Θεσσαλονίκη: Πελάτες ξεχνούν στα ταξί από κινητά μέχρι λάπτοπ και παιδικά καρότσια
Θεσσαλονίκη: Πελάτες ξεχνούν στα ταξί από κινητά μέχρι λάπτοπ και παιδικά καρότσια
«Αγώνας δρόμου» από τους οδηγούς, για να εντοπίσουν τους ιδιοκτήτες των απολεσθέντων αντικειμένων - Εξαιτίας των αλλεπάλληλων περιστατικών, έχουν δημιουργήσει στο Facebook την ομάδα «χάθηκε ή βρέθηκε σε ταξί»
Αφηρημένοι αποδεικνύεται πως είναι αρκετοί πολίτες που χρησιμοποιούν ταξί για τις μετακινήσεις τους στη Θεσσαλονίκη, αφού πολύ συχνά αποβιβάζονται χωρίς να πάρουν μαζί τους τα προσωπικά τους αντικείμενα, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να στήνουν «αγώνα δρόμου» για να τους εντοπίσουν.
Σχεδόν καθημερινά οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί βρίσκουν απολεσθέντα κλειδιά, πορτοφόλια, τσάντες και τις περισσότερες φορές κινητά τηλέφωνα, από πελάτες που στο τέλος της διαδρομής τα ξέχασαν στα καθίσματα. Μάλιστα, είναι τόσα πολλά τα περιστατικά που καταγράφονται στα 2.000 ταξί που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους της συμπρωτεύουσας, που οδηγοί της Θεσσαλονίκης χρειάστηκε να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία και να δημιουργήσουν στο Facebook την ομάδα «χάθηκε ή βρέθηκε σε ταξί» προκειμένου να τους βοηθήσει.
«Υπήρχε μεγάλη ανάγκη να δημιουργηθεί ουσιαστικά μία βάση δεδομένων για τα αντικείμενα που ξεχνούν οι πολίτες ή εντοπίζονται από τους οδηγούς και αυτό φαίνεται από τους εκατοντάδες ανθρώπους που χρησιμοποίησαν τα τελευταία δύο χρόνια την ομάδα. Πλέον, μόλις εντοπίσουμε κάποιο αντικείμενο, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά, το φωτογραφίζουμε και στη συνέχεια το ανεβάζουμε στην ομάδα με σκοπό να το βρει αυτός που το έχασε, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Από την άλλη μεριά, οι πολίτες που ξεχνούν τα αντικείμενα μπαίνουν μέσα στην ομάδα και γράφουν τι είναι αυτό που ξέχασαν, σε ποιο ταξί, τι ώρα και σε ποιο σημείο αποβιβάστηκαν, για να έρθουν άμεσα σε επαφή μαζί μας», εξηγεί στο protothema.gr, ο Παύλος Δεληπετρίδης, επαγγελματίας οδηγός ταξί και διαχειριστής της ομάδας.
Την ώρα που τα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει η «προέκταση» των χεριών μας, ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι είναι από τα πιο συχνά αντικείμενα τα οποία ξεχνάει κάποιος πελάτης στα ταξί της Θεσσαλονίκης. Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που οι συσκευές είναι σε αθόρυβη λειτουργία, με αποτέλεσμα να μη γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους οδηγούς και να «ταξιδεύουν» μαζί τους έως ότου τα αναζητήσουν αυτοί που τα ξέχασαν.
Και μπορεί τα «smartphones», οι πιστωτικές κάρτες, τα πορτοφόλια και άλλα αντικείμενα μικρού μεγέθους να είναι εύκολο να πέσουν από την τσέπη κάποιου χωρίς να το αντιληφθεί, όμως στα πίσω καθίσματα των ταξί και στα πορτπαγκάζ έχουν ξεχαστεί από βαλίτσες και λάπτοπ, μέχρι τσάντες γεμάτες με χρήματα και ολόκληρα βρεφικά καροτσάκια.
«Πελάτες ξέχασαν ολόκληρο καροτσάκι μωρού και μάλιστα ιδιαίτερα βαρύ γιατί ήταν χειμερινό. Η οικογένεια αποβιβάστηκε από το ταξί και ανέβηκε στο σπίτι της, ενώ χάρη στην παρατηρητικότητα του οδηγού και στην κινητοποίηση που υπήρξε από την ομάδα, μπορέσαμε να καταλάβουμε λίγη ώρα αργότερα σε ποιον ανήκει το καροτσάκι που υπήρχε στο πορτπαγκάζ. Ωστόσο, μόνο εύκολο δεν ήταν να βρεθούν οι ιδιοκτήτες, αφού ο συνάδελφος γνώριζε τη διεύθυνση που τους είχε αφήσει, όμως δεν ήξερε το σπίτι που μένουν. Έτσι, χτύπησε όλα τα κουδούνια της πολυκατοικίας, «ξεσήκωσε» όλους τους ενοίκους, όμως κατάφερε να παραδώσει ξανά το καροτσάκι στον μπέμπη», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Δεληπετρίδης.
Το παραπάνω αποτελεί μόνο ένα από τα εκατοντάδες περιστατικά στα οποία χρειάστηκε οι οδηγοί ταξί να σημάνουν «συναγερμό» για να εντοπίσουν τον πελάτη που ξέχασε κάτι αξίας. Μόλις πριν λίγες ημέρες, έναν άνδρας ο οποίος πήρε ταξί από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ξέχασε ολόκληρη βαλίτσα με ρούχα, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να συνεχίσει το επόμενο ταξίδι του.
«Προσωπικά τους αντικείμενα ξεχνάνε στα ταξί άνθρωποι κάθε ηλικίας. Εμείς το αποδίδουμε στο ότι βιάζονται να αποβιβαστούν, σκέφτονται τα προβλήματα της καθημερινότητας, είτε γιατί πολλές φορές αισθάνονται οικειότητα με τον οδηγό και ξεχνιούνται με τη συζήτηση. Μετά από τόσα περιστατικά, πολλές φορές κοιτάμε στα πίσω καθίσματα μόλις αποβιβαστεί κάποιος καθώς δεν ξέρουμε αν ο επόμενος πελάτης βρει ένα ξεχασμένο πορτοφόλι και το πάρει», αναφέρει ο κ. Δεληπετρίδης, συμβουλεύοντας τον κόσμο να συγκρατεί τον αριθμό πινακίδας του ταξί προκειμένου να είναι πιο εύκολο να το εντοπίσει σε περίπτωση που κάτι έχει ξεχάσει.
Η ομάδα «χάθηκε ή βρέθηκε σε ταξί» που δημιούργησαν επαγγελματίες οδηγοί από τη Θεσσαλονίκη, πλέον χρησιμοποιείται από πολίτες σε ολόκληρη την χώρα, ενώ, σύμφωνα με τον δημιουργό της, τα αντικείμενα παραδίδονται σε χρόνο «ρεκόρ». Αυτό που βοηθάει σημαντικά, είναι, όπως εξηγεί, ότι μόλις γίνει μία δημοσίευση για απολεσθέντα αντικείμενα, αυτή κοινοποιείται και σε άλλες σελίδες που έχουν δημιουργήσει επαγγελματίες οδηγοί από όλη την Ελλάδα και μετρούν χιλιάδες ακόλουθους, όπως είναι για παράδειγμα: «Ταξιτζήδες όλοι σε μία σελίδα», «επαγγελματίες οδηγοί ταξί», «πιάτσα ταξί», «ταξί σε όλη την Κρήτη» κ.α.
«Οι περισσότεροι οδηγοί ταξί είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μπορέσουμε να παραδώσουμε γρήγορα τα απολεσθέντα αντικείμενα. Η χαρά των πελατών είναι μεγάλη μόλις τους παραδίδουμε αυτά που ξέχασαν και πολλές φορές ξαφνιάζονται. Ωστόσο, περισσότερο χαιρόμαστε εμείς που καταφέρνουμε να δημιουργούμε μία ιδιαίτερη σχέση εμπιστοσύνης με τον κόσμο που αισθάνεται τα ταξί ως δικό του περιβάλλον», καταλήγει ο κ. Δεληπετρίδης.
Ειδήσεις σήμερα:
Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr το βιβλιάριο υγείας των παιδιών
Τζεφ Μοντάνα: «Ο Λιγνάδης μου έπαιρνε ζελεδάκια και παρουσίαζε τον Σάκη Ρουβά ως δέλεαρ στα παιδιά»
Ορίστηκαν τρεις ειδικοί από τον ΟΗΕ για να ερευνήσουν ενδεχόμενα εγκλήματα πολέμου στην Ουκρανία
Σχεδόν καθημερινά οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί βρίσκουν απολεσθέντα κλειδιά, πορτοφόλια, τσάντες και τις περισσότερες φορές κινητά τηλέφωνα, από πελάτες που στο τέλος της διαδρομής τα ξέχασαν στα καθίσματα. Μάλιστα, είναι τόσα πολλά τα περιστατικά που καταγράφονται στα 2.000 ταξί που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους της συμπρωτεύουσας, που οδηγοί της Θεσσαλονίκης χρειάστηκε να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία και να δημιουργήσουν στο Facebook την ομάδα «χάθηκε ή βρέθηκε σε ταξί» προκειμένου να τους βοηθήσει.
«Υπήρχε μεγάλη ανάγκη να δημιουργηθεί ουσιαστικά μία βάση δεδομένων για τα αντικείμενα που ξεχνούν οι πολίτες ή εντοπίζονται από τους οδηγούς και αυτό φαίνεται από τους εκατοντάδες ανθρώπους που χρησιμοποίησαν τα τελευταία δύο χρόνια την ομάδα. Πλέον, μόλις εντοπίσουμε κάποιο αντικείμενο, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά, το φωτογραφίζουμε και στη συνέχεια το ανεβάζουμε στην ομάδα με σκοπό να το βρει αυτός που το έχασε, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Από την άλλη μεριά, οι πολίτες που ξεχνούν τα αντικείμενα μπαίνουν μέσα στην ομάδα και γράφουν τι είναι αυτό που ξέχασαν, σε ποιο ταξί, τι ώρα και σε ποιο σημείο αποβιβάστηκαν, για να έρθουν άμεσα σε επαφή μαζί μας», εξηγεί στο protothema.gr, ο Παύλος Δεληπετρίδης, επαγγελματίας οδηγός ταξί και διαχειριστής της ομάδας.
Την ώρα που τα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει η «προέκταση» των χεριών μας, ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι είναι από τα πιο συχνά αντικείμενα τα οποία ξεχνάει κάποιος πελάτης στα ταξί της Θεσσαλονίκης. Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που οι συσκευές είναι σε αθόρυβη λειτουργία, με αποτέλεσμα να μη γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους οδηγούς και να «ταξιδεύουν» μαζί τους έως ότου τα αναζητήσουν αυτοί που τα ξέχασαν.
Και μπορεί τα «smartphones», οι πιστωτικές κάρτες, τα πορτοφόλια και άλλα αντικείμενα μικρού μεγέθους να είναι εύκολο να πέσουν από την τσέπη κάποιου χωρίς να το αντιληφθεί, όμως στα πίσω καθίσματα των ταξί και στα πορτπαγκάζ έχουν ξεχαστεί από βαλίτσες και λάπτοπ, μέχρι τσάντες γεμάτες με χρήματα και ολόκληρα βρεφικά καροτσάκια.
«Πελάτες ξέχασαν ολόκληρο καροτσάκι μωρού και μάλιστα ιδιαίτερα βαρύ γιατί ήταν χειμερινό. Η οικογένεια αποβιβάστηκε από το ταξί και ανέβηκε στο σπίτι της, ενώ χάρη στην παρατηρητικότητα του οδηγού και στην κινητοποίηση που υπήρξε από την ομάδα, μπορέσαμε να καταλάβουμε λίγη ώρα αργότερα σε ποιον ανήκει το καροτσάκι που υπήρχε στο πορτπαγκάζ. Ωστόσο, μόνο εύκολο δεν ήταν να βρεθούν οι ιδιοκτήτες, αφού ο συνάδελφος γνώριζε τη διεύθυνση που τους είχε αφήσει, όμως δεν ήξερε το σπίτι που μένουν. Έτσι, χτύπησε όλα τα κουδούνια της πολυκατοικίας, «ξεσήκωσε» όλους τους ενοίκους, όμως κατάφερε να παραδώσει ξανά το καροτσάκι στον μπέμπη», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Δεληπετρίδης.
Το παραπάνω αποτελεί μόνο ένα από τα εκατοντάδες περιστατικά στα οποία χρειάστηκε οι οδηγοί ταξί να σημάνουν «συναγερμό» για να εντοπίσουν τον πελάτη που ξέχασε κάτι αξίας. Μόλις πριν λίγες ημέρες, έναν άνδρας ο οποίος πήρε ταξί από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ξέχασε ολόκληρη βαλίτσα με ρούχα, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να συνεχίσει το επόμενο ταξίδι του.
«Προσωπικά τους αντικείμενα ξεχνάνε στα ταξί άνθρωποι κάθε ηλικίας. Εμείς το αποδίδουμε στο ότι βιάζονται να αποβιβαστούν, σκέφτονται τα προβλήματα της καθημερινότητας, είτε γιατί πολλές φορές αισθάνονται οικειότητα με τον οδηγό και ξεχνιούνται με τη συζήτηση. Μετά από τόσα περιστατικά, πολλές φορές κοιτάμε στα πίσω καθίσματα μόλις αποβιβαστεί κάποιος καθώς δεν ξέρουμε αν ο επόμενος πελάτης βρει ένα ξεχασμένο πορτοφόλι και το πάρει», αναφέρει ο κ. Δεληπετρίδης, συμβουλεύοντας τον κόσμο να συγκρατεί τον αριθμό πινακίδας του ταξί προκειμένου να είναι πιο εύκολο να το εντοπίσει σε περίπτωση που κάτι έχει ξεχάσει.
Η ομάδα «χάθηκε ή βρέθηκε σε ταξί» που δημιούργησαν επαγγελματίες οδηγοί από τη Θεσσαλονίκη, πλέον χρησιμοποιείται από πολίτες σε ολόκληρη την χώρα, ενώ, σύμφωνα με τον δημιουργό της, τα αντικείμενα παραδίδονται σε χρόνο «ρεκόρ». Αυτό που βοηθάει σημαντικά, είναι, όπως εξηγεί, ότι μόλις γίνει μία δημοσίευση για απολεσθέντα αντικείμενα, αυτή κοινοποιείται και σε άλλες σελίδες που έχουν δημιουργήσει επαγγελματίες οδηγοί από όλη την Ελλάδα και μετρούν χιλιάδες ακόλουθους, όπως είναι για παράδειγμα: «Ταξιτζήδες όλοι σε μία σελίδα», «επαγγελματίες οδηγοί ταξί», «πιάτσα ταξί», «ταξί σε όλη την Κρήτη» κ.α.
«Οι περισσότεροι οδηγοί ταξί είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μπορέσουμε να παραδώσουμε γρήγορα τα απολεσθέντα αντικείμενα. Η χαρά των πελατών είναι μεγάλη μόλις τους παραδίδουμε αυτά που ξέχασαν και πολλές φορές ξαφνιάζονται. Ωστόσο, περισσότερο χαιρόμαστε εμείς που καταφέρνουμε να δημιουργούμε μία ιδιαίτερη σχέση εμπιστοσύνης με τον κόσμο που αισθάνεται τα ταξί ως δικό του περιβάλλον», καταλήγει ο κ. Δεληπετρίδης.
Ειδήσεις σήμερα:
Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr το βιβλιάριο υγείας των παιδιών
Τζεφ Μοντάνα: «Ο Λιγνάδης μου έπαιρνε ζελεδάκια και παρουσίαζε τον Σάκη Ρουβά ως δέλεαρ στα παιδιά»
Ορίστηκαν τρεις ειδικοί από τον ΟΗΕ για να ερευνήσουν ενδεχόμενα εγκλήματα πολέμου στην Ουκρανία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα