Οι απαντήσεις των θεμάτων στις Πανελλαδικές
Οι απαντήσεις των θεμάτων στις Πανελλαδικές
Για καλά διαβασμένους τα θέματα των Πανελλαδικών σε Βιολογία, Φυσική, Μαθηματικά, Ιστορία...
Για καλά διαβασμένους ήταν τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα οποία εξετάστηκαν το Σάββατο οι μαθητές της Γ' Λυκείου.
Οι υποψήφιοι διαμαρτύρονται επειδή δεν υπήρχε διαβαθμισμένη δυσκολία, αλλά λένε ότι όλα εξ αρχής τα ζητήματα περιείχαν δύσκολες ερωτήσεις, και απαιτήσεις πάνω από τις δυνατότητες των μαθητών. Την ίδια άποψη έχουν και πολλοί μαθηματικοί.
Tο κλίμα επέτεινε και ένα τυπογραφικό λάθος που ανάγκασε την εξεταστική επιτροπή να στείλει διευκρινίσεις.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Μαθηματικής Εταιρείας Γ. Τυρλή, ένα 17χρονο παιδί δεν θα μπορούσε να αντεπεξέλθει ικανοποιητικά στα μαθηματικά λόγω της μεγάλης δυσκολίας τους, αντίθετα η ανυπαρξία κλιμάκωσης απαιτήσεων των θεμάτων, καταστρέφει την αυτοπεποίθηση του παιδιού, όχι μόνο για τα μαθηματικά. Ο καθηγητής Φυσικής Γ. Χατζητέγας όμως υποστηρίζει ότι η δυσκολία που μπορεί να έχουν τα θέματα των εξετάσεων, ενδεχομένως θα βοηθήσει στον εξορθολογισμό των βάσεων που τα τελευταία χρόνια είχαν ανέβει αρκετά.
Πηγές από την εξεταστική επιτροπή κάνουν λόγο για “τυπογραφικό λάθος” που διορθώθηκε άμεσα. Οι υποψήφιοι όμως διαπίστωσαν και ασάφειες στη διατύπωση .
Αντίθετα στην Ιστορία, την Βιολογία και την Φυσική, τα θέματα ήταν κατανοητά και διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Οι υποψήφιοι διαμαρτύρονται επειδή δεν υπήρχε διαβαθμισμένη δυσκολία, αλλά λένε ότι όλα εξ αρχής τα ζητήματα περιείχαν δύσκολες ερωτήσεις, και απαιτήσεις πάνω από τις δυνατότητες των μαθητών. Την ίδια άποψη έχουν και πολλοί μαθηματικοί.
Tο κλίμα επέτεινε και ένα τυπογραφικό λάθος που ανάγκασε την εξεταστική επιτροπή να στείλει διευκρινίσεις.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Μαθηματικής Εταιρείας Γ. Τυρλή, ένα 17χρονο παιδί δεν θα μπορούσε να αντεπεξέλθει ικανοποιητικά στα μαθηματικά λόγω της μεγάλης δυσκολίας τους, αντίθετα η ανυπαρξία κλιμάκωσης απαιτήσεων των θεμάτων, καταστρέφει την αυτοπεποίθηση του παιδιού, όχι μόνο για τα μαθηματικά. Ο καθηγητής Φυσικής Γ. Χατζητέγας όμως υποστηρίζει ότι η δυσκολία που μπορεί να έχουν τα θέματα των εξετάσεων, ενδεχομένως θα βοηθήσει στον εξορθολογισμό των βάσεων που τα τελευταία χρόνια είχαν ανέβει αρκετά.
Πηγές από την εξεταστική επιτροπή κάνουν λόγο για “τυπογραφικό λάθος” που διορθώθηκε άμεσα. Οι υποψήφιοι όμως διαπίστωσαν και ασάφειες στη διατύπωση .
Αντίθετα στην Ιστορία, την Βιολογία και την Φυσική, τα θέματα ήταν κατανοητά και διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται την Δευτέρα με τα μαθήματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Θεωρητική Κατεύθυνση) και των Μαθηματικών (Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης).
Πάττήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στην Ιστορία
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στη Βιολογία
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στα Μαθηματικά
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στη Φυσίκη
Πάττήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στην Ιστορία
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στη Βιολογία
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στα Μαθηματικά
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις στη Φυσίκη
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα