλληλοασφαλιστικών οργανισμών (p & I Clubs) καθώς και με τις Ελληνικές τοπικές Προξενικές Αρχές (Γενικά Προξενεία Μαριούπολης και Οδησσού, Προξενικό Γραφείο Κιέβου και Γραφείο Ναυτιλιακού Ακολούθου Νοβοροσίσκ).
Μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:
«Υπό το φως των γεγονότων και με δεδομένο ότι αριθμός ελληνικών πλοίων βρίσκεται στη Μαύρη Θάλασσα (είτε παραβεβλημένο σε λιμένες της Ουκρανίας είτε σε αγκυροβόλια ή εν πλω) συνίσταται η άμεση απομάκρυνση και η μη προσέγγιση των ελληνικών εμπορικών πλοίων από/στα λιμάνια και τα χωρικά ύδατα της Ουκρανίας και της Ρωσικής Ομοσπονδίας στη Μαύρη Θάλασσα καθώς και τα αγκυροβόλια των ως άνω λιμένων.
Μέχρι την ασφαλή απομάκρυνση των πλοίων από την ανωτέρω περιοχή, είναι αναγκαίο να επισημανθεί στους υπευθύνους ασφαλείας των εταιρειών , τους πλοιάρχους και αξιωματικούς ασφαλείας των ελληνικών πλοίων να συνεκτιμούν τις τοπικές συνθήκες με επίδραση στον ασφαλή πλου ή ασφαλή παραμονή των πλοίων σε λιμένα ή αγκυροβόλιο, διατηρώντας προς τούτο συνεχή επαφή τόσο με τους τοπικούς πράκτορες και τους εκπροσώπους των αλληλοασφαλιστικών οργανισμών (P&I Clubs) , καθώς και με τις ελληνικές τοπικές προξενικές Αρχές (Γενικά Προξενεία Μαριούπολης και Οδησσού και Προξενικό Γραφείο Κιέβου) και το γραφείο Γρ. Ναυτιλιακού Ακολούθου Νοβοροσίσκ.
Στο εν λόγω έγγραφο αναφέρεται ότι το ΥΝΑΝΠ συστήνει την άμεση απομάκρυνση ή την μη προσέγγιση Ελληνικών εμπορικών πλοίων από ή προς στα λιμάνια και τα χωρικά ύδατα της Ουκρανίας και της Ρωσικής Ομοσπονδίας στη Μαύρη Θάλασσα καθώς και τα αγκυροβόλια των εν λόγω λιμανιών.
Παράλληλα επισημαίνεται προς τους υπεύθυνους ασφαλείας των εταιρειών, τους Πλοιάρχους και τους Αξιωματικούς Ασφαλείας των Ελληνικών πλοίων, να συνεκτιμούν τις τοπικές συνθήκες που ενδεχομένως να έχουν επιπτώσεις στον πλου και την παραμονή των πλοίων σε λιμάνια ή αγκυροβόλια, διατηρώντας συνεχή επαφή με τοπικούς πράκτορες και εκπροσώπους των αλληλοασφαλιστικών οργανισμών (p & I Clubs) καθώς και με τις Ελληνικές τοπικές Προξενικές Αρχές (Γενικά Προξενεία Μαριούπολης και Οδησσού, Προξενικό Γραφείο Κιέβου και Γραφείο Ναυτιλιακού Ακολούθου Νοβοροσίσκ).
Μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:
«Υπό το φως των γεγονότων και με δεδομένο ότι αριθμός ελληνικών πλοίων βρίσκεται στη Μαύρη Θάλασσα (είτε παραβεβλημένο σε λιμένες της Ουκρανίας είτε σε αγκυροβόλια ή εν πλω) συνίσταται η άμεση απομάκρυνση και η μη προσέγγιση των ελληνικών εμπορικών πλοίων από/στα λιμάνια και τα χωρικά ύδατα της Ουκρανίας και της Ρωσικής Ομοσπονδίας στη Μαύρη Θάλασσα καθώς και τα αγκυροβόλια των ως άνω λιμένων.
Μέχρι την ασφαλή απομάκρυνση των πλοίων από την ανωτέρω περιοχή, είναι αναγκαίο να επισημανθεί στους υπευθύνους ασφαλείας των εταιρειών , τους πλοιάρχους και αξιωματικούς ασφαλείας των ελληνικών πλοίων να συνεκτιμούν τις τοπικές συνθήκες με επίδραση στον ασφαλή πλου ή ασφαλή παραμονή των πλοίων σε λιμένα ή αγκυροβόλιο, διατηρώντας προς τούτο συνεχή επαφή τόσο με τους τοπικούς πράκτορες και τους εκπροσώπους των αλληλοασφαλιστικών οργανισμών (P&I Clubs) , καθώς και με τις ελληνικές τοπικές προξενικές Αρχές (Γενικά Προξενεία Μαριούπολης και Οδησσού και Προξενικό Γραφείο Κιέβου) και το γραφείο Γρ. Ναυτιλιακού Ακολούθου Νοβοροσίσκ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα